Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.wgpw   »   NTG - Lądowanie.

NTG - Lądowanie.

Data: 2010-06-03 13:34:27
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
Przepraszam najmocniej za ten post (bezsensowne wyjątkowo nasilone
polityczne spamowanie kolegi Charliego również i mnie męczy - rozumiem
wszystkich zniesmaczonych), ale w Naszym Dzienniku wyczytałem -
najkonkretniej chyba - sporządzony wyciąg stenogramu z lądowania
prezydenckiego TU-154 i wydaje mi się, że naprawdę warto się z nim
zapoznać:

Fragmenty stenogramu:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=ii&dat=20100602&id=main

"[...]

10.17.40,2 (czasu moskiewskiego) - dowódca mjr Arkadiusz Protasiuk:
"Nieciekawie, wyszła mgła, nie wiadomo, czy wylądujemy".
10.18.09,2 - głos "A" (niezidentyfikowany głos): "A jeśli nie
wylądujemy, to co?". Kapitan: "Odejdziemy".
10.25.01,1 - w rozmowie z wieżą mjr Protasiuk informuje: "Jeśli można,
to spróbujemy podejścia, ale jeśli nie będzie pogody, to odejdziemy na
drugi krąg".
10.25.25 - wieża podaje koordynaty do schodzenia: "1-0-1, z kursem 40
stopni, zniżanie 1500".
10.26.19,1 - kapitan informuje: "W tej chwili w tych warunkach, które
są obecnie, nie damy rady usiąść". Chwilę potem: "Spróbujemy podejść,
zrobimy jedno zajście, ale prawdopodobnie nic z tego nie będzie".
"Możemy pół godziny powisieć i odlecieć na zapasowe".
10.30.26,4 - wieża podaje koordynaty: "polski 101, kurs 79". Kapitan
potwierdza.
10.31.05,9 - A: "podchodzi do lądowania". Wcześniej kapitan
sygnalizuje: "Zostaję bez automatu" [ciągu - przyp. red].
10.33,40 - wieża pyta: "PLF 101, wysokość 500?". Kapitan potwierdza:
"Podchodzimy do 500 metrów". Kontroler informuje: "Reflektory z lewej,
z prawej, na początek pasa". Na wywołanie: "Polski 101, od 100 metrów
proszę być gotowym do odejścia na drugi krąg", mjr Protasiuk odpowiada
krótko: "Tak jest".
10.39.08,7 - wieża: "101-y odległość 10, wejście na ścieżkę". 10.39, a
więc dwie minuty przed uderzeniem, wieża potwierdza: "8 na kursie i
ścieżce" i "Pas wolny". Po chwili: "Podchodzicie do dalszej, na kursie
i ścieżce, odległość 6".
10.40.06,7 - system TAWS ostrzega: "TERRAIN AHEAD! Ziemia przed tobą".
Wieża: jesteście "na kursie i ścieżce". Drugie ostrzeżenie "TERRAIN
AHEAD!", wieża: "na kursie i ścieżce".
10.41.02 - już po zderzeniu z drzewami pada komenda wieży: "Odejdź na
drugi krąg". Trzy sekundy później zapis się urywa.

[...]".

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-03 15:01:51
Autor: macieks
NTG - Lądowanie.
On 3 Cze, 22:34, Endriu <andrewgolot...@gmail.com> wrote:
.........................
Pozdrawiam
Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

Endriu,rany boskie.

Ten przykład z Naszego Dziennika jest doskonały do pokazania jak
wygląda MANIPULACJA.
Mówienie części prawdy jest KŁAMSTWEM.

Zwróć uwagę na czasy wypowiedzi.
Wybiórcze wypowiedzi w celu potwierdzenia tezy: wieża mówiła spoko,
lądujcie a pilot nie chciał, miał zastrzeżenia i TAWS go ostrzegał.
Noż qrva.
I jeszcze tytuł
"TAWS wył, a kontroler odliczał wysokość"
TO NIE BYŁ KONTROLER (koleś z wieży), ten od wysokości w stenogramie.

Data: 2010-06-03 15:19:24
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
TO NIE BYŁ KONTROLER (koleś z wieży), ten od wysokości w stenogramie.

A kto to był ?.

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-04 00:25:47
Autor: skippy
NTG - Lądowanie.

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:78911269-77ad-4584-b7a0-1379fd7f2570k39g2000yqb.googlegroups.com...
TO NIE BYŁ KONTROLER (koleś z wieży), ten od wysokości w stenogramie.

A kto to był ?.

A gdzie w "Twoim" stenogramie jest odliczanie wysokości?

Data: 2010-06-03 15:32:47
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
A gdzie w "Twoim" stenogramie jest odliczanie wysokości?

Nie znam się na terminologii lotniczej, ale te komendy to nie jest
jakaś forma "odliczania wysokości" ?.

10.25.25 - wieża podaje koordynaty do schodzenia: "1-0-1, z kursem 40
stopni, zniżanie 1500
10.30.26,4 - wieża podaje koordynaty: "polski 101, kurs 79". Kapitan
potwierdza
10.33,40 - wieża pyta: "PLF 101, wysokość 500?".
10.39.08,7 - wieża: "101-y odległość 10, wejście na ścieżkę". 10.39, a
więc dwie minuty przed uderzeniem, wieża potwierdza: "8 na kursie i
ścieżce" i "Pas wolny".

P.S. Zresztą drugi cytat "zapodałem nie ze względu na tytuł....

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-04 00:36:15
Autor: skippy
NTG - Lądowanie.

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:3d1713fb-61af-4f53-a2f4-d54e2f6f8bcet10g2000yqg.googlegroups.com...
A gdzie w "Twoim" stenogramie jest odliczanie wysokości?

Nie znam się na terminologii lotniczej, ale te komendy to nie jest
jakaś forma "odliczania wysokości" ?.

idziesz do KF z trolami, szkoda se dupe zawracać

Data: 2010-06-03 15:55:13
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
idziesz do KF z trolami, szkoda se dupe zawracać

Coś ostatnio Skipy jakiś nerwowy. Może totus (z małej litery) podejmie
polemikę i zapoda "polityczno-poprawny " punkt widzenia, bo jak na
razie to Skippy się na mnie obraził -cholera - nie wiedzieć
dlaczego .....

Może palnąłem jakiegoś irytującego "babola" o istnienia którego nie
mam pojęcia .....

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-04 01:01:36
Autor: SlawcioD
NTG - Lądowanie.
Endriu pisze:
A gdzie w "Twoim" stenogramie jest odliczanie wysokości?

Nie znam się na terminologii lotniczej, ale te komendy to nie jest
jakaś forma "odliczania wysokości" ?.

10.25.25 - wieża podaje koordynaty do schodzenia: "1-0-1, z kursem 40
stopni, zniżanie 1500
10.30.26,4 - wieża podaje koordynaty: "polski 101, kurs 79". Kapitan
potwierdza
10.33,40 - wieża pyta: "PLF 101, wysokość 500?".
10.39.08,7 - wieża: "101-y odległość 10, wejście na ścieżkę". 10.39, a
więc dwie minuty przed uderzeniem, wieża potwierdza: "8 na kursie i
ścieżce" i "Pas wolny".

P.S. Zresztą drugi cytat "zapodałem nie ze względu na tytuł....

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

wysokosc podawal inzynier pokladowy/nawigator i jak wysokosc podawal
tylko z radiowysokosciomierza to pilot polecial w tutka w wawoz i
defakto bylo pozamiatane... wysokosciomierz baryczny podal by 0 (no
chyba ze byl martwy) i nie sadze aby pilot na taka informacje nie
zareagowal...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-03 16:10:26
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
wysokosc podawal inzynier pokladowy/nawigator i jak wysokosc podawal
tylko z radiowysokosciomierza to pilot polecial w tutka w wawoz i
defakto bylo pozamiatane... wysokosciomierz baryczny podal by 0 (no
chyba ze byl martwy) i nie sadze aby pilot na taka informacje nie
zareagowal...

Czyli generalnie na stenogramach są komendy odnośnie wysokości od
inzyniera pokladowego/nawigatora  a w "NaszDziennik"-owym stenogramie
zostały one pominięte ?.

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-04 08:27:54
Autor: SlawcioD
NTG - Lądowanie.
Endriu pisze:
wysokosc podawal inzynier pokladowy/nawigator i jak wysokosc podawal
tylko z radiowysokosciomierza to pilot polecial w tutka w wawoz i
defakto bylo pozamiatane... wysokosciomierz baryczny podal by 0 (no
chyba ze byl martwy) i nie sadze aby pilot na taka informacje nie
zareagowal...

Czyli generalnie na stenogramach są komendy odnośnie wysokości od
inzyniera pokladowego/nawigatora  a w "NaszDziennik"-owym stenogramie
zostały one pominięte ?.

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

wg transkrypcji w ostatniej fazie lotu odczytuje je nawigator, wieza
prosi o zajecie 500m i czekanie, nawigator po osiagnieciu potwierdza i
pilot przekazuje to wiezy...

tak sie jeszcze zastanawiam: dlaczego jak ruskie ustawily atm'y to nie
ma zadnej informacji o tym od wizy?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-04 00:28:18
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
wg transkrypcji w ostatniej fazie lotu odczytuje je nawigator, wieza
prosi o zajecie 500m i czekanie, nawigator po osiagnieciu potwierdza i
pilot przekazuje to wiezy...

tak sie jeszcze zastanawiam: dlaczego jak ruskie ustawily atm'y to nie
ma zadnej informacji o tym od wizy?

http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154_M.pdf

"[...] 10:41:51 Odchodzimy [...]".

Mówimy "Jezu" - słyszą "do diabła"
http://prawica.net/opinie/22197

"[...] Wydaje się, że kapitan samolotu postanowił zejść na niski pułap
chcąc ustalić, czy istnieją warunki do wylądowania. Po wykonaniu tego
manewru padła komenda "odchodzimy" co oznaczało, że piloci uznali, iż
warunków do lądowania nie ma. Od tego momentu dzieje się coś dziwnego.

Samolot zamiast wznosić się nadal idzie w dół, można by rzec - spada,
bowiem traci wysokość trzy razy szybciej niż w trakcie normalnego
schodzenia do lądowania. Gdy jest kilka metrów nad ziemią zawadza o
drzewo i rozbija się na ponad 1000 metrów przed początkiem pasa
startowego lotniska. Pojawia się oczywiste pytanie dlaczego zespół
pilotujący samolot, postępujący dotąd profesjonalnie, nagle popełnia
samobójstwo? Szczególnie uderza nie tylko spokój załogi, która
zachowuje się jakby nie działo się nic nadzwyczajnego, ale dziwi
milczenie siedzącego za sterami kapitana samolotu. Pilota, który
przecież podrywał do góry spadającą w dół maszynę.

Na jednej z konferencji prasowych w Moskwie jeden z prokuratorów
mówił, że ostatnim słowem jakie padło w samolocie przed uderzeniem o
ziemię był krzyk - Jezu! W transkrypcji udostępnionej opinii
publicznej to ostatnie słowo brzmi inaczej:

10:41:02,7 - 10:41:03,4 // ???? (??) // Krzyk Kurwa ..... [...]".

Dziwny ten stenogram .....
Znowu same pytania ....
Nawigator odlicza ziemię po komendzie "odchodzimy", maszyna zamiast
iść w górę spada, a dowódca nie klnie w stylu "Kurwa czemu ta cholerna
łajba się nie podnosi !!!!! " ?.
No i ci ruscy którzy cały czas mówią - wszystko jest git ....

Śmierdzi mi tu coś na kilometr .....

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-04 01:13:41
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
Śmierdzi mi tu coś na kilometr .....

Zapisy rozmów pilotów.
http://ndb2010.wordpress.com/analiza-zapisow-rozmow-pilotow/

"[...] Polscy wojskowi meteorolodzy o złej pogodzie w Smoleńsku
dowiedzieli się dopiero 10 kwietnia o 8:25 - na kwadrans przed
katastrofą - ustaliła "Rzeczpospolita".[...]

[...] Z informacji, które podałem na początku wynika, że załoga nie
wiedziała jakie są warunki w Smoleńsku. O zmianach pogodowych mogła
się dowiedzieć z 4 zródeł:

- kontrola obszaru (Białoruś-Mińsk)
- kontrwywiad polski
- kontrola obszaru (lotnisko w Smoleńsku)
- piloci Jaka-40

Jak widać z rozmów powyżej, nie ma żadnej informacji kontroli obszaru
w Mińsku o warunkach w Smoleńsku. Kontrywiad polski jeszcze nie miał
nowych informacji, otrzymał je o godz.08.25. Samolot nie wleciał
jeszcze w rosyjską przestrzeń powietrzną więc kontrola obszaru
Smoleńska jeszcze nie podała informacji. Nie słychać też rozmów z
pilotami Jaka-40 na specjalnym kanale.

Więc dwa pytania:

Skąd załoga wiedziała o mgle w Smoleńsku jeśli nie miała tych
informacji od 4 wymienionych zródeł?
Jeśli to jest nieprawdziwa informacja to czemu i komu ma służyc?

