NTG. Pytanie o statki ....

Data: 2009-05-21 22:30:02
Autor: Endriu
NTG. Pytanie o statki ....
Nie orientujecie się koledzy grupowicze czy czasami stocznie poszły za równowartość ...

... JEDNEGO STATKU ?.

Czy ktoś orientuje się ile kosztuje jeden "średniej klasy" statek ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-21 20:43:33
Autor: kc
NTG. Pytanie o statki ....
Endriu <nmp3@interia.pl> napisał(a):
Czy ktoś orientuje się ile kosztuje jeden "średniej klasy" statek ?.

Tankowwiec 1500 DWT - ok 2m USD, ale już dobrej klasy prom pasażerski na 250 osób - 40 m USD

kc

Data: 2009-05-21 22:08:22
Autor: fatso
NTG. Pytanie o statki ....
 kc wrote:
[...]

duzy kontenerowiec dobrej klasy to chyba dwa razy tyle.
Nie ma co, udalo sie Naszym.

Data: 2009-05-21 22:33:15
Autor: u
NTG. Pytanie o statki ....

http://www.tvn24.pl/12690,1601082,0,1,kup-pan-statek,wiadomosc.html

Data: 2009-05-21 22:37:49
Autor: u
NTG. Pytanie o statki ....

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=70&w=95504673&v=2&s=0

Data: 2009-05-21 22:38:50
Autor: Endriu
NTG. Pytanie o statki ....
... JEDNEGO STATKU ?.

Czy ktoś orientuje się ile kosztuje jeden "średniej klasy" statek ?.

http://tiny.pl/3hgv

"[...] Kluczowe elementy stoczni, niezbędne do produkcji stoczniowej kupiła spółka United International Trust N.V. (za pośrednictwem Stichting Particulier Fonds Greenrights) i wyraziła gotowość jej kontynuowania. Majątek Stoczni Gdynia sprzedano za około 288 mln zł.[..]".

http://gdansk.naszemiasto.pl/wydarzenia/999640.html

"[...] We wczorajszych przetargach wystawiono majątek stoczni, wyceniony łącznie na 308 mln zł. Pod młotek poszło 130 ha stoczniowych gruntów, setki budynków, tysiące maszyn oraz kilometry dróg i torów kolejowych. Majątek podzielono na 31 pakietów, z czego 22 stanowiły nieruchomości na terenie stoczni w Gdyni. [...]".

"Kończy się koszmar Stoczni"
http://tiny.pl/zv5t

"[...] Ja to postulowałem to 25 lat temu [...]
 [...] Polska przez ten czas dołożyła do tej stoczni więcej niż te wszystkie
unijne dotacje z Unii Europejskiej [...]"

P.S. Albo JKM coś pitoli, albo Polska sprzedała majątek w który wpompowano około 70 mld zł za 500 mln ?.

Panowie trzeba to zweryfikować ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-21 22:49:14
Autor: Endriu
NTG. Pytanie o statki ....
[...]

" [...] Niewielki gazowiec, który ma przewozić 9 tysięcy metrów sześciennych to koszt od 35 milionów euro.[...]".

35 *  4,38 = 150 mln PLN

Czyli Gdańsk poszedł do ŻYDA za dwa statki.

Ja pierdolę ...... Kurwa ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-22 00:54:41
Autor: NY
NTG. Pytanie o statki ....

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:gv4dop$h0g$1news.interia.pl...

35 *  4,38 = 150 mln PLN

Czyli Gdańsk poszedł do ŻYDA za dwa statki.

Ja pierdolę ...... Kurwa ....

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Gdynia nie Gdansk...
zreszta jeden ch...j
Gdynia + Szczecin ... 4 statki

ps
stocznia w Gdansku nalezy do ukraincow

Data: 2009-05-22 00:54:47
Autor: george
NTG. Pytanie o statki ....

