NTG: chodnik :)

Data: 2017-01-16 18:22:07
Autor: Piotr aka dracorp
NTG: chodnik :)
Dnia Sun, 15 Jan 2017 23:18:50 -0800, Rowerex napisał(a):

Z tyłu powoli podjeżdża policyjna furgonetka, zrównują się ze mną i
nakazują iść po chodniku, a raczej po wąskiej udeptanej ścieżce ze
śniegiem po kostki, na której dwie osoby się nie zmieszczą (dlatego tam
tych dwoje szło jezdnią) :)

Ucieszyło mnie, że policja tak dba o przestrzeganie prawa ;-)
Zawsze mogłeś dostać mandat :)

A nie było znaku strefa zamieszkania?

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-01-17 09:04:17
Autor: ąćęłńóśźż
NTG: chodnik :)
I odmówić przyjęcia, przeżycia przed wyjatkową kastą bezcenne "uznaje za ..... zarzucanego mu czynu" ;-))

-- -- -
Zawsze mogłeś dostać mandat

Data: 2017-01-22 07:12:07
Autor: Rowerex
NTG: chodnik :)
W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 19:23:45 UTC+1 użytkownik Piotr aka dracorp napisał:
> [...]

> nakazują iść po chodniku, a raczej po wąskiej udeptanej ścieżce ze
> śniegiem po kostki, na której dwie osoby się nie zmieszczą (dlatego tam

W końcu obowiązuje w Polsce niepisane "domniemanie winy" ;-)

A nie było znaku strefa zamieszkania?

Tam akurat nie.

Ale jest w moim mieście taka jedna dobrze oznakowana strefa zamieszkania - strach tam przejść przez jezdnie, samochody, autobusy itp. Ruch samochodowy czasem większy niż w innych częściach miasta. Kiedyś zostałem tam "obtrąbiony" przy przechodzeniu przez jezdnię, oczywiście wskazałem kierowcy znak D-40, który przed chwilą minął. Ale jakie to ma znaczenie? Stan niewinności prawnej zazwyczaj nie przyspiesza leczenia obrażeń ciała.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-01-23 00:28:09
Autor: przemek.jedrzejczak
NTG: chodnik :)
Data: 2017-01-23 10:47:08
Autor: Rowerex
NTG: chodnik :)
W dniu poniedziałek, 23 stycznia 2017 09:28:11 UTC+1 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kierowca/news-strefa-zamieszkania-czyli-niebezpieczne-partactwo,nId,1468458

3-letni suchar co prawda ale niestety nadal aktualny

Czyli to o czym pisałem (link do google-maps: jedziemy prosto, potem w prawo na Rynek i na końcu Rynku strefa kończy się przy wjeździe na ul. Legionów):

http://tinyurl.com/h3tusln

to kliniczny przypadek czegoś, co strefą zamieszkania być nigdy nie powinno.

Pozdr-
-Rowerex

NTG: chodnik :)