NTMX u kogo?

Data: 2010-03-12 13:36:46
Autor: Wojtek Rusin
NTMX u kogo?
Witam,

Normoxic TMX, chciałbym zrobić taki kurs, kogo moglibyście polecić...

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-03-12 15:32:29
Autor: SHARMDIVER.PL
NTMX u kogo?
On 2010-03-12 14:36, Wojtek Rusin wrote:
Witam,

Normoxic TMX, chciałbym zrobić taki kurs, kogo moglibyście polecić...

Pozdrawiam
Wojtek

Witaj Wojtku,
a u kogo/gdzie robiłeś wcześniejsze kursy?
(Od OWD)

Pozdrawiam

Janek

Data: 2010-03-12 14:48:19
Autor: Wojtek Rusin
NTMX u kogo?
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
On 2010-03-12 14:36, Wojtek Rusin wrote:
> [...]
> Wojtek

Witaj Wojtku,
a u kogo/gdzie robiłeś wcześniejsze kursy?

2001- OWD PADI Mirek Jarek
2002- AOWD PADI Jacek Kurek
2002- Nitrox Basic TDI Jacek Kurek
2004- Adv. EAN IANTD Wojciech Janecki
2005- WM1 CMAS Leszek Nowak
2009- GUE F Tech Wojciech Filip

Data: 2010-03-12 16:23:55
Autor: SHARMDIVER.PL
NTMX u kogo?

On 2010-03-12 14:36, Wojtek Rusin wrote:
Witam,

[...]

Czy mogę do Ciebie napisać na priva z pytaniem?

Data: 2010-03-13 11:23:51
Autor: Wojtek Rusin
NTMX u kogo?
On 2010-03-12 15:48, Wojtek Rusin wrote:

> [...]
> 2005- WM1 CMAS Leszek Nowak
> 2009- GUE F Tech Wojciech Filip

Czy mogę do Ciebie napisać na priva z pytaniem?
Oczywiscie. --

Data: 2010-03-14 05:41:17
Autor: SHARMDIVER.PL
NTMX u kogo?

On 2010-03-12 14:36, Wojtek Rusin wrote:
Witam,

[...]

Oczywiscie.

An error occurred while sending mail. The mail server responded: <nisurw@gazeta..pl>: domain missing or malformed. Please check the message recipient nisurw@gazeta..pl and try again.

Data: 2010-03-14 09:11:53
Autor: Marcin Piekarski
NTMX u kogo?
W dniu 2010-03-14 05:41, SHARMDIVER.PL pisze:

An error occurred while sending mail. The mail server responded:
<nisurw@gazeta..pl>: domain missing or malformed. Please check the
message recipient nisurw@gazeta..pl and try again.

za dużo kropek :)

Data: 2010-03-15 11:37:49
Autor: SHARMDIVER.PL
NTMX u kogo?

On 2010-03-12 14:36, Wojtek Rusin wrote:
Witam,

[...]

Witaj,

byłeś u wielu Polskich instruktorów. zaszedłeś z "plastikami" daleko.
Myślisz o zaczęciu bardzo zaawansowanych nurkowań dekompresyjnych.

Niestety w naszej rozmowie wyszło, iż masz PODSTAWOWE BRAKI w zakresie wiadomości pierwszych lekcji kursu Scuba Diver (nawet nie OWD).
Braki, które masz jak widać do tej pory uchodziły Ci na sucho, bo ciągle żyjesz. Niestety przy nurkowaniu TMX może to zakończyć się zgoła inaczej.
Jak poszukasz dowiesz się, że przyczyną bardzo dużej ilości wypadków jest głupota i brak umiejętności do określonego typu nurkowania (dobrym przykładem jest tu Blue Hole w Dahab)

Co jest przerażające szkoliłeś się u wielu instruktorów, w międzyczasie nurkowałeś z partnerami i NIKT nie zauważył kardynalnych błędów jakie robisz.

O fatalnym poziomie nauczania w Polsce pisałem kilka dni temu .

Co wystąpiło u Ciebie? Zamiast postarać się rozwiązać problem ze swoim niedouczeniem - "odełeś się".

To trochę zrozumiałe - zapłaciłeś kupę pieniędzy za kursy - instruktorzy sprzedający Ci plastiki pewnie chwalili jaki dobry jesteś a tutaj nagle się okazuje, że:
powtórny cytat: masz PODSTAWOWE BRAKI w zakresie wiadomości pierwszych lekcji kursu Scuba Diver (nawet nie OWD).

Nie tak dawno miałem kandydata na DiveCon-a SSI - odpowiednik Divemastera
Na początek dałem mu do rozwiązania testy z kursów SSI od OWD do Stress and Rescue - przypominam kandydat szykował się do pracy jako DM i posiadał stopień Stress an Rescue PADI oczywiście OWD PADI i AOWD z dziesiątką "specjalności" PADI.
W testach OWD i AOWD zrobił szokującą ilość błędów, test S & R uwalił " z hukiem".

Moja rada dla Ciebie: rozejrzyj się na początek za dobrym kursem powtórzeniowym OWD.
To co Ci piszę przyjemne nie jest ale może uratuje Ci zdrowie czy życie.

Bezpiecznego nurkowania

Data: 2010-03-15 12:55:54
Autor: Wojtek Potoczak
NTMX u kogo?
Dnia 15-03-2010 o 11:37:49 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisał(a):

Niestety w naszej rozmowie wyszło, iĹź masz PODSTAWOWE BRAKI w zakresie  wiadomości pierwszych lekcji kursu Scuba Diver (nawet nie OWD).

Jak dobrze Janku ze jestes i czuwasz nad nurkami. Dziekuje Ci za to.

Wojtek Potoczak

Data: 2010-03-15 13:12:22
Autor: Wojtek Rusin
NTMX u kogo?

[...]

 Janku bardzo mi przykro, że tak traktujesz sprawę, rozumiem że możesz czuć
się odrzucony, ale mi naprawdę podobają się kobiety i nie zmienią tego ani
Twoje propozycje, ani listy na forum w geście rozpaczy.
Powodzenia w dalszych poszukiwaniach.

Data: 2010-03-15 19:28:28
Autor: SHARMDIVER.PL
NTMX u kogo?
On 2010-03-15 14:12, Wojtek Rusin wrote:

Witaj,

[...]

Dictum acerbum
Obsequium amicos, vetitas odium parit
Repetitio est mater studiorum
Disce puer

Data: 2010-03-15 14:32:40
Autor: maran
NTMX u kogo?
On 15 Mar, 11:37, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:

Niestety w naszej rozmowie wyszło, iż masz PODSTAWOWE BRAKI w zakresie
wiadomości pierwszych lekcji kursu Scuba Diver (nawet nie OWD).

W związku z rozmową z moim znajomym, który podobno był z panem na
kursie instruktorskim w KDP.
Czy prawdą jest że uczestniczył pan na kursie instruktorskim w KDP/
CMAS i niestety kadra odrzuciła pańską kandydaturę na instruktora KDP,
wywalając pana z tego kursu?

Data: 2010-03-15 18:16:52
Autor: Daniel Kowalski
NTMX u kogo?
Co jest przerażające szkoliłeś się u wielu instruktorów, w międzyczasie nurkowałeś z partnerami i NIKT nie zauważył kardynalnych błędów jakie robisz.

Dzięki, że mnie uświadomiłeś - kardynalne błędy Wojtka mogły kosztować mnie życie podczas naszych wspólnych nurkowań... Zacznę zwracać uwagę na   kolejnych nurach, bo ten rok zapowiada się grubo ;-D Dżizzz.....

Data: 2010-03-15 19:26:41
Autor: SHARMDIVER.PL
NTMX u kogo?
On 2010-03-15 18:16, Daniel Kowalski wrote:
[...]

Barba non facit philosóphum.
Non scholae, sed vitae discimus.

Data: 2010-03-15 20:55:21
Autor: Daniel Kowalski
NTMX u kogo?
SHARMDIVER.PL pisze:
On 2010-03-15 18:16, Daniel Kowalski wrote:
[...]

