NTG - do Fatso - piêkne s³owa....

Data: 2009-05-01 23:24:57
Autor: Endriu
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Chcia³bym aby¶ mia³ na uwadze tezy z poni¿szego tekstu gdy nastêpnym razem nazwiesz mnie z³odziejem i ¶wiñskim ryjem....

Lepiej têskniæ...

" ... Po drugie - postulat "pojednania" zawiera w sobie sugestiê, ¿e musia³o uprzednio doj¶æ do konfliktu, a mo¿e nawet - otwartej wrogo¶ci. Na przyk³ad, kiedy Francja po II wojnie ¶wiatowej jedna³a siê z Niemcami, sprawa by³a jasna; Niemcy zaatakowa³y Francjê, zmusi³y j± do kapitulacji i przez kilka lat czê¶ciowo j± okupowa³y - wiêc by³o sobie co wybaczaæ.

Tymczasem w historii stosunków polsko-¿ydowskich nic takiego nigdy nie mia³o miejsca. ¯ydzi osiedlali siê w Polsce z w³asnej woli, wiêc ju¿ choæby na tej podstawie mo¿na domniemywaæ, ¿e by³o im tutaj lepiej, ni¿ gdziekolwiek indziej, bo w innym przypadku osiedlaliby siê gdziekolwiek indziej. Polacy na terytoriach ¿ydowskich siê nie osiedlali, bo ¿ydowskie pañstwo powsta³o dopiero w 1948 roku, akurat wtedy, gdy zdecydowana wiêkszo¶æ Polaków mia³a ogromne trudno¶ci z uzyskaniem zagranicznego paszportu. Wprawdzie podczas niemieckiej okupacji Polski wiêkszo¶æ tutejszych ¯ydów zosta³a wymordowana przez Niemców, ale sta³o siê to dopiero wtedy, gdy Niemcy, do spó³ki ze Zwi±zkiem Radzieckim, pokona³y opór polskiego wojska i zmusi³y je do kapitulacji. Zatem pojawiaj±ce siê niekiedy ze strony ¯ydów oskar¿enia, jakoby Polacy wobec masakry ¯ydów zachowywali siê "biernie", nie wytrzymuj± krytyki. Po pierwsze - Polacy walczyli z Niemcami - równie¿ w obronie ¯ydów - chocia¿ oczywi¶cie ten cel wojenny nie by³ specjalnie eksponowany, bo inne by³y znacznie wa¿niejsze, niemniej jednak istnia³. Natomiast po zlikwidowaniu oporu regularnej armii, pozbawieni w³asnej si³y zbrojnej Polacy nie byli w stanie ani zapobiec masakrze ¯ydów, ani nawet - przyj¶æ im ze skuteczn± pomoc± na wiêksz± skalê. Nawiasem mówi±c, podczas pierwszej sowieckiej okupacji Kresów Wschodnich, ¯ydzi na ogó³ mieli znacznie wiêksze mo¿liwo¶ci dzia³ania, ni¿ Polacy w Generalnym Gubernatorstwie, a przecie¿ nie s³ychaæ, by te mo¿liwo¶ci wykorzystywali, by zapobiec masowym deportacjom i egzekucjom ludno¶ci polskiej w roku 1940 i 1941.
Co wiêcej; trudno na pierwszy rzut oka wyt³umaczyæ, dlaczego na Kresach Wschodnich pod pierwsz± okupacj± sowieck± jako¶ nie rozwinê³y siê struktury polskiego zbrojnego podziemia, podczas gdy pod okupacj± niemieck± - jak najbardziej. Byæ mo¿e przyczyna by³a taka, ¿e pod okupacj± sowieck± polskie ¶rodowiska patriotyczne by³y znakomicie rozpoznane przez ¿yj±cych tam od wieków ¯ydów i wskutek tego by³y bezbronne wobec sowieckiego okupanta. Tymczasem w Generalnym Gubernatostwie Niemcy do¶æ szybko spêdzili ludno¶æ ¿ydowsk± do gett, wskutek czego penetracja wywiadowcza polskich ¶rodowisk patriotycznych z tej strony nie by³a mo¿liwa. Co¶ musi byæ na rzeczy, bo kiedy Kresy Wschodnie zosta³y w 1941 roku opanowane przez Niemców, którzy tamtejsz± ludno¶æ ¿ydowsk± albo zapêdzili do gett, albo od razu wymordowali, natychmiast pojawi³a siê tam potê¿na polska partyzantka, któr± zlikwidowa³a dopiero Armia Czerwona... "

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-02 05:33:20
Autor: fatso
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Endriu wrote:

Kolego, dyskusje o Zydach to obsesja was, Polakow.
Kiedys przezywano mnie od "polskich Zydow" i ja sie tym przejmowalem.
Dzis wiem, zem ja ani Zyd ani Polak a moja kultura, bialoruska , jest wielonarodowa, przyjazna wszystkim.
Moja obsesja- i to od lat- to sprawa ukrainska. Poczytaj co o tym  napisalem dzis
rano facetowi o ksywie Babai. To ukrainski arystokrata z USA ,czlonek klanu
Szeptyckich- jesli ci to cos w ogole mowi. Jeden z nich byl polskim generalem a drugi ukrainskim
kardynalem i swietym.

ch.mon@hotmail.com wrote:
On May 1, 2:56 pm, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:

ch....@hotmail.com wrote:

Basically, innocent Ukrainians in Bieszczady paid for the sins of
Ukrainians in Volyn.  A sad situation hardly worth celebrating is it?
      regards,
      BM

And Karl Tenenbaum aka General Walther has become the hero to Poles.
The permanent drunk and psychopath who ineptly led IInd  Polish Peoples Army
towards Dresden .If not for marshal Koniev, a real pro, the Poles would
be  destroyed
at the very last weeks of war. The hatred towards the Ukes has been such
that this odious
figure has been genuinely mourned when killed in ambush by the banderovtsy.
Your Ukes did not find much succour in Chechoslovakia either. Those 500
Chechs murdered
by UPA, in the Volynhia, most innocent of any crimes against ukrainian
nation, did not become forgotten.
Chechoslovak border forces were hounding down like mad dogs those UPA
units trying to break towards
Austria. So you see: evil brings evil upon the evildoers.

So what evil did the Ukrainian children in the Bieszczady do?  Hatred
was easily stirred among Polish and Ukrainian peasants towards each
other, nothing new.  Both sides behaved like Rwandans towards each
other.  Are you proud that your savages were the last to strike women
and children?

As for Czechoslovakia, an interesting story.  Did you know that the
Chekist general responsible for much of the work of 1968 was the
younger brother of a girl who joined UPA and died within its ranks
(and who, ironically, proudly belonged to the Polish family de
Nalecz).  He explictly stated that he did his job with pleasure, in
revenge for what the Czechs had done after World War II.

Ukes have no place in Europe until they atone for
what they have done.

The tricky part is that the most pro-European (and indeed, pro-Polish
too) part of Ukraine is also the part that carries the mythologized
view of UPA as being unblemished freedom fighters.  Recent speeches by
Ukraine's rightwing Svoboda Party's leader, in praise of UPA and in
opposition to "Moskali", never once mention anything bad about
Poland.  Progress?

You reject Ukraine at your peril.  As Russia grows stronger Poland's
situation deteriorates markedly.  Imagine how Russia would act if it
had 45 million more people, right up against Poland's border.  And
Obama, unlike Cheney, will not stand up for you.  This is why Poland's
elite have been so conciliatory towards Ukraine and not pressed the
issue.  Stupid Polish-Ukrainian conflicts reduced a great power into
something like Czechia or Latvia.

regards,

BM

fatso

Babai, is that you? The only Ukrainian I came across with civility I would not wish to abuse.
If so then let me tell you that at 62 yrs of age I am slowly tyding up my earthly matters.
A couple of weeks ago I have been to Institute of National Memory in Warsaw, to view my secret files.
And the files of my Mother, an authentic war hero, a high ranking member of the Warsaw Uprising
divisional staff in the Home Army. Well, this woman has died clutching in her hands the book upon
the battles of this organisation in the Volhynia.. Not against some civilised oponents but against the rezuns,
subhuman in their blood thirst.
How can I feel an iota of sympathy today towards your Gen.Shukhevytch? No doubt he did display all
the required virtues of a national leader. And as such he does carry the stick for the heinous crimes committed
in the name of ukrainian nation by UPA. Should the outcome of war has been different and the Volhynia
and Lwow retained by Poland then it would fall to my Mother no doubt, to try and hunt your Shukhevytch
down. And to my Father, a state prosecutor, before, during and for a period, after the war- to have him
tried and to have Shukhevytch humanly destroyed like a mad dog.
Also, it so happens that if not for the fact my parents were moved just before the outbreak of the II W.W.
to Bialystock and have left Kovel, I would not be here to write those words.
As it is,without the atonement,  the Ukraine has no place in our common european home.

fatso

Have a look here, babai: http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?action=view&current=RezunkiKowel1931.jpg

View this old picture taken by a young woman teacher in rezunlands of
Kovel in some magnification. This is the world of some peace

and stability under the benevolent polish rule. Ten years later they
were like savages, at each othr's throat.

Data: 2009-05-02 10:08:38
Autor: Endriu
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Dzis wiem, zem ja ani Zyd ani Polak a moja kultura, bialoruska , jest
wielonarodowa, przyjazna wszystkim.

Na tym opiera sie ta twoja "przyjazna" Polsce kultura ¿ydowsko-bialoruska ?.

Lepiej tesknic...

