NTG - Krzyż.

Data: 2010-08-12 09:43:41
Autor: Endriu
NTG - Krzyż.
Szkoda mi tych naszy seniorek szczerze i uczciwie modlących się pod krzyżem:

KRZYŻ: Czy są jeszcze warszawiacy
http://tiny.pl/h74mz

"[...] Ludzie modlą się o Prawdę Chrystusa dla Polski, w tym o Prawdę w sprawie legalnego wyjaśnienia Zbrodni Smoleńskiej. [...]".

Bo nie wiem czy Kaczyński ze swoją zasługuje na tak poświęcenie naszych modlących się kochanych babć....

Samozagłada polskiego katolicyzmu
http://prawica.net/opinie/22942

"[...] Zachowanie większości duchowieństwa po 10 kwietnia wstrząsnęło mną. Słyszało się głosy, że samolot mógł się przecież rozbić kilka dni wcześniej, gdy leciał nim do Katynia Donald Tusk; inni duchowni popadli w nastroje swojego rodzaju politycznej mistyki w której wykreowano Lecha Kaczyńskiego i jego Małżonkę na świętych, zupełnie zapominając o tym, że para prezydencka miała heterodoksyjne poglądy w sprawach In vitro czy aborcji. Zupełnie nie rozumiem tego zaślepienia, tego przekonania, że Kaczyński (a także i PiS) to ostatnia nadzieja polskiego katolicyzmu. Wbrew wszystkim faktom, głosowaniom wielu posłów PiS, wbrew temu, że Kluzik-Rostkowska została szefową kampanii wyborczej Jarosława Kaczyńskiego uczyniono z PiS sztandar polskiego katolicyzmu - tak jakby wolnomularska i socjalistyczna tradycja PPS i KOR miała cokolwiek wspólnego z katolicyzmem. [...]".

"Sumienie to Pan zostaw w konfesjonale".....

Wstyd mi za Polskę, że w obrońcami polskiego niezyjącego prezydenta muszą być schorowane modlące się babcie, które musza się użerać z tego typu debilami....
http://wirtualnapolonia.com/2010/08/09/nowy-czlowiek-prezydenta-organizator-zadymy/
http://blogmedia24.pl/node/34510#comment-107067

Gdzie ci ku...a partyjni obrońcy PiS-u się pytam ?. Gdzie ci poupychani na partyjnych stołkach urzędnicy czychający tylko na diety poselskie i przedwczesne emerytury i unioeuropejskie posady ?. Bronić ku...a krzyża dziady dardanelskie, a nie wysługiwać się podatnymi na propagandę starszymi osobami, które  wzaciszu domowym winny spokojnie odpoczywać, a nie odpowiadac na zaczepki pijanych nieopierzonych wyrostków  ....

Kurwa jak ten kraj nisko upadł ..... Wstyd mi za Polskę, Wstyd ....
Daj Boże aby to poświęcenie starszych Babć się opłaciło i aby wymodliły one PRADWĘ .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-12 10:35:29
Autor: Lech Dubrowski
NTG - Krzyż.
Kurwa jak ten kraj nisko upadł ..... Wstyd mi za Polskę, Wstyd ....
Daj Boże aby to poświęcenie starszych Babć się opłaciło i aby wymodliły one PRADWĘ .....

Moja zmarla 41 lat temu babcia nigdy nie poszlaby sie modlic gdzies gdzie nie ma ksiedza.

Leszek
-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-12 10:43:33
Autor: DJ \(Dominik\)
NTG - Krzyż.
Moja zmarla 41 lat temu babcia nigdy nie poszlaby sie modlic gdzies gdzie nie ma ksiedza.

Leszek

Na wsiach do dzis babuszki (i nie tylko) odmawiaja litanie w maju przy kapliczkach.

Data: 2010-08-12 11:08:07
Autor: Lech Dubrowski
NTG - Krzyż.

Użytkownik "DJ (Dominik)"
Na wsiach do dzis babuszki (i nie tylko) odmawiaja litanie w maju przy kapliczkach.

