Data: 2010-06-03 13:34:27 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
Przepraszam najmocniej za ten post (bezsensowne wyjątkowo nasilone
polityczne spamowanie kolegi Charliego również i mnie męczy - rozumiem wszystkich zniesmaczonych), ale w Naszym Dzienniku wyczytałem - najkonkretniej chyba - sporządzony wyciąg stenogramu z lądowania prezydenckiego TU-154 i wydaje mi się, że naprawdę warto się z nim zapoznać: Fragmenty stenogramu: http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=ii&dat=20100602&id=main "[...] 10.17.40,2 (czasu moskiewskiego) - dowódca mjr Arkadiusz Protasiuk: "Nieciekawie, wyszła mgła, nie wiadomo, czy wylądujemy". 10.18.09,2 - głos "A" (niezidentyfikowany głos): "A jeśli nie wylądujemy, to co?". Kapitan: "Odejdziemy". 10.25.01,1 - w rozmowie z wieżą mjr Protasiuk informuje: "Jeśli można, to spróbujemy podejścia, ale jeśli nie będzie pogody, to odejdziemy na drugi krąg". 10.25.25 - wieża podaje koordynaty do schodzenia: "1-0-1, z kursem 40 stopni, zniżanie 1500". 10.26.19,1 - kapitan informuje: "W tej chwili w tych warunkach, które są obecnie, nie damy rady usiąść". Chwilę potem: "Spróbujemy podejść, zrobimy jedno zajście, ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie". "Możemy pół godziny powisieć i odlecieć na zapasowe". 10.30.26,4 - wieża podaje koordynaty: "polski 101, kurs 79". Kapitan potwierdza. 10.31.05,9 - A: "podchodzi do lądowania". Wcześniej kapitan sygnalizuje: "Zostaję bez automatu" [ciągu - przyp. red]. 10.33,40 - wieża pyta: "PLF 101, wysokość 500?". Kapitan potwierdza: "Podchodzimy do 500 metrów". Kontroler informuje: "Reflektory z lewej, z prawej, na początek pasa". Na wywołanie: "Polski 101, od 100 metrów proszę być gotowym do odejścia na drugi krąg", mjr Protasiuk odpowiada krótko: "Tak jest". 10.39.08,7 - wieża: "101-y odległość 10, wejście na ścieżkę". 10.39, a więc dwie minuty przed uderzeniem, wieża potwierdza: "8 na kursie i ścieżce" i "Pas wolny". Po chwili: "Podchodzicie do dalszej, na kursie i ścieżce, odległość 6". 10.40.06,7 - system TAWS ostrzega: "TERRAIN AHEAD! Ziemia przed tobą". Wieża: jesteście "na kursie i ścieżce". Drugie ostrzeżenie "TERRAIN AHEAD!", wieża: "na kursie i ścieżce". 10.41.02 - już po zderzeniu z drzewami pada komenda wieży: "Odejdź na drugi krąg". Trzy sekundy później zapis się urywa. [...]". -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-03 15:01:51 | |
Autor: macieks | |
NTG - Lądowanie. | |
On 3 Cze, 22:34, Endriu <andrewgolot...@gmail.com> wrote:
......................... Pozdrawiam Endriu,rany boskie. Ten przykład z Naszego Dziennika jest doskonały do pokazania jak wygląda MANIPULACJA. Mówienie części prawdy jest KŁAMSTWEM. Zwróć uwagę na czasy wypowiedzi. Wybiórcze wypowiedzi w celu potwierdzenia tezy: wieża mówiła spoko, lądujcie a pilot nie chciał, miał zastrzeżenia i TAWS go ostrzegał. Noż qrva. I jeszcze tytuł "TAWS wył, a kontroler odliczał wysokość" TO NIE BYŁ KONTROLER (koleś z wieży), ten od wysokości w stenogramie. |
|
Data: 2010-06-03 15:19:24 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
TO NIE BYŁ KONTROLER (koleś z wieży), ten od wysokości w stenogramie. A kto to był ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-04 00:25:47 | |
Autor: skippy | |
NTG - Lądowanie. | |
