Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   NTG - ale sprĂłbuje zapytać

NTG - ale spróbuje zapytać

Data: 2014-12-18 20:08:09
Autor: Klin....................................................
NTG - ale spróbuje zapytać
W dniu 2014-12-18 o 20:00, Klin.................................................... pisze:
Może ktoś wie jak wejść na pocztę gmaila z obcego
komputera. Na pocztÄ™ wp czy onetu wchodzÄ™ bez
problemu. Nie wiem jak to zrobić z gmailem.
     Chyba juĹĽ wiem udaĹ‚o mi siÄ™ to po usuniÄ™ciu konta
     wĹ‚aĹ›ciciela na chrome ale czemu tego nie mogÄ™
     zrobić bez usuniÄ™cia konta?

Data: 2014-12-18 21:22:11
Autor: Chiron
NTG - ale spróbuje zapytać

Użytkownik "Klin...................................................." <"klin"@wp.pl, .................................................... , . , ,> napisał w wiadomości news:5493261a$0$2161$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-12-18 o 20:00, Klin.................................................... pisze:
Może ktoś wie jak wejść na pocztę gmaila z obcego
komputera. Na pocztÄ™ wp czy onetu wchodzÄ™ bez
problemu. Nie wiem jak to zrobić z gmailem.
    Chyba juĹĽ wiem udaĹ‚o mi siÄ™ to po usuniÄ™ciu konta
    wĹ‚aĹ›ciciela na chrome ale czemu tego nie mogÄ™
    zrobić bez usuniÄ™cia konta?
Dziwne- mam kilka kont z jednej przeglądarki- nie ma problemu. Widocznie był zalogowany- wystarczyło wylogować. W razie czego- można było też uruchomić inną przeglądarkę (np Internet Explorer- pewno jest?)- i tą przeglądarką wejśc na konto

--

Chiron -- -
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
http://www.avast.com

Data: 2014-12-18 21:43:40
Autor: Klin....................................................
NTG - ale spróbuje zapytać
W dniu 2014-12-18 o 21:22, Chiron pisze:

UĹĽytkownik "Klin
Może ktoś wie jak wejść na pocztę gmaila z obcego
komputera. Na pocztÄ™ wp czy onetu wchodzÄ™ bez
problemu. Nie wiem jak to zrobić z gmailem.
    Chyba juĹĽ wiem udaĹ‚o mi siÄ™ to po usuniÄ™ciu
    wĹ‚aĹ›ciciela na chrome ale czemu tego nie mogÄ™
    zrobić bez usuniÄ™cia konta?
Dziwne- mam kilka kont z jednej przeglądarki- nie ma problemu. Widocznie był zalogowany- wystarczyło wylogować. W razie czego- można było też uruchomić inną przeglądarkę (np Internet Explorer- pewno jest?)- i tą przeglądarką wejśc na konto

-- Chiron

-- -
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
http://www.avast.com

     Aby Ci siÄ™ nie wyĹ›wietlaĹ‚ ten upierdliwy komunikat
    wejdĹş na ustawienia Avasta - ochronÄ™ aktywnÄ… - wyĹ‚Ä…cz
    ochronÄ™ poczty - a gmailem jednak sobie poradziĹ‚em.

Data: 2014-12-18 21:48:58
Autor: Trefni¶
NTG - ale spróbuje zapytać
W dniu .12.2014 o 21:43  Klin.................................................... <klin@wp.pl>  pisze:

(...)
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez  oprogramowanie antywirusowe Avast.
http://www.avast.com

     Aby Ci się nie wy¶wietlał ten upierdliwy komunikat
    wejdĽ na ustawienia Avasta - ochronę aktywn± - wył±cz
    ochronę poczty - a gmailem jednak sobie poradziłem.

Po co wył±czać ochronę poczty?
Zawsze była możliwo¶ć wył±czenia samego komunikatu w Avast!

--
Trefni¶

Data: 2014-12-18 21:52:32
Autor: Klin....................................................
NTG - ale spróbuje zapytać
W dniu 2014-12-18 o 21:48, TrefniĹ› pisze:
W dniu .12.2014 o 21:43 Klin.................................................... <klin@wp.pl> pisze:

(...)
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
http://www.avast.com

     Aby Ci siÄ™ nie wyĹ›wietlaĹ‚ ten upierdliwy komunikat
    wejdĹş na ustawienia Avasta - ochronÄ™ aktywnÄ… - wyĹ‚Ä…cz
    ochronÄ™ poczty - a gmailem jednak sobie poradziĹ‚em.

Po co wyłączać ochronę poczty?
Zawsze była możliwość wyłączenia samego komunikatu w Avast!

    Napisz jak!

