NUC6i5SYH kupić nie kupić zapytać warto

Data: 2016-02-04 16:02:48
Autor: ToMasz
NUC6i5SYH kupić nie kupić zapytać warto
W dniu 02.02.2016 o 22:48, radxcell pisze:
Druzja,

Potrzebuję złożyć PC "do telewizora
no to dołóż. JEśli rzeczywiście do TELEWIZORA, to -uwierz mi- zdołasz dokręcić całą płytę główną z normalnego pcta. jeśli tv jest malutki, to dokręć do niego laptopa z rozbitym ekranem. to najtańsze i najwydajniesze rozwiązania. Przygotuj tak system aby mógł mocno spowalniać prędkość procka.
ToMasz

Data: 2016-02-04 16:05:02
Autor: radxcell
On 04.02.2016 16:02, ToMasz wrote:
to -uwierz mi- zdołasz dokręcić całą płytę główną z normalnego pcta.
jeśli tv jest malutki, to dokręć do niego laptopa z roz

To jest ciekawy pomysł. TV wisi na ścianie, więc raczej - jeśli Cię dobrze zrozumiałem - z tyłu nic nie dokręcę, ale czy w takim razie sugerujesz, że laptop będzie wydajniejszy niż dedykowany NUCek w tej samej cenie?

p<rdx
--
spamboks (na) o dwa peel

NUC6i5SYH kupić nie kupić zapytać warto