NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilości ą zmarłych

Data: 2020-04-03 10:08:51
Autor: T.
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilości ą zmarłych
W dniu 2020-03-27 o 12:36, Janusz pisze:
https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-niemcy-z-najwieksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a No Cavallino, tak się plułeś że u nas za mało testów, że za ostre restrykcje, no to popatrz na sąsiadów, testy im mało pomogły, brak profilaktyki i obostrzeń powoduje gwałtowny przyrost zmarłych.

Ciekawy film na temat Niemiec, a ściślej - jego naukowca o pandemii.

https://www.youtube.com/watch?v=xhKY-p0wjsM&fbclid=IwAR0n6JdL0DEn2AE2gLLl1f3qbcu-gwUGiefrVmDimdSM3hswKsM9jN12Clo

Podobno obecna liczba zgonów jest mniejsza od liczby zgonów sezonowych z zeszłego roku...
T.

Data: 2020-04-03 11:48:19
Autor: Janusz
W dniu 2020-04-03 o 10:08, T. pisze:
[...]

Czyli tak samo ukrywają jak inni.

--
Janusz

Data: 2020-04-03 12:03:29
Autor: Cavallino
W dniu 03-04-2020 o 11:48, Janusz pisze:

[...]

Bo inne opcje są niedopuszczalne?
Np. że z covid ludzie jednak zgłaszają się do lekarza, a niemiecka służba zdrowia daje sobie radę, a rok temu z grypą już niekoniecznie, więc jej powikłania mogły zabijać częściej?

U nas też rok temu był duży wzrost śmiertelności.

Data: 2020-04-03 12:59:07
Autor: J.F.
Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r670p2$1ab$1$Janusz@news.chmurka.net...
[...]

Trudno powiedziec. Moze raczej ukrywali/nie badali powiklan pogrypowych w poprzednich latach.

No i - wspomniany tam dr Wodarg, udzielil tego wywiadu przed 10.03, a zdaje sie stanowisko podobne ma od lat.

https://www.wodarg.com/
Trzeba sledzic, czy nie zmienil zdania - wczesniej to chyba nie mieli masowych zgonow w domach seniora ..

Ciekawe info podeslal Cavalino o tej szczepionce na gruzlice - jesli NRD bylo szczepione, a RFN nie ... choc akurat ci staruszkowie moze akurat byli ...

J.

Data: 2020-04-04 13:37:03
Autor: Janusz
W dniu 2020-04-03 o 12:59, J.F. pisze:
[...]

Myśmy byli, zachód generalnie nie, podobno różnica w śmiertelności to nawet 20 razy.

--
Janusz

Data: 2020-04-04 05:59:03
Autor: Przemek Jedrzejczak
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
-- Myśmy byli, zachód generalnie nie, podobno różnica w śmiertelności to nawet 20 razy.

Nie w Niemczech. Dotknięte są landy graniczące z Austria i przyległe. Jeden Kreis na granicy z Francją i tradycyjnie duże miasta Hamburg czy Berlin. Domy starców też losowo patrz np mały Wolfsburg czy Lipsk.

Ogólnie ludzie zaczynają się irytować że izoluje się wszystkich zamiast grupy wysokiego ryzyka czyli 70+ i chorych.

Data: 2020-04-04 17:54:27
Autor: Janusz
W dniu 2020-04-04 o 14:59, Przemek Jedrzejczak pisze:
[...]

Też mnie to irytuje, ale co możemy zrobić? jedynie wybory mogą coś zmienić,
właśnie jest możliwość zrobienia 1 kroku i wykopania adriana, trzeba to wykorzystać.

--
Janusz

Data: 2020-04-04 19:07:01
Autor: Cavallino
W dniu 04-04-2020 o 17:54, Janusz pisze:

Ogólnie ludzie zaczynają się irytować że izoluje się wszystkich zamiast grupy wysokiego ryzyka czyli 70+ i chorych.

Też mnie to irytuje,

No weź nie ściemniaj, kilka dni temu jechałeś ze mną, gdy protestowałem przeciwko izolacji bezpodstawnej, a teraz nagle ona Cię irytuje?