"Endriu" <nmp3@interia.pl> wrote in message news:gv4dop$h0g$1news.interia.pl...
[...]

ale to jest tylko jedna strona równania...
oczywiście nie wiem tego, ale trzebaby zobaczyć czy koszt budowy tego gazowca u nas nie wynosi przypadkiiem 36 mln EUR. (związki, płace itp). Wtedy juz ten "interes" nie musi byc taki różowy.
Dodatkowo nie wiadomo co z długami storczni... za dużo niewiadomych.

george

Data: 2009-05-22 03:47:36
Autor: Jeff
NTG. Pytanie o statki ....
> [...]

35 *  4,38 = 150 mln PLN

Czyli Gdańsk poszedł do ŻYDA za dwa statki.

dokladnie za dwa i niecaly jeden, niewielkie gazowce. P0 to rzad autentycznych
idiotow.

Data: 2009-05-22 09:27:13
Autor: Baloo
NTG. Pytanie o statki ....
" Jeff" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv578n$17f$1inews.gazeta.pl...

dokladnie za dwa i niecaly jeden, niewielkie gazowce. P0 to rzad autentycznych
idiotow.

Następny "ekonomista" z bożej łaski.
"majątek stoczni, wyceniony łącznie na 308 mln zł"
To za ile chciałbyś go sprzedać? Za 308 mln EUR? :>

Data: 2009-05-22 14:07:35
Autor: jeff
NTG. Pytanie o statki ....
Baloo <baluu@onet.eu> napisał(a):
> [...]

Następny "ekonomista" z bożej łaski.
"majątek stoczni, wyceniony łącznie na 308 mln zł"
To za ile chciałbyś go sprzedać? Za 308 mln EUR? :>

wiesz jak widze tak madrze napisany tekst, to wiem, ze autor tekstu nie
zamierza ani dyskutowac ani choc troche mysles...ale niech tam...sprobuje cie zainspirowac do myslenia.

Wrzucilem w google haslo i wklejam pierwszy z brzegu przyklad ktory pokazuje
ile kosztuje wybudowanie jednego wiezowca w centrum Warszawy. Okazuje sie, ze
koszt wynosi ok. 200 milionow euro.

Stocznie sprzedano za ok. 91 milionow euro. Czy nadal to jeszcze do ciebie nie
dociera jak idiotyczne interesy robi PO?

Sprobuj na wlasna reke poguglowac i poszukac np. jakie sa koszty budowy
ekskluzywnych apartamentowcow i ile mozna na ich sprzedazy zarobic, a nie
pieprz mi tu o ekonomistach z bozej laski,naiwny czlowieku.

http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1592087,wiadomosc.html

ps. sprawdz sobie rowniez ile PO przeznaczylo forsy na budowe stadionu, ktorym
zaintersowane jest przede wszystkim ITI. A na stocznie jakos im kasy
brakowalo, biedny otumaniony przez media czlowieku?

Data: 2009-05-22 17:51:18
Autor: Baloo
NTG. Pytanie o statki ....
[...]

Zainspiruj najpierw siebie. Na razie powtarzasz jedynie pokaczorskie brednie.

Wrzucilem w google haslo i wklejam pierwszy z brzegu przyklad ktory pokazuje
ile kosztuje wybudowanie jednego wiezowca w centrum Warszawy. Okazuje sie, ze
koszt wynosi ok. 200 milionow euro.

Co to ma do rzeczy?

Stocznie sprzedano za ok. 91 milionow euro. Czy nadal to jeszcze do ciebie nie
dociera jak idiotyczne interesy robi PO?

Miśku, once again.
COŚ (nieważne co) wycenione zostało na 100 zł. Taką ma wartość i tego nie zmienisz. To jakim cudem chciałbyś, żeby to COŚ kupiono za 1000 zł? Pewnie, że jak znajdziesz frajera, to sprzedasz nawet za 1200 zł. Sęk w tym, że stoczni nie kupują frajerzy.

Sprobuj na wlasna reke poguglowac i poszukac np. jakie sa koszty budowy
ekskluzywnych apartamentowcow i ile mozna na ich sprzedazy zarobic, a nie
pieprz mi tu o ekonomistach z bozej laski,naiwny czlowieku.

A co ma koszt budowy ekskluzywnych apartamentowców do realnej wartości stoczni?
O co Ci chodzi? Byłeś w Gdyni? Jesteś rzeczoznawcą? Znasz sytuację finansową stoczni? Widziałeś jej sprawozdanie finansowe za zeszły rok. Wiesz ile faktycznie są teraz warte jej aktywa? Nie. Więc nie pieprz z łaski swojej o rzeczach, o których nie masz bladego pojęcia.

ps. sprawdz sobie rowniez ile PO przeznaczylo forsy na budowe stadionu,

Jakiego stadionu? I co to ma do rzeczy? Twoim zdaniem w stadion władowano tyle kasy, że jakby ją przeznaczono na stocznie, to te powstałyby jak Feniks z popiołów i z marszu zaczęły przynosić zyski? Nie, ponieważ przez te wszystkie lata, przez jakie je non-stop dotowano, tak się nie stało. Te pieniądze zostały zniweczone.

zaintersowane jest przede wszystkim ITI. A na stocznie jakos im kasy
brakowalo, biedny otumaniony przez media czlowieku?

Głupiś i tyle. Przez media otumaniony jesteś Ty, więc proponuję je zmienić. Nawet tu nie mieszkasz człowieku, a ja w Stoczni Gdyńskiej pracowałem.

Data: 2009-05-22 16:10:41
Autor: Jeff
NTG. Pytanie o statki ....
> [...]

> cie zainspirowac do myslenia.

Zainspiruj najpierw siebie. Na razie powtarzasz jedynie pokaczorskie brednie.

acha...juz wiem z kto usiluje dyskutowac, argumentacja w kazdym razie na
wiadomym poziomie:0

> [...]
> ile kosztuje wybudowanie jednego wiezowca w centrum Warszawy. Okazuje > sie, ze

jak ktos umie myslec, to nie ma problemow ze zrozumieniem.

> [...]

COŚ (nieważne co) wycenione zostało na 100 zł. Taką ma wartość i tego nie zmienisz. To jakim cudem chciałbyś, żeby to COŚ kupiono za 1000 zł? Pewnie, że jak znajdziesz frajera, to sprzedasz nawet za 1200 zł. Sęk w tym, że stoczni nie kupują frajerzy.

w to nikt nie watpi, ze stoczni nie kupuja frajerzy, tyle tylko ze to wlasnie
albo frajerzy sprzedaja, albo farjerow udaja:)

> [...]

O co Ci chodzi? Byłeś w Gdyni? Jesteś rzeczoznawcą? Znasz sytuację finansową stoczni? Widziałeś jej sprawozdanie finansowe za zeszły rok. Wiesz ile faktycznie są teraz warte jej aktywa? Nie. Więc nie pieprz z łaski swojej o rzeczach, o których nie masz bladego pojęcia.

a czy trzeba byc w stoczni aby zrozumiec co z nia zrobiono? Wystarczy zestawic
dostepne informacje i wyciagnac wlasciwe wnioski, pod warunkiem, ze takie
logiczne wnioski umie i chce sie wyciagac.

> [...]

Jakiego stadionu? I co to ma do rzeczy? Twoim zdaniem w stadion władowano tyle kasy, że jakby ją przeznaczono na stocznie, to te powstałyby jak Feniks z popiołów i z marszu zaczęły przynosić zyski? Nie, ponieważ przez te wszystkie lata, przez jakie je non-stop dotowano, tak się nie stało. Te pieniądze zostały zniweczone.

a jakie zyski i komu beda przynosic stadiony na ktore przeznaczono  w tej
chwili ogromna kase?  Ile bedzie nowych miejsc pracy, jakie zyski przyniosa i
komu? Jakie znaczenie strategiczne dla Polski beda miec te areny na ktorych
paru chlopakow biega za pilka, a tlumy sie tym pasjonuja, po zaplaceniu
odpowiednio wysokiej ceny za bilet? ....hymm...ale skad ta forse ci kibice
beda mieli na kupno biletow, jak miejsc pracy nie beda mieli?