Data: 2014-12-18 22:30:39
Autor: Trefni¶
NTG - ale spróbuje zapytać
W dniu .12.2014 o 21:52  Klin.................................................... <klin@wp.pl>  pisze:

W dniu 2014-12-18 o 21:48, Trefni¶ pisze:
W dniu .12.2014 o 21:43  Klin.................................................... <klin@wp.pl>  pisze:

(...)
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez  oprogramowanie antywirusowe Avast.
http://www.avast.com

     Aby Ci się nie wy¶wietlał ten upierdliwy komunikat
    wejdĽ na ustawienia Avasta - ochronę aktywn± - wył±cz
    ochronę poczty - a gmailem jednak sobie poradziłem.

Po co wył±czać ochronę poczty?
Zawsze była możliwo¶ć wył±czenia samego komunikatu w Avast!

    Napisz jak!

Od dawna nie używam, ale postaram się znaleĽć w sieci...


--
Trefni¶

Data: 2014-12-18 22:44:34
Autor: Trefni¶
NTG - ale spróbuje zapytać
W dniu .12.2014 o 22:30 Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> pisze:

W dniu .12.2014 o 21:52  Klin.................................................... <klin@wp.pl>  pisze:

W dniu 2014-12-18 o 21:48, Trefni¶ pisze:
W dniu .12.2014 o 21:43  Klin.................................................... <klin@wp.pl>  pisze:

(...)
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez  oprogramowanie antywirusowe Avast.
http://www.avast.com

     Aby Ci się nie wy¶wietlał ten upierdliwy komunikat
    wejdĽ na ustawienia Avasta - ochronę aktywn± - wył±cz
    ochronę poczty - a gmailem jednak sobie poradziłem.

Po co wył±czać ochronę poczty?
Zawsze była możliwo¶ć wył±czenia samego komunikatu w Avast!

    Napisz jak!

Od dawna nie używam, ale postaram się znaleĽć w sieci...


Chiron używa Outlooka, może tu znajdziecie rozwi±zanie:

http://forum.dobreprogramy.pl/problem-ze-skanowaniem-poczty-programem-avast-w-outlook-t212474/

zatem nie wył±czenie komunikatu, a zdefiniowanie swojego komunikatu (co na  jedno wychodzi).
Tam jest opisane, co, gdzie i jak zrobić.


--
Trefni¶

Data: 2014-12-18 23:39:17
Autor: Klin....................................................
NTG - ale spróbuje zapytać
W dniu 2014-12-18 o 22:44, TrefniĹ› pisze:
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
http://www.avast.com

     Aby Ci siÄ™ nie wyĹ›wietlaĹ‚ ten upierdliwy komunikat
    wejdĹş na ustawienia Avasta - ochronÄ™ aktywnÄ… - wyĹ‚Ä…cz
    ochronÄ™ poczty - a gmailem jednak sobie poradziĹ‚em.

Po co wyłączać ochronę poczty?
Zawsze była możliwość wyłączenia samego komunikatu w Avast!

    Napisz jak!

Od dawna nie używam, ale postaram się znaleźć w sieci...


Chiron uĹĽywa Outlooka, moĹĽe tu znajdziecie rozwiÄ…zanie:

http://forum.dobreprogramy.pl/problem-ze-skanowaniem-poczty-programem-avast-w-outlook-t212474/ zatem nie wyłączenie komunikatu, a zdefiniowanie swojego komunikatu (co na jedno wychodzi).
Tam jest opisane, co, gdzie i jak zrobić.


     UĹĽywam thunderbirda i avasta i tylko wyĹ‚Ä…czeniem ochrony poczty potrafiÄ™
     usunąć ten komunikat - moĹĽliwe, ale nie wiem - czy w przypadku outlooka
     masz racjÄ™, to musi juĹĽ Chiron sprawdzić.

Data: 2014-12-19 00:35:16
Autor: Trefni¶
NTG - ale spróbuje zapytać
W dniu .12.2014 o 23:39  Klin.................................................... <klin@wp.pl>  pisze:

(...)

     Używam thunderbirda i avasta i tylko wył±czeniem ochrony poczty  potrafię
     usun±ć ten komunikat - możliwe, ale nie wiem - czy w przypadku  outlooka
     masz rację, to musi już Chiron sprawdzić.


Może tu co¶ zobaczysz:
http://panel.kylos.pl/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=73

"Ustawienia osłony poczty"
W przykładzie widać tylko "Ustawienia ogólne", ale widzę więcej opcji -  może gdzie¶ tam?
Jeszcze małe pytanie - czy kiedy zaczynasz pisać post w thunderbirdzie, od  razu widzisz w "pustym" tek¶cie ten podpis zanim cokolwiek napiszesz?
To ułatwi ew. dalsze poszukiwania.

PS. Wiem - NTG, ale takie próby ad hoc możecie nam wybaczyć.
Je¶li nie - możemy się z Klinem zgodnie z tradycj± grupy poobrzucać  mięchem :)

--
Trefni¶

Data: 2014-12-19 13:54:58
Autor: Klin....................................................
NTG - ale spróbuje zapytać
W dniu 2014-12-19 o 00:35, TrefniĹ› pisze:
W dniu .12.2014 o 23:39 Klin.................................................... <klin@wp.pl> pisze:

(...)