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:78911269-77ad-4584-b7a0-1379fd7f2570k39g2000yqb.googlegroups.com... TO NIE BYŁ KONTROLER (koleś z wieży), ten od wysokości w stenogramie. A kto to był ?. A gdzie w "Twoim" stenogramie jest odliczanie wysokości? |
|
Data: 2010-06-03 15:32:47 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
A gdzie w "Twoim" stenogramie jest odliczanie wysokości? Nie znam się na terminologii lotniczej, ale te komendy to nie jest jakaś forma "odliczania wysokości" ?. 10.25.25 - wieża podaje koordynaty do schodzenia: "1-0-1, z kursem 40 stopni, zniżanie 1500 10.30.26,4 - wieża podaje koordynaty: "polski 101, kurs 79". Kapitan potwierdza 10.33,40 - wieża pyta: "PLF 101, wysokość 500?". 10.39.08,7 - wieża: "101-y odległość 10, wejście na ścieżkę". 10.39, a więc dwie minuty przed uderzeniem, wieża potwierdza: "8 na kursie i ścieżce" i "Pas wolny". P.S. Zresztą drugi cytat "zapodałem nie ze względu na tytuł.... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-04 00:36:15 | |
Autor: skippy | |
NTG - Lądowanie. | |
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:3d1713fb-61af-4f53-a2f4-d54e2f6f8bcet10g2000yqg.googlegroups.com... A gdzie w "Twoim" stenogramie jest odliczanie wysokości? Nie znam się na terminologii lotniczej, ale te komendy to nie jestjakaś forma "odliczania wysokości" ?. idziesz do KF z trolami, szkoda se dupe zawracać |
|
Data: 2010-06-03 15:55:13 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
idziesz do KF z trolami, szkoda se dupe zawracać Coś ostatnio Skipy jakiś nerwowy. Może totus (z małej litery) podejmie polemikę i zapoda "polityczno-poprawny " punkt widzenia, bo jak na razie to Skippy się na mnie obraził -cholera - nie wiedzieć dlaczego ..... Może palnąłem jakiegoś irytującego "babola" o istnienia którego nie mam pojęcia ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-04 01:01:36 | |
Autor: SlawcioD | |
NTG - Lądowanie. | |
Endriu pisze:
A gdzie w "Twoim" stenogramie jest odliczanie wysokości? wysokosc podawal inzynier pokladowy/nawigator i jak wysokosc podawal tylko z radiowysokosciomierza to pilot polecial w tutka w wawoz i defakto bylo pozamiatane... wysokosciomierz baryczny podal by 0 (no chyba ze byl martwy) i nie sadze aby pilot na taka informacje nie zareagowal... pozdrawiam SlawcioD |
|
Data: 2010-06-03 16:10:26 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
wysokosc podawal inzynier pokladowy/nawigator i jak wysokosc podawal Czyli generalnie na stenogramach są komendy odnośnie wysokości od inzyniera pokladowego/nawigatora a w "NaszDziennik"-owym stenogramie zostały one pominięte ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-04 08:27:54 | |
Autor: SlawcioD | |
NTG - Lądowanie. | |
Endriu pisze:
wysokosc podawal inzynier pokladowy/nawigator i jak wysokosc podawal wg transkrypcji w ostatniej fazie lotu odczytuje je nawigator, wieza prosi o zajecie 500m i czekanie, nawigator po osiagnieciu potwierdza i pilot przekazuje to wiezy... tak sie jeszcze zastanawiam: dlaczego jak ruskie ustawily atm'y to nie ma zadnej informacji o tym od wizy? pozdrawiam SlawcioD |
|
Data: 2010-06-04 00:28:18 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
wg transkrypcji w ostatniej fazie lotu odczytuje je nawigator, wieza http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154_M.pdf "[...] 10:41:51 Odchodzimy [...]". Mówimy "Jezu" - słyszą "do diabła" http://prawica.net/opinie/22197 "[...] Wydaje się, że kapitan samolotu postanowił zejść na niski pułap chcąc ustalić, czy istnieją warunki do wylądowania. Po wykonaniu tego manewru padła komenda "odchodzimy" co oznaczało, że piloci uznali, iż warunków do lądowania nie ma. Od tego momentu dzieje się coś dziwnego. Samolot zamiast wznosić się nadal idzie w dół, można by rzec - spada, bowiem traci wysokość trzy razy szybciej niż w trakcie normalnego schodzenia do lądowania. Gdy jest kilka metrów nad ziemią zawadza o drzewo i rozbija się na ponad 1000 metrów przed początkiem pasa startowego lotniska. Pojawia się oczywiste pytanie dlaczego zespół pilotujący samolot, postępujący dotąd profesjonalnie, nagle popełnia samobójstwo? Szczególnie uderza nie tylko spokój załogi, która zachowuje się jakby nie działo się nic nadzwyczajnego, ale dziwi milczenie siedzącego za sterami kapitana samolotu. Pilota, który przecież podrywał do góry spadającą w dół maszynę. Na jednej z konferencji prasowych w Moskwie jeden z prokuratorów mówił, że ostatnim słowem jakie padło w samolocie przed uderzeniem o ziemię był krzyk - Jezu! W transkrypcji udostępnionej opinii publicznej to ostatnie słowo brzmi inaczej: 10:41:02,7 - 10:41:03,4 // ???? (??) // Krzyk Kurwa ..... [...]". Dziwny ten stenogram ..... Znowu same pytania .... Nawigator odlicza ziemię po komendzie "odchodzimy", maszyna zamiast iść w górę spada, a dowódca nie klnie w stylu "Kurwa czemu ta cholerna łajba się nie podnosi !!!!! " ?. No i ci ruscy którzy cały czas mówią - wszystko jest git .... Śmierdzi mi tu coś na kilometr ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-04 01:13:41 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
Śmierdzi mi tu coś na kilometr ..... Zapisy rozmów pilotów. http://ndb2010.wordpress.com/analiza-zapisow-rozmow-pilotow/ "[...] Polscy wojskowi meteorolodzy o złej pogodzie w Smoleńsku dowiedzieli się dopiero 10 kwietnia o 8:25 - na kwadrans przed katastrofą - ustaliła "Rzeczpospolita".[...] [...] Z informacji, które podałem na początku wynika, że załoga nie wiedziała jakie są warunki w Smoleńsku. O zmianach pogodowych mogła się dowiedzieć z 4 zródeł: - kontrola obszaru (Białoruś-Mińsk) - kontrwywiad polski - kontrola obszaru (lotnisko w Smoleńsku) - piloci Jaka-40 Jak widać z rozmów powyżej, nie ma żadnej informacji kontroli obszaru w Mińsku o warunkach w Smoleńsku. Kontrywiad polski jeszcze nie miał nowych informacji, otrzymał je o godz.08.25. Samolot nie wleciał jeszcze w rosyjską przestrzeń powietrzną więc kontrola obszaru Smoleńska jeszcze nie podała informacji. Nie słychać też rozmów z pilotami Jaka-40 na specjalnym kanale. Więc dwa pytania: Skąd załoga wiedziała o mgle w Smoleńsku jeśli nie miała tych informacji od 4 wymienionych zródeł? Jeśli to jest nieprawdziwa informacja to czemu i komu ma służyc? Wydaje mi się, że słowa z fragmentu nr.14 " 08:04:11,4- 08:04:14,8 Anonim To będzie makabra...będzie nic nie będzie widac" są nieprawdziwe. Zastanawiam się jeszcze jaki był ich cel. [...]". -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-04 13:25:34 | |
Autor: marfi | |
NTG - Lądowanie. | |
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:73b257e1-015d-41ec-a174-741aa1b56073y11g2000yqm.googlegroups.com...