Wiwa la kurwigrencze ;-)
(Kapitan Bomba)

Data: 2010-03-15 19:11:58
Autor: Włodek
NTMX u kogo?

On 2010-03-12 14:36, Wojtek Rusin wrote:
CIACH

[...]

Ponieważ sugerujesz że Wojtek R. rozmawiał z Tobą o swoich sprawach to sądzę
że był z Tobą szczery i mówił o swoich problemach tak jak je postrzega.
Szkoda tylko że BARDZO źle wybrał rozmówcę którego cel rozmowy jest jasno zdefiniowany jego własnymi głębokimi kompleksami.

Janie D. Chyba nikt do tej pory nie wyjaśnił Ci czym jest etyka instruktora ba nie rozumiesz czym jest zwykła ludzka przyzwoitość.
Jest to o tyle dziwne że mniemasz się być wyrocznią w sprawach innych nurków...

To ja spróbuję, choć nie sądzę [o tym co wypisujesz tu aby to dotarło do Twojej świadomości.

Instruktor bywa jak lekarz. Nurkowie opowiadają o swoich problemach
instruktor poznaje nurka bardziej niż inny człowiek obcując z nim i go ucząc różnych rzeczy
w sposób bezpośredni.
Jestem głęboko przekonany że w większości przypadków uczniowie
chcą aby to co się wtedy dzieje zostało tajemnicą dla postronnych.
Jestem także głęboko przekonany że warto te doświadczenia instruktorskie
upubliczniać ale wyłącznie jako bezosobowe doniesienie o zjawisku.

Jest zwykłą niegodziwością upubliczniać wnioski z prywatnej rozmowy z osobą
rozpoznawalną dla innych.
Jest zwykłym świństwem podpuszczanie typu "a u kogo się szkoliłeś" tylko i wyłącznie w celu znalezienia haka na konkurencję.

Nie upoważnia do tego ani to że szkolenia bywają źle przeprowadzone i
płytkie merytorycznie oraz przeskakujące nad nie opanowanymi podstawami z jakichś zakresów. Nie upoważnia do tego także to że być może część z jego kursów była przeprowadzona z pogwałceniem podstaw metodycznych nauczania nurkowania.

Z pewnością warto wtedy w osobistej rozmowie nurkowi zwrócić uwagę na zauważone sprawy jeśli po pierwsze człowiek chce o tym rozmawiać i po drugie masz mu coś merytorycznego do przekazania. Jeśli rozmawiałeś o tym z nim to po co tu upubliczniasz to tu!

Powiedz kto Cię prosił o wystawianie publicznej cenzurki Wojtkowi R po krótkiej rozmowie zapewne bez wchodzenia do wody!

CIACH

Wiesz co, powiem jeszcze tak. Sporo jak na moje możliwości pracuję z nurkami nawet o maksymalnych uprawnieniach tech którzy mają poważne braki w podstawach różnych umiejętności które nazwę z grupy podstawowych. Staram się im pomóc jak umiem i mogę i zwykle to daje jakieś pozytywne efekty. Jednak brzydził bym się sobą gdybym usiłował podać z nazwiska kto czego nie umiał.

Włodek
Ps. Osobiście chyba nie poznałem W.R. choć słyszałem to nazwisko od swoich absolwentów, zatem nie mam osobistych celów mojej wypowiedzi. Także nie zaoferuję mu swojej osoby na to  szkolenie bo poprostu takie nurkowania nie są moją pasją.

Data: 2010-03-15 19:41:37
Autor: SHARMDIVER.PL
NTMX u kogo?
On 2010-03-15 19:11, Włodek wrote:

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w

Utinam falsus vates sim

Data: 2010-03-15 19:56:09
Autor: Włodek
NTMX u kogo?
A po Polsku chłopcze nie umiesz? Naprawdę myślisz że jak napiszesz coś w obcym języku to jest to coś mądrego?