Data: 2020-04-04 17:54:54
Autor: andal
On Sat, 04 Apr 2020 05:59:03 -0700, Przemek Jedrzejczak wrote:

[...]

ci ponizej 70 moga nie chorowac ale przenosic, komu grozi najbardziej nie jest pewne np w moim rejonie:

Total Cases 220

Age 19 and Under  6

Age 20 to 44 100

  Ages 45 to 64 79

  Age 65+ 35

Data: 2020-04-04 23:09:26
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Sat, 4 Apr 2020 05:59:03 -0700 (PDT), w
<3659ade9-89ad-4220-80fd-9d457a55b683@googlegroups.com>, Przemek Jedrzejczak
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał(-a):

Ogólnie ludzie zaczynają się irytować że izoluje się wszystkich zamiast grupy wysokiego ryzyka czyli 70+ i chorych.

Niemiecki rząd zaleca 20min spacery w lesie i na terenach leśnych.
Co robi nasz pseudorząd wiemy...

Data: 2020-04-04 14:17:31
Autor: Kris
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Niemiecki rząd zaleca 20min spacery w lesie i na terenach leśnych.

W Wyborczej przeczytałeś/ w TNN usłyszałem czy linka dasz?

Data: 2020-04-04 23:24:49
Autor: Czarek

W dniu 04.04.2020 o 23:17, Kris pisze:
Niemiecki rząd zaleca 20min spacery w lesie i na terenach leśnych.

W Wyborczej przeczytałeś/ w TNN usłyszałem czy linka dasz?

KurwowizaTV nie podała i w TV zjebany grzyb nie podali to już nie może być prawdą PISuarze?

--
Czarek

Data: 2020-04-04 15:13:13
Autor: Przemek Jedrzejczak
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Można spacerować. Ale powoli sytuacja się klaruje. W Niemczech ponad 500 ofiar (na 1100) to pensjonariusze domów starców:

https://m.bild.de/news/inland/news-inland/patientenschuetzer-macht-alarm-schon-mehr-als-500-tote-in-altenheim-69851722.bildMobile.html

Czas uznać fakty i zmienić podejście. Opór jest bezcelowy.

Data: 2020-04-05 00:24:19
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Sat, 4 Apr 2020 14:17:31 -0700 (PDT), w
<2e31d9d4-3687-4e0c-b128-068811bc5097@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

>Niemiecki rząd zaleca 20min spacery w lesie i na terenach leśnych. W Wyborczej przeczytałeś/ w TNN usłyszałem czy linka dasz?

Poszukaj sobie.
Jeżeli w twoich mózgozjebach nie podali to nic nie poradzę.

Data: 2020-04-05 03:08:06
Autor: Kris
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
J>eżeli w twoich mózgozjebach nie >podali to nic nie poradzę

dzisiaj rano tvn-u posłuchałem Rządowa szczekaczka:
zamykać, izolować nie wyłazić nie spacerować, jebać, karać, nie oszczędzać itp
Dla naszego dobra oczywiście

Data: 2020-04-05 03:09:10
Autor: Kris
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Jeżeli w twoich mózgozjebach nie podali to nic nie poradzę.
Dlaczego jesteś agresywny w dyskusjach? Nie potrafisz normalnie dyskutować?

Data: 2020-04-05 13:34:57
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Sun, 5 Apr 2020 03:09:10 -0700 (PDT), w
<86e84048-4483-47a4-b43d-69e9e571eb19@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

>Jeżeli w twoich mózgozjebach nie podali to nic nie poradzę. Dlaczego jesteś agresywny w dyskusjach? Nie potrafisz normalnie dyskutować?

Mam alergię na głupotę.

Data: 2020-04-05 06:50:31
Autor: Kris
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Mam alergię na głupotę.

Wg mnie powinieneś się leczyć.
Nie na alergię.
Na głupotę jak sam napisaleś. Ale nic na siłę. Dobrowolnie. Niżej)wyżej widzę że ciągle poważnie dyskutować nie prôbuhesz- tylko agresywne, chamskie odzywki.
Ps
Coś tam o porannym TVN napisałem i nie zaagresowałeś, przpraszam zareagowałes.
Znaczy jest jeszcze nadzieja

Data: 2020-04-05 18:49:43
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Sun, 5 Apr 2020 06:50:31 -0700 (PDT), w
<9be40486-7a9c-4f9d-b077-62dd9241226d@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

>Mam alergię na głupotę. Wg mnie powinieneś się leczyć.
Nie na alergię.
Na głupotę jak sam napisaleś. Ale nic na siłę. Dobrowolnie.