"[...] Co wiecej; trudno na pierwszy rzut oka wytlumaczyc, dlaczego na Kresach Wschodnich pod pierwsza okupacja sowiecka jakos nie rozwinely sie struktury polskiego zbrojnego podziemia, podczas gdy pod okupacja niemiecka - jak najbardziej. Byc moze przyczyna byla taka, ze pod okupacja sowiecka polskie srodowiska patriotyczne byly znakomicie rozpoznane przez zyjacych tam od wieków Zydów i wskutek tego byly bezbronne wobec sowieckiego okupanta. Tymczasem w Generalnym Gubernatostwie Niemcy dosc szybko spedzili ludnosc zydowska do gett, wskutek czego penetracja wywiadowcza polskich srodowisk patriotycznych z tej strony nie byla mozliwa. Cos musi byc na rzeczy, bo kiedy Kresy Wschodnie zostaly w 1941 roku opanowane przez Niemców, którzy tamtejsza ludnosc zydowska albo zapedzili do gett, albo od razu wymordowali, natychmiast pojawila sie tam potezna polska partyzantka, która zlikwidowala dopiero Armia Czerwona...[...] "

Pod patronatem Arona Pa³kina
http://www.asme.pl/122116615672168.shtml

[...] A co do wspomnianego Pa³kina - to do¶æ charakterystyczne wydaje siê imiê i nazwisko owego patrona fa³szerstw i przeinaczeñ, stanowi±ce kolejny przyczynek do genezy niektórych stereotypów, które oczywi¶cie s± "nieuprawnionymi rojeniami ksenofobicznych umys³ów". Ale pomimo tego warto zapoznaæ siê z list± funkcjonariuszy UB, opublikowan± w katalogach IPN, gdy¿ personalia tam zamieszczone wiele tych stereotypów pozwalaj± zweryfikowaæ. By nie byæ podejrzanym o wybiórczo¶æ, wystarczy spojrzeæ na katalog pod pierwsz± liter± alfabetu, gdzie na ok. 130 nazwisk mamy takie jak: Abrahamowicz, Abramek, Abramowicz, Abycht, Agata, Agatowski, Ajsenberg, Aksamit, Alster, Altrych, Amenda, Anderman, Angiel, Apelman, Apping, Appel, Arabski, Ara¼ny, Arbsztejn, Arbuz, Arbuziñski, Arcab, Arendt, Arent, Atlas, At³owski, Au, Aulich, Azorowicz, Aszkienazy - by wymieniæ jedynie te najbardziej charakterystyczne. [...]".

S. Chamilton - Smród po wybuchu bomby
http://wirtualnapolonia.com/2009/03/06/s-chamilton-smrod-po-wybuchu-bomby/

"[...] ¿e wreszcie teraz zg³asza siê kandydaturê W³odzimierza Cimoszewicza, bia³oruskiego ¯yda, syna stalinowskiego oficera przestêpczej formacji Informacji Wojskowej,  podczas II wojny zdrajcy na s³u¿bie bolszewików. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-02 11:30:47
Autor: Dieter
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
"Kolego, dyskusje o Zydach to obsesja was, Polakow."

Odp. A powtarzanie non-stop w pejsatych TV okreslenia "Polskie Obozy Koncentracyjne" to nie obsesja i na pewno przypadek.

D.

Data: 2009-05-02 12:09:06
Autor: fatso
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Dieter wrote:
"Kolego, dyskusje o Zydach to obsesja was, Polakow."
  Odp. A powtarzanie non-stop w pejsatych TV okreslenia "Polskie Obozy Koncentracyjne" to nie obsesja i na pewno przypadek.
   D.

jak wyzej: obsesja to powracanie ciagle do tego samego tematu.

Ja jestem czlowiekiem Renesansu a Zydzi interesuja mnie dzis
wylacznie jako wyspecjalizowane osobniki ludzkie, zdolne do
produkcji bogactwa z niczego. Ma to swoje uwarunkowanie genetyczne,
 o czym wy, Swinskie Ryje, zapewne nawet nie wiecie.
Zydzi a wlasciwie  piszac " zydzi" to lud turkomanski a nie pochodzenia
bliskowschodniego. Mam na mysli oczywiscie Ashkenazim, owych geniuszy
co zagarniaja wiekszosc Nagrod Nobla jak tez stanowia 90% arcymistrzow szachowych.
Ich niewatpliwy geniusz i stad bezczelna ale prawdziwa tendencja aby sie uwazac
za Narod Wybrany, ma scisle podloze biochemiczne. To zdolnosc zaopatrywania komorek
mozgowych w "dopalacze", sfigmomyeliny, ktore daja im taka przewage. Negatywna strona
jest oczywiscie guzik samozniszczenia, jaki ten narod nosi w sobie. Mam na mysli szereg chorob
dziedzicznych jakie ci osobnicy w sobie nosza, atakujacych  mozg wlasnie. Otoz Ashkenazim
to nie Zydzi, mimo ze sa religii mojzeszowej. Wszyscy bez wyjatku Ashkenazim pochodza
zaledwie od 4 matek i to udowodnil niezbyt dawno prof.Skorecki z Tel Avivu, nasz byly krajan,
 jak sie wydaje, zreszta lekarz-nefrolog z zawodu. To wlasnie owe 4 matki, niekoniecznie w tym samym
czasie i tej samej burdelowej jurcie, przekazaly owemu plemieniu z okolic Miedzymorza czyli antycznym
Chazarom, owe geny geniuszu i samozniszczenia.  Stalin, Osetyniec genetycznie, jest jednym z nich i to sie
okazalo przy  testowaniu jego wnuka, Makarowa.
Reszta, prawdziwi Zydzi, owi Sefardyjczycy, nie roznia sie niczym genetycznie od Palestynczykow.
Zdjac z takiego garnitur i zalozyc mu recznik na glowe- to i wygladac bedzie tak samo.

fatso

Data: 2009-05-02 22:05:52
Autor: Endriu
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
[...]

W mojej opini bogactwo bierze sie przedewszystkim z pracy rak ludzkich, przedsiebiorczosci, skrupulatnosci, konsekwencji, uczciwosci, sily zdrowia i odrobiny talentu nad którym nalezy caly czas pracowac.
I wydaje mi sie ze gdy czlowiek stara sie wyrabiac w sobie takie cechy, pracuje nad soba, stara sie caly czas isc do przodu moze w przyszlosci osiagnac sukces.

Odnosnie zas zydów (nie znam zadnego zyda oprócz ciebie i paru zneinawidzonych przez moja osobe polityków) - póki co to (z mojego doswiadczenia zyciowego) kojarza mi sie glównie z podpierdalaniem, cwaniactwem, lenistwem, zbrodnia, a przedewszystkim chamstwem (ukierunkowanym na mój kraj) na grupach dyskusyjnych .....

P.S.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-03 01:31:27
Autor: Andrzej Lawa
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Endriu pisze:

W mojej opini bogactwo bierze sie przedewszystkim z pracy rak ludzkich, przedsiebiorczosci, skrupulatnosci, konsekwencji, uczciwosci, sily zdrowia i odrobiny talentu nad którym nalezy caly czas pracowac.

GigaROTFL

Data: 2009-05-03 11:04:17
Autor: Dieter
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Powinno tak byc ale zwykle jest niestety zupelnie odwrotnie.

D.

Data: 2009-05-03 02:49:48
Autor: fatso
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Endriu wrote:
[...]

czyli tak: pracuj synku, pracuj a garb ci juz sam wyrosnie

Data: 2009-05-03 06:41:31
Autor: Endriu
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
czyli tak: pracuj synku, pracuj a garb ci juz sam wyrosnie

Spodziewalem sie tych slów od ciebie (jako przedstawiciela rasy zydowskiej). Niczym mnie nie zaskoczyles.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-03 06:07:36
Autor: fatso
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Endriu wrote:
czyli tak: pracuj synku, pracuj a garb ci juz sam wyrosnie

Spodziewalem sie tych slów od ciebie (jako przedstawiciela rasy zydowskiej). Niczym mnie nie zaskoczyles.....

swinski ryju, masz ty chociaz pare zlotych przy dupie?

Data: 2009-05-04 09:53:50
Autor: Endriu
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....

Spodziewalem sie tych slów od ciebie (jako przedstawiciela rasy zydowskiej).
Niczym mnie nie zaskoczyles.....

swinski ryju, masz ty chociaz pare zlotych przy dupie?

Gdyby nie te twoje obelgi - móglbys byc calkiem fajnym chlopem, z którym i pogadac mozna i posluchac, lecz niestety jaki kon jest kazdy widzi....

Ogónie to do najbogatszych nie naleze, raczej klepie biede, ale ogólnie ostatnio jestem zadowolony z mojej sytuacji materialnej.
A co do zas twoich "srebrnych nocników" to ja raczej darze szacunkiem (a przynajmniej sie staram - bo czasmi sie nie da) nie tego kto jest aktualnie w ich posiadaniu, lecz tego kto je wykonal - stworzyl "z niczego".

Gdy wchodze na przyklad do jubilera i patrze na te zlote wisiorki kosztujace po 10000 PLN to po prostu nie moge uwierzyc ze taki byle gówno które wlasciwie w zyciu czlowieka w niczym przydatnym nie uczestniczy jest tak drogie. Tysiac razy wole sobie kupic pustaków, cementu, jakis silnik, wiertarke, maszyne do robienia czegokolwiek,  niz kupowac taki bzdety które tylko pózniej wisza na scianach i trzeba ich pilnowac (popadajac w obsesje "ze kazdy twój sasiad to zlodziej i chce cie obrabowac" - co widac wyraznie na twoim przykladzie...).