Data: 2010-03-15 22:35:46
Autor: Włodek
NTMX u kogo?
Janie D Ależ ty jesteś nieprzeciętnie ograniczony. Sam Batory z Ciebie nie zrobi pana nawet jak znajdziesz w necie łacińskie cytaty. Nawet nie umiesz zacytować całości znalezionej sentencji. Udowadniasz także że nie masz nic własnego do zaoferowania ponad to co znajdziesz w necie.
Lecz się u dobrego specjalisty.

Data: 2010-03-16 19:41:25
Autor: Zboj
NTMX u kogo?
Włodku, zerknij na sygnaturkę:

Coś mi się widzi, że jeśli to nawet nadal Dudziński, to na zesłaniu w kraju do W-wki. Wnioski i ew. użytek z tej informacji pozostawiam czytającym. Choć to może być stan niestety przejściowy.

Pozdrawiam,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2010-03-17 20:51:40
Autor: Włodek
NTMX u kogo?

Użytkownik "Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnojco$1j8n$1@news2.ipartners.pl...
[...]

A to ciekawe. Bo po IP to nie jest JD tylko PB z Chmielnej. Internet to pogmatwana sprawa
bo okazuje się że osobnik z Sharm nazywający się JD już w lipcu zeszłego roku był PB z Chmielnej :-).
Dalej nie chce mi się szukać bo to bez znaczenia.

Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-03-15 21:23:55
Autor: jacekplacek
NTMX u kogo?
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
A po Polsku chłopcze nie umiesz? Naprawdę myślisz że jak napiszesz coś w obcym języku to jest to coś mądrego?

Włodku, czepiasz się osoby mądrej i powszechnie szanowanej. Jego wszechstronna wiedza znalazła swe poczesne miejsce na łamach nie tylko internetu, ale trochę zaczerpnąć można tutaj:
http://nonsensopedia.wikia.pl/wiki/Aaaaa
I nie prawdą jest jakoby:
"Miś Colargol wielki cham, miał pół litra, wypił sam. Teraz sobie smacznie śpi, goła baba mu się śni!"

Ps. polskie powiedzonka też są fajne, nie? :D

Data: 2010-03-15 23:06:35
Autor: Włodek
NTMX u kogo?

Użytkownik " jacekplacek" <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnm8hb$k1g$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Jasne. Bardzo pouczająca strona. Koniecznie trzeba ją zgłębić do końca :-)
Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-03-15 19:21:32
Autor: Lot
kursy nurkowe - nie u dudzinskiego
Dudziński,

Paroletni okres twojego trollowania na sekcie obfitował rożnymi wpadkami: od pozostawienia ludzi na morzu, po donosy na instruktorów. Tym razem manipulujesz faktami i oceniasz czyjeś kompetencje na podstawie tego, w jaki sposób odmówił z korzystania twoich usług.

Czy nie jest prawdą że tematyka z poza obszaru "turystki nurkowej" jest ci tak samo bliska, jak tytuł najlepszego instruktora SSI, którym się posługiwałeś a nigdy nim nie byłeś?
Jeśli jestem w będzie - popraw mnie, ale chyba nie spełniasz żadnych standardów by móc oceniać osoby dysponujące wyszkoleniem na poziomie Wojtka.

Sporo można by napisać, lecz cytat będzie lepszy.

"To co Ci piszę przyjemne nie jest ale może uratuje Ci zdrowie czy życie"

Z rożnymi wyrazami
Lot

Data: 2010-03-15 19:33:16
Autor: SHARMDIVER.PL
Miły offtop będzie gdybyśmy zob aczyli twoją klepsydrę, zejdziesz - pisze przyjaciel J. Kurzątkowskiego z Crazy Sh ark
On 2010-03-15 19:21, Lot wrote:

Z rożnymi wyrazami
Lot

Lot wrote:
> Miły offtop będzie gdybyśmy zobaczyli twoją klepsydrę.
>
> Stawiam orzeszki przeciwko browarowi, że zejdziesz.

Hmm, jak to rozumieć? Co planujecie z J.Kurzątkowskim z Crazy Shark?

Coś nie wyszła działalność w Sharm el Sheikh?