> [...]

Głupiś i tyle. Przez media otumaniony jesteś Ty, więc proponuję je zmienić. Nawet tu nie mieszkasz człowieku, a ja w Stoczni Gdyńskiej pracowałem.
 Argument jak zwykle na poziomie i mozna sie tylko domyslic gdzie tak naprawde
pracowales:)

PLONK

Data: 2009-05-22 21:54:03
Autor: Baloo
NTG. Pytanie o statki ....

Użytkownik " Jeff" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

> [...]
> koszt wynosi ok. 200 milionow euro.

Co to ma do rzeczy?

jak ktos umie myslec, to nie ma problemow ze zrozumieniem.

Nie potrafisz nawet wytłumaczyć sensowności podanego przez ciebie "argumentu"?
W sumie trudno się dziwić. Kopiujesz tu bez zastanowienia wszystkie bzdury, jakie usłyszysz lub wyczytasz.

[...]

Czy Ty choć w minimalnym stopniu rozumiesz przekaz w języku polskim???
Czy rozumiesz, co to znaczy wycena aktywów? Czy rozumiesz, że nikt przy zdrowych zmysłach nie kupi niczego drożej, niż to jest warte, choćbyś się zesrał ze złości? Jak widzę nie rozumiesz ani na jotę, bo nadal się miotasz.

a czy trzeba byc w stoczni aby zrozumiec co z nia zrobiono?

Żeby zrozumieć, trzeba znać fakty. Ty operujesz jedynie bzdurami.

Wystarczy zestawic
dostepne informacje i wyciagnac wlasciwe wnioski, pod warunkiem, ze takie
logiczne wnioski umie i chce sie wyciagac.

Dostępną informacją jest to, że stocznia została wyceniona na 308 mln zł. To za ile chciałbyś ją sprzedać? Za dwa razy tyle? Jeśli potrafisz myśleć logicznie i wyciągać wnioski, to zrób to w końcu, a przestań powtarzać głupoty za innymi.

a jakie zyski i komu beda przynosic stadiony na ktore przeznaczono  w tej
chwili ogromna kase?

A kto jest właścicielem tych stadionów?

[...]

Odpowiedz najpierw na moje wcześniejsze pytanie.

[...]

Przyganiał kocioł garnkowi? Twoje argumenty od dawna nie są na poziomie, a jakoś tego nie zauważyłeś.

PLONK

Taa, trzymam za słowo. A jak znam życie, to odezwiesz się pod innym nickiem :>

Data: 2009-05-22 09:23:37
Autor: Baloo
NTG. Pytanie o statki ....

[...]

A długi i zobowiązania stoczni w to wliczyłeś? :>
BTW - Gdynia, a nie Gdańsk.

Data: 2009-05-22 09:28:48
Autor: Endriu
NTG. Pytanie o statki ....

BTW - Gdynia, a nie Gdańsk.

Sorry, pomyłka....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-22 09:40:54
Autor: Madafaka
NTG. Pytanie o statki ....
A długi i zobowiązania stoczni w to wliczyłeś? :>

My placimy (podatnicy) - patrz specustawa stocznioiwa

Data: 2009-05-25 22:45:59
Autor: ant
NTG. Pytanie o statki ....
Endriu wrote:

> Nie orientujecie się koledzy grupowicze czy czasami stocznie poszły
> za  równowartość ...

Czy ktoś orientuje się ile kosztuje jeden "średniej klasy" statek ?.

ostatni kontenerowiec Stoczni Gdynia - jakieś 50-55 mln USD
zapomniałem, jaki on jest duży...  chyba coś ok. 2700 TEU

najdroższymi statkami TOWAROWYMI sa gazowce LNG - za duży (138 000 m3)
płaciło się w ostatnich kilkunastu latach od 150 do 250 mln USD...

nowoczesny, dobrze wyposażony, ale standardowy holownik - ok. 4-7 mln
USD

NTG. Pytanie o statki ....