Wydaje mi się,  że słowa z fragmentu nr.14 " 08:04:11,4- 08:04:14,8
Anonim    To będzie makabra...będzie nic nie będzie widac"  są
nieprawdziwe. Zastanawiam się  jeszcze jaki był ich cel. [...]".

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-04 13:25:34
Autor: marfi
NTG - Lądowanie.
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:73b257e1-015d-41ec-a174-741aa1b56073y11g2000yqm.googlegroups.com...
Śmierdzi mi tu coś na kilometr .....


  Endriu... czy Ty musisz korzystać z cudzego "rozumu" ?

--
marfi

Data: 2010-06-04 14:01:18
Autor: SlawcioD
NTG - Lądowanie.
Endriu pisze:
Śmierdzi mi tu coś na kilometr .....

Zapisy rozmów pilotów.
http://ndb2010.wordpress.com/analiza-zapisow-rozmow-pilotow/

--

Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

zapoznalem sie z tym wywodem i szczerze widze tam troche manipulacji.

1. w kabinie tupolewa byly 3 mikrofony kierunkowe a nie jeden (tak jak w
 innych maszynach). mikrofon kierunkowy moze zbierac informacje ktore
mowi sie w jego kierunku i jak odwroci sie glowe i wypowie sie jakas
kwestie to nie zostanie ona nagrana.

2. zeby nie zasmiecac eteru informacje o warunkach pogodowych przesylane
sa droga cyfrowa i wyswietlane na ekranie komputera pokladowego.
przynajmniej tak maja samoloty liniowe, odpowiedz na pytanie czy w taki
sprzet byl na pokladzie tutki wyjasniloby te obiekcje.

przypominam ze smolensk to lotnisko wojskowe i g.. minsk obchodzi jaka
na nim panuje pogoda.

pilotami jaka40(co potwierdzaja piloci jaka40) rozmawiali z tupolewem,
ze pizda jest i widac max na 400m (wieza potwierdza). minimum tupolewa
to 1200m (3krotna roznica). 15 min lotu przy zalozeniu ze leci sie
300km/h (predkosc minimalana) to 75km...

mam wrazenie ze gosc ktory to analizowal pojechal po bandzie i dobieral
sobie fakty jak chcial wycinajac fragmenty lub uznajac co mu nie pasuje
za falszerstwo - to chyba go dyskwalifikuje, uzywa tych samych metod co
wg niego ruskie.

tak postawiona teza i jej dowod nie jest dla mnie wystarczajacy, ale
jest jedna rzecz ktora ten 'anal' zauwazyl - to "ilosc" anonimow. dobrze
by byl wiedziec czy to jest jedna i ta sama osoba czy kilka osob...

co do pobytu gen. w kokpicie jest jeszcze opcja: gen. Błasik byl podczas
ladowania w kabinie - odczytywal karte odciazajac 2pilota. co uwazam za
prawdopodobne.

pozdrawiam
SlawcioD

ps: to chyba potwierdzenie mojej tezy:
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,7964131,Czempinski__przyczyna_katastrofy_mogl_byc_radiowysokosciomierz.html

ale i tak wstrzymal bym sie z jakimkolwiek wskazywaniem na winnych do
momentu posiadania pelnej informacji z czarnych skrzynek.

Data: 2010-06-04 14:11:03
Autor: marfi
NTG - Lądowanie.
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huapui$1s8$1news.onet.pl...
....
tak postawiona teza i jej dowod nie jest dla mnie wystarczajacy, ale
jest jedna rzecz ktora ten 'anal' zauwazyl - to "ilosc" anonimow. dobrze
by byl wiedziec czy to jest jedna i ta sama osoba czy kilka osob...



  1. "A" nie jest od "Anonimowy".
  2. "A" oznacza "nieokreślony rozmówca" bo nikt nie przypisał głosu do osoby a ich ilość swiadczy co najwyżej o jakości nagrania i zdolności ludzi do identyfikacji osoby na podstawie głosu  nagranego w środowisku zaszumionym.

--
marfi

Data: 2010-06-04 14:45:53
Autor: SlawcioD
NTG - Lądowanie.
marfi pisze:
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:huapui$1s8$1news.onet.pl...
...
tak postawiona teza i jej dowod nie jest dla mnie wystarczajacy, ale
jest jedna rzecz ktora ten 'anal' zauwazyl - to "ilosc" anonimow. dobrze
by byl wiedziec czy to jest jedna i ta sama osoba czy kilka osob...



