NVFR

Data: 2010-03-24 03:03:30
Autor: dr_lukasz
NVFR
Witam,
Czy ktoś z Was posiada może uprawnienia NVFR? Wydawane są one na
konkretny czas (jak np.: IR, czy SEP(L))? Nie chodzi mi tu o okresową
weryfikację którą przeprowadzają kluby i ośrodki wynajmujące samoloty
(KTP).
Dzięki.

Data: 2010-03-24 15:10:39
Autor: gliding
NVFR
wydawane jest jako uprawnienie nie majace okreslonego terminu waznosci. ot masz i tyle.
a ktp noc istnieje i jest warunkiem stawianym przez kluby i/lub osrodki szkolenia, jesli zamierzasz wykonywac owe loty na ich sprzecie.

Użytkownik "dr_lukasz" <lukasz.drozda@gmail.com> napisał w wiadomości news:d3749d60-4c0a-4946-9dfb-66d5308dfda1q16g2000yqq.googlegroups.com...
[...]

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4971 (20100324) __________

    part000.txt - nie mozna zakonczyc dekompresji (mozliwe powody: zbyt mala ilosc wolnej pamieci lub miejsca na dysku albo problem z folderami tymczasowymi)