Śmierdzi mi tu coś na kilometr ..... Endriu... czy Ty musisz korzystać z cudzego "rozumu" ? -- marfi |
|
Data: 2010-06-04 14:01:18 | |
Autor: SlawcioD | |
NTG - Lądowanie. | |
Endriu pisze:
Śmierdzi mi tu coś na kilometr ..... -- Pozdrawiam zapoznalem sie z tym wywodem i szczerze widze tam troche manipulacji. 1. w kabinie tupolewa byly 3 mikrofony kierunkowe a nie jeden (tak jak w innych maszynach). mikrofon kierunkowy moze zbierac informacje ktore mowi sie w jego kierunku i jak odwroci sie glowe i wypowie sie jakas kwestie to nie zostanie ona nagrana. 2. zeby nie zasmiecac eteru informacje o warunkach pogodowych przesylane sa droga cyfrowa i wyswietlane na ekranie komputera pokladowego. przynajmniej tak maja samoloty liniowe, odpowiedz na pytanie czy w taki sprzet byl na pokladzie tutki wyjasniloby te obiekcje. przypominam ze smolensk to lotnisko wojskowe i g.. minsk obchodzi jaka na nim panuje pogoda. pilotami jaka40(co potwierdzaja piloci jaka40) rozmawiali z tupolewem, ze pizda jest i widac max na 400m (wieza potwierdza). minimum tupolewa to 1200m (3krotna roznica). 15 min lotu przy zalozeniu ze leci sie 300km/h (predkosc minimalana) to 75km... mam wrazenie ze gosc ktory to analizowal pojechal po bandzie i dobieral sobie fakty jak chcial wycinajac fragmenty lub uznajac co mu nie pasuje za falszerstwo - to chyba go dyskwalifikuje, uzywa tych samych metod co wg niego ruskie. tak postawiona teza i jej dowod nie jest dla mnie wystarczajacy, ale jest jedna rzecz ktora ten 'anal' zauwazyl - to "ilosc" anonimow. dobrze by byl wiedziec czy to jest jedna i ta sama osoba czy kilka osob... co do pobytu gen. w kokpicie jest jeszcze opcja: gen. Błasik byl podczas ladowania w kabinie - odczytywal karte odciazajac 2pilota. co uwazam za prawdopodobne. pozdrawiam SlawcioD ps: to chyba potwierdzenie mojej tezy: http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,7964131,Czempinski__przyczyna_katastrofy_mogl_byc_radiowysokosciomierz.html ale i tak wstrzymal bym sie z jakimkolwiek wskazywaniem na winnych do momentu posiadania pelnej informacji z czarnych skrzynek. |
|
Data: 2010-06-04 14:11:03 | |
Autor: marfi | |
NTG - Lądowanie. | |
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huapui$1s8$1news.onet.pl...
.... tak postawiona teza i jej dowod nie jest dla mnie wystarczajacy, ale 1. "A" nie jest od "Anonimowy". 2. "A" oznacza "nieokreślony rozmówca" bo nikt nie przypisał głosu do osoby a ich ilość swiadczy co najwyżej o jakości nagrania i zdolności ludzi do identyfikacji osoby na podstawie głosu nagranego w środowisku zaszumionym. -- marfi |
|
Data: 2010-06-04 14:45:53 | |
Autor: SlawcioD | |
NTG - Lądowanie. | |
marfi pisze:
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości dzieki;) nie zwrocilem na to uwagi... to nastepny punk przemawiajacy na niekorzysc dla przedstawionej przez Endriu analizie. pozdrawiam SlawcioD |
|
Data: 2010-06-05 01:08:15 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
dzieki;) nie zwrocilem na to uwagi... to nastepny punk przemawiajacy na Gruppenführer KAT http://wirtualnapolonia.com/2010/06/05/gruppenfuhrer-kat/ [...] Co do Arabskiego, część argumentów na jego temat już przytoczyłem. Ale warto zauważyć, że była to osoba, która bardzo konsekwentnie i umiejętnie wprowadzała w błąd media i obniżała rangę wizyty Lecha Kaczyńskiego w Katyniu. http://www.youtube.com/watch?v=DvC2Nbao3tQ Arabski był też bezpośrednim przełożonym Grzegorza Michniewicza, Dyrektora Generalnego Kancelarii Premiera Donalda Tuska i jego Szefa Kancelarii Tajnej, który zmarł nagle, tajemniczo (podobno popełniając samobójstwo) a poza tym: "Z ustaleń "Wprost" wynika, że tego wieczoru Michniewicz napisał także kilka SMS-ów do swojego przełożonego, szefa kancelarii Tomasza Arabskiego. Nie wiadomo jednak, czego dotyczyły ani o której godzinie zostały wysłane. Minister nie odpowiedział na nasze pytania w tej sprawie". Na to, że Grzegorz Michniewicz, żaden mięczak i jednak niezwykle zaufana osoba Donalda Tuska i Tomasza Arabskiego musiał odkryć coś wyjątkowo przerażającego zwracał uwagę nie tylko WPROST ale i jeden z Blogerów Salonu24: http://krzystofjaw.salon24.pl/151606,smierc-grzegorza-michniewicza-dlaczego Co to było? Czy odkrył jakiś szyfrogram od Putina do Tuska, którego nie przechwycił Arabski? Możemy dzisiaj tylko spekulować. [...] Orędzie w TVP INFO przed katastrofą TU-154? http://niepoprawni.pl/content/oredzie-w-tvp-info-przed-katastrofa-tu-154 -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-05 01:14:11 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
Lepiej nie wiedzieć nic
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/06/05/lepiej-nie-wiedziec-nic/ "[...] Ze stenogramów wiemy tylko tyle, że niemal do ostatniej chwili załoga nie zdawała sobie sprawy z zagrożenia. Prawdopodobnie wcale nawet nie podchodziła do lądowania - chciała raczej powtórzyć manewr iła sprzed kilkunastu minut, czyli zniżyć się nad lotniskiem z wysuniętym podwoziem, dla wysondowania sytuacji; wskazuje na to pozostawienie w stanie aktywności autopilota. Coś sprawiło, iż załoga nie orientowała się w pozycji samolotu i prędkości opadania. Błąd pilota? Błąd wieży? Błąd instrumentów? Jakieś inne okoliczności? Aby cokolwiek domniemywać, trzeba znać inne zapisy z "czarnych skrzynek", a tych nie mamy. [...]" -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-05 10:46:45 | |
Autor: Jan Werbiński | |
NTG - Lądowanie. | |
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:da6cb4f8-7675-4d21-b581-
załoga nie zdawała sobie sprawy z zagrożenia. Prawdopodobnie wcale nawet nie podchodziła do lądowania - chciała raczej powtórzyć manewr iła sprzed kilkunastu minut, czyli zniżyć się nad lotniskiem z ============ Co za idiota to wymyślił? Nie podchodziła do lądowania? Ten kto pisał, to kłamca. Kto wierzy, ten głupek. -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2010-06-05 13:12:13 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
Co za idiota to wymy li ? Nie podchodzi a do l dowania? Wydało się - to Rosjanie źle naprowadzali samolot - 03 http://www.youtube.com/watch?v=v8rxDPoqrjs&feature=related -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-07 00:44:05 | |
Autor: Delfino Delphis | |
NTG - Lądowanie. | |
Endriu wrote:
Wydało się - to Rosjanie źle naprowadzali samolot - 03Litości. |
|
Data: 2010-06-05 13:19:09 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
Co za idiota to wymy li ? Nie podchodzi a do l dowania? Wydaje mi się że masz racje drogi Janie. Akurat ta część wypowiedzi wydaje się być nietrafiona (niepotrzebnie ją wstawiłem - pardon). -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-03 22:40:44 | |
Autor: skippy | |
NTG - Lądowanie. | |
trochę to niepełne, brakuje tego odliczania do 20 metrów
|
|
Data: 2010-06-03 13:50:10 | |
Autor: Endriu | |
NTG - Lądowanie. | |
trochę to niepełne, brakuje tego odliczania do 20 metrów TAWS wył, a kontroler odliczał wysokość http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100602&typ=po&id=po01.txt "[...] Zastanawiające jest również to, że nagranie rejestratorów pokładowych kończy się o godz. 10.41:04, w momencie gdy zapisany został odgłos zderzenia z drzewem i okrzyki załogi, gdyż samolot jeszcze leciał. [...]". Jak zwykle czegoś brakuje ..... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2010-06-03 23:03:15 | |
Autor: skippy | |
NTG - Lądowanie. | |
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:59a8870a-af25-457b-b172-4d4975b7bf6ck39g2000yqd.googlegroups.com... trochę to niepełne, brakuje tego odliczania do 20 metrów TAWS wył, a kontroler odliczał wysokość kontroler? |
|
Data: 2010-06-03 23:24:52 | |
Autor: skippy | |
NTG - Lądowanie. | |
Poza tym zauważ, że jeśli tam użyto bomby EM, zakłócenia sygnału GPS, IŁ rozpylił mgłę i zdusił naszego do gleby i pare innych drobiazgów ze strony GRU i KGB w zwiazku spisku Putina z Tuskiem celem zamordowania Kaczyńskiego (sam to z kolesiami tu opisywałeś, no to chyba jest prawda) - to kacapy na pewno sfałszowali zapis żeby zwalic wine na kontrolera, a żebyśmy jak jełopi zapomnieli o tamtych, prawdziwych przyczynach.
Nie daj się robic cwaniakom w bambuko. Nad tym pracowali najlepsi ruscy specjaliści przez miesiąc. Poza tym zobacz lampy na tym lotnisku: http://files.gadu-gadu.pl/siergiej-serebro-lampy-lotnisko-smolensk-katastrofa-d81f0d33bf0f879c9377adb17d0a67f15f2211cf.jpg http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/634071155516746233.JPG Radiolatarnię: http://3.bp.blogspot.com/_5OFUgYmQsUk/S8eXdA3JgrI/AAAAAAAAA0w/zCRhDg1mgbs/s1600/radiolatarniakadr.jpg I kurnik zwany wieżą. juz szkoda mi szukać. I myślę sobie tak - to niemozliwe, żeby nasze rzadowe samoloty latały tam regularnie na takie lotnisko. To jest nieprawdodobne. Albo ruscy szybko wszystko zburzyli i postawili syfilis który widac na fotkach, albo to jest jeden wielk skandal i smiech na sali, rosyjska ruletka trwająca od lat Co obstawiasz? Pozdrawiam PS Co do Naszego Dziennika. Ostatnio Papież w czasie przelotu do Portugalii (11 maja) bardzo mocno wypowiedział się nt pedofilii w Kościele. http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/papiez-ujawnil-trzecia-tajemnice-fatimska-objawien_138968.html Co w tym zakresie przeczytałes w Naszym Dzienniku 12 maja? Bo ja to: http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100512 |
|
Data: 2010-06-03 23:30:06 | |
Autor: skippy | |
NTG - Lądowanie. | |
Bo ja to: SKOK Stefczyka, Tragedia w Smoleńsku Katastrofa śmigłowca Millera i Casy Komorowski zalicza wpadke za wpadką Pielgrzymka pod znakiem nadziei - relacja z Lizbony, Recepta na kryzys istnieje! Juz wolałem wczoraj przejrzeć NIE, jest parę nowych kwestii ws Blidy. Ale wydający polecenia pozostaną bezkarni, śmieją się i mają wszysto w dupie. |
|