     UĹĽywam thunderbirda i avasta i tylko wyĹ‚Ä…czeniem ochrony poczty potrafiÄ™
     usunąć ten komunikat - moĹĽliwe, ale nie wiem - czy w przypadku outlooka
     masz racjÄ™, to musi juĹĽ Chiron sprawdzić.


MoĹĽe tu coĹ› zobaczysz:
http://panel.kylos.pl/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=73

"Ustawienia osłony poczty"
W przykładzie widać tylko "Ustawienia ogólne", ale widzę więcej opcji - może gdzieś tam?
Jeszcze małe pytanie - czy kiedy zaczynasz pisać post w thunderbirdzie, od razu widzisz w "pustym" tekście ten podpis zanim cokolwiek napiszesz?
To ułatwi ew. dalsze poszukiwania.

      Komunikat pojawia siÄ™ dopiero po wysĹ‚aniu. TestujÄ™ radÄ™ z linku
      i wyĹ‚Ä…czam tylko skanowanie grup dyskusyjnych zobaczÄ™ czy
      komunikat siÄ™ pojawi.

Data: 2014-12-19 14:05:09
Autor: Klin....................................................
NTG - ale spróbuje zapytać

     UĹĽywam thunderbirda i avasta i tylko wyĹ‚Ä…czeniem ochrony poczty potrafiÄ™
     usunąć ten komunikat - moĹĽliwe, ale nie wiem - czy w przypadku outlooka
     masz racjÄ™, to musi juĹĽ Chiron sprawdzić.


MoĹĽe tu coĹ› zobaczysz:
http://panel.kylos.pl/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=73

"Ustawienia osłony poczty"
W przykładzie widać tylko "Ustawienia ogólne", ale widzę więcej opcji - może gdzieś tam?
Jeszcze małe pytanie - czy kiedy zaczynasz pisać post w thunderbirdzie, od razu widzisz w "pustym" tekście ten podpis zanim cokolwiek napiszesz?
To ułatwi ew. dalsze poszukiwania.

     Komunikat pojawia siÄ™ dopiero po wysĹ‚aniu. TestujÄ™ radÄ™ z linku
     i wyĹ‚Ä…czam tylko skanowanie grup dyskusyjnych zobaczÄ™ czy
     komunikat siÄ™ pojawi.

       W porzÄ…dku widzÄ™, wystarczy to wyĹ‚Ä…czenie - obawiam siÄ™ jednak,
       ĹĽe kiedy bÄ™dÄ™ wysyĹ‚aĹ‚ e-maile znowu bÄ™dzie ten sam problem.

Data: 2014-12-19 15:54:58
Autor: Trefni¶
NTG - ale spróbuje zapytać
W dniu .12.2014 o 14:05  Klin.................................................... <klin@wp.pl>  pisze:


     Używam thunderbirda i avasta i tylko wył±czeniem ochrony poczty  potrafię
     usun±ć ten komunikat - możliwe, ale nie wiem - czy w przypadku  outlooka
     masz rację, to musi już Chiron sprawdzić.


Może tu co¶ zobaczysz:
http://panel.kylos.pl/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=73

"Ustawienia osłony poczty"
W przykładzie widać tylko "Ustawienia ogólne", ale widzę więcej opcji  - może gdzie¶ tam?
Jeszcze małe pytanie - czy kiedy zaczynasz pisać post w  thunderbirdzie, od razu widzisz w "pustym" tek¶cie ten podpis zanim  cokolwiek napiszesz?
To ułatwi ew. dalsze poszukiwania.

     Komunikat pojawia się dopiero po wysłaniu. Testuję radę z linku
     i wył±czam tylko skanowanie grup dyskusyjnych zobaczę czy
     komunikat się pojawi.

       W porz±dku widzę, wystarczy to wył±czenie - obawiam się jednak,
       że kiedy będę wysyłał e-maile znowu będzie ten sam problem.

Stopka dopiero _po_ wysłaniu, to znaczy, że Avast poszedł na łatwiznę.
Je¶li kolejne próby nie pomog± - proponuję w thunderbirdzie stworzyć  własn± stopkę.
Je¶li nie ma takiej możliwo¶ci (ale w to nie wierzę), możesz spróbować  wysłać jaki¶ post na grupę, dodaj±c na końcu "z palca" własn± stopkę,  rozpoczęt± przez dwa my¶lniki i spację jako pierwsz± linię owej stopki.

Zakładam, że Avast może do stopki użytkownika nie dodawać niczego (a daje  swoj± kiedy użytkownik ma pust±).
Rezygnacja ze stopki tylko poprzez wył±czenie kontroli poczty wydaje mi  się zwyczajnie niemożliwe - tak mogłaby zrobić firma na poziomie twórcy  oprogramowania dla polskiego PKW :)
Raczej nie Avast...

--
Trefni¶

NTG - ale spróbuje zapytać

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona