Data: 2014-12-18 20:08:09 | |
Autor: Klin.................................................... | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
W dniu 2014-12-18 o 20:00, Klin.................................................... pisze:
Może ktoś wie jak wejść na pocztę gmaila z obcegoChyba już wiem udało mi się to po usunięciu konta właściciela na chrome ale czemu tego nie mogę zrobić bez usunięcia konta? |
|
Data: 2014-12-18 21:22:11 | |
Autor: Chiron | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
Użytkownik "Klin...................................................." <"klin"@wp.pl, .................................................... , . , ,> napisał w wiadomości news:5493261a$0$2161$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2014-12-18 o 20:00, Klin.................................................... pisze:Dziwne- mam kilka kont z jednej przeglądarki- nie ma problemu. Widocznie był zalogowany- wystarczyło wylogować. W razie czego- można było też uruchomić inną przeglądarkę (np Internet Explorer- pewno jest?)- i tą przeglądarką wejśc na konto -- Chiron -- - Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. http://www.avast.com |
|
Data: 2014-12-18 21:43:40 | |
Autor: Klin.................................................... | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
W dniu 2014-12-18 o 21:22, Chiron pisze:
Aby Ci się nie wyświetlał ten upierdliwy komunikat wejdź na ustawienia Avasta - ochronę aktywną - wyłącz ochronę poczty - a gmailem jednak sobie poradziłem. |
|
Data: 2014-12-18 21:48:58 | |
Autor: Trefni¶ | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
W dniu .12.2014 o 21:43 Klin.................................................... <klin@wp.pl> pisze:
(...) Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.Aby Ci się nie wy¶wietlał ten upierdliwy komunikat Po co wył±czać ochronę poczty? Zawsze była możliwo¶ć wył±czenia samego komunikatu w Avast! -- Trefni¶ |
|
Data: 2014-12-18 21:52:32 | |
Autor: Klin.................................................... | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
W dniu 2014-12-18 o 21:48, TrefniĹ› pisze:
W dniu .12.2014 o 21:43 Klin.................................................... <klin@wp.pl> pisze:Napisz jak! |
|
Data: 2014-12-18 22:30:39 | |
Autor: Trefni¶ | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
W dniu .12.2014 o 21:52 Klin.................................................... <klin@wp.pl> pisze:
W dniu 2014-12-18 o 21:48, Trefni¶ pisze: Od dawna nie używam, ale postaram się znaleĽć w sieci... -- Trefni¶ |
|
Data: 2014-12-18 22:44:34 | |
Autor: Trefni¶ | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
W dniu .12.2014 o 22:30 Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> pisze:
W dniu .12.2014 o 21:52 Klin.................................................... <klin@wp.pl> pisze: Chiron używa Outlooka, może tu znajdziecie rozwi±zanie: http://forum.dobreprogramy.pl/problem-ze-skanowaniem-poczty-programem-avast-w-outlook-t212474/ zatem nie wył±czenie komunikatu, a zdefiniowanie swojego komunikatu (co na jedno wychodzi). Tam jest opisane, co, gdzie i jak zrobić. -- Trefni¶ |
|
Data: 2014-12-18 23:39:17 | |
Autor: Klin.................................................... | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
W dniu 2014-12-18 o 22:44, TrefniĹ› pisze:
Używam thunderbirda i avasta i tylko wyłączeniem ochrony poczty potrafięNapisz jak!Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.Aby Ci się nie wyświetlał ten upierdliwy komunikat usunąć ten komunikat - możliwe, ale nie wiem - czy w przypadku outlooka masz rację, to musi już Chiron sprawdzić. |
|
Data: 2014-12-19 00:35:16 | |
Autor: Trefni¶ | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
W dniu .12.2014 o 23:39 Klin.................................................... <klin@wp.pl> pisze:
(...) Używam thunderbirda i avasta i tylko wył±czeniem ochrony poczty potrafię Może tu co¶ zobaczysz: http://panel.kylos.pl/knowledgebase.php?action=displayarticle&id=73 "Ustawienia osłony poczty" W przykładzie widać tylko "Ustawienia ogólne", ale widzę więcej opcji - może gdzie¶ tam? Jeszcze małe pytanie - czy kiedy zaczynasz pisać post w thunderbirdzie, od razu widzisz w "pustym" tek¶cie ten podpis zanim cokolwiek napiszesz? To ułatwi ew. dalsze poszukiwania. PS. Wiem - NTG, ale takie próby ad hoc możecie nam wybaczyć. Je¶li nie - możemy się z Klinem zgodnie z tradycj± grupy poobrzucać mięchem :) -- Trefni¶ |
|
Data: 2014-12-19 13:54:58 | |
Autor: Klin.................................................... | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
W dniu 2014-12-19 o 00:35, TrefniĹ› pisze:
W dniu .12.2014 o 23:39 Klin.................................................... <klin@wp.pl> pisze:Komunikat pojawia się dopiero po wysłaniu. Testuję radę z linku i wyłączam tylko skanowanie grup dyskusyjnych zobaczę czy komunikat się pojawi. |
|
Data: 2014-12-19 14:05:09 | |
Autor: Klin.................................................... | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
W porządku widzę, wystarczy to wyłączenie - obawiam się jednak,Komunikat pojawia się dopiero po wysłaniu. Testuję radę z linkuUżywam thunderbirda i avasta i tylko wyłączeniem ochrony poczty potrafię że kiedy będę wysyłał e-maile znowu będzie ten sam problem. |
|
Data: 2014-12-19 15:54:58 | |
Autor: Trefni¶ | |
NTG - ale spróbuje zapytać | |
W dniu .12.2014 o 14:05 Klin.................................................... <klin@wp.pl> pisze:
Stopka dopiero _po_ wysłaniu, to znaczy, że Avast poszedł na łatwiznę. Je¶li kolejne próby nie pomog± - proponuję w thunderbirdzie stworzyć własn± stopkę. Je¶li nie ma takiej możliwo¶ci (ale w to nie wierzę), możesz spróbować wysłać jaki¶ post na grupę, dodaj±c na końcu "z palca" własn± stopkę, rozpoczęt± przez dwa my¶lniki i spację jako pierwsz± linię owej stopki. Zakładam, że Avast może do stopki użytkownika nie dodawać niczego (a daje swoj± kiedy użytkownik ma pust±). Rezygnacja ze stopki tylko poprzez wył±czenie kontroli poczty wydaje mi się zwyczajnie niemożliwe - tak mogłaby zrobić firma na poziomie twórcy oprogramowania dla polskiego PKW :) Raczej nie Avast... -- Trefni¶ |
|