Na Białorusi frekwencja przekroczyła 84%.

Data: 2010-12-19 21:22:17
Autor: Chiron
Na Białorusi frekwencja przekroczyła 84%.
Użytkownik "abc"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d0e61c9$0$22816$65785112@news.neostrada.pl...

A według exit polls Łukaszenka otrzymał 76,42% głosów.
Jak widać wiara w demokrację jest tam bardzo mocna.
Demokracja kwitnie, bezrobocia nie ma, hmm ...

Ja jestem niemal przekonany, że takie jest tam rzeczywiste poparcie Łukaszenki. Poza tym- z 4 sąsiednich, poradzieckich krajów- ten_jest_jedyny, gdzie dba się o mniejszość polską.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-20 09:32:44
Autor: cyc

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:ielpho$8ua$1news.onet.pl...
[...]

O tym , ze Lukaszenko ma znaczne poparcie w narodzie nawet w naszej telewizorni sie mowi .
Jest faktem , ze ludzie na Bialorusi w zdecydowanej wiekszosci sa za nim . Chwala sobie stabilnosc i pewnosc jutra , co uwazaqja za stan najwazniejszy .. Nie boja sie bezrobocia ani tego , ze nowy wlasciciel kamienicy wyrzuci ich na bruk . Wiedza , ze choc marne , to jednak te pieniadze ktore posiadaja sa o tyle bezpieczne w bankach , ze te ostatnie nie sa wlasnoscia jakiegos Mordofa , czy innego Blumsteina , tylko panstwa . Zyja siermieznie ale na swoim i z swiadomoscia pelnej stabilizacji . Nie obserwuja tego , ze ich kosztem cwaniacy dorabiaja sie fortun a politycy pracuja na rzecz korporacji i miliarderow . Lekarze sa na ich uslugach a nie na odwrot , ze nie musza czekac rok i wiecej na przyjecie nawet wtedy , kiedy noz na gardle a zycie wisi na wlosku .
Moze to zle ale im sie wlasnie to podoba .

cyc

Data: 2010-12-21 13:57:23
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ien4bh$mn9$1news.onet.pl...

[...]

no i kosciol RK nie jest tak gnebiony jak w Polsce.
Jak byla koronacja NMP w Brasławiu jakies 2 lata tamu to władze zamknęły całe miasto pod wzgledem ruchu drogowego i przepuszczano tylko pojazdy z ksiezmi i uczestnikami uroczystosci.
Wiadomosc z pierwszej reki!

Na Białorusi frekwencja przekroczyła 84%.