NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-03-27 05:04:05
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Tam gdzie nie oszukują ilość zmarłych jest na poziomie 1-2%. Jakimś cudem u szwabow jest 0,5%? Na cud bym nie liczył. Jak nie cud to co?

Data: 2020-03-27 05:34:50
Autor: Kris
W dniu piątek, 27 marca 2020 13:04:10 UTC+1 użytkownik Zenek >Kapelinder napisał:
Na cud bym nie liczył. Jak nie cud to co?

Aryjska krew;)

Data: 2020-03-27 05:39:24
Autor: Przemek Jedrzejczak
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
+36
+49
+55

tp 3 kolejne dni wiec na lawine to jeszcze za malo :-) *tylko 3 landy maja 190 zgonow (z 253) ale wystarczy jeden dom starcow aby wysunac sie na prowadzenie

*wiekszosc zmarlych to osoby w mocno podeszlym wieku 70+

i aktualne wyniki w NImeczech:

grypa: 100 000 zarazonych, ponad 200 zmarlo
C-19   55 000 zarazonych, 253 zmarlo

smiertelnosc wyzsza ale bez dramatu, jak sie utrzyma na tym poziomie to bedzie OK

Data: 2020-03-27 13:49:48
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-03-27 o 13:39, Przemek Jedrzejczak pisze:
C-19   55 000 zarazonych, 253 zmarlo
Jakie c-19 nazywajmy rzeczy po imieniu ???-?? :-)

Robert

Data: 2020-03-27 14:18:17
Autor: Mateusz Viste
2020-03-27 o 13:49 +0100, Robert Wańkowski napisał:
W dniu 2020-03-27 o 13:39, Przemek Jedrzejczak pisze:
> C-19   55 000 zarazonych, 253 zmarlo  Jakie c-19 nazywajmy rzeczy po imieniu ???-?? :-)

Chińczycy zdają się oburzać na takie nazewnictwo. WHO także odradza
używania określeń związanych z geografią.

Prawidłowo to chyba tak:
???????????????2

Albo po prostu: SARS-CoV-2.

Mateusz

Data: 2020-03-27 15:34:10
Autor: Robert Wańkowski
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilości ą zmarłych
Prawidłowo to chyba tak:
???????????????2
Liczebników używają chyba swoich, krzaczkowych.

Robert

Data: 2020-03-27 16:52:37
Autor: Mateusz Viste
2020-03-27 o 15:34 +0100, Robert Wańkowski napisał:
> Prawidłowo to chyba tak:
> ???????????????2  Liczebników używają chyba swoich, krzaczkowych.

Niby mają własne, ale jednak w wielu miejscach przy swoich krzaczkach
dają arabskie liczby zamiast swoich. Widocznie jakieś zasady mają w tej
kwestii... zresztą kto ich tam wie.

Mateusz

Data: 2020-03-27 16:54:54
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e7e0ede$0$550$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2020-03-27 o 14:18, Mateusz Viste pisze:
Prawidłowo to chyba tak:
???????????????2

Liczebników używają chyba swoich, krzaczkowych.

Hm, normalnie nie, cyfry uzywaja arabskie.

A swoja droga ... przy tej rozbudowanej machinie urzedniczej cesarza nie mieli wlasnych cyfr/liczby  ?

J.

Data: 2020-03-27 17:05:37
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-03-27 o 16:54, J.F. pisze:
[...]

No mieli/mają. Ja napisałem ichnie 19 wyżej. :-)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Chińskie_liczebniki

Robert

Data: 2020-03-27 17:16:28
Autor: Mateusz Viste
2020-03-27 o 16:54 +0100, J.F. napisał:

A swoja droga ... przy tej rozbudowanej machinie urzedniczej cesarza nie mieli wlasnych cyfr/liczby  ?

Chińska wiki, po przetłumaczeniu via google, podaje, dla liczby 1:

Liczba "1":
Mała litera: ?
Duża litera: ?
Kod kwiatu: ???
Dziesiętny: 1

Pisanie liczb z małej lub dużej litery do dla mnie nowość. A z tym
kwiatem to zupełnie nie wiem ocb.