 1. "A" nie jest od "Anonimowy".
 2. "A" oznacza "nieokreślony rozmówca" bo nikt nie przypisał głosu do
osoby a ich ilość swiadczy co najwyżej o jakości nagrania i zdolności
ludzi do identyfikacji osoby na podstawie głosu  nagranego w środowisku
zaszumionym.


dzieki;) nie zwrocilem na to uwagi... to nastepny punk przemawiajacy na
niekorzysc dla przedstawionej przez Endriu analizie.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-05 01:08:15
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
dzieki;) nie zwrocilem na to uwagi... to nastepny punk przemawiajacy na
niekorzysc dla przedstawionej przez Endriu analizie.

Gruppenführer KAT
http://wirtualnapolonia.com/2010/06/05/gruppenfuhrer-kat/

[...] Co do Arabskiego, część argumentów na jego temat już
przytoczyłem. Ale warto zauważyć, że była to osoba, która bardzo
konsekwentnie i umiejętnie wprowadzała w błąd media i obniżała rangę
wizyty Lecha Kaczyńskiego w Katyniu.

http://www.youtube.com/watch?v=DvC2Nbao3tQ

Arabski był też bezpośrednim przełożonym Grzegorza Michniewicza,
Dyrektora Generalnego Kancelarii Premiera Donalda Tuska i jego Szefa
Kancelarii Tajnej, który zmarł nagle, tajemniczo (podobno popełniając
samobójstwo) a poza tym:

"Z ustaleń "Wprost" wynika, że tego wieczoru Michniewicz napisał także
kilka SMS-ów do swojego przełożonego, szefa kancelarii Tomasza
Arabskiego. Nie wiadomo jednak, czego dotyczyły ani o której godzinie
zostały wysłane. Minister nie odpowiedział na nasze pytania w tej
sprawie".

Na to, że Grzegorz Michniewicz, żaden mięczak i jednak niezwykle
zaufana osoba Donalda Tuska i Tomasza Arabskiego musiał odkryć coś
wyjątkowo przerażającego zwracał uwagę nie tylko WPROST ale i jeden z
Blogerów Salonu24:

http://krzystofjaw.salon24.pl/151606,smierc-grzegorza-michniewicza-dlaczego

Co to było? Czy odkrył jakiś szyfrogram od Putina do Tuska, którego
nie przechwycił Arabski? Możemy dzisiaj tylko spekulować. [...]

Orędzie w TVP INFO przed katastrofą TU-154?
http://niepoprawni.pl/content/oredzie-w-tvp-info-przed-katastrofa-tu-154

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-05 01:14:11
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
Lepiej nie wiedzieć nic
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/06/05/lepiej-nie-wiedziec-nic/

"[...] Ze stenogramów wiemy tylko tyle, że niemal do ostatniej chwili
załoga nie zdawała sobie sprawy z zagrożenia. Prawdopodobnie wcale
nawet nie podchodziła do lądowania - chciała raczej powtórzyć manewr
iła sprzed kilkunastu minut, czyli zniżyć się nad lotniskiem z
wysuniętym podwoziem, dla wysondowania sytuacji; wskazuje na to
pozostawienie w stanie aktywności autopilota. Coś sprawiło, iż załoga
nie orientowała się w pozycji samolotu i prędkości opadania. Błąd
pilota? Błąd wieży? Błąd instrumentów? Jakieś inne okoliczności? Aby
cokolwiek domniemywać, trzeba znać inne zapisy z "czarnych skrzynek",
a tych nie mamy. [...]"

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-05 10:46:45
Autor: Jan Werbiński
NTG - Lądowanie.
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:da6cb4f8-7675-4d21-b581-
załoga nie zdawała sobie sprawy z zagrożenia. Prawdopodobnie wcale
nawet nie podchodziła do lądowania - chciała raczej powtórzyć manewr
iła sprzed kilkunastu minut, czyli zniżyć się nad lotniskiem z
============

Co za idiota to wymyślił? Nie podchodziła do lądowania?
Ten kto pisał, to kłamca. Kto wierzy, ten głupek.


--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-05 13:12:13
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
Co za idiota to wymy li ? Nie podchodzi a do l dowania?
Ten kto pisa , to k amca. Kto wierzy, ten g upek.

Wydało się - to Rosjanie źle naprowadzali samolot - 03
http://www.youtube.com/watch?v=v8rxDPoqrjs&feature=related

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-07 00:44:05
Autor: Delfino Delphis
NTG - Lądowanie.
Endriu wrote:

Wydało się - to Rosjanie źle naprowadzali samolot - 03
http://www.youtube.com/watch?v=v8rxDPoqrjs&feature=related

Litości.

