NTG. O czym ¶piewa Nergal.

Data: 2010-06-20 00:46:23
Autor: Endriu
NTG. O czym ¶piewa Nergal.
Uwaga na tego człowieka którego chyba jednak w jakim¶ stopniu opętał
szatan:

"Ciemno¶ć w tym państwie, gdzie łotry na ¶wieczniku"...
http://tiny.pl/hts3x

""Tysi±c lat, tysi±c pierdolonych lat, dziesięć ciemnych wieków
Gnu¶nieli¶my w wilczych dołach, a nasz± ¶więto¶ć czas pogrzebał
I krzyż wielki, drewniany, wci±ż rzuca krwawy cień na wasz± przeszło¶ć
Co potrzebujecie , będzie wam dane
Czy ta zdradziecka bestia wci±ż żyje?.
Że już czas prócz tego powolnego, który taki zagubiony, niedołężny,
¶lepy na tronie Watykanu.
Hail!
To my jeste¶my morzem Apokalipsy, ostatni± nadziej± odradzaj±cej się
istoty
Waszym piekłem, naszym ukojeniem..
A nie topory lecz wspomnienia będ± piły krew Wasz±- tam na
Armagedońskich polach
Dzi¶ my karcimy waszego, ¶cinamy głowę Watykanu.
Któr± wy¶lemy zanim przyjdzie tam, gdzie wasza wiara rozpostarła swe
brudne skrzydła
Hail!
Dzisiaj.... ¦cinamy głowę Watykanu, w koronie..
Ludzie, ludzie się od ¶mierci oci±gaj±
Nienawi¶ć...
Lecz tego miejsca już nie ma!
Hail!
Pom¶cimy!!!! Pom¶cimy, tak!!!
Hail!
Wojna!!!. [...] ".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-20 01:44:30
Autor: Endriu
NTG. O czym ¶piewa Nergal.
Uwaga na tego człowieka którego chyba jednak w jakim¶ stopniu opętał
szatan:

Polecam:

¦wiadkowie - wyznania opętanego
http://tiny.pl/hts34
http://tiny.pl/hts3d
http://tiny.pl/hts3f
http://tiny.pl/hts35

Wcale bym się nie zdziwił gdyby za parę lat ewentualne potomstwo Dody
i Nergala ni st±d ni zow±d np. nagle palnęło sobie w łeb.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-20 11:01:26
Autor: marfi
NTG. O czym ¶piewa Nergal.
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7e1c7f02-6cc6-4ea5-a86e-09a6b5f886535g2000yqz.googlegroups.com...
Uwaga na tego człowieka którego chyba jednak w jakim¶ stopniu opętał
szatan:

Polecam:

  IdĽ lepiej do ko¶cioła a nie rób pudelka z tej grupy...

--
marfi

Data: 2010-06-20 02:28:19
Autor: Endriu
NTG. O czym ¶piewa Nergal.
> Uwaga na tego człowieka którego chyba jednak w jakim¶ stopniu opętał
> szatan:
>Polecam:

  IdĽ lepiej do ko¶cioła a nie rób pudelka z tej grupy...

Co do prognozy i aktualnej sytuacji, podtrzymuję - wydaje mi się że
przebije poniższy trójk±t:
http://hyy.pl/images/96bez_tytu_u.jpg

dołem, chociaż w pi±tek ładnie się odbiło od wsparcia...
http://hyy.pl/images/19bez_tytu_u.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-20 11:39:54
Autor: Lech Dubrowski
NTG. O czym ¶piewa Nergal.
Seria M10 to juz historia. Od poniedzialku aktualna jest U10

Leszek

Data: 2010-06-20 14:03:26
Autor: skippy
NTG. O czym ¶piewa Nergal.
Pojebało go, ale po co tu dajesz ten szit.
Co to ku.wa ma do rzeczy?

Data: 2010-06-20 05:13:31
Autor: Endriu
NTG. O czym ¶piewa Nergal.
Pojebało go, ale po co tu dajesz ten szit.
Co to ku.wa ma do rzeczy?

Czasami jak co¶ mnie zaszokuje to mam wewnętrzn± potrzebę się z kims
tym podzielić....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

NTG. O czym ¶piewa Nergal.