Na 100% spytanych urzednikow samorzadowych

Data: 2018-04-10 10:14:20
Autor: Zenek Kapelinder
Na 100% spytanych urzednikow samorzadowych
o to czy pozyczyli by Donaldowi Tuskowi 1000 zlotych. Czyli w tym przypadku 11 osob, sto procent odpowiedzialo ze nie.

Data: 2018-04-10 17:54:00
Autor: japanizer
On Wednesday, April 11, 2018 at 2:14:21 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
o to czy pozyczyli by Donaldowi Tuskowi 1000 zlotych. Czyli w tym przypadku 11 osob, sto procent odpowiedzialo ze nie.

Kolejny raz udowodniłeś, że tylko pisior może być debilem, chwalić się tym publicznie, i jeszcze się z tego cieszyć.

Data: 2018-04-10 19:22:28
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M. Wolski - PiS
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:721a3fe1-ba4a-489a-9624-622a9f8ce723googlegroups.com...
o to czy pozyczyli by Donaldowi Tuskowi 1000 zlotych. Czyli w tym przypadku 11 osob, sto procent odpowiedzialo ze nie.

Zrób ankietę czy np. 28 urzędników pożyczloby włascielowi kota złotówke! Osiągniesz wynik bliski 1:27! ;-)))

CL

Data: 2018-04-10 15:15:13
Autor: Zenek Kapelinder
Na 100% spytanych urzednikow samorzadowych
Takie dane o ktore prosisz mnie nie interesuja. Przy okazji 27:1 to duzo wiecej niz 11:0. Z mojego badania wynika ze nikt nie ufa Donaldowi Tuskowi.

Data: 2018-04-11 00:04:30
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 11 kwietnia 2018 00:15:14 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Takie dane o ktore prosisz mnie nie interesuja. Przy okazji 27:1 to duzo wiecej niz 11:0.

Hęęę...?!

Z mojego badania wynika ze nikt nie ufa Donaldowi Tuskowi.

:)))

Na 100% spytanych urzednikow samorzadowych