NTMX u kogo?

Data: 2010-03-12 17:50:15
Autor: jacekplacek
NTMX u kogo?
Wojtek Rusin <nisurw.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Witam,

Normoxic TMX, chciałbym zrobić taki kurs, kogo moglibyście polecić...

Paweł Poręba: http://nurkowanie.nekton.com.pl/Wiedza.php Szkolenie na Zatoce, bardzo urozmaicone zajęcia, wszystko na wrakach. Patrząc na Twoich poprzednich - dasz radę :)

Data: 2010-03-12 10:19:04
Autor: pnk
NTMX u kogo?
On 12 Mar, 18:50, " jacekplacek" <jaceki...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Wojtek Rusin <nisurw.WYT...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Paweł Poręba:http://nurkowanie.nekton.com.pl/Wiedza.phpSzkolenie na Zatoce,
bardzo urozmaicone zajęcia, wszystko na wrakach. Patrząc na Twoich

Zapytam z ciekawości, robiłeś NTMX u Pawła ?

pozdrawiam

pnk

Data: 2010-03-12 19:12:29
Autor: jacekplacek
NTMX u kogo?
wrote:
> Wojtek Rusin <nisurw.WYT...@gazeta.pl> napisa=B3(a):

> Pawe=B3 Por=EAba:http://nurkowanie.nekton.com.pl/Wiedza.phpSzkolenie na Z=
atoce,
> bardzo urozmaicone zaj=EAcia, wszystko na wrakach. Patrz=B1c na Twoich
> poprzednich - dasz rad=EA :)
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

Witam,

Zapytam z ciekawo=B6ci, robi=B3e=B6 NTMX u Paw=B3a ?

Zacząłem jesienią. Z pewnych względów przerwałem do wiosny. Tyle, że w moim przypadku jest to raczej ciągłość szkolenia - nurkowaliśmy razem praktycznie co weekend od maja do września. Pomijając skillsy, najistotniejszym elementem jest tu dekompresja. Jestem zwolennikiem liczenia w locie i planowania z głowy - pod tym też kątem szukałem instruktora. Wiedza i doświadczenie Pawła są tu nieocenione. Szczególnie, że naucza metod w pełni dostosowanych do naszych realiów, bez czarowania trimiksem od 30m, blendingiem w oparciu o nieosiągalne banki ean32, płytkimi nurkowaniami wyłącznie na ean32 z ograniczeniem 30min/30m. Na podlinkowanej stronce metoda ta jest opisana jako NOF. Warto się zapoznać, choćby z ciekawości.

Data: 2010-03-12 19:26:36
Autor:
NTMX u kogo?
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Jestem zwolennikiem liczenia w locie i planowania z głowy - pod tym też kątem szukałem instruktora. Wiedza i doświadczenie Pawła są tu nieocenione.

Polecasz liczenie w locie ? Na białej karteczce też to zrobisz, z kalkulatorem z logarytmami.

Założyciel tematu podał hasła które działają na PP jak płachta na byka. Nie
lubi GUE. Posługiwanie się produktami Poseidona też nie spotyka się z aplauzem.

Założycielu tematu, musisz rozstrzygnąć czy lubisz czarno białe nakreślenie
świata, wtedy PP jest dobrą propozycją. Czy inteligenckie podejście "BitPump"
(Andzrej Baciński) z opcją do wyboru kurs w którym gotuje się woda w dupie
kursanta czy jest spokojnie, ale wszystko co jest w standardzie. U PP masz
tylko gotowanie wody, co też jest życiowo korzystne.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-12 21:27:29
Autor: mcgregorius
NTMX u kogo?
.. U PP masz
tylko gotowanie wody, co też jest życiowo korzystne.

pozdrawiam rc

a skad wiesz?robiłeś jakis kurs u Pawła?

Data: 2010-03-12 23:21:45
Autor: Alf/red/
NTMX u kogo?
W dniu 2010-03-12 21:27, mcgregorius@poczta.onet.pl pisze:
pozdrawiam rc

a skad wiesz?

Ej. Ej. Nie bluźnij. P-377789 i P-386700.

--
Alf/red/

Data: 2010-03-13 08:35:16
Autor:
NTMX u kogo?
Alf/red/ <alf_1003@ump.waw.pl> napisał(a):
Ej. Ej. Nie bluźnij. P-377789 i P-386700.

Wisz co jest smutne ?
Że tych myślących jest tak mało.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-13 08:28:19
Autor:
NTMX u kogo?
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
.. U PP masz
> tylko gotowanie wody, co też jest życiowo korzystne.

a skad wiesz?robiłeś jakis kurs u Pawła?

Widziałem jego kurs, znam też wielu uczestników kursów. Dodatkowo mam opinie
osób które szanuję. Zawsze zabiera tlen jako zabezpieczenie nurkowań z
kursantami. A spierdolenie wału napędowego (brak umiejętności naprawienia jego
na następny dzień) i taniec św. Wita kursantów to czyste jaja. Brak
wytrzymałości psychicznej gdy zostanie złapany na nieścisłości czy błędzie to
inna sprawa. "BitPump" pod tym względem jest wielokroć lepszy, był kiedyś
kursantem PP. Dobrze wspomina tamten czas, uzyskał wiele cennych wiadomości i
umiejętności.
Jedną sprawą jest doprowadzanie do białości gościa który nie panuje nad sobą
(to zła cecha dla instruktora) inną jest ocena innych zalet.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-12 22:07:31
Autor: jacekplacek
NTMX u kogo?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Jestem zwolennikiem liczenia w locie i planowania z > głowy - pod tym też kątem szukałem instruktora. Wiedza i doświadczenie
Pawła
> [...]

Założyciel tematu podał hasła które działają na PP jak płachta na byka. Nie
lubi GUE. Posługiwanie się produktami Poseidona też nie spotyka się z

Nie zauważyłem żeby preferował lub zdecydowanie odrzucał jakąkolwiek organizację. Z GUE miałem okazje widzieć kilka osób na jego kursach. Akurat z tej federacji są to zazwyczaj osoby doskonale przygotowane i wątpię, żeby jakiemukolwiek instruktorowi mogło to przeszkadzać. Porównując: Paweł kładzie znacznie większy nacisk na samodzielne radzenie sobie w trudnych sytuacjach i ogólnie uczy większej samodzielności(sytuacja: nurek zostaje sam, jest w GUE nie do pomyślenia). Ale odbiegamy od tematu. Jak słusznie zauważasz, każdy ma własne preferencje i z równym powodzeniem nurkuje się na runtime czy wg. innych metod.

Data: 2010-03-14 01:54:18
Autor: Wojtek Rusin
NTMX u kogo?

NOF. Warto się zapoznać, choćby z ciekawości.

Jacek na Techmeetingu w Libercu, miałem okazje poznać teorie Pawła,
porozmawiać i biorę go pod uwagę jako instruktora przyszłego kursu, niestety
nie wiem jak uczy, kiedyś widziałem ze pod woda jest "wymagający"... jego dużą
zaleta dla mnie jest to, że szkoli na Bałtyku, interesujący kamieniołom, nie
może się równać nawet z przeciętnym wrakiem...
Od instruktora chciałbym nauczyć się kompleksowej wiedzy dotyczącej teorii
dekompresji i wszystkiego co z tym związane, nie tylko "deco on the fly",
wszystko co pozwoli mi na bycie świadomym nurkiem, potrafiącym zdecydować,
który plan deco będzie optymalny do Polskich realiów, począwszy od
niestandardowych gazów, termikę środowiska wodnego, radzenie sobie z
fuckupami, itp. Wszystkie skilsy, nurkowania na konfiguracji typu Hoghartian. BACIŃSKI Andrzej, czy jest ktoś kto robił u niego kurs?
Będe wdzięczny za info, może być na priv.

Data: 2010-03-14 17:44:06
Autor:
NTMX u kogo?
Wojtek Rusin <nisurw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Z nakreślonych informacji wynika że to właściwy dla Ciebie instruktor.

BACIŃSKI Andrzej, czy jest ktoś kto robił u niego kurs?
Będe wdzięczny za info, może być na priv.

Kilka osób zrobiło kurs, skoro został IT (takim który szkoli instruktorów).

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-14 21:39:54
Autor: Wojtek Rusin
NTMX u kogo?
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Wojtek Rusin <nisurw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): >  miałem okazje poznać teorie Pawła,
> [...]

> Będe wdzięczny za info, może być na priv.

Kilka osób zrobiło kurs, skoro został IT (takim który szkoli instruktorów).

To na pewno musiał kogoś wyszkolić:), może jest ktoś kto potrafiłby ocenić
fachowość tego szkolenia, jak najbardziej mnie interesują subiektywne opinie,
np. o Pawle napisałeść, że można go doprowadzić do białości, co również
uważam, że nie jest pożądaną cecha u instruktora.

Data: 2010-03-15 12:57:37
Autor: jacekplacek
NTMX u kogo?
Wojtek Rusin <nisurw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Wojtek Rusin <nisurw@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > >  miałem okazje poznać teorie Pawła,
> [...]

> To na pewno musiał kogoś wyszkolić:), może jest ktoś kto potrafiłby ocenić
fachowość tego szkolenia, jak najbardziej mnie interesują subiektywne

Szukasz w złym miejscu. Forum DiW: Klaudiusz, Kangur, radekm - na pewno odpowiedzą na priv.

np. o Pawle napisałeść, że można go doprowadzić do białości, co również
uważam, że nie jest pożądaną cecha u instruktora.

Każdego można, tyle, że smok ma ku temu większy talent. Dla smoka istnieją dwa typy ludzi: - ludzie tępi, ograniczeni o zdegenerowanych umysłach, którzy go nie słuchają ale udają że go słuchają - tych chwali
- ludzie tępi, ograniczeni o zdegenerowanych umysłach, którzy go nie słuchają i nic nie udają - tych nie chwali.
Jest jeszcze kilka osób o pozycji trudnej do ustalenie w tej hierarchii(np. p Kłos), ale jestem przekonany, że i papieżowi by udowodnił, że nie ma pojęcia o katolicyzmie.

Data: 2010-03-15 13:06:45
Autor: Wojtek Rusin
NTMX u kogo?

Szukasz w złym miejscu. Forum DiW: Klaudiusz, Kangur, radekm - na pewno odpowiedzą na priv.

Thx Jacek.

Data: 2010-03-15 14:05:10
Autor:
> [...]
Jest jeszcze kilka osób o pozycji trudnej do ustalenie w tej hierarchii(np. p Kłos), ale jestem przekonany, że i papieżowi by udowodnił, że nie ma pojęcia o katolicyzmie.

Dziękuję że wszystkim przedstawiłeś się, jak oceniasz innych.
To Twoje wyobrażenie, nie ma nic wspólnego z moimi poglądami, za co jestem
Bogu wdzięczny.

pozdrawiam rc

--

NTMX u kogo?