Silnika, betoniarki, cementu raczej ci nkt nie zapierdoli, bo aby to ukrasc to trzeba sie SCHYLIC, i wlozyc ODROBINE WYSILKU....

Ogónie to wole tysiac razy przebywac w towarzystwie ludzi ubogich ale wesolych, szczerych, z którymi wódke mozna wypic, pozartowac, niz z bogatymi pazernymi smutasami którzy buduja twierdze, otaczaja sie wysokimi murami, wynajmuja ochraniarzy do pilnowania swojego majatku. Oni sa nieszczesliwi - przewaznie bardzo zmierzli i wymiana zdan z nimi konczy sie bardzo szybko....

P.S. Odnosnie zas tych którzy tworza "srebrne ncniki". Z reguly jest tak ze ci którzy je tworza sa to najwieksze swiry. Bylem jakos ostatnio pare miesiecy temu w Krakowie muzeum narodowym gdzie widzialem wystawe zatytuaowana jakos "wystawa sztuki wspólczesnej" - (moja baba mnie tam zabrala zebym sie odchamil) . Piekne obrazy witraze rzezby - polecam do obejrzenia. Tylko ze gdy popatrzec w zyciorys wiekszosci z tych artystów, to kazdy kurwiarz, zboczniec, pedofil albo pedal ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-04 10:00:01
Autor: fatso
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Endriu wrote:

aha, rozumiem-jestes akwizytorem sprzedazy obrabiarek. No coz, tak tez zyc mozna
a nawet sa ludzie co to musza robic. Zadziwiasz mnie swoja hucpa jednak. Oto zupelnie mnie
nie znajac przyznales mi honor przynalezenia do Narodu Wybranego. Tak sie zachowywal kiedys
pewien pol-Zyd, facet o nazwisku Grzes Nawrocki. Literat, juz nie zyje. Otoz byl on synem  b.posla-
ludowca i Zydowki, stad uzdolniony wielce. Bywal u mnie, w mieszkaniu czlonkini rodziny Bierutow,
gdzie sie ukrywalem w W-wie przed zyciem, po tym jak mnie z pierdla wypuszczono.
No i ten Grzes z uporem maniaka wmawial mi ze jestem Zydem, niby jego kuzynem.
Grzesiu-mowie- ja bylbym DUMNY,
gdybym mogl to udowodnic, wszak sam wiem ze nie wygladam ani nie mysle ani nie zachowuje sie tak,
jak te Swinskie Ryje wokolo. Zawstydzilem faceta, pisal pozniej u Kwasniewskiego w jego redaktorskim
"itd" etapie.
Reasumujac, endriu- obejrzyj sobie kutasika, zobacz czys przypadkiem nie nozem ochrzczony?
Bo cos mi na tego  lze-Polaka jw wygladasz bardzo.

fatso

Data: 2009-05-04 10:01:56
Autor: fatso
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
fatso wrote:

aha, cos zapomnialem powiedziec. Z tym Michalkiewiczem, zobacz sobie liste jego finansowych sponsorow.
Szukaj pod Krzysztof, vel Christopher Robak. To ja.

Data: 2009-05-04 11:17:09
Autor: Endriu
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
aha, cos zapomnialem powiedziec. Z tym Michalkiewiczem, zobacz sobie liste jego finansowych sponsorow.
Szukaj pod Krzysztof, vel Christopher Robak. To ja.

Zacny z ciebie czlowiek. Ciesze ze zaczytujesz sie w jednego z naszych najciekawszych felietonistów jakich posiadamy. Oby sie nie zaprzedal zlym silom jak jak inni znani i cenieni (do tej pory) felietonisci....

http://prawica.net/node/16603

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-04 10:58:20
Autor: fatso
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Endriu wrote:
[...]

ku oburzeniu sciepowych emigranckich  Zydow poslalem dwa razy finansowe wsparcie.
Wolno mi- moj pieniadz. To jest faktycznie literacki i dziennikarski talent- i takich trzeba
wspierac tak jak Soros wspiera Michnika. Ja widze inaczej niz Michalkiewicz swiat wspolczesny,
nie demonizuje Zydow ale chce byc Zydem honorowym, uczyc sie od nich. Powyzsza teza, jaka
zapoczatkowala cala dyskusje, tzn ze tam gdzie byli u wladzy/okolo wladzy Zydzi- tam nie mogly
zakwitnac kwiaty polskiego podziemia, to oczywistosc dla tych co znaja realia pod zaborem sowieckim.
Ale tak sie jakos sklada, ze jedynie Michalkiewicz mial odwage aby o tym napisac. Dlatego zasluguje on
na pomoc bo to dzielny dziennikarz.
 Tez mu poslij 20 zl w podziece.

fatso

Data: 2009-05-04 11:15:59
Autor: fatso
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
fatso wrote:

przeczytalem raz jeszcze inkryminowany tekst Michalkiewicza. Musze  Autora poprawic.
Pisze on tak:

o  Wprawdzie podczas niemieckiej okupacji Polski wiêkszo¶æ tutejszych ¯ydów zosta³a wymordowana przez Niemców, ale sta³o siê to dopiero wtedy, gdy Niemcy, do spó³ki ze Zwi±zkiem Radzieckim, pokona³y opór polskiego wojska i zmusi³y je do kapitulacji. Veto! Ja oczywiscie rozumiem skrot myslowy Autora ale krajowcy, na ogol
slabo wyuczeni w historii wlasnego kraju, juz pobladza. Otoz Wojsko Polskie NIGDY
nie skapitulowalo. Kapitulowal Hel, W-wa, Kutrzeba po Bitwie nad Bzura, Kleeberg z Grupa
Polesie(w tym moj wlasny stryj Wladyslaw, rotmistrz) ale jako jednostki czy zwiazki
taktyczne pod przewazajaca sila wroga. Prezydent panstwa, wodz naczelny- oni nie skapitulowali
nigdy. No i gdy WP sie odradzalo we Francji to w Polsce walczyl mjr Hubal, kolega mojego stryja
-razem wzieli udzial w wojskowych zawodach konnych w Berlinie. Tak ze byla lacznosc czasowa, WP
walczylo w lasach, nie skapitulowalo. Prosze o tym pamietac!

Data: 2009-05-04 11:11:01
Autor: Endriu
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....

aha, rozumiem-jestes akwizytorem sprzedazy obrabiarek.

:).

 Nie nie sprzedaje obrabiarek. Ale mam kolege któy sprzedaje koparki Catapilera, jak chcesz kupic to sprzeda ci "po kolezensku" z duzym upustem :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-02 22:13:39
Autor: Dieter
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Fatso, nakrec film o Zydach i tez dostaniesz Oscara. To po prostu towarzystwo wzajemnej adoracji i tyle. Mnie tam cwaniactwo i bezczelnosc nie imponuja absolutnie, a z tym mi sie kojarza Wybrani z gornej polki.

D.

Data: 2009-05-04 06:05:06
Autor: fatso
NTG - do Fatso - piêkne s³owa....
Dieter wrote:
[...]

Czesc Dieter, nie slyszalem aby sie komus udalo nakrecic udany film o Zydach bez udzialu Naszych
w scenariuszu, dyrekcji filmu itp. No, chyba ze jakis tam Jude Suss na zamowienie Goebbelsa.
Nasi trzymaja mocno reke na pulsie czyli kasie. Pewien potentat filmowy z Hollywood, oczywiscie Zyd,
mial powiedziec kiedys- i ja sie tu z nim zupelnie zgadzam- ze nie ma czegos takiego jak Negative
Publicity. Zyd wie, ze jesli o nim mowia to jest to dobre dla geszeftu. Brak zainteresowania zabija.
Dlatego Zyd przyjmie kazda publicity z dobrodziejstwem inwentarza a reklame polskiego produktu-
ot chociazby wspanialych kawalkow muzycznych Henryka Marii Goreckiego, z upodobaniem przydusi.

Pamietam dobrze gdy stacja muzyki klasycznej tutaj, Classic FM, zaczela lansowac Goreckiego.
Przez poltora roku HMG nie schodzil z numeru 1 listy przebojow klasyki. Ludzie byli zdumieni:
jak to, ten facet napisal swoje kawalki prawie 40 lat temu, one byly wykonywane na festiwalu
Warszawska Jesien- a mysmy nic o tym nie wiedzieli? No wlasnie, wystarczy wiedziec, kto siedzial
wtedy w wiezach z kosci sloniowej, bral forse za bycie muzykologiem na uniwersytetach USA
i Wlk Brytanii- i juz wszystko wiadome.

fatso

Data: 2009-05-04 07:29:59
Autor: olob kowalski
NTG - do Fatso - pi?kne s?owa....
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisa³(a):
[...]

