NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych

Data: 2020-03-27 17:57:24
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Fri, 27 Mar 2020 12:36:22 +0100, w <r5kofo$rca$1$Janusz@news.chmurka.net>,
Janusz <janusz_kk@o2.pl> napisał(-a):

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-niemcy-z-najwieksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

No Cavallino, tak się plułeś że u nas za mało testów, że za ostre restrykcje, no to popatrz na sąsiadów, testy im mało pomogły, brak profilaktyki i obostrzeń powoduje gwałtowny przyrost zmarłych.

Biorąc pod uwagę, że w zasadzie są w epicentrum epidemii w Europie, to nie jest
źle -- a nawet bardzo dobrze.
A u nas to przecież śmiech na sali -- facetkę z wirusem zamknęli w domu, a
testów nie zrobili ani rodzinie, ani współpracownikom (duża firma).
Jak się pochorują, to mają się zgłosić.

Ty lepiej szukaj mnożnika dla naszych wyników.

Data: 2020-03-27 18:26:07
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-03-27 o 17:57, radekp@konto.pl pisze:
A u nas to przecież śmiech na sali -- facetkę z wirusem zamknęli w domu, a
testów nie zrobili ani rodzinie, ani współpracownikom (duża firma).
Jak się pochorują, to mają się zgłosić.

A co dałoby zrobienie testów reszcie?
Nie ma wirusa, ale za wcześnie aby test wykrył.
Ma wirusa, nie ma objawów, to do szpitala nie biorą. Bo po co.
Czyli w obu przypadkach najlepiej siedzieć w chacie przez dwa tygodnie?

Robert

Data: 2020-03-27 15:22:15
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Jeśli test wykrywa chorobę w kilka dni po zakażeniu to znaczy że jest potrzebny kiedy wypisują ozdrowieńczy ze szpitala. Żeby była pewność że nie będzie zakazal i że jest wyleczony.

Data: 2020-03-27 23:39:54
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Fri, 27 Mar 2020 15:22:15 -0700 (PDT), w
<de37ba37-4c82-4c91-9507-da1ec205c224@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jeśli test wykrywa chorobę w kilka dni po zakażeniu to znaczy że jest potrzebny kiedy wypisują ozdrowieńczy ze szpitala. Żeby była pewność że nie będzie zakazal i że jest wyleczony.

To nie wiesz, że teraz chorzy leczą się w swoim domu?

Data: 2020-03-27 17:39:42
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Mnóstwo chorób leczyło sie, leczy i będzie leczyło w domu. Zapalenie ucha leczy się w domu. Chyba że się jakoś dziwnie rozwinie. Dzisiejsza chorobę wirusowa tez leczy się w domu. Jedynie jakieś skrajne przypadki muszą być leczone w szpitalu. Najważniejsze żeby nie dopuścić na dużą ilość zachorowań. Ja napisałem dlaczego uważam robienie dużej ilości testów za zbędne i nic nie wnoszace do leczenia. Ty i inni piszą że trzeba robić testy. Ale żaden z was nie napisał jaki miałby być cel i jak by te testy robili. Uważam że bez względu na kraj i ilość testów jakie ma do wykorzystania przetestowanie małego miasteczka, takiego na 10 tysięcy ludzi, ze względów logistycznych jest niemożliwe. Napisz jak byś robił testy w Kielcach.

Data: 2020-03-28 09:28:02
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Fri, 27 Mar 2020 17:39:42 -0700 (PDT), w
<ad75fc33-2ae2-45bc-9ad3-0ad8143b2e5e@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Najważniejsze żeby nie dopuścić na dużą ilość zachorowań. Ja napisałem dlaczego uważam robienie dużej ilości testów za zbędne i nic nie wnoszace do leczenia.

Włosi też byli tacy "światli" jak ty i efekty widać.
Chińczycy, Koreańczycy czy Niemcy na szczęście nie podążyli wg twojej
pseudomądrości.

Data: 2020-03-28 08:54:30
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Zwlasza u niemcow po liczbach widać że ich metoda była niezwykle skuteczna, prawie tak skuteczna jak komory gazowe. 26 stycznia mieli pierwszego chorego a ograniczenia w poruszaniu się wprowadzili kilka dni po nas, na dodatek na początku mało skutecznie. Przypomnisz ile oni mają chorych a ile my mamy.

Data: 2020-03-28 18:02:06
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Sat, 28 Mar 2020 08:54:30 -0700 (PDT), w
<a737d5c4-e8a3-4b1e-8fbf-388c49aadd51@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
[...]

Do mnie piszesz?

Data: 2020-03-30 15:48:23
Autor: z
W dniu 2020-03-28 o 09:28, radekp@konto.pl pisze:
Włosi też byli tacy "światli" jak ty i efekty widać.

Włosi nie zachowywali kwarantanny którą ogłoszono za późno.
Ilość testów przy tym wirusie który się tak szybko rozprzestrzenia a wynik prawdziwy ujemny można uzyskać dopiero po kilku dniach od zakażenia to gówniana informacja.

Niestety prawdziwym parametrem będzie po fakcie będzie ilość zgonów na milion mieszkańców a nie testów.