Tutaj wyjaśnienie, jeśli komuś *naprawdę* ostro się nudzi podczas
kwarantanny: https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_numerals

Wynika z tego, że żółci koledzy mają pierdylion sposobów na pisanie
liczb, w zależności od tego co liczą, w jakim kontekście, w jakim
regionie, w jakiej epoce... A czasem mieszają kilka systemów (np. w
datach). Głowa mała.

Mateusz

Data: 2020-03-27 14:42:43
Autor: J.F.
Użytkownik "Przemek Jedrzejczak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d1a1bcaf-814a-4feb-8f98-fcb9a7c02cf4@googlegroups.com...
i aktualne wyniki w NImeczech:

grypa: 100 000 zarazonych, ponad 200 zmarlo
C-19   55 000 zarazonych, 253 zmarlo

smiertelnosc wyzsza ale bez dramatu, jak sie utrzyma na tym poziomie to bedzie OK

Przyklad Chin, Wloch i Hiszpanii pokazuje, ze tak sie nie utrzyma.

Ciekawe swoja droga ...

J.

Data: 2020-03-27 15:02:34
Autor: Janusz
[...]

No nie wiem, ale może ostro przybywać
"Koronawirus w Niemczech. Zmarło 11 podopiecznch domu spokojnej starości w Würzburgu. Wszyscy byli zakażeni koronawirusem. Władze nie podjęły jednak decyzji o ewakuacji pozostałych ponad 160 pensjonariuszy, z których wielu cierpi na Alzheimera.  Brakuje personelu, który mógłby się nimi zająć, gdyby ewakuowano ich do innych ośrodków i odizolowano."

--
Janusz

Data: 2020-03-27 15:14:37
Autor: nadir
W dniu 27.03.2020 o 15:02, Janusz pisze:

Władze nie podjęły jednak decyzji o ewakuacji pozostałych ponad 160 pensjonariuszy, z których wielu cierpi na Alzheimera.
I tak zapomną.

Data: 2020-03-27 17:11:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r5l11p$rb$2$Janusz@news.chmurka.net...
[...]

Albo ... oni juz uodpornieni.

J.

Data: 2020-04-06 08:26:38
Autor:
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-06 07:26:01
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch

Data: 2020-04-06 17:29:33
Autor:
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-06 08:55:44
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch

Data: 2020-04-06 22:36:45
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-04-06 16:06:00
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch

Data: 2020-04-07 04:43:58
Autor: AntkoF
NTG Wirus Niemcy z małą ilością zmarłych.

Data: 2020-04-07 02:27:43
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z małą ilością zmarłych.

Data: 2020-04-08 15:15:44
Autor: Uzytkownik
NTG Wirus Niemcy z małą ilością zm arłych.
Antko pizdziak vel runt dziura w dupie nie rozumie, bo urodził się bez mózgu, że nie da się sfałszować takich danych bo zanim trafią do publikatorów przechodzą przez zbyt dużo rak.

Słyszałeś o tym, że odmawiają wykonywania badań na koronawirusa?

Gość stracił smak i węch oraz odczuwał delikatne kłucie w piersiach. Zadzwonił do stacji sanitarno-epidemiologicznej aby wykonano mu test i odseparowano, a tam stwierdzono, żeby nie zawracał dupy tylko udał się lekarza rodzinnego. Okazało się, że gość się rozchorował i jednak, że wylądował w szpitalu z koronawirusem z nietypowymi dla koronawirusa objawami. Ile osób mógł w tym czasie pozarażać?

Innym przypadkiem jest jeden z senatorów, któremu także odmówiono badań po powrocie z Francji, gdzie spotykał się z parlamentarzystami francuskimi, a jeden z tych parlamentarzystów z którymi miał kontakt, wylądował w szpitalu z koronawirusem.

Jak widać nie rozumiesz co napisał AntkoF. Rząd uskutecznia obecnie politykę zaniżania statystyk tylko po to, aby się pokazać jacy to są wspaniali i skuteczni.

Statystyki zgonów także się zafałszowuje pisząc, że to nie koronawirus zabił tylko choroba współistniejąca.

Nie zdziw się jak zaraz po wyborach statystyki nagle wzrosną.

Data: 2020-04-06 14:09:31
Autor: radekp@konto.pl