NTG Czekam kiedy komentatorzy na TVP 1 zaczną kur*ami rzucać ;)

Data: 2009-09-09 22:16:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
NTG Czekam kiedy komentatorzy na TVP 1 zaczną kur*ami rzucać ;)
komentarze mnie zabijają:

- coś zamilkłeś andrzej
- bo żal komentować coś tak żenującego

- może lepiej już zejść z boiska i przegrać walkowerem (jakoś tak, sens oddany) :)

- nie no, to już jest kompromitacja naszego zespołu

- czy jakieś zmiany powinny być na boisku twoim zdaniem ?
- ta ... jedenaście ;)
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-09-09 22:22:50
Autor: CeSaR
NTG Czekam kiedy komentatorzy na TVP 1 zaczną ku r*ami rzucać ;)
- nie no, to już jest kompromitacja naszego zespołu

Nie przesadzaj, nie jest tak źle. W końcu do Euro 2012 się załapaliśmy......

Żartowałem, OK.......

Data: 2009-09-09 22:35:49
Autor: Rafał \"SP\" Gil
CeSaR pisze:

- nie no, to już jest kompromitacja naszego zespołu
Nie przesadzaj, nie jest tak źle. W końcu do Euro 2012 się załapaliśmy......
Żartowałem, OK.......

- Ze wstydu możemy się schować do drewnianego domku

:))))

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-09-09 22:39:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Rafał "SP" Gil pisze:

- nie no, to już jest kompromitacja naszego zespołu
Żartowałem, OK.......
- Ze wstydu możemy się schować do drewnianego domku

- po nicości żegnają państwo ktoś tam i dariusz szpakowski :)

ROTFL

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-09-09 22:49:33
Autor: J.F.
NTG Czekam kiedy komentatorzy na TVP 1 zacznš kur*ami rzucać ;)
On Wed, 9 Sep 2009 22:22:50 +0200,  CeSaR wrote:
- nie no, to już jest kompromitacja naszego zespołu

Nie przesadzaj, nie jest tak źle. W końcu do Euro 2012 się załapaliśmy......

Niekoniecznie - jeszcze sie narod moze zbuntowac i oswiadczyc ze g*
chlopu a nie stadion :-)

J.

Data: 2009-09-09 22:42:50
Autor: J.S

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:h892eq$53d$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/

Ale o jaki samochód chodzi?

Data: 2009-09-09 22:45:50
Autor: Regand
NTG Czekam kiedy komentatorzy na TVP 1 zaczną ku r*ami rzucać ;)
Ale o jaki samochód chodzi?

O autobus ktorym beda wracac bo mam nadzieje, ze do samolotu ich nie wsadza ;)
A zreszta w tytule masz NTG wiec jak cos nie pasi to nie wchodz.

Data: 2009-09-09 22:49:58
Autor: Rafał \"SP\" Gil
NTG Czekam kiedy koment atorzy na TVP 1 zaczną kur*ami rzucać ; )
J.S pisze:

Ale o jaki samochód chodzi?

NTG => Najzajebistszy Tuningowany Geopopierdalacz.

A czemu pytasz ?

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-09-10 00:21:31
Autor: DoQ
Rafał "SP" Gil pisze:
J.S pisze:
Ale o jaki samochód chodzi?
NTG => Najzajebistszy Tuningowany Geopopierdalacz.

Raczej Nubira Trolla Gila :P

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-09-10 00:56:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
DoQ pisze:

Ale o jaki samochód chodzi?
NTG => Najzajebistszy Tuningowany Geopopierdalacz.
Raczej Nubira Trolla Gila :P

Foch!

Tup.Tup.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-09-10 23:13:41
Autor: jerzu
NTG Czekam kied y komentatorzy na T VP 1 zaczną kur*ami rzucać ;)
On Thu, 10 Sep 2009 00:56:44 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Foch!

Nikt tak nie strzela fochów jak Grigorij Lato.

Data: 2009-09-09 23:23:30
Autor: ąćęłńóśźż
NTG Czekam kiedy komentatorzy na TVP 1 zaczną ku r*ami rzucać ;)
Ten, co szanowny pan piłkarz dostaje za każde raczenie wyjścia na boisko.
Ewentualnie ten, co sędzia kupuje za łapówki.
Lub na odcepnego wieczny członek wiecznego zrządu kupuje za diety zagraniczne.
Załóz się:  kto z polsKiego związku piłki obserwtor do RPA

Data: 2009-09-10 09:35:59
Autor: robal
NTG Czekam kiedy komentatorzy na TVP 1 zaczną ku r*ami rzucać ;)
"Rafał \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> popełnił(a):

komentarze mnie zabijają:

A mnie się spodobał Szczęsny po meczu. Szpaku - monolog od serca w końcówce meczu, Szaranowicz jakby miał to by se włosy rwał, Engel (jako PZPN-owiec) też ble, ble, ble.
A Szczęsny? Spokój, luzik i na chłodno analiza meczu, a nie jakieś tam "Leo why wyp...laj" :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

NTG Czekam kiedy komentatorzy na TVP 1 zaczną kur*ami rzucać ;)