NTG ale prawie :-)

Data: 2009-05-21 16:22:54
Autor: huck
NTG ale prawie :-)
prawie dołaczyłem linke :-)))
http://smotri.com/video/view/?id=v6284251db4

Data: 2009-05-21 16:26:39
Autor: Sqeeb
NTG ale prawie :-)
On Thu, 21 May 2009 16:22:54 +0200
huck wrote:

prawie dołaczyłem linke :-)))
http://smotri.com/video/view/?id=v6284251db4

Ale że co Ty chcesz od tego filmu? Bardzo ładnie facet przegubowcem
zarzucał na koniec ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-21 16:29:12
Autor: huck
NTG ale prawie :-)

huck wrote:

prawie dołaczyłem linke :-)))
http://smotri.com/video/view/?id=v6284251db4

Ale że co Ty chcesz od tego filmu? Bardzo ładnie facet przegubowcem
zarzucał na koniec ;-)

przeca napisałem że neizłych kierówców ruskie maja
tylko sie zastanawiam czy w srodku byli pasażerowie
huck

Data: 2009-05-21 17:21:54
Autor: Sqeeb
NTG ale prawie :-)
On Thu, 21 May 2009 16:29:12 +0200
huck wrote:

> [...]

zarzucał na koniec ;-)

przeca napisałem że neizłych kierówców ruskie maja
tylko sie zastanawiam czy w srodku byli pasażerowie

Mnie bardziej zastanawia, czy to fotomontaż czy nie.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-21 18:10:39
Autor: Mariusz Kruk
NTG ale prawie :-)
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Sqeeb"
> [...]

tylko sie zastanawiam czy w srodku byli pasażerowie
huck
Mnie bardziej zastanawia, czy to fotomontaż czy nie.

Sądząc po tym, co można o tym tunelu poczytać, to mocno niekoniecznie.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Z uwagi na poprawe jakosci swadczonych uslug
\  Kruk@epsilon.eu.org   / w dniu 04.12.2002 w godz.  07:00 - 08:00 mo-

Data: 2009-05-21 17:44:17
Autor: de Fresz
NTG ale prawie :-)
On 2009-05-21 16:29:12 +0200, "huck" <280kph@wp.pl> said:

przeca napisałem że neizłych kierówców ruskie maja
tylko sie zastanawiam czy w srodku byli pasażerowie

A myślisz że czemu Amil do Ikarusa bez kasku nie wsiada? Ponoć się Ruskie w Krakowie szkolili.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-05-21 19:18:28
Autor: Magic
NTG ale prawie :-)
huck wrote:

[...]

Wyglądało że nie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-21 19:16:46
Autor: Magic
NTG ale prawie :-)
huck pisze: