NTG. Może dobre idzie ?.

Data: 2009-05-20 23:40:57
Autor: Endriu
NTG. Może dobre idzie ?.
Odnośnie naszej wspólnej grupowej dyskusji odnośnie Wałęsy ...

http://tiny.pl/z3pf

[...] "Leszek" się nie przyzna, musi brnąć w to bagno do samego (swojego) końca -
jest zakładnikiem - tych którzy oszukali ....
A gdyby się nawet przyznał, to za "Leszkiem" już nikt nie pójdzie - opuszczą
go nawet siły zła, które teraz idą z nim ramię w ramię ....

Póki co, ma jeszcze szansę się na tym świecie zrehabilitować, ale wszystko
wskazuje na to że z niej jednak nie skorzysta (górę bierze typowo
polsko-sarmacki charakter - "ja wam pokaże, człowiek ze wsi, a popatrzcie
czego dokonałem....").

Szkoda, bo wyjawienie prawdy byłoby bardzo szlachetnym gestem na koniec
życia tej jakże kontrowersyjnej postaci, który (w mojej opini) mogłby pomóc
w pojednaniu naszego skłóconego narodu .....

P.S. Wydaje mi się że byłoby miło gdybyśmy nie musieli się tutaj na
pl.biznes.wgpw z XXL-em, Viper-em wykłócać o życiorys Wałęsy .... [...]".

Jak już Żakowski (ten sam który tydzień temu wychwalał Wałęsę pod niebiosa) wyzywa go dzisiaj od agentów Putina, to moze dobre idzie ?.
Może Wałęsa uczciwie wyspowiada przed narodem ?.

P.S. Arcyciekway jestem opini Sławka (XXL-a) który jeszcze tydzień temu bronił Wałęsy, czy dzisiaj zacznie go (podobnie jak Żakowski) opluwać ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-21 00:07:53
Autor: viper
NTG. Może dobre idzie ?.
Endriu, powiedz mi jedno... jakim prawem ktoś taki jak ty, kto za komuny nie przeniósł nawet jednej ulotki ocenia Wałęsę... żebyś ty jeszcze miał jakieś trzeźwe spojrzenie na rzeczywistośc, ale ty masz z mózgu papkę i potrafisz jednie bezkrytycznie powtarzac brednie jakiś sfrustrowanych fiutów... powtórzę ci raz jeszcze... JPII traktował Wałęsę jak syna... spotykał się z nim niezliczoną ilośc razy... a nikt nie miał lepszego obrazu sytuacji niż On... więc nie wycieraj sobie Lechem swojej buzi, bo to troszkę nie twoja liga... ja wcale nie jestem fanem Wałęsy, nie raz mnie wkurzał... ale za to co zrobił szacunek mu się należy... --

Data: 2009-05-21 00:21:56
Autor: Endriu
NTG. Może dobre idzie ?.
więc nie wycieraj sobie Lechem swojej buzi, bo to troszkę nie twoja liga...

Widzę że Viperze nie należysz do "błyskotliwych" i nie skumałeś w czym tkwi problem.
 No nic drogi Viperze, damy ci jeszcze trochę czasu..... może zakumasz....

Arcyciekway jestem opini Sławka (XXL-a) który jeszcze tydzień temu
bronił Wałęsy, czy dzisiaj zacznie go (podobnie jak Żakowski) opluwać ?.

P.S. Sławek .... przyszły juz jakieś wytyczne ze sztabu partyjnego odnośnie w/w kwestii, czy też jesteś jeszcze "zagubiony" jak Viper ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-21 00:35:16
Autor: viper
NTG. Może dobre idzie ?.
> [...]

 No nic drogi Viperze, damy ci jeszcze trochę czasu..... może zakumasz....

Endriu, zlituj się nad sobą... nie dośc że jesteś kolesiem o lotności kowadła, to jeszcze obciążasz sobie głowę wypocinami gostków którzy za chwilę zaplują się na amen, żółc już im powoli zaczyna uszami wypływac... a najgorsze dopiero przed nimi... chłopaki jeszcze trochę się tak poplują to bankowo wrzodów dostaną... bidule już nie mają gdzie publikowac, nawet nasz dziennik ich zaczyna olewac...a tak w ogóle, to powiedz tak z ręką na sercu... czy wsparłeś już jakimś datkiem swojego idola? chciałbym ci przypomniec, że nawet fatso który z panem M. ma raczej nie po drodze rzucił mu jakiś grosz... swoją drogą to jest niezły kabaret by publicysta uprawiał taką żebraninę... jak się tak nim zaczytujesz, to nie zapominaj o datku...

Data: 2009-05-21 09:11:31
Autor: fatso
NTG. Może dobre idzie ?.
viper wrote:
[...]

Viper, dalem panu M. i to dwa razy. Za tych Zydow i Kresy(konspiracja) winienem mu dac trzeci raz. Ja zawsze place za usluge.
Mimo zem  Wolny Chrzescijanin to daje sie zapedzic do lokalnego tu pieknego kosciolka anglikanskiego w Boze Narodzenie.
Vicar wie ze ja bylem bo pozostawiam za usluge solidny datek.
Co do Bolka to ja jestem zapewne jedynym na tej grupie, ktory mu kiedys uscisnal prawice. Bystry i cwany to chlopek.
Zaloze sie, ze kiedy juz padnie- oby niepredko- to Rodacy zataszcza truchlo na Wawel. A  przegrani-czytaj krytycy- beda
gdzies zakopani pod plotem.

fatso

Data: 2009-05-21 13:15:27
Autor: kc
NTG. Może dobre idzie ?.
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
Zaloze sie, ze kiedy juz padnie- oby niepredko- to Rodacy zataszcza truchlo na Wawel. A  przegrani-czytaj krytycy- beda
gdzies zakopani pod plotem.

A co jest miedzy płotem a Wawelem? Pytam, bo ciekaw jestem miejsca pochówku pozostałych.

kc

Data: 2009-05-21 14:25:08
Autor: kc
NTG. Może dobre idzie ?.
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
Smocza Jama

Wolę pod płotem :-), czyli jednak pozostanę przy swoim zdaniu nt L.W.

kc --

Data: 2009-05-21 07:54:43
Autor: Dieter
NTG. Może dobre idzie ?.
Mysle, ze Walesa nie bylby juz traktowany przez JPII jak syn. Tez glosowalem w pierwszysch wyborach prezydenckich na Walese. Czasy sie zmieniaja, pojawiaja sie nowe, dotad nieznane fakty. Zmiana zdania pod wplywem pojawiajacych sie info jest naturalna rzecza. Bolek to taki cwaniaczek, ktory tak samo sprzedawal sie w tamtych czasach jak i teraz Gantleyowi. Teraz zaprzecza, ze sie sprzedaje za 100k eurosow per wyklad, tak samo jak nadal zaprzecza, ze za komuny sie sprzedawal. Zero wiarygodnosci jak dla mnie. Prosty chlopek, bufon, gadajacy na okraglo te same frazesy i tyle.

D.

Data: 2009-05-21 06:30:59
Autor: marq111
NTG. Może dobre idzie ?.
Wiesz ,Dieter,takie ocenianie ,że ktoś ww tamtych latach był agentem,na podstawie dokumentów Sb,jest pozbawione sensu..Ty zapewne jesteś obrotowym w swoich poglądach..moja zona ,w tamtych czasach oprowadzała różne turystyczne wycieczki..codziennie przychodził oficer SB i wypytywał ..a co jedli ,gdzie spali..itd..i teraz moja żona dla Cibie jest agentką ,a Ty który kocha cisze ,jak latało się po Hucie to pewnie barykadowałeś sie pod kanapą..najpierw naród zostawił Wałesę samego ,a teraz bo wygodnie ,to się od niego odwraca..

Data: 2009-05-21 08:58:59
Autor: marfi
NTG. Może dobre idzie ?.
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gv2qb6$50f$1inews.gazeta.pl...
mnie. Prosty chlopek, bufon, gadajacy na okraglo te same frazesy i tyle.

  W czasach gdy Wałęsą już interesowało się SB Twoim prześladowcą był nocnik od którego miałeś odbite kółko na dupie...

--
marfi

Data: 2009-05-21 07:14:49
Autor: kc
NTG. Może dobre idzie ?.
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
  W czasach gdy Wałęsą już interesowało się SB Twoim prześladowcą był
nocnik
od którego miałeś odbite kółko na dupie...

Idąc tropem twojego rozumowania masz prawo krytykować tylko młodszych od siebie. I tak powinno być :-). Patriarchat wymyślono już dość dawno, był to chyba ostatni okres wspólnoty pierwotnej.
Nie odpowiadaj na ten post krytycznie.

kc

Data: 2009-05-21 09:50:10
Autor: marfi
NTG. Może dobre idzie ?.
Użytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv2v19$p10$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Nie miałem na myśli wieku a realia jakie wtedy panowały.

--
marfi

Data: 2009-05-21 10:40:03
Autor: Dieter
NTG. Może dobre idzie ?.
W ten sposob mozna rowniez tlumaczyc stalinowcow i inne smieci, bo w koncu takie czasy byly, a oni jedynie swoja robote wykonywali.

D.

Data: 2009-05-21 13:30:35
Autor: marfi
NTG. Może dobre idzie ?.
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gv3414$kg4$1inews.gazeta.pl...
W ten sposob mozna rowniez tlumaczyc stalinowcow i inne smieci, bo w koncu takie czasy byly, a oni jedynie swoja robote wykonywali.

  Naprawdę nie widzisz różnicy?

--
marfi

Data: 2009-05-21 07:18:51
Autor: marq111
NTG. Może dobre idzie ?.
> [...]

nocnik
od którego miałeś odbite kółko na dupie...

nie wysilaj sie ,nie zamierzam metryki Ci pokazywać, następny "bohater" się ujawnił..,Guzikiewiczów w Polsce widzę  dostatek

Data: 2009-05-21 09:40:25
Autor: marfi
NTG. Może dobre idzie ?.
Użytkownik " marq111" <marq111.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv2v8r$q81$1inews.gazeta.pl...
> [...]

nie wysilaj sie ,nie zamierzam metryki Ci pokazywać, następny "bohater" się
ujawnił..,Guzikiewiczów w Polsce widzę  dostatek

  Spoko - popatrz kogo cytuję, przecież nie pisałem do Ciebie bo nie wiem ile masz lat...

--
marfi

Data: 2009-05-21 07:45:17
Autor:
NTG. Może dobre idzie ?.
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

  Spoko - popatrz kogo cytuję, przecież nie pisałem do Ciebie bo nie wiem ile masz lat...

Przepraszam..:)

Data: 2009-05-21 09:23:00
Autor: viper
NTG. Może dobre idzie ?.
[...]

o stosunku Papieża do Wałęsy pisze dużo Dziwisz, poczytaj sobie... w 1983 roku w czasie przyjazdu JPII na lotnisku była wielka awantura, bo jak Papieżowi powiedzieli że spotkanie z Wałęsą będzie niemożliwe, to zagroził że wsiada z powrotem do samolotu... i wszyscy musieli czekac na osobistą decyzję Jaruzela który by uniknąc skandalu zgodził się na to... i urządzili cyrk w Dolinie Chochołowskiej, którą naszpikowali aparaturą podsłuchową... a nawet kaczory nie zarzucają Wałęsie że był agentem w czasie stanu wojennego, tylko że podpisał jakiś kwit w latach sześcdziesiątych... a jestem ciekaw ilu z tych obecnych krzykaczy i chojraków nie podpisałoby trzęsącą się rączką lojalki już na pierwszym przesłuchaniu w SB... ciekawe że najgłośniej krzyczą ci którzy nie pamiętają tamtych czasów...

Data: 2009-05-21 07:41:31
Autor: marq111
NTG. Może dobre idzie ?.
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): O Dolinie Chochołowskiej taka ciekawostkę opiszę ,mieszkałem z gościem,którego kuzyn pracowal w jakis tam oddzialch specjalnych milicji,szlak wie,jak to się nazywało..otóż ten mój kolega ,opowiedział taka historię ,przed przyjazdem JPII,tego jego kuzyna zabrali miesiąc przed przyjazdem Papieża, z domu, wywieżli w Tatry ,2 tygodnie leżeli w pałatkach w górach ,a pogoda była fatalna,po 2 tygodniach przyjechał do domu ,opowiedział o jakis bezsensownych ćwiczeniach w Tatrach.potem znowu go zabrali..,aż do przyjazdu Papieża,leżeli na ziemi /w namiotach,a materacy i karimat nie mieli /w Tatrach,o wszystkim się ten facet dowiedzial z tv ,że pilnowali Doliny Chochołowskiej,facet w rok po tym zdarzeniu ,został kompletnym inwalidą..

Data: 2009-05-21 10:43:51
Autor: Dieter
NTG. Może dobre idzie ?.
[...]

Odp. No wlasnie, to byl rok 1983 i nikt jeszcze nie znal faktow. Ja jeszcze na pocz. lat 90-ych glosowalem na Bolka bedac przekonanym, ze to bohater.

a jestem ciekaw ilu z tych obecnych
krzykaczy i chojraków nie podpisałoby trzęsącą się rączką lojalki już na
pierwszym przesłuchaniu w SB... <

Odp. Jest jednak sporo ludzi, ktorzy nie podpisali wtedy lojalek z SB. Bolek podpisal.

D.

Data: 2009-05-21 09:06:01
Autor: marq111
NTG. Może dobre idzie ?.
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
> Odp. Jest jednak sporo ludzi, ktorzy nie podpisali wtedy lojalek z SB.
Bolek
podpisal.

Wałęsa nigdy nie podpisał lojalki,lojalki to wymysł stanu wojennego..a pokaż mi bohatera bez skazy..Wałęsa stał na czele ruchu,bo rewolucje musza mieć lidera,i jemu się udało..reszta jest nieważna..opamiętajcie się wszyscy i przestańcie zazdrościć Wałęsie..nikt dla Polski nie jest, w naszej historii większym,rozpoznawalnym symbolem ,,,sytuacja w jakiej sie znalazł Wałęsa,jest winą Narodu,że nie umieliśmy GO zagospodarować ...bo paru gości ,nie umie sobie poradzić z zawiśćia i zazdrością ,że to nie im się udało..

Data: 2009-05-21 11:17:03
Autor: Dieter
NTG. Może dobre idzie ?.
Wałęsa stał na czele ruchu,bo rewolucje musza mieć
lidera,i jemu się udało..reszta jest nieważna..<

Odp. Ta, prosty chlopek wykiwal Zydow, ktorzy stworzyli komune. Bolo robil w tamtych czasach ruchy podobne do tych jakie teraz robi z Gantleyem. Kasa to kasa. Co ciekawe, tlumaczy sie, ze sie nie sprzedaje, a jedynie potrzebuje zaplacic 400.000 pln zaleglego podatku za 2008 r. i dlatego jezdzi na wyklady.

D.

Data: 2009-05-21 09:36:02
Autor: marq111
NTG. Może dobre idzie ?.
> [...]

kasa. Co ciekawe, tlumaczy sie, ze sie nie sprzedaje, a jedynie potrzebuje zaplacic 400.000 pln zaleglego podatku za 2008 r. i dlatego jezdzi na wyklady.

Tak rodzą się geniusze..to po pierwsze,po drugie ,to nie przypadek ,że piszesz Gantley,nie znam gościa ,to świadczy ,że jestes zakręcony jakąś nowa wizją świata..niech jeździ i zarabia ,niech płaci podatki,mnie nie przeszkadza,jeśli znasz Newtona prawa,to na każdą akcję jest reakcja, w takim właśnie momencie jest Wałęsa,to reakcja na poniewieranie Go,przez JK i jemu podobnych,do LK nie mam pretensji

Data: 2009-05-21 12:59:54
Autor: kc
NTG. Może dobre idzie ?.
 marq111 <marq111.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
bo rewolucje musza mieć lidera,i jemu się udało..reszta jest nieważna..opamiętajcie się wszyscy i przestańcie zazdrościć Wałęsie..nikt dla Polski nie jest, w naszej
historii O czym ty piszesz, jakiej rewolucji? Byłem już na świecie w latach osiemdziesiątych i nie zauważyłem żadnej rewolucji.

W tym samym mniej więcej czasie co Wałęsa, nagrodę Nobla dostał Mandela. Różnica miedzy nimi polega na tym, że jeden uratował tyłki białym, a drugi czerwonym.

kc

Data: 2009-05-21 12:58:44
Autor: XXL
NTG. Może dobre idzie ?.
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Tez glosowalem w pierwszysch wyborach prezydenckich na Walese. Bolek to taki
cwaniaczek, ktory tak samo sprzedawal sie w tamtych czasach jak i teraz
Gantleyowi. Zero wiarygodnosci jak dla mnie. Prosty chlopek, bufon, gadajacy na okraglo te same frazesy i tyle.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja też głosowałem w 1990r. na Wałęsę choć nie byłem później zachwycony jego
prezydenturą, która go chyba przerosła.
Po latach doszedłem do wniosku, że chyba lepszym prezydentem byłby
T.Mazowiecki ale cóż gdy nie przeszedł do drugiej tury wyborów, bo Polacy
woleli oszołoma Tymińskiego!!!
To był dopiero "fenomen"  :-)
Nikomu wcześniej nieznany, przyjechał jako człowiek sukcesu z dalekiego
świata, przywiózł jakąś tajemniczą czarną teczkę, w której były rzekome
dokumenty na Lecha, powiedział kilka frazesów, że rząd Mazowieckiego
wyprzedaje za bezcen nasz majątek narodowy i pokonał Mazowieckiego !!!

