NTG - Krzyż.

Data: 2010-08-13 07:39:07
Autor: Michu
NTG - Krzyż.
Najlepsze z tego wszystkiego jest to, że są mniejsze kolejki u lekarzy :) Babcie uzdrowienia szukają pod krzyżem i nie na koszt NFZ.
Gruby.

Data: 2010-08-13 08:55:03
Autor: alibaba8
NTG - Krzyż.
Najlepsze z tego wszystkiego jest to, że są mniejsze kolejki u lekarzy :) Babcie uzdrowienia szukają pod krzyżem i nie na koszt NFZ.
Gruby.
To jak już mowa o krzyżach, pomnikach i pieniądzach, to gdzie i ile mam wpłacić kasy na budowę pomnika zamiast krzyża. Chyba nie godzi się, aby kraj w kryzysie, po licznych kataklizmach dodatkowo obarczać na moje widzimisię. Mam nadzieję, że w razie czego krzykacze pójdą w moje ślady. Proponuję aby kwoty były proporcjonalne do aktywności i głośności w walce o wydawanie cudzych pieniędzy.

--

NTG - Krzyż.