NTG? Jak Niemcy oszukują Polaków na autach

Data: 2020-04-01 10:49:51
Autor: collie
NTG? Jak Niemcy oszukują Polaków na autach
Ja wiem, że to grupa o koronawirusie, ale co tam:

https://www.youtube.com/watch?v=DnOidpmfviM&feature=youtu.be

Data: 2020-04-01 10:29:44
Autor: PiteR
na pl.misc.samochody.pieszy.na.przejsciu collie pisze tak:

Ja wiem, że to grupa o koronawirusie, ale co tam:

https://www.youtube.com/watch?v=DnOidpmfviM&feature=youtu.be

ta strony hakowane i opaleni mocno Niemcy oszukują Polaków ;)

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-04-01 12:21:19
Autor: K
On 01/04/2020 09:49, collie wrote:
Ja wiem, że to grupa o koronawirusie, ale co tam:

https://www.youtube.com/watch?v=DnOidpmfviM&feature=youtu.be

Ta, Niemcy. Polacy, Albanczycy, Turcy - Polakow co najwyzej.

Data: 2020-04-01 15:49:26
Autor: K
On 01/04/2020 12:21, K wrote:
On 01/04/2020 09:49, collie wrote:
Ja wiem, że to grupa o koronawirusie, ale co tam:

https://www.youtube.com/watch?v=DnOidpmfviM&feature=youtu.be

Ta, Niemcy. Polacy, Albanczycy, Turcy - Polakow co najwyzej.

Mialem taka akcje niedawno w rodzinie mojej partnerki. Napalili sie na jakies Audi A3 wystawione chyba w Autoscout24. Cena byla troche nizsza, od rynkowej. Juz mieli kupowac ale okazalo sie, ze sprzedawca musial pilnie wyjechac do UK i nie wroci przez najblizszy czas do DE. Zaprponowal im rozwiazanie jak na tym filmiku na YT. Wysle im auto kurierem do testow na dwa dni i jak im sie spodoba to wplaca reszte i zatrzymaja, a jak nie to kurier odwiezie mu to auto do UK. Zadatek, ktory mieli wplacic to bylo chyba 300 Euro. Kolo zeby sie uwiarygodnic wyslal im mailem skany papierow od auta i swojego paszportu. Paszport byl tak nieudolnie podrobiony, ze az mi sie przypomniala historia o albanskim wirusie komputerowym. W kazdym razie, firma posredniczaca w platnosci to byl wlasnie ten kurier, ktory mial to auto przetransportowac. Jako, ze mieszkamy w UK poprosili nas czy mozemy podjechac do Birmingham (80mil) i zerknac na to auto :) Z ciekawosci tylko sprawdzilem firme w rejestrze i sie okazalo, ze faktycznie istnieje ale w zeszlym roku majatek firmy wynosil jakies ?150 i miala chyba ?5000 kredytu oraz dwa lata wczesniej wniosek o likwidacje. Firma jednoosobowa, kierowca byl jednoczesnie prezesem.

Data: 2020-04-05 19:13:58
Autor: Pszemol
collie <collie2@vp.pl> wrote:
Ja wiem, że to grupa o koronawirusie, ale co tam:

https://www.youtube.com/watch?v=DnOidpmfviM&feature=youtu.be

Ta pierwsza czesc jest ciekawa, o hakowaniu strony dilera w weekend.
Tylko nie kumam o co chodzi z ta cena 11 tys euro za auto 15tys.
Ok, zgodze sie, i co potem? Przeciez chce obejrzec auto, przejechac sie
nim.
Oszust co zhakowal strone nie bedzie mogl mi auta pokazac.

Data: 2020-04-06 11:33:44
Autor: K