NTG.... Do woja lebry, bronić ojczyzny (albo zakuwać) ...

Data: 2009-04-02 17:12:41
Autor: Robert
NTG.... Do woja lebry, bronić ojczyzny (albo zakuwać) ...
Endriu pisze:
Sorry że to nie ta grupa, ale naprawdę nie mogem nie skomentować poniższego absurdu.

Wraca pobór do wojska
http://tiny.pl/bz3k

"[...] Odkąd rząd poinformował o zniesieniu obowiązkowej służby wojskowej, dramatycznie spadła liczba chętnych na studia wyższe. Dlatego też podjęto decyzję, że pobór powraca dla dobra polskiego społeczeństwa. [...]

Post ów dedykuje wszystkim "liberałom" z PO .....

Ale ten tego, to nie 1.04 ?

RM.

Data: 2009-04-02 17:43:28
Autor: Endriu

Użytkownik "Robert" <robertoos@rato.pl> napisał w wiadomości news:gr2kl9$3gn$1news.task.gda.pl...
Endriu pisze:
[...]

Jesteś pewien że to prima aprilis ?. Nie wiem jak wy, bo ja napradę nie.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-03 08:56:16
Autor: Baloo

Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gr2lig$7q2$1news.interia.pl...

Jesteś pewien że to prima aprilis ?. Nie wiem jak wy, bo ja napradę nie.....

Posłuchaj. Od jakiegoś czasu, a konkretnie od czasu masowych zwolnień i rosnącego bezrobocia chętnych na zawodowych trepów jest więcej niż wolnych miejsc, więc dodaj sobie dwa do dwóch i nie rób z siebie łosia :)
Tak, to był żart pierwszokwietniowy.

NTG.... Do woja lebry, bronić ojczyzny (albo zakuwać) ...