NTG strój do chodzenia, biegania.

Data: 2016-11-04 13:52:17
Autor: Bolko
NTG strój do chodzenia, biegania.
"Głowa siwieje dupa szaleje."

Nie moge znaleść grupy odpowiedniej więc pozwólcie że tutaj zapytam.
Od jakiegoś czasu bawię się w biegi na orientacje.
Wszystko było OK dopóki było ciepło.
Ale zaczeła się zima i zaczeły się problemy ze zdrowiem..
Tzn jak sie trochę poruszam spocę i się zatrzymam
to zaczynam "chorować".
Znaczy kaszel + katar.
Dawniej nie miałem takich problemów a teraz człowiek starszy i trzeba uważać.
Pytanie jak się ubierać by przetrwać.

ps
zupełnie przez przypadek na wiosnę na promocji kupiłem zimową kurtkę wolfskina z jakimiś super parametrami.
Ubrałem w weekend, akurat wiało jak cholera.
I zmarzłem jak cholera.
Jak to jest z tymi słupami wody i cała resztą?

Data: 2016-11-04 14:42:08
Autor: onebluesone
NTG strój do chodzenia, biegania.
Cała reszta jakby mniej ważna.
Ważne jak o to gardło zadbasz. Polecam nalewki z pigwy... ;-)

Data: 2016-11-05 01:57:02
Autor: Bolko
NTG strój do chodzenia, biegania.
Cała reszta jakby mniej ważna.
Ważne jak o to gardło zadbasz. Polecam nalewki z pigwy... ;-)

Daj Pan spokój.
Żona już mnie leczy od miesiąca.
Jakieś czystki, aloesy, tabletki syropki.
Żyć się Panie nie da :)
Chyba już z tego biegania zrezygnuje.

Data: 2016-11-06 11:32:14
Autor: solar
NTG strĂłj do chodzenia, biegania.
W dniu 2016-11-04 o 21:52, Bolko pisze:
[...]

Podstawą jest bielizna termo. Musi być mocno obcisła, bo jej głównym zadaniem jest zbieranie potu z ciała - jeśli będzie luźna, pot, odparowując, wychładza organizm.
Firm jest mnóstwo. Ja ze swojej strony polecam Craft (np. Craft Active Extreme), albo coś zdecydowanie cieplejszego z Polartec Power Stretch - takie rzeczy ma np. Kwark. Polecane są też koszulki z wełny merynosów. Tu jest to dość ładnie opisane: http://blog.kwark.pl/ciepla-bielizna-na-zime/

--
Solar             www.solar.blurp.org
"Nie potrzeba świątyń, nie potrzeba skomplikowanych filozofii. Mój mózg i moje serce są świątyniami, a moją filozofią jest życzliwość."

NTG strój do chodzenia, biegania.