obsesja? czy naprawdê my¶lisz ¿e hitlerowcy wstali pewnego dnia lew± nog± i stwierdzili ¿e ¿ydów trzeba pozabijaæ lecz wcze¶niej trzeba ich okra¶æ zabieraj±c maj±tki z³oto diamenty itd. wcale nie przeczê ¿e ¿ydów mordowano ale nie bez przyczyny trzeba byæ wyj±tkowo zdesperowanym ¿eby mordowaæ na tak± skalê i trzeba sobie wyj±tkowo zas³u¿yæ aby byæ zamordowanym ¿ydzi unikaj± jak ognia w wielu dyskusjach przyczyn mordowania ¿ydów wiele mówi± o antysemity¿mie o ksenofobi itd. ale wszystkie te cechy winikaj± z czego¶ przede wszystkim z tego ¿e jedni maj± wiêcej lub znacznie wiêcej ni¿ inni ¿e jedni maj± znacznie wiêcej kosztem innych bo inaczej siê nie da. niestety na ziemi jeste¶my na siebie skazani ¿ydzi, muzu³amnie i inne sekty nie mamy wyj¶cia i musimy ze sob± ¿yæ tak d³ugo jak jedni bêd± chcieli mieæ lekko kosztem innych tak d³ugo bêd± leserzy i cwaniaki mordowani
niby naród ¿ydowski jest m±drym narodem a ja twierdzê ¿e ¿ydzi to g³upi naród poniewa¿ przez wieki niczego siê nie nauczyli zawsze bogac± siê i bêd±c cwaniaczkami którzy siê nie napracowali (wysi³ek fizyczny) byli wyganiani lub mordowani (Egipt, Hiszpania, Niemcy) ciekawe jak d³ugo jeszcze bêdziecie kopani co jaki¶ czas w ty³ek i ile wiekówb bêdziecie potrzebowaæ aby swoje dzieci nauczyæ ¿e cwaniactwo i ¿ycie cudzym kosztem nie bêdzie siê wam op³acaæ
co do pracy ja znam jedn± pracê W=F*s i nie ma innej pracy jak nie w³o¿ysz si³y na pewnej drodze to nie wykonasz pracy. najlepszy sposób na ocenê ile kto wykona³ pracy to czujnik temperatury cia³a im wy¿sza temperatura cia³a tym wiêksza praca wykonana. [wy³±czaj±c chorych :)]
na ¶wiecie od najdawniejszych czasów tylko na jedno jest popyt i zawsze bêdzie ENERGIA , ludzka,naturalna s³oñce, kopaliny
ludzie tzw. "pracuj±cy" umys³owo to bzdura nie ma pracy umys³owej chyba ¿e cwaniactwo kombinacja ¿ycie jak paso¿yt kosztem innych tacy nie wykonuj± ¿adnej pracy W [J] nie daj± ¿adnej energii tak wiêc czy s± potrzebni? do pieca i ju¿ :)

Data: 2009-05-04 09:47:07
Autor: fatso
NTG - do Fatso - pi?kne s?owa....
olob kowalski wrote:

OK. rozumiem, masz dla zydow rozwiazanie: Arbeit macht frei.
Tyle tylko ze jestes out of sync, tak jakos. Teraz oni maja bombke A,
lotnictwo i rakiety, trudno twoje pomysly bedzie uskutecznic.

Data: 2009-05-04 15:49:15
Autor: olob kowalski
NTG - do Fatso - pi?kne s?owa....
olob kowalski wrote:

OK. rozumiem, masz dla zydow rozwiazanie: Arbeit macht frei.
Tyle tylko ze jestes out of sync, tak jakos. Teraz oni maja bombke A,
lotnictwo i rakiety, trudno twoje pomysly bedzie uskutecznic.

nie liczy³em na nic wiêcej co do twojej wypowiedzi palenie g³upa to jedyne co mo¿esz zaoferowaæ
ale nigdy nie mów nigdy jak ¿ydzi przycisn± innych to ci inni rozprawi± siê ¿ydami mimo bombek, rakiet itp. ¿ydzi my¶l± ¿e siê okopi± naszpikuj± siê broni± i nikt ich nie ruszy ale wystarczy poczekaæ a¿ ci co siê okopali zg³odniej± :) sami zobacz± ¿e rakiety i bomby s± gówno warte. --

Data: 2009-05-04 16:56:56
Autor: Andrzej Lawa
NTG - do Fatso - pi?kne s?owa....
olob kowalski pisze:

[...]

ROTFL

Czyli wg. ciebie robotnik machaj±cy ³opat± wykona wiêksz± pracê, ni¿
projektant, który zaprojektowa³ budynek, bo projektant siê nie spoci
tyle, co ten od ³opaty?

Data: 2009-05-04 15:52:17
Autor: olob kowalski
NTG - do Fatso - pi?kne s?owa....
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa³(a):
olob kowalski pisze:

> [...]

Czyli wg. ciebie robotnik machaj±cy ³opat± wykona wiêksz± pracê, ni¿
projektant, który zaprojektowa³ budynek, bo projektant siê nie spoci
zgadza siê przecie¿ wzór na pracê jest prosty W=F*s chyba ¿e nie rozumiesz fizyki? poza tym kto to jest projektant niech ka¿dy sam sobie bêdzie równocze¶nie projektantem i tym od ³opaty wtedy dowiesz siê co to praca i ta umys³owa i ta fizyczna

Data: 2009-05-04 23:55:02
Autor: Andrzej Lawa
NTG - do Fatso - pi?kne s?owa....
olob kowalski pisze:

[...]

Wyra¼nie widaæ, ¿e do pracy umys³owej nie jeste¶ w ogóle zdolny...