Data: 2010-03-15 20:17:21
Autor: Lot
Suscinismod magnim in vel dolobortio euguerate dolent?
Re dio exeraessed te dolesequam dunt volummo dipisi euguerit venisci llandre vulput ullan eugue dolorem eummodo luptat, venim ad tatinci lissequam venim velestrud et, sum do od delenim veliquat exeratie commod magnit loreet la faccum adigna commolorero er illa ad ea facil et, consequat, quiscinci eumsandignim irit vullaorperci eu facil utpat.
Ibh et adipsustrud tatue magna aliquisit eugiat eum dolorem doluptatue facidunt nonulla alit alit, verit, quipis endipit nos nulputat.
Vullam, conse conse mincidunt wisi tet praestrud exer sed magna faciduipisim vel ute vent ute tisi bla feu feugiam iusto consequam zzrit velisi.

Data: 2010-03-15 20:26:13
Autor: SHARMDIVER.PL

Data: 2010-03-16 13:09:08
Autor: Troll Hunter
[...]

Ciekawe, że nikt nie zauważył iż Dudziński siedzi już od dłuższego czasu w Warszawie :)
Można nawet adres ustalić przy odrobinie dobrej woli, hehe

-- >

!! Troll Hunter !!

Data: 2010-03-12 15:41:21
Autor: ~BitPump
NTMX u kogo?
Normoxic TMX, chciałbym zrobić taki kurs, kogo moglibyście polecić...

http://www.tdisdi.pl/instruktorzy.php

~BitPump

Data: 2010-03-12 17:50:15
Autor: jacekplacek
NTMX u kogo?

Paweł Poręba: http://nurkowanie.nekton.com.pl/Wiedza.php Szkolenie na Zatoce, bardzo urozmaicone zajęcia, wszystko na wrakach. Patrząc na Twoich poprzednich - dasz radę :)

Data: 2010-03-12 10:19:04
Autor: pnk
NTMX u kogo?
On 12 Mar, 18:50, " jacekplacek" <jaceki...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Wojtek Rusin <nisurw.WYT...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Paweł Poręba:http://nurkowanie.nekton.com.pl/Wiedza.phpSzkolenie na Zatoce,
bardzo urozmaicone zajęcia, wszystko na wrakach. Patrząc na Twoich

Zapytam z ciekawości, robiłeś NTMX u Pawła ?

pozdrawiam

pnk

Data: 2010-03-12 19:12:29
Autor: jacekplacek
NTMX u kogo?
wrote:
> Wojtek Rusin <nisurw.WYT...@gazeta.pl> napisa=B3(a):

> Pawe=B3 Por=EAba:http://nurkowanie.nekton.com.pl/Wiedza.phpSzkolenie na Z=
atoce,
> bardzo urozmaicone zaj=EAcia, wszystko na wrakach. Patrz=B1c na Twoich
> poprzednich - dasz rad=EA :)
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

Witam,

Zapytam z ciekawo=B6ci, robi=B3e=B6 NTMX u Paw=B3a ?

Zacząłem jesienią. Z pewnych względów przerwałem do wiosny. Tyle, że w moim przypadku jest to raczej ciągłość szkolenia - nurkowaliśmy razem praktycznie co weekend od maja do września. Pomijając skillsy, najistotniejszym elementem jest tu dekompresja. Jestem zwolennikiem liczenia w locie i planowania z głowy - pod tym też kątem szukałem instruktora. Wiedza i doświadczenie Pawła są tu nieocenione. Szczególnie, że naucza metod w pełni dostosowanych do naszych realiów, bez czarowania trimiksem od 30m, blendingiem w oparciu o nieosiągalne banki ean32, płytkimi nurkowaniami wyłącznie na ean32 z ograniczeniem 30min/30m. Na podlinkowanej stronce metoda ta jest opisana jako NOF. Warto się zapoznać, choćby z ciekawości.

Data: 2010-03-12 19:26:36
Autor:
NTMX u kogo?
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Jestem zwolennikiem liczenia w locie i planowania z głowy - pod tym też kątem szukałem instruktora. Wiedza i doświadczenie Pawła są tu nieocenione.

Polecasz liczenie w locie ? Na białej karteczce też to zrobisz, z kalkulatorem z logarytmami.

Założyciel tematu podał hasła które działają na PP jak płachta na byka. Nie
lubi GUE. Posługiwanie się produktami Poseidona też nie spotyka się z aplauzem.

Założycielu tematu, musisz rozstrzygnąć czy lubisz czarno białe nakreślenie
świata, wtedy PP jest dobrą propozycją. Czy inteligenckie podejście "BitPump"
(Andzrej Baciński) z opcją do wyboru kurs w którym gotuje się woda w dupie
kursanta czy jest spokojnie, ale wszystko co jest w standardzie. U PP masz
tylko gotowanie wody, co też jest życiowo korzystne.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-12 21:27:29
Autor: mcgregorius
NTMX u kogo?
.. U PP masz
tylko gotowanie wody, co też jest życiowo korzystne.

pozdrawiam rc

a skad wiesz?robiłeś jakis kurs u Pawła?

Data: 2010-03-12 23:21:45
Autor: Alf/red/
NTMX u kogo?
W dniu 2010-03-12 21:27, mcgregorius@poczta.onet.pl pisze:
pozdrawiam rc

a skad wiesz?

Ej. Ej. Nie bluźnij. P-377789 i P-386700.

--
Alf/red/

Data: 2010-03-13 08:35:16
Autor:
NTMX u kogo?
Alf/red/ <alf_1003@ump.waw.pl> napisał(a):
Ej. Ej. Nie bluźnij. P-377789 i P-386700.

Wisz co jest smutne ?
Że tych myślących jest tak mało.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-13 08:28:19
Autor:
NTMX u kogo?
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
.. U PP masz
> tylko gotowanie wody, co też jest życiowo korzystne.

a skad wiesz?robiłeś jakis kurs u Pawła?

Widziałem jego kurs, znam też wielu uczestników kursów. Dodatkowo mam opinie
osób które szanuję. Zawsze zabiera tlen jako zabezpieczenie nurkowań z
kursantami. A spierdolenie wału napędowego (brak umiejętności naprawienia jego
na następny dzień) i taniec św. Wita kursantów to czyste jaja. Brak
wytrzymałości psychicznej gdy zostanie złapany na nieścisłości czy błędzie to
inna sprawa. "BitPump" pod tym względem jest wielokroć lepszy, był kiedyś
kursantem PP. Dobrze wspomina tamten czas, uzyskał wiele cennych wiadomości i
umiejętności.
Jedną sprawą jest doprowadzanie do białości gościa który nie panuje nad sobą
(to zła cecha dla instruktora) inną jest ocena innych zalet.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-12 22:07:31
Autor: jacekplacek
NTMX u kogo?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Jestem zwolennikiem liczenia w locie i planowania z > głowy - pod tym też kątem szukałem instruktora. Wiedza i doświadczenie
Pawła
> [...]

Założyciel tematu podał hasła które działają na PP jak płachta na byka. Nie
lubi GUE. Posługiwanie się produktami Poseidona też nie spotyka się z

Nie zauważyłem żeby preferował lub zdecydowanie odrzucał jakąkolwiek organizację. Z GUE miałem okazje widzieć kilka osób na jego kursach. Akurat z tej federacji są to zazwyczaj osoby doskonale przygotowane i wątpię, żeby jakiemukolwiek instruktorowi mogło to przeszkadzać. Porównując: Paweł kładzie znacznie większy nacisk na samodzielne radzenie sobie w trudnych sytuacjach i ogólnie uczy większej samodzielności(sytuacja: nurek zostaje sam, jest w GUE nie do pomyślenia). Ale odbiegamy od tematu. Jak słusznie zauważasz, każdy ma własne preferencje i z równym powodzeniem nurkuje się na runtime czy wg. innych metod.

Data: 2010-03-14 01:54:18
Autor: Wojtek Rusin
NTMX u kogo?

NOF. Warto się zapoznać, choćby z ciekawości.

Jacek na Techmeetingu w Libercu, miałem okazje poznać teorie Pawła,
porozmawiać i biorę go pod uwagę jako instruktora przyszłego kursu, niestety
nie wiem jak uczy, kiedyś widziałem ze pod woda jest "wymagający"... jego dużą
zaleta dla mnie jest to, że szkoli na Bałtyku, interesujący kamieniołom, nie
może się równać nawet z przeciętnym wrakiem...
Od instruktora chciałbym nauczyć się kompleksowej wiedzy dotyczącej teorii
dekompresji i wszystkiego co z tym związane, nie tylko "deco on the fly",
wszystko co pozwoli mi na bycie świadomym nurkiem, potrafiącym zdecydować,
który plan deco będzie optymalny do Polskich realiów, począwszy od
niestandardowych gazów, termikę środowiska wodnego, radzenie sobie z
fuckupami, itp. Wszystkie skilsy, nurkowania na konfiguracji typu Hoghartian. BACIŃSKI Andrzej, czy jest ktoś kto robił u niego kurs?
Będe wdzięczny za info, może być na priv.

Data: 2010-03-14 17:44:06
Autor:
NTMX u kogo?
Wojtek Rusin <nisurw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Z nakreślonych informacji wynika że to właściwy dla Ciebie instruktor.

BACIŃSKI Andrzej, czy jest ktoś kto robił u niego kurs?
Będe wdzięczny za info, może być na priv.

Kilka osób zrobiło kurs, skoro został IT (takim który szkoli instruktorów).

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-14 21:39:54
Autor: Wojtek Rusin
NTMX u kogo?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Wojtek Rusin <nisurw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  miałem okazje poznać teorie Pawła,
> [...]

> Będe wdzięczny za info, może być na priv.

Kilka osób zrobiło kurs, skoro został IT (takim który szkoli instruktorów).

To na pewno musiał kogoś wyszkolić:), może jest ktoś kto potrafiłby ocenić
fachowość tego szkolenia, jak najbardziej mnie interesują subiektywne opinie,
np. o Pawle napisałeść, że można go doprowadzić do białości, co również
uważam, że nie jest pożądaną cecha u instruktora.

Data: 2010-03-15 12:57:37
Autor: jacekplacek
NTMX u kogo?
Wojtek Rusin <nisurw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Wojtek Rusin <nisurw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > >  miałem okazje poznać teorie Pawła,
> [...]

> To na pewno musiał kogoś wyszkolić:), może jest ktoś kto potrafiłby ocenić
fachowość tego szkolenia, jak najbardziej mnie interesują subiektywne

Szukasz w złym miejscu. Forum DiW: Klaudiusz, Kangur, radekm - na pewno odpowiedzą na priv.

np. o Pawle napisałeść, że można go doprowadzić do białości, co również
uważam, że nie jest pożądaną cecha u instruktora.

Każdego można, tyle, że smok ma ku temu większy talent. Dla smoka istnieją dwa typy ludzi: - ludzie tępi, ograniczeni o zdegenerowanych umysłach, którzy go nie słuchają ale udają że go słuchają - tych chwali
- ludzie tępi, ograniczeni o zdegenerowanych umysłach, którzy go nie słuchają i nic nie udają - tych nie chwali.
Jest jeszcze kilka osób o pozycji trudnej do ustalenie w tej hierarchii(np. p Kłos), ale jestem przekonany, że i papieżowi by udowodnił, że nie ma pojęcia o katolicyzmie.

Data: 2010-03-15 13:06:45
Autor: Wojtek Rusin
NTMX u kogo?

Szukasz w złym miejscu. Forum DiW: Klaudiusz, Kangur, radekm - na pewno odpowiedzą na priv.

Thx Jacek.

Data: 2010-03-15 14:05:10
Autor:
> [...]
Jest jeszcze kilka osób o pozycji trudnej do ustalenie w tej hierarchii(np. p Kłos), ale jestem przekonany, że i papieżowi by udowodnił, że nie ma pojęcia o katolicyzmie.

Dziękuję że wszystkim przedstawiłeś się, jak oceniasz innych.
To Twoje wyobrażenie, nie ma nic wspólnego z moimi poglądami, za co jestem
Bogu wdzięczny.

pozdrawiam rc

--

NTMX u kogo?