Kolego Dieter, chciałbyś być takim "prostym chłopkiem" co za wykład dostaje
100 tys. Euro, prawda?
Niestety jest wielu prostych chłopków i bufonów zarazem, których nikt nigdzie
nie zaprosi i nie dostaną ani jednego Euro !!!

Data: 2009-05-21 15:25:23
Autor: Dieter
NTG. Może dobre idzie ?.
Kolego Dieter, chciałbyś być takim "prostym chłopkiem" co za wykład dostaje
100 tys. Euro, prawda?<

Odp. Nie chcialbym byc. Nie robilbym z siebie smiecia, tym bardziej bedac juz za zycia legenda. Domyslam sie, ze Ty XXL za szmal pierdolilbys jeszcze wieksze glupoty niz on.

D.

Data: 2009-05-21 15:27:40
Autor: Dieter
NTG. Może dobre idzie ?.
A tak w ogole, to czego mozna sie dowiedziec na tych bolkowskich wykladach? Slyszalem rowniez, ze Bolek robi wyklady dla biznesmanow i bynajmniej to nie jest zart.

D.

Data: 2009-05-21 14:40:31
Autor: XXL
NTG. Może dobre idzie ?.
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): A tak w ogole, to czego mozna sie dowiedziec na tych bolkowskich wykladach? -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Z pewnością ani na wykładach Wałęsy ani Balcerowicza ani Rozłuckiego ani
Orłowskiego itp. z pewnością nic się nie można dowiedzieć bo to jak wiadomo
sami teoretycy-amatorzy żyjący za pieniądze podatników.
Gdyby jednak ktoś Tobie zaproponował prowadzenie wykładu na temat spekulacji
giełdowych to zdumieni słuchacze dowiedzieliby się o hossie od 6 stycznia 2009r. i o 200% wzrostach pewnej spółki na literę "p" oraz
kokosowym interesie na akcjach spółki Drągowski.
Jednym słowem same konkrety  :-)

Data: 2009-05-21 08:27:23
Autor: karol.wrk
NTG. Może dobre idzie ?.
On May 21, 10:40 am, " XXL" <duzy_slawek.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Dieter <die...@autograf.pl> napisał(a):

A tak w ogole, to czego mozna sie dowiedziec na tych bolkowskich wykladach?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

skad mozesz wiedziec co na wykladach Dietera dowiedzieliby sie ludzie,
gdyby on mial takie poparcie
postkomuny jak Walesa lub Balcerowicz? Mysle, a nawet jestem pewien,
ze na pewno nie nasmiewalby sie
na tych wykladach z Polakow i nie twierdzil tak np.jak Walesa swego
czasu, kiedy zachecal publicznie
w USA do robienia w Polsce biznesu, tlumaczac, ze na glupich ludziach
najatwiej robi sie duzy pieniadz,.
Jak pokazuje teraz najnowsza historia, dobrze znal realia. Ty jestes
tylko kolejnym przykladem z tego stada do ktorego zadne dowody nie sa
w stanie dotrzec.

Data: 2009-05-21 08:37:47
Autor: karol.wrk
NTG. Może dobre idzie ?.
On May 21, 11:27 am, karol....@gmail.com wrote:
> [...]

Jak pokazuje teraz najnowsza historia, dobrze znal realia. Ty jestes
tylko kolejnym przykladem z tego stada do ktorego zadne dowody nie sa

ponadto nie pierdol tu glodnych kawalkow, o wielkosci Michnika,
Gierymka, Michnika, Walesy czy Kuronia
bo w tej chwili juz kazdy myslacy czlowiek wie o co chodzilo
komunistom i jak to przeprowadzili.

Tutaj mozna przeczytac * w pigulce* jak bylo naprawde, zalosny klamco:

http://25lat.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?117326

Data: 2009-05-21 15:51:41
Autor: XXL
NTG. Może dobre idzie ?.
karol.wrk@gmail.com napisał(a): Jak pokazuje teraz najnowsza historia, dobrze znal realia. Ty jestes
[...]

W ciągu jednej nocy zmieniłeś (aś) się z Jeffa w Karola ???
Widać, że masz nierówno pod kopułą.

Data: 2009-05-21 09:06:05
Autor: karol.wrk
NTG. Może dobre idzie ?.
On May 21, 11:51 am, " XXL" <duzy_slawek.SKA...@gazeta.pl> wrote:
karol....@gmail.com napisał(a):

[...]

a goowno ci do tego pod jakim nickiem pisze. Widac, jednak ze mnie
doskonale rozpoznajesz. Zreszta ja po twoim sposobie argumentacji w
momencie ujawnienia faktow,  ktora do perfekcji opanowali w Polsce
wiadomi ludzie - tez.

Ps. ja twoje wszystkie nicki tez doskonale znam. Roznimy sie tylko
tym, ze moje nick jako jeff zawsze wysylany jest z tego samego konta i
nigdy nie pisze przez proxy. Ty natomiast masz nie tylko wiele nickow,
ale takze wiele kont !! Ciekawe, ze ty podobno nadajesz z Polski, a
sporo twoich postow leci przez serwer amerykanski.

Wiec kto tak naprawde ma bardziej nierowno pod kopula, podly
dezinformatorze?

Data: 2009-05-22 14:00:53
Autor: Dieter
NTG. Może dobre idzie ?.
Czyzbys to Ty przewidzial hosse tak jak Dieter po poltorarocznej bessie z dokladnoscia do 30 dni? Za cienki jestes nawet na to, aby miec swoje zdanie nt kierunku rynku, a co dopiero zeby okreslic miesiac czy dzien zwrotu WIG. Jedyne co potrafisz, to wyciagac jedna moja,  przesunieta w czasie prognoze i powolywac sie na profesjonalne analizy S.Debowskiego. Praktyki na wykladach Orlowskiego czy Leszka na pewno nie nabedziesz. Na to trzeba czasu, pracy i talentu.

Nie odpowiedziales na moje pytanie.  Czego mozna sie dowiedziec na bolkowych wykladach?

D.

Data: 2009-05-23 21:42:58
Autor: u
NTG. Może dobre idzie ?.

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gv645n$3ap$1inews.gazeta.pl...
Nie odpowiedziales na moje pytanie.  Czego mozna sie dowiedziec na bolkowych wykladach?

Może coś z tego ?
http://swkatowice.mojeforum.net/viewtopic.php?t=2988

Data: 2009-05-22 23:50:54
Autor: Dieter
NTG. Może dobre idzie ?.
O czym Bolek gada w tym wywiadzie?

http://eurowybory.onet.pl/5006039,1507,1,1,multimedia.html

Zero konkretow. Olejnikowa pyta sie faceta czy jest za, a on, ze wazny jest dialog. Wodolej pierwsza klasa.

D.

Data: 2009-05-22 22:04:52
Autor: kc
NTG. Może dobre idzie ?.
[...]

On sam nie wie nie tylko o czym, ale z kim gada "proszę pana" kc

Data: 2009-05-22 23:52:53
Autor: Dieter
NTG. Może dobre idzie ?.
Kurwa, nie da sie faceta sluchac.

D.

Data: 2009-05-23 09:49:42
Autor: Endriu
NTG. Może dobre idzie ?.
O czym Bolek gada w tym wywiadzie?

http://eurowybory.onet.pl/5006039,1507,1,1,multimedia.html

Zero konkretow. Olejnikowa pyta sie faceta czy jest za, a on, ze wazny jest dialog. Wodolej pierwsza klasa.

Che che...]

Jak to nie ma konkretów. Przecież  z wywiadu jednoznacznie można wyciągnąć wniosek:

"Popieram PO, ale wcale nie uniemożliwia mi to branie pieniędzy od Ganleya...."

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-21 09:43:11
Autor: Jerzy Olszewski
NTG. Może dobre idzie ?.
viper pisze:
[...]

Viper.

Wielkość JPII wynikała między innymi i z tego, że wszystkich traktował jak swoich synów i córki. Kwaśniewskiego nawet w Papamobile woził, a u Agcy był w celi by go pocieszać. Gdybyś jednak z tego wywodził , że popierał komunistów, aparatczyków lub terrorystów, to przyznasz, że wniosek taki byłby bardzo głupi.