Data: 2020-03-28 11:04:34
Autor: Michal Jankowski
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilości ą zmarłych
Mnóstwo chorób leczyło sie, leczy i będzie leczyło w domu. Zapalenie ucha leczy się w domu.

Kto ci teraz wypisze receptę na antybiotyk na to ucho?

   MJ

Data: 2020-03-28 03:56:54
Autor: Przemek Jedrzejczak
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Niemcy +72 w większości seniorzy. Fachowcy wieszczą kumulację za tydzień dwa a później rozważą poluzowanie ale nie przed 20 kwietnia

https://m.bild.de/politik/inland/politik-inland/corona-ansage-vom-kanzleramtschef-keine-lockerungen-vor-dem-20-april-69683762.bildMobile.html

Data: 2020-03-28 08:41:06
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Nie wiesz kto i jak wypisze receptę na ucho czy w chuja grasz że nie wiesz? Kilka razy dziennie o tym w tv mówią. Przed chwilą dawali rady kobietom w ciazy.

Data: 2020-03-28 23:31:26
Autor: J.F.
Dnia Sat, 28 Mar 2020 11:04:34 +0100, Michal Jankowski napisał(a):
Mnóstwo chorób leczyło sie, leczy i będzie leczyło w domu. Zapalenie ucha leczy się w domu.

Kto ci teraz wypisze receptę na antybiotyk na to ucho?

A co robia zwykli lekarze?
kwarantannuja sie sami, zeby sie nie zarazic, czy ich Morawiecki do
szpitali skierowal ?

Cos tam mowia, ze teraz tele-leczenie jest, e-recepty zdazyli
wprowadzic, to moze wystarczy zadzwonic, pogadac z lekarzem i udac sie do apteki, bo e-recepta wystawiona ...

J.

Data: 2020-03-29 07:00:00
Autor: Budzik
[...]

Ty jak czasami zadasz pytanie to...
Naprawde sadzisz ze ci wszyscy przychodniowi medycy poszli do szpitali pracowac?
Chowaja sie tchórze. U lekarza rodzinnego i tak maja płacone od zapisanego pacjenta minus jakies zlecone badania wiec czym mniej pacjentów przyjmą, czym mniej badan zlecą tym wiecej zarobią.

Cos tam mowia, ze teraz tele-leczenie jest, e-recepty zdazyli
wprowadzic, to moze wystarczy zadzwonic, pogadac z lekarzem i udac sie do apteki, bo e-recepta wystawiona ...

Z e-recepta to jeszcze pol biedy bo mysle ze rzeczywiscie czesto sie da bo panie w recepcji sa pod telefonem ale trzeba jeszcze wiedziec co wypisac. Naprawde koronawirus powiedział stop wszystkim innym chorobom?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2020-03-29 08:19:12
Autor: pueblo
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Witaj Budzik, 29 mar 2020 w
news:XnsAB8F55AD4DA95budzik61pocztaonetpl127.0.0.1 napisałeś/aś:
[...]

Serio? Że za pacjenta plus to wiem, ale że zlecenie badania jest de facto na niekorzyść lekarza?! A skierowania do tzw. specjalisty też?

Data: 2020-03-29 01:25:13
Autor: Przemek Jedrzejczak
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
W ciągu ostatnich 24 godzin w RFN wykryto 3 965 nowych przypadków zakażenia koronawirusem. To spadek w stosunku do danych z soboty, kiedy zidentyfikowano 6 294 nowych dobowych zakażeń.

Oczywiście decyduje liczba ofiar śmiertelnych ale jeśli trend się utrwali to nie będzie źle bo liczba testów wciąż rośnie.

Data: 2020-03-29 18:51:21
Autor: J.F.
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Dnia Sun, 29 Mar 2020 01:25:13 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
napisał(a):

[...]

Ja bym poczekal do srody, bo terez moze przerwa weekendowa ...

J.

Data: 2020-03-29 09:59:59
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Użytkownik pueblo nomail@nomail.pl ...

[...]

Tak, badania sa na niekorzysc.
Skierowanie do specjalisty - nie jestem pewien, wydaje mi sie ze nie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

Data: 2020-03-28 14:59:44
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Rozumiem, ze postulujesz aby kazdego potencjalnie chorego obejmowac kwarantanna? Jeżeli dobrze cie rozumiem, to teraz tez tak sie dzieje a test jest tylko dodatkowa informacja (oczywiscie teoretycznie bo cos za duzo jest tych informacji o ludziach co im testów nie zrobiono)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2020-03-28 08:44:57
Autor: Zenek Kapelinder
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarły ch
Szesnastoletniej Francuzce dwa razy robili test i dwa razy wynik był ujemny. Wczoraj czy przedwczoraj umarła na covid-19. Hiszpania czy Portugalia kupiła prawie 700 tysięcy testów. Nie działały.

Data: 2020-03-28 16:14:59
Autor: Janusz
W dniu 2020-03-28 o 15:59, Budzik pisze:
[...]

Ale to nie tylko u nas, w np usa czy niemczech też nie robią każdemu chętnemu testu, w niemczech na parkingach mierzą tylko temp, test robią dopiero jak masz objawy a wtedy to już jest późno bo zaraża całą okolicę taki chory.