Data: 2009-05-05 07:51:04
Autor: olob kowalski
NTG - do Fatso - pi?kne s?owa....
olob kowalski pisze:

> [...]
i ta
> umys³owa i ta fizyczna
> Wyra¼nie widaæ, ¿e do pracy umys³owej nie jeste¶ w ogóle zdolny...

no kolego my¶licielu tygrysie intelektualny uwa¿aj bo mysleniem siê wykarmisz ju¿ nied³ugo bêdzie¿ jad³ pa¼dzie¿ i popija³ wodê z kaloryfera zobaczymy wtedy twój tygrysi intelekt
praca umys³owa ¿al mi ciebie kolego zdechniesz jak pies z tej twojej pracy umys³owej kiedy skoñczy siê obecny system bo ty nic nie potrafisz poza p³ywaniem intelektualnym w obecnym systemie :) jak system upadnie to ty upadniesz razem z nim :)
no ale i tacy jak ty ludzie s± potrzebni na ¶wiecie choæby po to aby na twoich b³êdach uczyli siê inni

Data: 2009-05-05 11:25:03
Autor: Andrzej Lawa
NTG - do Fatso - pi?kne s?owa....
olob kowalski pisze:

[...]

Tia, rewolucja, walka klas, ple, ple, ple.

To ju¿ przerabiali¶my i tacy debile, jak ty, koñczyli jeszcze bardziej
uciskani, tylko przez nowych cwaniaczków.

no ale i tacy jak ty ludzie s± potrzebni na ¶wiecie choæby po to aby na twoich b³êdach uczyli siê inni

Aha - dla twojej informacji, to aktualnie jakie¶ 50% mojej pracy
zarobkowej to praca fizyczna. Bo mogê i lubiê.

A ty musisz tylko fizyczn±, bo niczego innego nie potrafisz. Ot co.

Data: 2009-05-05 15:38:54
Autor: olob kowalski
NTG - do Fatso - pi?kne s?owa....
olob kowalski pisze:

> [...]

Tia, rewolucja, walka klas, ple, ple, ple.

walki klas zostawiam burakom i cwaniakom takim którzy potrafi± gadaæ i obiecywaæ gruszki na wierzbie
To ju¿ przerabiali¶my i tacy debile, jak ty, koñczyli jeszcze bardziej
uciskani, tylko przez nowych cwaniaczków.

uciskani, nie przywi±zuj siê tak do tego co masz bo golas przyszed³e¶ i golas wyjdziesz :) chcesz sobie d³ugo po¿yæ sraæ pod siebie maczaæ chlebek w mleczku b± z±bki ju¿ nie te, sikaæ co 2 min. twój wybór w³a¼ w dupê takim burakom jak ty id¼ za ciemnot± masz wybór :)

> no ale i tacy jak ty ludzie s± potrzebni na ¶wiecie choæby po to aby na > twoich b³êdach uczyli siê inni

Aha - dla twojej informacji, to aktualnie jakie¶ 50% mojej pracy
zarobkowej to praca fizyczna. Bo mogê i lubiê.

sram na twoj nawet 1% pracy fizycznej wielu pracuje fizycznie wykonuj±c g³upie polecenia swoich prze³o¿onych, urzêdników itd. id¼ do urzêdasa lub przedsiêbiorcy i przepychaj mu kibel, k³ad¼ mu p³ytki, ³ajaj siê przed nim bo g³upka i niewolnika ci±gnie do g³upka i niewolnika :)

A ty musisz tylko fizyczn±, bo niczego innego nie potrafisz. Ot co.

hej rekinie intelektualny a nie zauwa¿y³e¶ ¿e ca³a wiedza dla przyk³adu projektanta to nic innego jak Newton i jego ca³ki, Steiner i jego momenty bezw³adno¶ci, Wereszczagin i jego metoda uk³adów stat. niewyznaczalnych , ca³a mechanika statyka, dynamika itd. wielu projektantów u¿ywa tych metod nie p³ac±c grosza tym którzy to wymyslili wiele programów komputerowych zawiera matematyczne formu³y które kto¶ inny wymy¶li³ a obecni my¶liciele kasuj± innych za nieswoj± wiedzê nawet pitagoras i tales powinni swoje otrzymaæ za wiedzê któr± stworzyli ale taki intelektualista powie ¿e ich ju¿ nie ma nie ma komu p³aciæ widzisz ró¿nica miêdzy takim burakiem jak ty a tymi uczonymi polega na tym ¿e ty jeste¶ pazerny za nie swoj± wiedzê intelektualn± w odró¿nieniu do wielu z tych prawdziwych naukowców i intelektualistów którzy to co wymy¶lili dali innym za friko bo nie byli takimi pazernymi ¶winiami
tak wiêc swoj± sztuczn± inteligencjê schowaj g³eboko w szafie i nie przyznawaj siê jaki to z ciebie pusty i sprytny intelektualista :)

--

NTG - do Fatso - piêkne s³owa....