NTG. Pytanie zasadnicze do Euroentuzjastów.....

Data: 2009-06-03 22:08:50
Autor: kogutek
NTG. Pytanie zasadnicze do Euroentuzjastów.....

Czy za unijne Eurosy wyprzedacie swój własny kraj ?.

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/
A jaka jest moja działka z tego kraju i kto wypłaca kasiorę. Pierwszy się
ustawię w kolejce po odbiór pieniędzy. Dzisiaj słuchałem przemówień z okazji
rocznicy. W bebechach mi się przewalało. Jak bym mógł to wyraz solidarność
wykreślił bym ze słownika a za nawet przypadkowe użycie karał bym chłostą. --

NTG. Pytanie zasadnicze do Euroentuzjastów.....