NTG. ale wazne

Data: 2014-07-18 08:26:31
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-17 19:55, kogutek444@gmail.com pisze:
W telewizji jakiś polski generał stwierdził że nawet jak separatyści mieli by rakiety zdolne do zestrzelenia samolotu pasażerskiego to by go nie zestrzelili. Sam pojazd z rakietami to tylko cyngiel. Musi dostać informacje z całej infrastruktury namierzającej i oświetlającej cel. Separatyści takiego systemu raczej nie mają. Ma go za to Ukraina a do Rosji za daleko żeby jedna wyrzutnia zadziałała. Na razie nie jestem w stanie wyciągnąć żadnych wniosków z informacji jakie dają w tv.

Jeden, jedyny kraj ma doswiadczenia w zestrzeliwaniu samolotów pasażerskich na cudzum terytorium. A więc zamiast analizować te stronnicze idiotyzmy które nam sa serwowane w mediach, warto by zdobyć informację czy w tym czasie nad terytorium Donieckiej Republiki Ludowej nie było  myśliwców ze znaczkiem US AIR FORCE.

Data: 2014-07-18 01:53:18
Autor: A.L.
NTG. ale wazne
On Fri, 18 Jul 2014 08:26:31 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

[...]

Odjebnelo ci?...

A.L.

Data: 2014-07-18 07:21:31
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
Użytkownik A.L. alewando@aol.com ...

[...]

To ze sie zdarzało US, Trybun wykorzysta zawsze i wszedzie aby wybielić swoją kochaną Rosiję.
Mi sie dzis wylała kawa na stół. Amerykanie też czasami wylewają. Podejrzewam sabotaż.

P.S. Dopiero teraz zauważyłes ze Trybun ma oryginalne poglądy?

Data: 2014-07-18 11:58:53
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-18 09:21, Budzik pisze:

[...]

Życzę moim Słowiańskim braciom, Rosjanom jak najlepiej. I nawet mimo tego że Putina mam takiego samego zbrodniczego watażkę jak Ronalda R, czy Williama C. to jednak mam nadzieję że jest w stanie nie dopuścić do tego aby Rosjan nie spotkało to co przypadło w udziale Polakom.

P.S. Na oryginalne poglądy to ja czasem sobie pozwalałem na grupach typu "Psychologia", a na "Polityce" czy "Samochodach" to są tylko przytaczane fakty, bez cienia oryginalności.

Data: 2014-07-18 12:00:06
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

to są tylko przytaczane fakty

Widocznie znamy inne znaczenie tego słowa...

Data: 2014-07-18 16:35:35
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-18 14:00, Budzik pisze:
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

to są tylko przytaczane
fakty
Widocznie znamy inne znaczenie tego słowa...

Ty z jakiegoś powodu nie widzisz faktów, nie chcesz ich widzieć, to co podają w mediach bierzesz za dobrą monetę, bez słowa krytyki.

Data: 2014-07-18 17:43:57
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Znowu coś sobie wymyśliłes?

Data: 2014-07-19 19:45:28
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-18 19:43, Budzik pisze:
[...]

Tylko stwierdzenie faktu.

Data: 2014-07-20 08:59:57
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Wymyslane fakty sa najgorsze...

Data: 2014-07-22 22:52:45
Autor: Czesław Wiśniak
NTG. ale wazne
Tylko stwierdzenie faktu.

Wymyslane fakty sa najgorsze...

Po co karmisz tego trolla, jaki to ma cel ? Czy chodzi o to, zeby go prowokowac i ludzie mieli posmiewisko ?
Moze jednak juz wystarczy bo to powoli robi sie nie do zniesienia :)

Data: 2014-07-23 09:07:51
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-22 22:52, Czesław Wiśniak pisze:
[...]

Jak widać po powyższym, Budzik prowokuje tylko takiego  jak ty i tobie podobnych trollów, do głupkowatych komentarzy.

Data: 2014-07-23 09:17:45
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-20 10:59, Budzik pisze:

Wymyslane fakty sa najgorsze...

Jasne, podobnie jak kreowanie rzeczywistości opartej na fałszu.

Data: 2014-07-23 09:00:42
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

Wymyslane fakty sa najgorsze...

Jasne, podobnie jak kreowanie rzeczywistości opartej na fałszu.

To dlaczego to robisz?
Najwazniejsze jednak ze zdajesz sobie z tego sprawe.

Data: 2014-07-24 11:40:10
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-23 11:00, Budzik pisze:
[...]

Najlepiej zakończmy ten dialog. Ja chcę poważnie porozmawiać, a ty fantazjujesz, a później gdy prawda stanie się oczywista to napiszesz "ironii nie wyczułeś". Lubię żarty, ale nie na poważne tematy.
W podsumowaniu tego na poważnie - pracujesz za kalkę osobników siejących antyrosyjska propagandę.  Nie masz absolutnie nic, żadnego  wiarygodnego dowodu na poparcie tych wszystkich oskarżeń. Tylko słowo imperialisty, który być może nie insprował wprost rewolty na Ukrainie ale naciskał, straszył i szantażował legalnie wybrane władze Ukrainy . Np. straszył konsekwencjami za próby zaprowadzenia porządku w Kijowie, "użycie siły wobec protestujących jest niedopuszczalne" to w reakcji na próbę powstrzymania zajmowania i palenia budynków użyteczności publicznej, przez legalnie wybranego prezydenta Janukowycza. No i słowo rebeliantów którzy po przewrocie objęli nielegalnie władzę.  Dzisiaj USA wobec masakrowania ciężką artylerią, czołgami i lotnictwem przez rabeliantów którzy obalili legalne władze, miast i mieszkańców wschodniej Ukrainy, nie tylko milczy, ale wręcz oskarża stronę przeciwną, czyli obrońców praworządności i swojej niezależności. Jak ci nie wstyd stawać po stronie tych skurwysynów mordujących dla USA i Unii ludzi, podobno rodaków, i ich mentorów? Zresztą ze względu na koniec tematu z mojej strony nie odpowiadaj, potraktuj to pytanie jako retoryczne (nie wymagające odpowiedzi).

Data: 2014-07-24 10:00:35
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Powaznie?
Z całej dyskusji zapamietałes dokładnie ironie której nie zrozumiałes?
Masakra...
I jeszcze te Twoje fantazje, ze chcesz rozmawiac o faktach ale jak przychodzi co do czego, to znajduja sie gledzenia, przypuszczenia ale faktów niet.

Lubię żarty, ale nie na poważne tematy.

I jeszcze uznałes ze jak nie zrozumiałes ironii to ona była zartem?
Cóż za prostolinijne myslenie...

Najwazniejsze, ze chociaz juz wiesz, co to pytanie retoryczne, chociaz smiesznie wyglada to ze przytaczasz mi co to jest, skoro wczesniej to ja ci wskazywałem, ze niepotrzebnie szukasz odpowiedzi na pytanie retoryczne...

Data: 2014-07-18 12:13:35
Autor: jerzu
NTG. ale wazne
On Fri, 18 Jul 2014 11:58:53 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

są tylko przytaczane fakty

Co?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-07-18 09:10:20
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-18 08:53, A.L. pisze:
[...]

Masz chyba rację, nie potrafię milczeć wobec różnych q*estw, zakłamania i obłudy. Na skutek pogróżek przysłanych na mój prywatny adres, którego na pewno nie  zna nikt z Usenetu, zrezygnowałem z udzielania się na "Polityce", a tu znowu na "Samochodach" dałem się wmanewrować w dyskusję o polityce.

Data: 2014-07-18 08:00:02
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Zgłoś odpowiednim organom. Może US cię napastuje?

Data: 2014-07-18 11:57:37
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-18 10:00, Budzik pisze:
[...]

Widać że mieszkasz gdzieś za granicą, i zupełnie nie znasz realiów panujących tu, w kraju.

Data: 2014-07-18 12:00:07
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Błąd.
Po raz kolejny widzę mierną jakość Twojego wnioskowania.

Data: 2014-07-18 16:35:22
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
[...]

Postawiłbym tezę że mam do czynienia z bardzo młodym człowiekiem który tak naprawdę nie poznał jeszcze na własnej skórze samodzielnego życia w tym kraju. Jednak zasadniczo młody człowiek, zwłaszcza niezepsuty przez różne tresury, zwane nauczaniem szkolnym, jest kreatywny, u ciebie zaś wyraźnie widać jakieś takie starcze skostnienie. To twoje rady, a`la zgłaszanie do odpowiednich organów jest mierne. Owe organa są tylko po to aby takich jak ja trzymać przy mordzie, a nie robić im dobrze.
  Przykład - myślisz że gdy zostałem oszukany na stacji paliw, to mimo zgłoszenia ktoś z tych organów pofatygował się na tą stację? Natomiast gdybym to ja nalał litr paliwa i odjechał nie płacąc to pewnie z pięć radiowozów by mnie ścigało.

Data: 2014-07-18 17:43:56
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Jak zwykle Twoja teza jest jak to się mówi "kulą w plot"...

[...]

Tylko dlatego, ze ironi nie poznałes...
Ale nie miej o to do mnie pretensji...

Owe organa są tylko po to aby takich jak ja trzymać przy mordzie, a nie robić im dobrze.

Niestety bardzo czesto dokładnie tak jest.
Ale ja o tym pisałem tyle razy w wielu tematach, wiec...

[...]

No widzisz. A ja jak zostałem oszukany to te słuzby sie pofatygowały.
Tylko co z tego? Policja sprawdziła homologację i nic wiecej nie potrafili zrobic pomimo tego, ze tłumaczyłem jak krowie na rowie, ze weszło mi do baku, nie pamietam dokładnie ale cos koło 10 litrów wiecej niz wchodzi pod korek.
Jak mi okradziono mieszkanie to dopiero poznałem działania służb... Normalnie CSI ale epokii kamienia łupanego...
Tylko co z tego?
Pisze o tym od lat...
A ty tu Amerykę przede mną odkryłes?

Data: 2014-07-19 08:20:22
Autor: Pszemol
NTG. ale wazne
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA36EC4F61D494budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jeśli przy tankowaniu 40-50 litrów weszło 10 litrów "więcej"
to znaczy że pompa przekłamuje 20-25%. Brzmi to trochę
nieprawdopodobnie i zbyt łatwe jest do sprawdzenia...

Bardziej prawdopodobne jest że Tobie się coś pomyrdało, sorki.

Data: 2014-07-19 17:26:04
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

A kto mówi o zbiorniku 40 litrów? A jak 80 a weszło powiedzmy 87?

Zreszta nie chodzi o to czy jest łatwe do sprawdzenia czy nie - chodzi o to ze nikt niczego nie chciał sprawdzać! Stałem tym autem i powiedziałem, ze przeciez mogą wypompować i zobaczyć!
A oni zobaczyli homologacje i już. Znaczy te urządzenia nie mają prawa się zepsuć?

Data: 2014-07-20 11:50:48
Autor: J.F.
NTG. ale wazne
Dnia Sat, 19 Jul 2014 17:26:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

Jesli sie zepsulo, to nie ma przestepstwa, i policja nie ma co robic
:-)

Byc moze doswiadczenie juz maja - sprzetu pomiarowego nie maja, pompki
nie maja, 87 w 80 to sie zdarza itp..
Do mierzenie jest GUM.

J.

Data: 2014-07-20 11:42:35
Autor: Budzik
NTG. ale wazne

[...]

A kto ma?
Hipotetycznie - jak w takiej sytuacji odzyskać pieniądze?

Byc moze doswiadczenie juz maja - sprzetu pomiarowego nie maja, pompki
nie maja, 87 w 80 to sie zdarza itp..

Czyli mają doświadczenie w "olewaniu" co by było w korespondencji z cieczami... :)

Do mierzenie jest GUM.

Czyli miałem do GUM dzwonić stojąc przy dystrybutorze?

Data: 2014-07-20 14:32:08
Autor: J.F.
NTG. ale wazne
Dnia Sun, 20 Jul 2014 11:42:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

A to juz policja z czystym sumieniem oswiadczy - prosze dochodzi na
drodze cywilnej, nam nic do tego :-)

Byc moze doswiadczenie juz maja - sprzetu pomiarowego nie maja, pompki
nie maja, 87 w 80 to sie zdarza itp..

Czyli mają doświadczenie w "olewaniu" co by było w korespondencji z cieczami... :)

Powiedzmy tak - nie maja mozliwosci ci pomoc, wiedza o tym, wiedza tez
ze mozesz sie mylic. Najprosciej im umyc rece, ale trzeba zachowac pozory ... no to
sprawdzili plomby.

Do mierzenie jest GUM.
Czyli miałem do GUM dzwonić stojąc przy dystrybutorze?

Mozesz probowac, ale to Urzad ... a wiec prosze przyslac pismo i
czekac dwa tygnie na odpowiedz :-)
IH ktorej zadaniem jest kontrola stacji paliw, dokladnosci pomiaru nie
mierzy i tez odsyla do GUM.

J.

Data: 2014-07-20 14:55:20
Autor: Budzik
NTG. ale wazne

[...]

Ok, ale juz nie pytam o policję tylko o to, co zrobic?

[...]

Nienawidzę takiego kryjo-dupnego pozorowania działania!
Ale cóż, przyzwycailiśmy sie...

Super. Czeski film...

Data: 2014-07-20 17:41:35
Autor: J.F.
NTG. ale wazne
Dnia Sun, 20 Jul 2014 14:55:20 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
[...]

1) upewnic sie ze ma sie racje, bo to roznie z tymi zbiornikami bywa.

a potem w zaleznosci od wersji
2a) pogodzic sie ze strata paru zlotych i wiecej tam nie tankowac.
Opisac w gazecie, doniesc do IH i GUM - i miec nadzieje ze straty
przewyzsza zyski,

2b) poprosic o wpisanie nr rejestacyjnego na fakture, a potem
grzecznie - reklamacja, pozew do sadu - im tez latwiej wyplacic pare
zl niz sie procesowac, ale moze maja inne doswiadczenia.

2c) pogodzic sie ze strata paru zl, ale uprzec sie ze sie sklada
doniesienie o przestepstwie, policja musi wszczac sprawe, a potem
protestowac przeciw umorzeniom,

2d) zostac policjantem, prokuratorem lub poslem i zmieniac glupie
przepisy :-)

2e) pogodzic sie ze strata paru zl, ale uniesc honorem i przypomniec
sobie ze stacja plonie szybko :-)

patrz 2d :-)

J.

Data: 2014-07-21 03:10:51
Autor: Budzik
NTG. ale wazne

1) upewnic sie ze ma sie racje, bo to roznie z tymi zbiornikami bywa.

Dzięki za rady, zwłaszcza za 2e :))))

Data: 2014-07-21 09:06:04
Autor: J.F.
NTG. ale wazne
Dnia Mon, 21 Jul 2014 03:10:51 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
1) upewnic sie ze ma sie racje, bo to roznie z tymi zbiornikami bywa.
Dzięki za rady, zwłaszcza za 2e :))))

Czyn spoleczny - ta stacja wiecej nikogo juz nie oszuka :-)

J.

Data: 2014-08-02 16:55:52
Autor: Pszemol
NTG. ale wazne
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:ei37tc80xtdf.itbnrkcwtwm7.dlg40tude.net...
[...]

Po co tak drastycznie panowie... nie wygłupiajmy się!
Można też poszukać w internecie (np. tu na grupie) czy ktoś tam tankował
i czy również doświadczył podobnej sytuacji - może też ktoś zatankował
więcej niż zwykle... Jeśli okaże się, że jest Was 200 oszukanych to może się
już kogoś uda przekonać i zrobi się sprawę jak zrobili mBankowi z kredytami ;-)

Data: 2014-08-02 16:54:03
Autor: Pszemol
NTG. ale wazne
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1t2sl8hnpue6m$.1lfw62ozlwv3h.dlg40tude.net...
2c) pogodzic sie ze strata paru zl, ale uprzec sie ze sie sklada
doniesienie o przestepstwie, policja musi wszczac sprawe, a potem
protestowac przeciw umorzeniom,

Jesteś pewny że musi? Musi Cię wysłuchać, ale jeśli to co powiesz
nie przekona policjanta to musieć go nic nie zmusisz...
Przekonaj się sam - opowiedz mu historię o tym, jak leżało Ci na
biurku 100 tysięcy dolarów po czym w ułamku sekundy przyleciało
UFO i ukradło Ci z biurka te pieniądze... Sądzisz że zrobią sprawę? :-))

Data: 2014-08-04 15:29:09
Autor: Gotfryd Smolik news
NTG. ale wazne
On Sat, 2 Aug 2014, Pszemol wrote:

[...]

  Sądzę że tak. Podatkową.
  Zgłoszą do skarbówki, żeby przetrzepali skąd te 100 k$ było :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-08-04 16:20:21
Autor: J.F.
NTG. ale wazne
Dnia Sat, 2 Aug 2014 16:54:03 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Musiec to musi, tylko ze w ramach sprawy moze sie ograniczyc do
umorzenia po miesiacu, albo i po paru dniach z braku wystarczajacych
dowodow, czy uznania ze sprawa powinna byc w trybie cywilnym.

Moze cie tez zniechecac, zakwalifikowac jako wykroczenie, postraszyc
odpowiedzialnoscia za falszywe zeznania itp.

Przekonaj się sam - opowiedz mu historię o tym, jak leżało Ci na
biurku 100 tysięcy dolarów po czym w ułamku sekundy przyleciało
UFO i ukradło Ci z biurka te pieniądze... Sądzisz że zrobią sprawę? :-))

W koncu zniklo 100 tys. Sam opowiedz .... ryzykujesz pobyt w szpitalu psychiatrycznym :-)

J.

Data: 2014-08-02 16:51:28
Autor: Pszemol
NTG. ale wazne
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA370A35A15EC0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
A to juz policja z czystym sumieniem oswiadczy - prosze dochodzi na
drodze cywilnej, nam nic do tego :-)

Ok, ale juz nie pytam o policję tylko o to, co zrobic?

Najpierw zacząłbym od tego, aby przekonać się samemu co do
tego że zostałeś oszukany... A można to stosunkowo łatwo
sprawdzić: kupujesz kanister, najlepiej przeźroczysty:
http://www.betkowskiservice.pl/Kanister-dwukomorowy-bialy-przezroczysty(3,45,1045).aspx
Oznaczasz jego pojemność nalewając do niego w domu
znaną ilość wody i oznaczając na ściankach kanistra kreskę
na wysokości np. 6 litrów. Ale odmierzasz tą wodę w domu
starannie, używając naczynia ze skalą z boku a nie na oko.
Potem jedziesz z tym kanistrem na podejrzaną stację i nalewasz
te 6 litrów. Patrzysz czy paliwo jest przy kresce gdzie była woda.

[...]

No ale zrozum - to Ty jesteś na 99.99% w błędzie.
Zawsze mieściło się 80 litrów bo wcześniej tankowałeś...
Wtedy akurat wyjeździłeś trochę więcej paliwa, trochę
dłużej pojeździłeś na rezerwie - zrobiło się ciut więcej
miejsca w baku. Albo stacja benzynowa była nieco pod
skosem, nie na równej powierzchni, i auto też było nieco
pochylone - wlało się więcej niż zwykle...

Te wytłumaczenia uznałbym za bardziej prawdopodobne
niż to, że ktoś oszukuje przez okłamywanie 10% objętości
dystrybutora.

Data: 2014-08-03 16:59:29
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Bardzo wiarygodne badanie zakładając, ze przekłamanie wynosi np. kilka procent...

[...]

Zbyt czesto tankuje zebym nie wiedział ile, po ile km itp.

[...]

Stacja jest prosta jak to stacja :)
Wymyslasz możliwe wytłumaczenia a ja wiem ze tak nie było.

Te wytłumaczenia uznałbym za bardziej prawdopodobne
niż to, że ktoś oszukuje przez okłamywanie 10% objętości
dystrybutora.
Ja też uwazam ze oszustwo jest mało prawdopodobne.
Ale juz awarii urządzenia bym nie przekreslał.

Data: 2014-08-03 12:11:25
Autor: Pszemol
NTG. ale wazne
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA37EB9A1F3E92budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Pisałeś o 87 na 80 baku, więc to prawie 10%.
Chyba odróżnisz że nalałeś 6,5 litra do kreski
gdzie nalałeś w domu 6 litrów wody?
Jak nie, to zrób pomiar kilka razy - zwiększysz dokładność.

[...]

Jasne. :-)) Ale sprawdzić nie chcesz...

[...]

Żadna stacja nie stoi w 100% prosto - uwierz mi na słowo :-)
Poza tym, Ty mogłeś wjechać jednym kołem w zagłębienie
lub jakiś wybrzuszenie i przechylić auto...
Albo - mieć w ten dzień pasażera obciążającego Ci auto
na resorach i wychylającego go od poziomu.

[...]

Dlatego idź i sprawdź to kanistrem. Zobacz w domu, z wodą,
jaką różnicę na kresce daje pół litra wody na 6 litrach kanister.
Idź na stację i przekonaj się, że błęd będzie dużo, dużo mniejszy
niż te Twoje podejrzenia o 87 litrach mieszczących się w 80 baku.

Data: 2014-08-03 20:59:28
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

A jednak poniżej 10. Wiec kilka.

Chyba odróżnisz że nalałeś 6,5 litra do kreski
gdzie nalałeś w domu 6 litrów wody?
Jak nie, to zrób pomiar kilka razy - zwiększysz dokładność.

A jak bład wystapił tylko jeden raz?
Albo w jakis konkretnych okolicznosciach ktorych nie bede w stanie powtorzyc?

[...]

Alez chciałem. Ale nie zalezało na tym nikomu innemu.
A teraz... To bylo kilka lat temu... Teraz to sobie wiesz co możesz...

[...]

Jasne. Stanąłem na kepie trawy...

Albo - mieć w ten dzień pasażera obciążającego Ci auto
na resorach i wychylającego go od poziomu.

Znowu wymyslasz.
Tankowałem na tej stacji regularnie, pasazera nie miałem.

[...]

To był tylko przykład.
Prawdziwego przekłamania dokładnie juz nie pamietam.
Ale jest gdzies w archiwum news.

Data: 2014-08-03 21:58:35
Autor: Pszemol
NTG. ale wazne
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA37EE1DC4CC53budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
A jak bład wystapił tylko jeden raz?
Albo w jakis konkretnych okolicznosciach ktorych nie bede w stanie
powtorzyc?

Coś Ci rura mięknie i zaczynasz kombinować jak koń pod górkę...

Alez chciałem. Ale nie zalezało na tym nikomu innemu.
A teraz... To bylo kilka lat temu... Teraz to sobie wiesz co możesz...

Acha... czyli "dawno i nieprawda"? :-)

To był tylko przykład.
Prawdziwego przekłamania dokładnie juz nie pamietam.
Ale jest gdzies w archiwum news.

Acha :-))) Zrób teraz wszystko aby się okazało że przetestować
się nie da, że na 100% mówiłeś prawdę i że nic Ci się nie zdawało.

Chyba wyczerpaliśmy temat...

Data: 2014-08-04 05:59:59
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Bo?
Ja kombinuje jak koń pod górkę? A kto tu o krzywych stacjach mówił z podziurawioną nawierzchnia i ogólnie krzywiznami jak w górach? O "prawdopodobnyc" sytuacjach w ktorych przejechałem autem kilkaset tysiecy km a nie wiem ile do baku wchodzi etc?
Jeżeli ja kombinuje jak kon pod górke to musze Ci pogratulowac, bo Ty juz jestes w Himalajach kombinowania!

Alez chciałem. Ale nie zalezało na tym nikomu innemu.
A teraz... To bylo kilka lat temu... Teraz to sobie wiesz co możesz...

Acha... czyli "dawno i nieprawda"? :-)

Tak, dawno i nieprawda, obecnie na tej stacji nic takiego się nie zdarza.
Ale czy to dowodzi, ze taka awaria nie mogła się zdarzyc?

[...]

Zrób wszystko? Jakis kompleks?

Chyba wyczerpaliśmy temat...
Czyli nie dowiem się, co się dzieje, jak wspomniane przez Ciebie testy pokaza ze dystrybutor źle odmierza? Tak myslałem...

Data: 2014-08-02 16:42:45
Autor: Pszemol
NTG. ale wazne
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA36FC340EA76Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

No a skąd masz informację że Twój zbiornik ma 80 litrów?
Czy kiedykolwiek lałeś sam gdy zbiornik był DOSŁOWNIE pusty?
Nie mówię o tym że rezerwa się paliła czy że Ci auto zgasło
tylko czy lałeś kiedyś do nowego, pustego zbiornika paliwo?

[...]

I wcale się nie dziwię. Nie było powodów przypuszczać że popełniono
jakieś wykroczenie czy przestępstwo. To, że Tobie wydaje się że masz
tylko 80 litrów a wlałeś 87 nie jest wystarczającym powodem aby
sobie zadać tyle trudu i wypompowywać niebezpieczne paliwo, które
grozi wybuchem przy takiej operacji aby udowodnić Ci, że nie masz racji.

Takie rzeczy można dużo łatwiej przetestować lejąc do zbiornika
wyskalowanego zamiast do baku samochodowego... I to robi GUM.

Data: 2014-08-03 16:59:32
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Rozumiem. Czyli sugerujesz zbie okolicznosci pod tytułem:
- kontrolka rezerwy wyjątkowo zapaliła się w innym momencie
- auto akurat TYLKO tym razem spaliło wiecej na 100km niz zwykle
To oczywiscie jest mozliwe ale czy prawdopodobne?

Ale tego tez nie zrobiono...
Czyli nie mają prawa się zepsuć?

Data: 2014-08-03 12:13:10
Autor: Pszemol
NTG. ale wazne
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA37EB92F8B028budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Bardzo prawdopodobne.

Dużo, dużo bardziej niż to że setki ludzi tankujących oprócz Ciebie
na tej stacji nie zauważyło błędu ~10% który insynuujesz (87/80).

Takie rzeczy można dużo łatwiej przetestować lejąc do zbiornika
wyskalowanego zamiast do baku samochodowego... I to robi GUM.

Ale tego tez nie zrobiono...
Czyli nie mają prawa się zepsuć?

To się robi okresowo na każdej stacji, każdy dystrybutor się testuje.

Data: 2014-08-03 20:59:29
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

A jaki procent błedu byłby twoim zdaniem trudno zauwazalny?
Pamietaj ze gro ludzi nie tankuje do pełna...

[...]

No i?
W czaisem iedzy testami się nie psują?
A jak sie zrobi test i okazuje sie, ze jest zepsuty to co z klientami ktorzy kupili od awarii do testu?

Data: 2014-07-19 19:45:08
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
[...]

Niestety, nie jestem jakimś wróżem, jasno/czarnowidzem, potrafiącym wróżyć z kilku słów tekstu.

Owe organa są tylko po
to aby takich jak ja trzymać przy mordzie, a nie robić im dobrze.
Niestety bardzo czesto dokładnie tak jest.
Ale ja o tym pisałem tyle razy w wielu tematach, wiec...

Nie miałem okazji  tych  twoich tekstów widzieć, a wiec...

[...]

Odkryłem, do mnie gdy zostałem oszukany na dolewaniu do kanistra benzyny (do kanistra 10l weszło 13litrów, a na dodatek kanister przed nalewaniem nie był pusty), takoz i brata gdy tankował gaz (do butli 60l, do której normalnie wchodzi około 45 litrów weszło 63, i tylko interwencja brata, który kazał przestać pompować sprawiła że skończyło się to na 63 litrach) policja odmówiła przyjazdu na miejsce zdarzeń. Znajoma zgłaszająca okradzenie altany na działce - policja odmawia przyjazdu na miejsce zdarzenia, zostaje poinformowana że na drugi dzień może złożyć zawiadomienie  na komisariacie...  A więc coś przed tobą odkryłem. Może i to nie ameryka, ale realia w których żyjemy.

Data: 2014-07-20 09:00:02
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

A mimo to wywrózyłes mój wiek, wiedze, doświadczenie zyciowe... Cóż za niekonsekwencja...

[...]

To juz wiesz. Mozesz teraz zweryfikować swoje poglądy.

[...]

To ze tak jest to nic odkrywczego.
Powtarzam - wielokrotnie pisałem, ze nie podoba mi się działanie policji w wielu kwestiach.
Wiec w sumie powtorzyłes tylko kilka truizmów opatrując je charakterystycznym dla siebie, mało konstruktywnym narzekaniem. I tyle.
Zadna Hameryka!

Data: 2014-07-18 11:59:17
Autor: Łobuz
NTG. ale wazne
Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisał w wiadomości news:53c8be0e$0$2165$65785112news.neostrada.pl...

czy w tym czasie nad terytorium Donieckiej Republiki Ludowej nie było myśliwców ze znaczkiem US AIR FORCE.

Taaa i żaden radar ich nie wykrył...

Data: 2014-07-18 12:08:51
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-18 11:59, Łobuz pisze:
[...]

A niby dlaczego nie wykrył, przecież nad Ukrainą i DRL niebo nie jest strefą zamkniętą i kręci się tam sporo samolotów, ot, choćby bombowce Ukraińskie dokonujące nalotów na cele w DRL. No chyba że każdy samolot ma jakiś identyfikator, ale z tego co wiem to spokojnie można zrobić anonimowo rajd lotniczy nad obcym terytorium, zwłaszcza nad znajdującą się w rozsypce Ukrainą.

Data: 2014-07-18 12:13:35
Autor: jerzu
NTG. ale wazne
On Fri, 18 Jul 2014 12:08:51 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

to spokojnie można zrobić anonimowo rajd lotniczy nad obcym terytorium

To jest ten fakt?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-07-18 16:35:52
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-18 12:13, jerzu pisze:
On Fri, 18 Jul 2014 12:08:51 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

to spokojnie można zrobić
anonimowo rajd lotniczy nad obcym terytorium
To jest ten fakt?

To tylko jedna z możliwości w wyniku której samolot z prawie 300 osobami na pokładzie wylądował bez wyciągniętego podwozia...

Data: 2014-07-18 17:43:56
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Czyli te fakty to śa takie sobie bajdurzenia... No to wszystko jasne.

Data: 2014-07-19 11:03:15
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
[...]

Na razie fakty wyglądają tak że nawet nie wiemy czy to nie był najnormalniejszy wypadek lotniczy, bez udziału osób drugich. Odezwy USA w tej sprawie znaczą mniej więcej tyle co szczekanie psa. Przyjadą eksperci, i gdy będą to eksperci z przwdziwego zdarzenia, ocenią czy czy był wybuch czy nie, wtedy zaczniemy spekulować kto mógł być sprawcą tego zamachu. Ważne żeby nie dopuszczać do materiałów samych przedstawicieli USA czy OBWE, ponieważ od zawsze wykazują się stronniczością w podobnych sprawach. Śledztwo powinien prowadzić ktoś z Indii, Brazylii czy RPA.

Data: 2014-07-19 17:26:06
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Tylko dla osoby ktora nie chce widziec nic poza tym co chce widziec :)
Oczywiscie wypadek jest mozliwy ale na razie wszystko wskazuje na atak rakietowy poczynając od mozliwosci, wczesniejszych działań a skonczywszy na przyznaniu sie do winy i obecnych wrecz smiesznych prób wycofania sie z tego przyznania (czyszczenie internetu, stwierdzenie, ze to był samolot ze zwłokami etc.)

Data: 2014-07-19 11:10:46
Autor: jerzu
NTG. ale wazne
On Fri, 18 Jul 2014 16:35:52 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

To tylko jedna z możliwości w wyniku której samolot z prawie 300 osobami na pokładzie wylądował bez wyciągniętego podwozia...

Ale ten samolot nie był anonimowy. I nie zrobił sobie "rajdu" tylko
leciał wg planu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-07-19 18:29:08
Autor: Akarm
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-19 11:10, jerzu pisze:
On Fri, 18 Jul 2014 16:35:52 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Człowiek raz na jakiś czas przegląda grupę i od razu za jednym zamachem kilku kretynów notorycznie zaśmiecających wiadomości ląduje w KF. Na wszystkich grupach te same zasrańce zaśmiecają. :(
Pocieszające jest, że to praktycznie tylko kilkanaście świń.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-07-19 19:49:33
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-19 18:29, Akarm pisze:
W dniu 2014-07-19 11:10, jerzu pisze:
On Fri, 18 Jul 2014 16:35:52 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

Człowiek raz na jakiś czas przegląda grupę i od razu za jednym zamachem

Ty nie jesteś człowiek, ty jesteś zwykły chamidło wpierdalające się tam gdzie cię nikt nie zaprasza.

Data: 2014-07-19 19:46:33
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
[...]

Był anonimowy dla wszystkich poza kontrolerami lotów. I oczywiście władzami Ukrainy. A poza tym są wiadomości że nad Polską dostał nakaz korekty kursu o 400km (pilot podobno protestował), takoż nad terenem Ukrainy nakazano mu trochę obniżyć połap. W czarnych skrzynkach to powinno być, a więc gdy te skrzynki dostaną się w odpowiednie ręce* to być może dowiemy się prawdy.

*Takie "ręce" które będą chciały sprawę wyjaśnić a nie zaciemnić.

Data: 2014-07-20 08:59:57
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Skąd takie informacje?
Z komentarza na onecie?
To sa te Twoje fakty?
A moze z tego samego zródła z którego dowiadujemy się, że to był samolot pełen zywych trupów?

Data: 2014-07-21 16:12:12
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
[...]

Nie wiem, nie pamiętam, gdzieś przeczytałem, bądź widziałem. Z tymi trupami to już na pewno próba spłycania, być może prawdziwej informacji. Coś takiego jak kabaret odgrywany przez Macierewicza w sprawie Zamachu Smoleńskiego.

Data: 2014-07-21 16:00:56
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Tak, tak, doskonale pamietam jak napisałes kiedys:
" w dupie mam to, czy jestem wiarygodny na newsach..."

Z tymi trupami to już na pewno próba spłycania, być może prawdziwej informacji.

Próba spłycania? Jaja sobie robisz? Jakies okrągłe słówka na BZDURE bedziesz stosował, zeby pomniejszyc ten szczyt absurdu?

Coś takiego jak kabaret odgrywany przez Macierewicza w sprawie Zamachu Smoleńskiego.

Uff, pocieszające, że tłumaczenia rosyjsko -separatystyczne traktujesz na poziomie wiarygodnosci Macierewicza.
Tylko w takim razie - czego bronisz, skoro wiesz, ze bzdury opowiadają?

Data: 2014-07-22 20:56:15
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-21 18:00, Budzik pisze:

[...]

Już raz mi coś zarzucałeś, sprostowałem, przyznałeś rację, jednak coś takiego jak przeprosiny za pomówienie to już nie leży w twoim zwyczaju. Tu kolejne pudło, ja swoja twórczość w usenecie traktuje poważnie, a na dodatek nie używam takiego słownictwa.

[...]

To nie ja podaję w głównym wydaniu Wiadomości takie brednie, których na dodatek w żaden sposób nie można zweryfikować.

[...]

W RT widzę rzeczowe, bardzo prawdopodobne argumenty, natomiast w naszych telewizjach są pokazywane tylko wyrwane z kontekstu fragmenty, chcą kogoś ośmieszyć, a naprawdę ośmieszają się sami.

Data: 2014-07-22 22:00:45
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Lezy czy nie lezy - przepraszam.
Z jakiegos powodu sadizłem, ze odpowiadam kogutkowi a to jego zdanie.

[...]

Ale co jest teraz brednią?
Sama teza, czy to ze podano iz separatysci tak twierdzili?

RT? Mówisz o telewizji Rosyjskiej?

Data: 2014-07-22 22:49:11
Autor: Czesław Wiśniak
NTG. ale wazne
Data: 2014-07-20 11:44:33
Autor: J.F.
NTG. ale wazne
Dnia Sat, 19 Jul 2014 19:46:33 +0200, Trybun napisał(a):
Był anonimowy dla wszystkich poza kontrolerami lotów. I oczywiście władzami Ukrainy. A poza tym są wiadomości że nad Polską dostał nakaz korekty kursu o 400km (pilot podobno protestował),

Eh, lotki, plotki i ploteczki.

Na szczescie mozna sobie zobaczyc na flightradar jak naprawde lecial.

Owszem, nad Polska nieco inaczej niz dzien wczesniej, ale to raczej
40km niz 400. A w poprzednich dniach zdarzalo mu sie np Polske
calkowicie ominac. Za to uparcie dzien w dzien o tej samej porze
przelatywal nad miejscem stracenia.

takoż nad terenem Ukrainy nakazano mu trochę obniżyć połap.

Taka juz rola kontrolera, jesli ma wiecej lotow w rejonie.

Tylko ze Buk ma pulap 25km, i jest mu naprawde wszystko jedno czy cel
leci na 9 czy 10km. Zreszta FR zapamietuje tez wysokosc, i nad Ukraina
mial 33000 stop.

J.

Data: 2014-07-20 11:50:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
NTG. ale wazne
Hello J.F.,

Sunday, July 20, 2014, 11:44:33 AM, you wrote:

[...]

calkowicie ominac. Za to uparcie dzien w dzien o tej samej porze
przelatywal nad miejscem stracenia.

Miejscem stracenia, powiadasz? Czasem brak polskich liter wyrabia
dziwne rzeczy z treścią. Takiemu Sikorskiemu zdarzył się brak polskiej
literki w mowie i się międzynarodowa afera zrobiła...

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-07-20 11:42:34
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
Użytkownik RoMan Mandziejewicz roman@pik-net.pl.invalid ...

[...]

Piękne! Poetykie! :)

Data: 2014-07-21 16:13:40
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-20 11:44, J.F. pisze:
[...]

Być może, zresztą takie zmiany kursu, czy pułapu o niczym nie świadczą. Z całą pewnością można wykluczyć międzynarodowy spisek w sprawie tej katastrofy. Możliwe są 3, a właściwie 4 opcje - 1/ Awaria pokładowa, w wyniku ktorej samolot spadł na ziemię, 2/ pomyłkowe zestrzelenie przez obronę powietrzną DRL, 3/ w pełni świadome zestrzelenie przez stronę Ukraińską, 4/ świadome zestrzelenie przez jednostkę US AIR FORCE. Tak, tą wersję też należy brać pod uwagę, w zagadkach kryminalistycznych rozpatrywany jest przede wszystkim motyw...

[...]

To przecież nie jest jakaś teza prowadząca do czegokolwiek. To tylko ciekawostka i zarazem pytanie dlaczego nasze media wcale o tym nie wspominają..

Data: 2014-07-21 16:00:53
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

Mozliwych opcji jest duzo wiecej:
- zielone ludki
- sztuczna mgła, azot.

A teraz skup się na tych prawdopodobnych...

Data: 2014-07-22 16:18:48
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
[...]

Te najprawdopodobniejsze wymieniłem.

Data: 2014-07-22 17:00:44
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

To teraz dopisz procenty prawdopodobienstwa.
Zobaczymy jak bardzo jestes uczulony na US.

Data: 2014-07-22 20:55:20
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-22 19:00, Budzik pisze:

To teraz dopisz procenty prawdopodobienstwa.
Zobaczymy jak bardzo jestes uczulony na US.

1/ 20%
2/40%
3/35%
4/4%
5/1% inne czynniki

Data: 2014-07-22 22:00:44
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
[...]

A dlaczego uwazasz, ze najprawdopodobniejsze bylo przypadkowe zestrzelenie przez separatystów?

Data: 2014-07-21 16:23:23
Autor: J.F.
NTG. ale wazne
Dnia Mon, 21 Jul 2014 16:13:40 +0200, Trybun napisał(a):
[...]

O czym - na nakazanej zmianie wysokosci, ktora prawdopodobnie nie
miala miejsca ? Juz mielismy jedna katastrofe, po ktorej media niestworzone bzdury
wypisywaly, ale na szczescie mozna bylo poznac szczegoly sledztwa.

J.

Data: 2014-07-22 16:18:28
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-21 16:23, J.F. pisze:

[...]

A może miała miejsce, ale wspominanie o takiej opcji, mogłoby u Polaków spowodować że zaczną samodzielnie myśleć o tej sprawie?

Masz na myśli "Zamach Smoleński"? Tu niestety moja teza przewiduje rolę Putina, no może nie osobiście, ale za przynajmniej za jego aprobatą.

Data: 2014-07-22 18:01:31
Autor: J.F.
NTG. ale wazne
Dnia Tue, 22 Jul 2014 16:18:28 +0200, Trybun napisał(a):
[...]

A może miała miejsce,

Jest flightradar, wszystkie loty rejestruje, zadnego znizania nie
bylo, ale moze i ktos skorygowal dane ...

ale wspominanie o takiej opcji, mogłoby u Polaków spowodować że zaczną samodzielnie myśleć o tej sprawie?

Opcji ? Jesli znizania nie bylo, to na jakiej podstawie mialby ktos
podawac pod rozwage rodakow informacje ze bylo ?

To w koncu media maja podawac jakies wiarygodne informacje, czy spekulowac wedle uznania ? Bomba holenderskich terrorystow,
baterie litowe wybuchly, porachunki narkotykowe.

Ba, jesli znizania nie bylo, a ktos koniecznie chce to powiedziec ...
to rosyjski agent ?
Masz na myśli "Zamach Smoleński"? Tu niestety moja teza przewiduje rolę Putina, no może nie osobiście, ale za przynajmniej za jego aprobatą.

Ja tylko o tym co pisano i mowiono w pare dni po katastrofie.
Ze podchodzil trzy razy itp.

J.

Data: 2014-07-22 20:54:36
Autor: Trybun
NTG. ale wazne
W dniu 2014-07-22 18:01, J.F. pisze:

[...]

Flightradar odnotowuje na bieżąco każde obniżenie pułapu, czy zmianę kursu?

[...]

Słuchacz, widz ma mieć wszystko podane jak na tacy, bez miejsca na wątpliwości. To polska rzeczywistość po 89roku. Przypominasz sobie jak było przed 89 rokiem - każdą wiadomość musiał komentować jakiś zaproszony do studia czy na infolinii propagandzista? - Nie, a więc spokojnie możemy przyjąć do wiadomości, prawdę polegającą na tym że obecnie z Polaków ktoś usiłuje zrobić bezmyślne, posłuszne bydło.

[...]

I niestety były to znowu wiadomości z polskich mediów, albo wyrwane z kontekstu fragmenty retransmisji stacji zagranicznych.

Data: 2014-07-22 22:10:44
Autor: J.F.
NTG. ale wazne
Dnia Tue, 22 Jul 2014 20:54:36 +0200, Trybun napisał(a):
[...]

To nie mysliwce, nie robia gwaltownych nurkowan, tylko statecznie i
pod niewielkim katem. Inne zmiany wysokosci FR jakos rejestruje w
trakcie.

[...]

No to co - nalezy podawac jakas plotke o znizaniu, ktora wytrzasnales
nie wiadomo skad, czy poczekac na raport ?

Tam sa tacy sami, liczy sie news. J.

Data: 2014-07-20 22:33:29
Autor: jerzu
NTG. ale wazne
On Sat, 19 Jul 2014 19:46:33 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

A poza tym są wiadomości że nad Polską dostał nakaz korekty kursu o 400km

Jak do tej pory to tylko żródła rosyjskie takie rewelacje podają.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-07-21 03:51:36
Autor: Budzik
NTG. ale wazne
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...

A poza tym są wiadomości że nad Polską dostał nakaz korekty kursu o 400km

Jak do tej pory to tylko żródła rosyjskie takie rewelacje podają.

Jak wiele innych bzdur ktore niektorzy łykają jak swieze truskawki...

NTG. ale wazne