Jeżeli ja dobrowolnie, to ty już przymusowo.

Coś tam o porannym TVN napisałem i nie zaagresowałeś, przpraszam zareagowałes.
Znaczy jest jeszcze nadzieja

Nie za bardzo mam czas na twoje bzdety, może przeoczyłem. A może wyjątkowo było
coś mądrego...

Data: 2020-04-05 06:59:46
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Niemiecki rząd zaleca 20min spacery w lesie i na terenach leśnych.

W Wyborczej przeczytałeś/ w TNN usłyszałem czy linka dasz?

Wydaje sie ze nie ma to zadnego znaczenia, prawda?
Podwazasz teze ze spacer po lesie (oczywiście przestrzegajac kwarantanny czyli samotny spacer po lesie z rodzina) to wiecej dobrego niz złego?

Lasy sa ogromne, nie ma potrzeby ich zamykania i przyznam ze wydaje mi sie to podejrzane.

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2020-04-05 11:01:03
Autor: collie
W dniu 5.04.2020 o 08:59, Budzik pisze:

Lasy sa ogromne, nie ma potrzeby ich zamykania i przyznam ze wydaje mi
sie to podejrzane.

Chodzi o partyzantów. W czasie II Wojny Światowej Niemcy zabronili
pyrom wchodzić do lasu i partyzantki w Wielkopolsce nie było.

Data: 2020-04-05 00:09:23
Autor: J.F.
Dnia Sat, 04 Apr 2020 23:09:26 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
[...]

Oni maja 50 tys zarazonych, wiec icj zalecenia nic nie warte :-P

J.

Data: 2020-04-05 06:59:44
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Ogólnie ludzie zaczynają się irytować że izoluje się wszystkich
zamiast grupy wysokiego ryzyka czyli 70+ i chorych.

Niemiecki rząd zaleca 20min spacery w lesie i na terenach leśnych.
Co robi nasz pseudorząd wiemy...

Do zamkniecia lasów odniosła się wczoraj Justyna Kowalczyk piszac ze to jakas bzdura.
Ale warto poczytać komentarze pod artykułem. Ludzie nie rozumieja ze taki zakaz niesie wiecej złego niz dobrego. W sumie skad maja wiedziec, skoro spora czesc zamiast do lasu jezdzi w weekend do galerii handlowej.

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2020-04-05 00:33:45
Autor: Kris
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Do zamkniecia lasów odniosła się...

Tyle tylko że rad... bzdury lisxe.
Kilka razy dziennie żona z siostrą gada via net.
Żony siostra u Niemca i tam zakazy głupsze jak u nas.
Tak z dwa tygodnie do nas są opóżnieni. Wczoraj w ich ich marketach srajtasmy nie było.
Tak jak u nas dwa tygodnie temu.

Data: 2020-04-05 11:48:23
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Do zamkniecia lasów odniosła się...

Tyle tylko że rad... bzdury lisxe.

Ze co?

Kilka razy dziennie żona z siostrą gada via net.
Żony siostra u Niemca i tam zakazy głupsze jak u nas.

No i co w zwiazku z tym?

Tak z dwa tygodnie do nas są opóżnieni. Wczoraj w ich ich marketach
srajtasmy nie było. Tak jak u nas dwa tygodnie temu.

Nie było bo był jakis głupi zakaz?

Po co to porownanie Do Niemiec? Zeby ocenic sens zakazu wchodzenia do lasu, to musisz sie do sasiedniego kraju porównać?

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2020-04-05 06:57:52
Autor: Kris
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Zeby ocenic sens zakazu
>wchodzenia do
lasu, to musisz sie do
 sasiedniego kraju porównać? A gdzieś oceniałem sens zakazu wchodzenia do lasu? Napisałem tylko że u Niemca są głupsze zakazy jak u nas.
Po raz nastu już chyba Tobie napiszę- czytaj na spokojnie i ze zrozumieniem

Data: 2020-04-05 15:59:43
Autor: Budzik
> [...]

że u Niemca są głupsze zakazy jak u nas. Po raz nastu już chyba
Tobie napiszę- czytaj na spokojnie i ze zrozumieniem
Dlatego pytam, jaki był sens tego porównania?
I pytam niezwykle spokojnie - po prostu nie wyłapałem dlaczego w rozmowie o sensownosci zakazu wejscia do lasu pojawiło sie info ze Niemcy maja jakies głupie ograniczenia. Nie rozumiem co to wnosi do tematu.