To inne pokolenie. Moja biabcia byla 1882 rocznik. To mama mojej mamy. Mama mojego ojca byla prawoslawna i miala jeszcze surowsze zasady wiary

Leszek

Data: 2010-08-12 11:14:02
Autor: DJ \(Dominik\)
NTG - Krzyż.
To inne pokolenie. Moja biabcia byla 1882 rocznik. To mama mojej mamy. Mama mojego ojca byla prawoslawna i miala jeszcze surowsze zasady wiary

Leszek

Wieczny odpoczynek racz im dac Panie

Data: 2010-08-12 09:41:42
Autor: wlater
NTG - Krzyż.

Wieczny odpoczynek racz im dac Panie
    Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą,
    błogosławionaś Ty między niewiastami,
    i błogosławiony owoc żywota Twojego, Jezus.
    Święta Maryjo, Matko Boża, módl się za nami grzesznymi
    teraz i w godzinę śmierci naszej. Amen --

Data: 2010-08-13 07:33:58
Autor: Michu
NTG - Krzyż.

Użytkownik " wlater" <wlater@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i40fkm$1ln$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wypisywanie modlitw w necie ma potrójną moc sporawczą, a Ty masz 36% wiecej szans na zbawienie.
Gruby.

Data: 2010-08-12 12:29:04
Autor: maniana
NTG - Krzyż.
Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:4c63b252$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a kto ci kacapie powiedział, że tam nie ma księdza? chyba, że dla ciebie ksiadz, to tylko ruski pop - jak dla twojej babki kacapki.

Data: 2010-08-12 12:55:54
Autor: Lech Dubrowski
NTG - Krzyż.

Użytkownik "maniana"
a kto ci kacapie powiedział, że tam nie ma księdza? chyba, że dla ciebie ksiadz, to tylko ruski pop - jak dla twojej babki kacapki.

Odezwala sie nacjonalistka

Leszek

Data: 2010-08-12 19:45:18
Autor: Endriu
NTG - Krzyż.

Kurwa jak ten kraj nisko upadł ..... Wstyd mi za Polskę, Wstyd ....
Daj Boże aby to poświęcenie starszych Babć się opłaciło i aby wymodliły one PRADWĘ .....

Aczkolwiek gdyby się tak zastanowić, to owe "nieszkodliwe" i "potulne" starsze panie to 100% elektorat Jarosława i Lecha Kaczyńskiego - tych samych którzy zrzekli się na moich oczach restzek suwerennności mojego kraju w Traktacie Lisobońskim, który zadłużyli moją ojczyznę na kolejne 60 mld PLN, którzy są odpowiedzialni za bezpardonowe "medialne" wyciannie opozycji:

"Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

Popieram więc w/w starsze  babki tylko w intencji wyjaśnienia katastrofy i w żadnej innej - żeby była jasność.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-13 05:26:03
Autor: marq111
NTG - Krzyż.
Poza tematem...czy S.Żółtek z Krakowa jest dalej w UPR ?

Data: 2010-08-13 09:10:33
Autor: Endriu
NTG - Krzyż.
Poza tematem...czy S.Żółtek z Krakowa jest dalej w UPR ?

Jeżeli chodzi o mnie to nie wiem. Nie jestem w UPR-rze ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-13 07:39:07
Autor: Michu
NTG - Krzyż.
Najlepsze z tego wszystkiego jest to, że są mniejsze kolejki u lekarzy :) Babcie uzdrowienia szukają pod krzyżem i nie na koszt NFZ.
Gruby.

Data: 2010-08-13 08:55:03
Autor: alibaba8
NTG - Krzyż.
Najlepsze z tego wszystkiego jest to, że są mniejsze kolejki u lekarzy :) Babcie uzdrowienia szukają pod krzyżem i nie na koszt NFZ.
Gruby.
To jak już mowa o krzyżach, pomnikach i pieniądzach, to gdzie i ile mam wpłacić kasy na budowę pomnika zamiast krzyża. Chyba nie godzi się, aby kraj w kryzysie, po licznych kataklizmach dodatkowo obarczać na moje widzimisię. Mam nadzieję, że w razie czego krzykacze pójdą w moje ślady. Proponuję aby kwoty były proporcjonalne do aktywności i głośności w walce o wydawanie cudzych pieniędzy.

--

NTG - Krzyż.