NTG usenews

Data: 2012-04-25 19:43:41
Autor: p 47
NTG usenews
Wiem, ze to nie ta grupa, ale nie wiem, gdzie znaleźć odpowiednią, a tutaj bywają czytelnicy kompetentni także w moim problemie.
Otóż od kilku dni nie docierają do mnie żadne posty wysyłane na grupę dyskusyjną pl.misc.militaria.
Próbowałem je sciągać (czytnik OE) z kilku serwerów, m.in. news.neostrada.pl,  news. icm.edu.pl itp.
Co dziwne moje posty wysyłane za pośrednictwem tych serwerów dochodzą tj. są widoczne,  jesli wchodzę na w/w grupę dyskusyjną za pomocą którejś z prowadzących tę grupę stron www. Inni uczestnicy tej grupy dyskusyjnej widzą nowe posty na serwerach, które ja bez powodzenia wyprobówuję, chociaz niektórzy raportują o plotkach o problemach.
Inne grupy dyskusyjne  na tych samych serwerach działają bezproblemowo.
Co może byc przyczyną tych  zakłóceń i jak im przeciwdziałać?

--
http://twitter.com/#!/komorowskiPL

Data: 2012-04-25 19:52:45
Autor: Rafal Lukawski
NTG usenews
On 2012-04-25 19:43, p 47 wrote:
[...]

Aby za bardzo nie kombinowac, uzyj czegos innego zamiast:

W takich przypadkach najczęściej problem jest w tym czego szukajacy pomocy nie pisze, aby nie kombinować, zmień czytnik i sprawdź czy działa. Jeżeli działa, to coś przekombinowałeś z pierwotnym czytnikiem.

Data: 2012-04-25 20:43:44
Autor: Przemysław Ryk
NTG usenews
Dnia Wed, 25 Apr 2012 19:43:41 +0200, p 47 napisał(a):

Wiem, ze to nie ta grupa, ale nie wiem, gdzie znaleźć odpowiednią,

pl.news.czytniki Ci się w oczy nie rzuciła przez przypadek? :)

[...]

Sprawdzić czytnik - zakładając inną tożsamość.
Sprawdzić inny czytnik.
Postawić sobie lokalnie Hamstera ciągnącego posty z różnych serwerów i mieć
święty spokój z ewentualnymi problemami w wymianie postów między serwerami.
:)

[ Niektóre błędy nie były by tak tragiczne, gdyby nie próby ich            ]
[ naprawienia.                                        (znalezione w necie) ]

Data: 2012-04-26 00:00:10
Autor: Gejzero SQ3OGX
NTG usenews

Użytkownik "p 47" <karolakowie1@wp.pl> napisał w wiadomości news:jn9d90$60l$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie zostało czasami zmienione "numerowanie" postów na tej grupie ?
Lecą numery, które czytnik juz "zasysał" i poprostu złupiał.
Mi pomagało usuniecie grupy dyskusyjnej, zamkniecie czytnika i po ponownym uruchomieniu subskrybcja od nowa.

Piotr sq3ogx - Gejzero

Data: 2012-04-26 23:12:42
Autor: p 47
NTG usenews

Użytkownik "Gejzero SQ3OGX" <gejzer_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jn9s85$197$1mx1.internetia.pl...

[...]

Następnego dnia po moim tworzacym ten wątek poscie (w jego wyniku ??!) sytuacja zmieniła się o tyle, ze obecnie nie mam dostępu do żadnej grupy na news. neostrada. pl (komunikat: access denied to your node...), a na pozostałych serwerach w dalszym ciągu brak grupy pl.misc.militaria.pl.
Oczywiście na początku podejrzewałem czytnik (choć to szamaństwo,- dlaczego miałby czytnik "sam z siebie" zmienić ustawienia i to dla jednej tylko grupy i w jednym kierunku) i a więc już wczesniej przetestowałem sytuację  na innym czytniku z podobnym skutkiem.
A zatem mam konkretne pytanie, które pozwoli chyba oddzialic problemy techniczne od celowego działania cenzorskiego ludzkiego na poziomie "właścicieli" usenetu etc, - czy obecnie, a jesli tak, to na jakim serwerze ktos jest w stanie ściągać nie przez www (tj. bez logowania) grupę pl. misc. militaria, , a jeśli tak, to na jakim serwerze?

Data: 2012-04-27 02:06:23
Autor: Przemysław Ryk
NTG usenews
Dnia Thu, 26 Apr 2012 23:12:42 +0200, p 47 napisał(a):

[...]

Po pierwsze - nie przez www, czy serwer nntp ma wpuszczać bez logowania?
Po drugie - idź z tym na pl.news.czytniki (ustawiam FUT)
Po trzecie - pl.misc.militaria mogę w chwili obecnej pobrać z następujących
serwerów:
news.atman.pl
news.gazeta.pl
news.home.net.pl
news.icm.edu.pl
news.icp.pl
news.interia.pl

[ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej.                ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2012-04-27 22:40:49
Autor: jg
NTG usenews
Dnia Wed, 25 Apr 2012 19:43:41 +0200, p 47 napisał(a):

Co może byc przyczyną tych  zakłóceń i jak im przeciwdziałać?

moze wina lezy po stronie dostawcy twojego internetu...

--
jg

Data: 2012-04-28 02:52:37
Autor: p47
NTG usenews
FUT, -Ten wątek jest dalej dyskutowany (pod tym samym tytułem) na pl.news.czytniki

NTG usenews