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2020-04-05 09:40:34
Autor: Kris
> [...]
>lasu pojawiło sie info ze >Niemcy maja  jakies głupie ograniczenia. Nie rozumiem co to wnosi do tematu. Budzik ale ty ze mną rozmawiasz czy z kimś innym?
Bo ja nic o sensowności włożenia do lasu nie pisałem sam dzisiaj byłem w lesie z psami i zaoszczędziłem 500 zł?
Temat lasów wyszedł w dyskusji z radcostam.
Rad.... napisał że niemiecka minister zalecała że po lasach łazić można a osoba z mojej rodziny mieszkające w Niemczech twierdzi coś innego.
Twierdzi że również mają zakaz włażenia do lasu.
Trochę mnie dziwi ta fascynacja Niemcami którzy w walce z korona wirusem są około tygodnia za nami. U nas szkoły zamknęli 10 marca u nich półtora tygodnia później.
Generalnie wszystko tak mniej więcej półtora tygodnia później zalecają u nich co jest u nas.
A czy to ma sens czy nie ma sensu nie oceniam

Data: 2020-04-05 14:31:30
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Sun, 5 Apr 2020 00:33:45 -0700 (PDT), w
<718e055a-cbee-4d53-9021-93f396a56e4d@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

Żony siostra u Niemca i tam zakazy głupsze jak u nas.

A coś konkretnego czy po prostu tak sobie skrobiesz?

Tak z dwa tygodnie do nas są opóżnieni.

Piłkarze Bayernu wznawiają dziś treningi.

Wczoraj w ich ich marketach srajtasmy nie było.

We wszystkich? A dziś jest?
Coś tanim populizmem dla idiotów zajechało.

Data: 2020-04-05 06:52:25
Autor: Kris
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Piłkarze Bayernu wznawiają dziś treningi

A w TVN od rana "zostań w domu" itp
Kłamią?

Data: 2020-04-05 06:59:09
Autor: Przemek Jedrzejczak
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Media pompują temat. Jest o czym pisać, gadać itp a TVN ? No cóż ...

https://m.sport1.de/fussball/bundesliga/2020/04/bundesliga-fc-bayern-trainiert-ab-montag-in-kleingruppen-im-freien

Niemcy nie dali się zwariować, dziś dużo ludzi na spacerach, chmary rowerzystów no i sezon motocyklowy ruszył.

Data: 2020-04-05 22:33:31
Autor: Janusz
W dniu 2020-04-05 o 15:59, Przemek Jedrzejczak pisze:
[...]

To za chwilę będą mieli jak w Szwecji czy Holandii,
teraz mają zmarłych 19/m, Szwecja 40/m a Holandia 103/m

--
Janusz

Data: 2020-04-05 18:51:20
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Sun, 5 Apr 2020 06:52:25 -0700 (PDT), w
<f649a882-bc15-4a13-a9ee-cdf01dea8290@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

>Piłkarze Bayernu wznawiają dziś treningi

A w TVN od rana "zostań w domu" itp
Kłamią?

Co to znaczy "kłamią"? Lecz się z agresji słownej.

PS. Przeoczyłem te "głupsze zakazy"?

Data: 2020-04-05 11:27:25
Autor: Przemek Jedrzejczak
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Wg Merkel reboot jest tuż tuż ;-)

30 marca

Merkel zapowiada że tylko przy zwolnieniu tempa nowych zarażeń skłonna jest złagodzić sankcje. Aktualnie liczba zarażonych podwaja się co 4-5 dni ja interesuje liczba w kierunku 10-ciu..

Kanzlerin Angela Merkel (CDU) gibt sich sehr zurückhaltend und will erst ein deutliches Sinken der Dynamik beim Anstieg der Infiziertenzahlen sehen.
Anfangs hätten sich diese alle zwei Tage verdoppelt, derzeit geschehe es alle vier bis fünf Tage. ,,Wir müssen durch unsere Maßnahmen noch sehr viel mehr Tage erreichen, und zwar in Richtung von zehn Tagen"

I dane z dziś to uwaga 9.5 Laut Berechnung der John-Hopkins-Universität beläuft sich die Verdopplungszeit der Corona-Fälle in Deutschland derzeit* auf 9,5 Tage. D..h. binnen 9,5 Tagen hat sich die Zahl der Infektionen in der Bundesrepublik verdoppelt.

Kiedy pęknie 10tka lud oczekuje dotrzymania słowa tzn zdjęcia sankcji i ew. izolacji grup wysokiego ryzyka.

Data: 2020-04-05 07:04:00
Autor: Kris
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
>We wszystkich? A dziś jest? W 20 tysiecznym mieście niedaleko Lubeki nie było wczoraj wieczorem.
W 4 marketach Do parku i na plażę też nie wolno im wlazic.

Data: 2020-04-05 02:17:37
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Justyna Kowalczyk, kto to jest? Nie kojarzę żeby była światowej klasy ekspertem od kwarnatann i walki z rozprzestrzenianiem się wirusów. Słyszałem że  Marek Grzegorz Niedziałkowski twierdził że zbyt późno wprowadzili zakaz wstępu do lasów itp. i co Ty na to?

Data: 2020-04-05 11:48:23
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Nie wiem kto to jest Marek Grzegorz Niedziałkowski.
O Justynie wspomniałem dlatego, ze akurat pod jej wypowiedzia pojawiły się komentarze i to do tych komentarzy sie odnosiłem.

O ile zarówno Justyna jak i ten Marek nie popieraja swoich wypowiedzi jakimis merytorycznymi argumentami to ja w sumie nie potrzebuje zeby mi ktos mowił czy moge wejsc do lasu czy nie.

Bo rozumiem, ze ten zakaz to jest debilizm.

Od jakiegoś czasu pisze ze jeżeli mamy sie izolować to sie izolujmy.
Las jest sweitnym miejscem do tego. Jeżeli zakazamy sie drogą kropelkową to zakrywajmy w miejscach publicznych ryjki.
Zdaje sie ze to drugie rzadzacy w koncu zrozumieli, bo juz nawet Szumowski zaczał o tym gadac...

Reasumujac - nie znajdziesz we mnie miłosnika podązania za trendami "Bo Gesslerowa powiedziała to", "bo Cichopek powiedziała tamto". Raczej wysmiewam ten kult celebrytów.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2020-04-05 13:36:37
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Sun, 5 Apr 2020 02:17:37 -0700 (PDT), w
<515e7717-aab5-48d1-b5b5-afe26bc0cce6@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Justyna Kowalczyk, kto to jest? Nie kojarzę żeby była światowej klasy ekspertem od kwarnatann i walki z rozprzestrzenianiem się wirusów.

Ty przy niej i tak jesteś totalnym zerem, więc w zasadzie w ogóle nie
powinieneś zabierać głosu.

Data: 2020-04-05 14:52:45
Autor: Cavallino
W dniu 05-04-2020 o 13:36, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Nie tylko przy niej - tak ogólnie też.

Data: 2020-04-05 15:59:50
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

No ja pierdole jaka ekspertka. Nawet artykuł napisała gdzie się
można zarazić. Pewno napisała że w lesie nie można się zarazić.
Zapomniała dopisać że tylko w takim co ludzi w nim nie ma. Jeszcze
niedawno premier Anglii twierdził że nic się nie dzieje. Dzisiaj
mówili że jego stan się pogarsza. I dobrze mu tak. Tak powino się
robić każdemu co krytykuje kwarantannę jaka teraz mamy.
Ale twierdzenie bedac ze w lesie, samemu badz z rodzina, to jakas aberracja...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2020-04-05 19:50:18
Autor: J.F.
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Dnia Sun, 5 Apr 2020 06:44:25 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a):

No ja pierdole jaka ekspertka. Nawet artykuł napisała gdzie się
można zarazić. Pewno napisała że w lesie nie można się zarazić.
Zapomniała dopisać że tylko w takim co ludzi w nim nie ma. Jeszcze

Skoro w miescie wystarczy 2m, to ile trzeba w lesie ?

niedawno premier Anglii twierdził że nic się nie dzieje. Dzisiaj
mówili że jego stan się pogarsza. I dobrze mu tak. Tak powino się
robić każdemu co krytykuje kwarantannę jaka teraz mamy.

Dobrze mu tak, za zlekcewazenie, ale z ocena kwarantanny ...
poczekajmy.

