NUSSELBAUM NA CENZUROWANYM

Data: 2011-07-12 06:53:41
Autor: cytryna
NUSSELBAUM NA CENZUROWANYM
Wypowiedzi o Stefanie Niesiołowskim

Gdybym go spotkała, od razu bym go w pysk strzeliła i tyle.
Autor: Danuta Hojarska
Źródło: SuperExpress
Jeżeli pan tak swoich rodaków nazywa, to ja panu współczuję, bo proces pana degrengolady słownej postępuje.
Autor: Zbigniew Girzyński
Opis: do Stefana Niesiołowskiego, odnośnie oskarżenia Andrzeja Czumy o niepłacenie długów, po tym jak nazwał oskarżycieli małpiarnią.
Źródło: tvn24.pl z 11 lutego 2009
Ktokolwiek poważniejszy na miejscu Niesiołowskiego przykleiłby sobie teraz wąsy i przemykałby pod ścianami, zasłaniając się miednicą, a i to tylko między północą a czwartą nad ranem.
Autor: Rafał Ziemkiewicz
Źródło: blog.rp.pl 27 października 2010
Mówię do ludzi rozumnych, a więc nie do pana.
Autor: Leszek Miller
Opis: w debacie sejmowej.
Nienawiść z jaką prezentuje publicznie swoje poglądy nie tylko na temat osób homoseksualnych, ale także innych grup społecznych czy poszczególnych polityków mnie nie śmieszy. Ten język mnie obraża.
Autor Robert Biedroń
Źródło: Niesiołowski przejmuje rolę i język LPR, onet.pl, 9 listopada 2007
Osoby takie jak Stefan Niesiołowski to symbol walki z komunizmem. Z kolei sama historia walki z komunizmem w wydaniu Jarosława Kaczyńskiego to karykatura.
Autor: Grzegorz Schetyna
Opis: o zarzutach Jarosława Kaczyńskiego wobec Stefana Niesiołowskiego.
Źródło: onet.pl z 5 grudnia 2008
Pan jest dziobakiem polskiej sceny politycznej. Pan ciągle dziobie.
Autor: Michał Kamiński
Źródło: tvn24.pl
Pan na muchach to się może zna jako profesor, ale na historii to się pan nie zna w ogóle.
Autor: Zbigniew Girzyński
Opis: do Stefana Niesiołowskiego.
Źródło: dziennik.pl z 1 kwietnia 2009
Pan profesor pokazał, że można obiektywnie wypowiadać się na ten temat. On mnie wcale nie bronił i ja takiej obrony wcale nie potrzebowałem, ale wypowiadał się mądrze, rozsądnie i obiektywnie.
Autor: Stanisław Łyżwiński
Opis: o krytyce Stefana Niesiołowskiego wobec Anety Krawczyk.
Źródło: Łyżwiński dla WP: jestem kozłem ofiarnym
Poseł Niesiołowski przez całe życie robi badania nad muchówkami. Nad tymi muszkami czarnymi. Ja podejrzewam, że one mu rozum wyjadły.
Autor: Danuta Hojarska
Źródło: „Super Express”
Przestępstwa kryminalne dokonane przez Pana formację polityczną, wywodzącą się z zawartego w Magdalence braterskiego porozumienia z prominentami PRL-u, są powszechnie znane a co najważniejsze, dobrze udokumentowane (...) To są również Pańskie dokonania Panie profesorze Niesiołowski!
Autor: Andrzej Lepper
Źródło: List do Stefana Niesiołowskiego
Pytam w związku z tym pana posła wnioskodawcę: Czy to jest nowy standard prowadzenia prac tej Izby, że będzie się teraz wzywało posła – proszę bardzo, może pan poseł pornogrubas? Żeby posłużyć się innym przykładem: urzędującego wiceministra edukacji narodowej pan poseł Niesiołowski był łaskaw swego czasu nazwać nutrią. Nie wiem, czym takim nutrie zawiniły panu posłowi. Wiem, że jako biolog specjalizuje się w owadach, a nie w gryzoniach. Nie wydaje mi się rzeczą właściwą, aby tak ważny urzędnik państwowy, wicemarszałek Sejmu... i inne osoby były nazywane w taki sposób.
Autor: Zbigniew Girzyński
Źródło: 6 kadencja, 1. posiedzenie Sejmu RP, debata nad wyborem wicemarszałków
Stefan Niesiołowski, jedna z medialnych twarzy obywatelskiej z nazwy partii Donalda Tuska, w przedpołudniowym programie TVN „Kawa na ławę”, wykazał się całkowitym brakiem wiedzy o naturze człowieka i ujawnił oblicze agresywnego homofoba, który uważa, że homoseksualizm jest chorobą i trzeba go leczyć.
Autor: Piotr Mieśnik
Źródło: Święto różnorodności, „Trybuna”
Stefek, teraz ty rządzisz.
Autor: Bronisław Komorowski
Opis: do Stefana Niesiołowskiego, po podpisaniu przez Komorowskiego rezygnacji z funkcji Marszałka Sejmu RP.
Źródło: tvn24.pl z dnia 8 lipca 2010 r.
To jest polityk, który bzyczy dużo, a mało z tego wychodzi. Współczuję jego żonie, bo myślę, że bardziej skupia się na bzykaniu, czyli swojej profesji profesorskiej, a mniej na realnym działaniu.
Autor: Robert Biedroń
Źródło: dziennik.pl z 30 września 2009
Uważam te słowa za bardzo zabawne, bo ani przez myśl mi nie przeszło, aby gdziekolwiek maszerować z panem Niesiołowskim i jego partią. Te słowa zdradzają największy kłopot PO, a mianowicie to, że niczym nie różni się od PiS. Te słowa – obraźliwe dla feministek i mniejszości seksualnych, świadczące o patriarchalizmie i homofobii – to właśnie ów fundament, na którym zbudowana jest zarówno tożsamość braci Kaczyńskich, jak i pana Niesiołowskiego.
Autor: Kazimiera Szczuka
Opis: po wypowiedzi Niesiołowskiego w październiku 2006 przed „Błękitnym marszem PO”, że nie życzy sobie udziału lesbijek podczas manifestacji.
Źródło: Gazeta.pl: Niesiołowski nie chce lesbijek na manifestacji
Wypisałem więcej słów z cytatów pana posła Niesiołowskiego, których używał w ciągu ostatnich dwóch lat, mianowicie: szaleńcy, paranoicy, kanalie, dureń, pornogrubasy, hołota, szkodnicy, karły moralne, ćwok i prostak. Panie pośle Niesiołowski, chciałem zapytać w związku z tym, czy jako marszałek Sejmu będzie pan w podobny sposób zwracał się do posłów (Wesołość na sali), czy też przy okazji każdych obrad będziemy mieli spektakl pod tytułem: kogo dziś obrazi Stefan Niesiołowski; pytam bardzo poważnie.
Autor: Mariusz Kamiński
Źródło: 6 kadencja, 1. posiedzenie Sejmu RP, debata nad wyborem wicemraszałków.
Z Niesiołowskiego wyszedł fanatyzm religijny, jakiś bolszewizm, który przypisywaliśmy Kaczyńskiemu.
Autor: Kazimierz Kutz we „Wprost” o przyczynach odejścia z PO, „Rzeczpospolita” z 12 października 2010
INTERNET

--

NUSSELBAUM NA CENZUROWANYM