Na 3 numery w oranzadzie - jak najtaniej?

Data: 2009-06-12 11:57:10
Autor: ±ćęłń󶼿
Na 3 numery w oranzadzie - jak najtaniej?
Potrzeba dzwonić głównie na trzy numery w oranżadzie - który abo (najlepiej firmowy) ewentualnie nie_abo wyjdzie najkorzystniej?

Raczej byłoby przej¶cie z innego opa (oczywi¶cie po 7 lipca:)) i raczej bez aparatu (no chyba, żeby aparat zaraz pu¶cić na aledrogo).
JaC

Data: 2009-06-12 12:04:39
Autor: Flo
±ćęłń󶼿 pisze:

[...]

Idea dla firm najniższy abo + wybrane numery za 5PLN/numer.
Poł±czenia w wybranych numerach na numery Orange s± nielimitowane, a na stacjonarne 500 minut/m-c
Abo 24 netto + 3x5 = 39 netto i masz 60 minut all + 30 do Orange (po wykorzystaniu podstawowego pakietu) + z 3 numerami Orange masz full

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-06-12 12:05:50
Autor: .Zykfryd.
±ćęłń󶼿 pisze:
> Potrzeba dzwonić głównie na trzy numery w oranżadzie - który abo (najlepiej firmowy) ewentualnie nie_abo wyjdzie najkorzystniej?

Z firmowych to masz w sumie jedn± możliwo¶ć: najniższy abonament czyli Oferta dla firm 60 za 24PLN dostajesz 60 minut do wszystkich poza Play lub 160SMSow. Do tego wł±czasz do 5ciu darmowych numerów po 5PLN/miesi±c za każdy, rozmowy z darmowymi numerami nie zmniejszaj± pakietu minut. Podane ceny netto, podpisuj±c umowę na rok bez telefonu dostaniesz też pewnie jakie¶ dodatkowe minuty. Na firmę możesz też wzi±ć abonament przewidziany dla klientów indywidualnych ale nie znam oferty.

Data: 2009-06-12 11:08:37
Autor: Waldek Godel
Na 3 numery w oranzadzie - jak najtaniej?
Dnia Fri, 12 Jun 2009 12:05:50 +0200, .Zykfryd. napisał(a):

±ćęłń󶼿 pisze:

karmicie chamskiego trolla..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-12 12:25:57
Autor: Flo
Waldek Godel pisze:

karmicie chamskiego trolla..

A co mi tam. Raz na jaki¶ czas można troszkę lito¶ci okazać.   :)

Data: 2009-06-12 13:31:54
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 12 Jun 2009 11:08:37 +0100, Waldek Godel napisał(a):

±ćęłń󶼿 pisze:

karmicie chamskiego trolla..

Wcale nie. Uparcie pisze nad cytatami, ale nic więcej nie zauważyłem.
Ani nawet karmienia nie zauważyłem.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-06-12 17:53:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 12 Jun 2009 13:31:54 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Wcale nie. Uparcie pisze nad cytatami, ale nic więcej nie zauważyłem.

uparcie i zło¶liwie pomimo tysięcy pró¶b. Wiele grup olało go całkowicie i
dał sobie spokój. Ale tu jak widać chamstwo się toleruje

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-12 19:08:27
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 12 Jun 2009 17:53:22 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Wcale nie. Uparcie pisze nad cytatami, ale nic więcej nie zauważyłem.

uparcie i zło¶liwie pomimo tysięcy pró¶b. Wiele grup olało go całkowicie
i dał sobie spokój.
Ale tu jak widać chamstwo się toleruje

S± gorsze przypadki. To jest nieszkodliwe dziwactwo; pisze sensownie, więc wielkiego problemu nie widzę.

Data: 2009-06-12 20:12:12
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 12 Jun 2009 19:08:27 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

S± gorsze przypadki. To jest nieszkodliwe dziwactwo; pisze sensownie, więc wielkiego problemu nie widzę.

Przykro mi że nie widzisz. Jak szczaj± na twoj± klatkę schodow± też nie
widzisz? (albo pod twoim płotem, do wyboru)
¦mieć ten z założenia pluje wszystkim stosuj±cych się do zasad kultury w
twarz. Ty nie widzisz problemu. Przykre, naprawdę.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-12 19:56:12
Autor: ±ćęłń󶼿
Na 3 numery w oranzadzie - jak najtaniej?
Te 24 zł to jest pakiet minutowy, czy kwotowy?
A jak wygl±da sytuacja z przechodzeniem minut/kwot na kolejne okresy, i z roamingiem (roaming wychodz±cy i otrzymany wchodzi w pakiet czy nie wchodzi?)?
JaC

-- -- -

Data: 2009-06-12 14:00:08
Autor: tomekjot
Na 3 numery w oranzadzie - jak najtaniej?
Jak już to 3 (numery) po 3 (grosze) w Orange POP.

Data: 2009-06-12 23:08:49
Autor: ±ćęłń󶼿
Na 3 numery w oranzadzie - jak najtaniej?
Brzmi nieĽle, tylko jak na tego POPa przej¶ć z abo u innego niż oranż opa??
JaC

-- -- -

Jak już to 3 po 3 w Orange POP.

Na 3 numery w oranzadzie - jak najtaniej?