Ten szkopski lekarz powolywal sie na to
www.euromomo.eu

I jesli dobrze widze - to calkowita ilosc zgonow we Wloszech siega
tej, ktora byla w epidemii 2017.
W Anglii w waskim sensie tego slowa - na razie mniejsza, w Szkocji
normalna, Walia i Irlandia Polnocna - ponizej sredniej.

J.

P.S. Cos tam mowiles o powietrzu w Lodzi ?
https://aqicn.org/city/poland/lodz/lodz-gdanska-16/pl/

dzis w nocy stezenie pylu PM10 bylo 99 A w Zgierzu https://aqicn.org/city/poland/lodz/zgierz-- ul.-mielczarskiego-1/pl/

PM10 142, PM2.5 268

Data: 2020-04-05 17:42:21
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Powiem Ci JF że sam sie dziwię skąd takie zanieczyszczenie. Teraz sprawdziłem i jest 40. Ale w dzień jakąś masakra. Podobno nie tylko w Łodzi taki cud że samochody nie jezdza, ciepło czyli mniej ludzie grzeją i wskaźnik czystości powietrza z czapy. Przy okazji. Premier Anglii w szpitalu. Wygląda na to że ignorancja połączona z arogancja i niekompetencja plus narażenie ludzi na śmierć w imię kasy zostały ukarane. Wyglada że Trump zdążył się zaszczepić krwią ludzi którzy wyzdrowieli i może mieć odporność na jakiś czas.

Data: 2020-04-06 04:59:40
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-06 07:05:32
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch

Data: 2020-04-06 16:59:40
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-06 12:42:23
Autor: J.F.
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-05 21:30:18
Autor: kk
On 2020-04-05 11:17, Zenek Kapelinder wrote:
Justyna Kowalczyk, kto to jest? Nie kojarzę żeby była światowej klasy ekspertem od kwarnatann i walki z rozprzestrzenianiem się wirusów.

Nie to, co tutejsi.

Data: 2020-04-05 21:36:10
Autor: kk
On 2020-04-05 15:44, Zenek Kapelinder wrote:
No ja pierdole jaka ekspertka. Nawet artykuł napisała gdzie się można zarazić. Pewno napisała że w lesie nie można się zarazić. Zapomniała dopisać że tylko w takim co ludzi w nim nie ma.

O to niemal tak jak w domu. Pomijając oczywiście to, że jak jakiś z domowników jest zarażony to ze względu na długi czasowo kontakt, nie ma szansy by nie przeszło.

  Jeszcze niedawno premier Anglii twierdził że nic się nie dzieje. Dzisiaj mówili że jego stan się pogarsza. I dobrze mu tak. Tak powino się robić każdemu co krytykuje kwarantannę jaka teraz mamy.

Chyba każdy ma prawo robić ze sobą co chce. Jak chce się powiesić to niby czemu miałbym mu tego zabraniać. Jak wirusa złapać ... chyba ten wirus nie jest taki głupi, że wszystkich ubije bo by nie miał jak się roznosić. Właściwie tak jak różnej maści społecznicy, jakby nie ten koronawirus to co by robili...

Data: 2020-04-05 09:26:12
Autor: Cavallino
W dniu 05-04-2020 o 08:59, Budzik pisze:
[...]

Ci sami ludzi wybierają nam potem pis.
Ja jestem przerażony procentową ilością debili na świecie, może faktycznie czas na przetrzebienie ludzkości - bo zbyt długo wojny nie było, więc głupota, która w takim przypadku zginęłaby wraz z mięsem armatnim, bezkarnie mnoży się na potęgę?

Data: 2020-04-06 08:19:53
Autor: Cavallino
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilości ą zmarłych

Data: 2020-04-06 12:38:50
Autor: J.F.
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-06 12:46:44
Autor: Cavallino
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilości ą zmarłych

Data: 2020-04-06 14:17:26
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-06 15:59:39
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-06 22:38:06
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-07 10:48:26
Autor: J.F.
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-07 11:19:28
Autor: Cavallino
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilości ą zmarłych

Data: 2020-04-07 11:51:38
Autor: J.F.
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-07 11:56:32
Autor: Cavallino
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilości ą zmarłych

Data: 2020-04-07 16:44:36
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-07 15:59:36
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-07 17:11:36
Autor: J.F.
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-06 14:59:39
Autor: Budzik