Data: 2010-06-05 13:19:09
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
Co za idiota to wymy li ? Nie podchodzi a do l dowania?
Ten kto pisa , to k amca. Kto wierzy, ten g upek.

Wydaje mi się że masz racje drogi Janie. Akurat ta część wypowiedzi
wydaje się być nietrafiona (niepotrzebnie ją wstawiłem - pardon).

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-03 22:40:44
Autor: skippy
NTG - Lądowanie.
trochę to niepełne, brakuje tego odliczania do 20 metrów

Data: 2010-06-03 13:50:10
Autor: Endriu
NTG - Lądowanie.
trochę to niepełne, brakuje tego odliczania do 20 metrów

TAWS wył, a kontroler odliczał wysokość
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100602&typ=po&id=po01.txt

"[...] Zastanawiające jest również to, że nagranie rejestratorów
pokładowych kończy się o godz. 10.41:04, w momencie gdy zapisany
został odgłos zderzenia z drzewem i okrzyki załogi, gdyż samolot
jeszcze leciał. [...]".

Jak zwykle czegoś brakuje .....

--
Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-03 23:03:15
Autor: skippy
NTG - Lądowanie.

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:59a8870a-af25-457b-b172-4d4975b7bf6ck39g2000yqd.googlegroups.com...
trochę to niepełne, brakuje tego odliczania do 20 metrów

TAWS wył, a kontroler odliczał wysokość


kontroler?

Data: 2010-06-03 23:24:52
Autor: skippy
NTG - Lądowanie.
Poza tym zauważ, że jeśli tam użyto bomby EM, zakłócenia sygnału GPS, IŁ rozpylił mgłę i zdusił naszego do gleby i pare innych drobiazgów ze strony GRU i KGB w zwiazku spisku Putina z Tuskiem celem zamordowania Kaczyńskiego (sam to z kolesiami tu opisywałeś, no to chyba jest prawda) - to kacapy na pewno sfałszowali zapis żeby zwalic wine na kontrolera, a żebyśmy jak jełopi zapomnieli o tamtych, prawdziwych przyczynach.
Nie daj się robic cwaniakom w bambuko.
Nad tym pracowali najlepsi ruscy specjaliści przez miesiąc.

Poza tym zobacz lampy na tym lotnisku:

http://files.gadu-gadu.pl/siergiej-serebro-lampy-lotnisko-smolensk-katastrofa-d81f0d33bf0f879c9377adb17d0a67f15f2211cf.jpg

http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/634071155516746233.JPG

Radiolatarnię:

http://3.bp.blogspot.com/_5OFUgYmQsUk/S8eXdA3JgrI/AAAAAAAAA0w/zCRhDg1mgbs/s1600/radiolatarniakadr.jpg


I kurnik zwany wieżą. juz szkoda mi szukać.

I myślę sobie tak -  to niemozliwe, żeby nasze rzadowe samoloty latały tam regularnie na takie lotnisko.
To jest nieprawdodobne.
Albo ruscy szybko wszystko zburzyli i postawili syfilis który widac na fotkach, albo to jest jeden wielk skandal i smiech na sali, rosyjska ruletka trwająca od lat

Co obstawiasz?

Pozdrawiam


PS
Co do Naszego Dziennika.
Ostatnio Papież w czasie przelotu do Portugalii (11 maja) bardzo mocno wypowiedział się nt pedofilii w Kościele.
http://www.se.pl/wydarzenia/swiat/papiez-ujawnil-trzecia-tajemnice-fatimska-objawien_138968.html

Co w tym zakresie przeczytałes w Naszym Dzienniku 12 maja?
Bo ja to:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100512

Data: 2010-06-03 23:30:06
Autor: skippy
NTG - Lądowanie.

Bo ja to:

SKOK Stefczyka,
Tragedia w Smoleńsku
Katastrofa śmigłowca Millera i Casy
Komorowski zalicza wpadke za wpadką
Pielgrzymka pod znakiem nadziei - relacja z Lizbony,
Recepta na kryzys istnieje!

Juz wolałem wczoraj przejrzeć NIE, jest parę nowych kwestii ws Blidy.

Ale wydający polecenia pozostaną bezkarni, śmieją się i mają wszysto w dupie.

NTG - Lądowanie.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona