NTG [market] [markiet] [mrkt] [whatever] - słowem wiosenne porządki

Data: 2009-04-07 19:43:26
Autor: Lot
NTG [market] [markiet] [mrkt] [whatever] - słowem wiosenne porządki
Co prawda tematyka grupy nieco inna ale może kto¶ z interlokutorów będzie zainteresowany...
Mam na zbyciu zbędne i praktycznie nieużywane buty narciarskie - oczywi¶cie przy odrobinie inwencji twórczej można do nich przy¶rubować płetwy lub bojkę żeby było w temacie sekty.

Aukcja od złotówki BCM, wiec moim zdaniem okazja...

http://allegro.pl/show_item.php?item=605732598

Je¶li zakupu dokona kto¶ z sekty - dorzucę parę nart Fisher i kije Scott za przysłowiowego czteropaka bro.

Osobi¶cie nie testowałem, ale słyszałem że możliwa jest na nich jazda za motorówk±.

Pzdr Lot

NTG [market] [markiet] [mrkt] [whatever] - słowem wiosenne porządki