--
Janusz

Data: 2020-03-28 16:36:06
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Sat, 28 Mar 2020 16:14:59 +0100, w <r5nplk$gis$1$Janusz@news.chmurka.net>,
Janusz <janusz_kk@o2.pl> napisał(-a):

niemczech też nie robią każdemu chętnemu testu, w niemczech na parkingach mierzą tylko temp, test robią dopiero jak masz objawy

Coś mi się nie wydaje skoro test możesz zrobić w budce drive-thru.

Data: 2020-03-28 14:59:44
Autor: Budzik
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

[...]

Nie ma w tym nic złego jezeli przechodzisz w sposób bardzo lekki.

Pytanie za 100 punktów - jaki jest najbardziej pesymistyczny, najdłuzszy czas przechodzenia choroby dla osoby która nie ma objawów?
2 tygodnie czy dłuzej?

Data: 2020-03-27 19:02:41
Autor: Cavallino
[...]

Tak, ale tu chodziło o statystyki.
Jeśli je podają to mają robić testy choćby po to, aby można ich wliczyć do zakażonych.
I tak samo z każdym POTENCJALNYM przypadkiem.

Jeśli nie, to niech ich nie podają.
W zamian mogą podać że współczynnik śmiertelności o 600% przekracza taki zwykły - z tłumaczeniem że na pewno większości życie się znudziło i nie ma to związku z covid absolutnie....

Data: 2020-03-27 23:02:18
Autor: radekp@konto.pl
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
Fri, 27 Mar 2020 18:26:07 +0100, w <5e7e372a$0$521$65785112@news.neostrada.pl>,
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> A u nas to przecież śmiech na sali -- facetkę z wirusem zamknęli w domu, a
> testów nie zrobili ani rodzinie, ani współpracownikom (duża firma).

Jeżeli mają wirusa -> izolacja/kwarantanna ich i ich rodzin.
Nie mają -- pozostałych z rodziny nie trzeba izolować.

Jak długi może to być łańczuszek, chyba nie trzeba mówić?

Data: 2020-03-27 23:20:03
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-03-27 o 23:02, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Test chyba ujawni wirusa po kilku dniach od zakażenia. Dlatego izolują wszystkich,którzy mieli kontakt z pozytywnym.

Jak długi może to być łańczuszek, chyba nie trzeba mówić?

Dlatego trzeba izolować, bo test może jeszcze nie wykazać.

Robert

Data: 2020-03-30 15:42:47
Autor: z
[...]

I tu runęła w gruzach NAGONKA na robienie testów wszystkim co się ruszają.
Polska jest biedna. ma kiepską służbę zdrowia, gonimy dopiero zachód, mamy małe pensje... ;-)
Dlatego kluczem do sukcesu jest odciążenie szpitali ale za to SZCZELNA kwarantanna.

W bogatych krajach próbowali iść na czołowe zderzenie lub przechorowanie ale czy to było SŁUSZNE?

Data: 2020-03-30 16:46:47
Autor: Cavallino
W dniu 30-03-2020 o 15:42, z pisze:

[...]

Wręcz przeciwnie, z tym że podejrzanym trzeba ponowić.

Polska jest biedna. ma kiepską służbę zdrowia, gonimy dopiero zachód, mamy małe pensje... ;-)
Dlatego kluczem do sukcesu jest odciążenie szpitali ale za to SZCZELNA kwarantanna.

Która zrujnuje gospodarkę i kraj tak ze 100 razy bardziej niż testy w dowolnych ilościach.....
A chorobie i tak nie jest w stanie zapobiec, bo w końcu trzeba będzie wyjść i wtedy i tak wszystko zacznie się od nowa, a kto ma zachorować to zachoruje.

Data: 2020-03-30 17:33:39
Autor: z
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilości ą zmarłych
Nie wiem o co chcesz się kłócić?

Wykazałem Ci że testy nie są ani miarodajnym wskaźnikiem ani RATUNKIEM przed wirusem.

W polskich realiach najważniejsza jest kwarantanna wszystkich co mogą albo i nawet więcej.

Dzięki niej może kosztem gospodarki a może obok gospodarki można odciążyć szpitale i URATOWAĆ więcej ludzi.

Testy tylko dla objawowych i wtedy powtarzane aby była pewność wyzdrowienia.

Nigdzie w tym scenariuszu nie ma miejsca dla testów "szybkich" paskowych które mają zbyt duży błąd pomiaru.

Okazało się że te statystyki innych krajów często obejmowały "szybkie testy" To jest dowód na to że ze te liczby NIC NIE MÓWIĄ.

Poprawiają tylko samopoczucie decydentów że WALCZĄ ;-)

Data: 2020-03-30 19:58:51
Autor: Cavallino
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilości ą zmarłych

No tak znowu bez obowiązkowego cytatu - PLONK

Data: 2020-03-31 09:09:25
Autor: z
NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilości ą zmarłych
Jak już piszemy o obowiązkach to nie masz obowiązku odpisywać.
Świat może nawet być szczęśliwszy ;-)

NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych