NTG: Dieta odchudzająca - kalkulator z popularnego portalu ;-)

Data: 2017-02-15 09:29:08
Autor: Rowerex
NTG: Dieta odchudzająca - kalkulator z popularnego portalu ;-)
Wszedłem wczoraj na pewien portal internetowy i zobaczyłem obrazek z tytułem, że oto "wiemy co powinieneś jeść, by schudnąć" - "a co tam" pomyślałem i spróbowałem - wpisałem dane o wzroście, aktywności (4-5 jakichś treningów tygodniowo - nie określono jakich), wadze bieżącej, wadze docelowej - no i oto co wyszło:

"Już wiemy, ile powinieneś jeść

Twoja kaloryczność 1750 kcal To najniższa zdrowa kaloryczność Twojej diety odchudzającej.

Białko(15%)65g Tłuszcze(25%)48g Węglowodany(60%)262 g

Twoje PPM 1618 kcal Tyle kalorii dziennie potrzebujesz do zachowania podstawowych funkcji organizmu. Schodzenie poniżej tej kaloryczności może być niebezpieczne.

Twoje CPM 2750 kcal Przy takiej kaloryczności będziesz utrzymywać swoją wagę."

Ekhm... hmmm... No dobra - 262g węglowodanów dziennie? 1 łyżeczka cukru to ok 6g węglowodanów, czyli powinienem jeść równowartość 43 łyżeczek cukru dziennie lub 14 kromek chleba lub 7 bułek kajzerek a to jest kaloryczność najniższa dla odchudzania, bo nieco niżej (limit 1618kcal) i wyląduje w szpitalu! A dla zachowania wagi, przeliczając proporcjonalnie powinno to być 67 łyżeczek cukru lub 22 kromki chleba, lub 11 bułek dziennie!

W zasadzie to nie wiem jaki rodzaj emotikony tu zastosować. A co jak ktoś w te wyliczenia uwierzy? Nigdzie nie napisano drobnym drukiem "przed zastosowaniem skonsultuj się z prawnikiem i spisz testament"

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-02-15 19:18:17
Autor: ąćęłńóśźż
Dieta odchudzająca - kalkulator z popularnego portalu ;-)
Tak to właśnie mniej więcej jest.

-- -- -