Na Bia³orusi jak w RP3 - Nalot policji na redakcje

Data: 2017-03-31 12:14:11
Autor: A. Filip
Na Bia³orusi jak w RP3 - Nalot policji na redakcje
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/rewizja-w-minskich-biurach-bielsatu,728209.html
Milicja wesz³a do redakcji telewizji Bie³sat
31 marca 2017, 11:04
Do biur niezale¿nej telewizji Bie³sat w Miñsku wkroczy³a milicja -
potwierdzi³ przedstawiciel tej stacji Alaksiej Minczonak. [...]

Równaj± do RP3? :-)

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel, jedna "nie¶wietlana" przysz³o¶æ.

Data: 2017-03-31 13:29:45
Autor: Trefni¶
W dniu .03.2017 o 12:14 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Ale¿ jaka to niezale¿na telewizja?
Bie³sat???

:O

https://pl.wikipedia.org/wiki/Bie%C5%82sat_TV

Je¶li powy¿szy link komu¶ nie zadzia³a, to:
https://goo.gl/NlVNpe

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/koniec-tv-bielsat-szef-msz-bialorusini-naucza-sie-polskiego,704083.html

Prawnie wchodzi w sk³ad Telewizji Polskiej i jest jej czê¶ci±!
Zapewne sporo osób nie wiedzia³o, ¿e Bie³sat jest finansowany przez  polskie MSZ.
Przy czym IMHO to pewne nie jest, byæ mo¿e p³acimy za Bie³sat w  abonamencie.

Ja wiem, ¿e politycy nauczyli siê mieæ swój naród za idiotów, ale  dziennikarze niezale¿nej podobno (jak Bie³sat?) TVN nie powinni oszukiwaæ  swoich widzów.

"Ca³a prawda ca³± dobê"?
"Gówno prawda ca³± dobê"!

--
Trefni¶

Na Bia³orusi jak w RP3 - Nalot policji na redakcje