NUDY !!!

Data: 2010-04-16 01:00:37
Autor: MH
NUDY !!!
Większość wątków dotyczy lotnictwa... A może by tak Panie z tej grupy zapodały
jakieś wyuzdane foty ?! MH

Data: 2010-04-16 01:40:28
Autor: boukun
NUDY !!!

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001931.4bc79a95newsgate.onet.pl...
Większość wątków dotyczy lotnictwa... A może by tak Panie z tej grupy zapodały
jakieś wyuzdane foty ?!

MH

Znalazłem coś ciekawego, he, he:

Tekst z grupy "NIE na Wawelu" na Facebooku
Pisze nadobna mloda niewiasta :

"juz mam dosyc tego zalobnego jeku w TVP !!!!!!!!! KURWA koles lecial do
pracy i niefortunnie zginal. Zdarza sie(newet czesto !!!). Nie ratowal
ludzi ... do konca byl przypiety pasami .... TAK JAK INNI. Nie lubilam go
za zycia i nawet po smierci mnie wkurwia ze takie halo wokol siebie
robi!!! Na komunalny z nim :P"

W innym miejscu ktos dopisuje :

" Wulkan na Islandii dolaczyl do grupy NIE na Wawelu"

Istne jaja, kto je wytoczyl ?

Data: 2010-04-16 06:38:49
Autor: awe
NUDY !!!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq888k$dka$1mx1.internetia.pl...

[...]

boukun nie przejmuj sie to tylko efekt wielopokoleniowego pijanstwa
awe

NUDY !!!