Z tego powodu proponuję nie chodzić na taką łatwiznę w błahych polemikach na inecie, jaką jest używanie z braku innych argumentów autorytetu JPII.

Data: 2009-05-21 10:47:49
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
NTG. Może dobre idzie ?.
Fajnie od czasu do czasu przeczytać coś mądrze napisanego.
DJ

Data: 2009-05-21 00:10:35
Autor: Endriu
NTG. Może dobre idzie ?.

Jak już Żakowski (ten sam który tydzień temu wychwalał Wałęsę pod niebiosa)
wyzywa go dzisiaj od agentów Putina,

 Nie podałem linku:

Kara boża, panie premierze.
http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2009/05/20/kara-boza-panie-premierze/

"[...] Z dnia na dzień symbol narodowy okazał się prostytutką (Piotr Stasiński, zastępca Michnika), agentem Putina (Jacek Żakowski, autorytet środowiskowy), pazernym chłopkiem (Władysław Frasyniuk, były bohater) i może czymś jeszcze gorszym - nie mam pewności, bo nie obserwuję zbyt uważnie, jak wiją się teraz hipokryci z warszawki i krakówka. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-21 10:55:12
Autor: XXL
NTG. Może dobre idzie ?.
Endriu <nmp3@interia.pl> napisał(a): Odnośnie naszej wspólnej grupowej dyskusji odnośnie Wałęsy ...

P.S. Arcyciekway jestem opini Sławka (XXL-a) który jeszcze tydzień temu bronił Wałęsy, czy dzisiaj zacznie go (podobnie jak Żakowski) opluwa?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bardzo mi miło Endriu, że tak zależy Ci na mojej opinii w dyskusji dotyczącej
L.Wałęsy  :-)
Rozczaruję Cię jednak. Zdania na temat przywódcy Solidarności nie zmieniłem
mimo, że wiele wystąpień i posunięć Lecha (chociażby występ na zjeździe
Libertas za duże pieniądze) muszą budzić kontrowersje.

Lech Wałęsa jest i pozostanie jednym z wielkich Polaków XX-wieku. Jego osiągnięcia są niepodważalne i docenił je cały świat z wyjątkiem wielu
rodaków.
Zresztą nie dotyczy to tylko Wałęsy ale także takich gigantów jak Mazowiecki,
Balcerowicz, Geremek, Kuroń.
Mimo, że byli tymi którzy przeobrazili Polskę mają do dziś wielu zajadłych wrogów.

Niektóre ze znakomitych posunięć Wałęsy zrozumiałem po latach. Na przykład słynną "noc teczek" w 1992r. gdy Wałęsa doprowadził do dymisji
słabiutki rząd Olszewskiego, który nie mając żadnych sukcesów w gospodarce
chciał podpalić Polskę tzw. listą Macierewicza.

Data: 2009-05-21 20:03:54
Autor: kc
NTG. Może dobre idzie ?.
 XXL <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
doprowadził do dymisji
słabiutki rząd Olszewskiego

A dlaczego nie nazwiesz tego doprowadzenia do dymisji wprost - przewrót.

kc

Data: 2009-05-21 21:21:58
Autor: Endriu
NTG. Może dobre idzie ?.

[...]

To co ty uważasz za "znakomite posunięcie" ja uważam za zdradę narodową i największą hańbę ....
To jest ta subtelna różnica między nami ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-21 20:38:48
Autor: marq111
NTG. Może dobre idzie ?.
Endriu <nmp3@interia.pl> napisał(a):
To co ty uważasz za "znakomite posunięcie" ja uważam za zdradę narodową i największą hańbę ....
To jest ta subtelna różnica między nami ....

To Naród uznał,że to nie była zdrada narodowa nie wybierając JKM do parlamentu i olewając Porozumienie centrum

Data: 2009-05-21 22:46:53
Autor: Endriu
NTG. Może dobre idzie ?.

To Naród uznał,że to nie była zdrada narodowa nie wybierając JKM do
parlamentu i olewając Porozumienie centrum

Oczywiście.

W 1993 naród wybrał SLD I PSL

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_parlamentarne_w_Polsce_w_1993_roku

co również uważam za katastrofalny w skutkach błąd....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

NTG. Może dobre idzie ?.