Na Byd³oszewskiego trafi³o...

Data: 2015-04-24 22:05:50
Autor: Bartolomeo
Na Byd³oszewskiego trafi³o...
....i nie wiem czy siê cieszyæ czy smuciæ, ¿e tyle jeszcze zarazy zosta³o.
Na Onecie prewencyjnie wy³±czyli mo¿liwo¶æ dodawania komentarzy pod artyku³ami o jego zgonie, czy¿by Polacy tak nie lubili pana profesora? Ciekawe za co?

Data: 2015-04-24 14:49:13
Autor: szklanynocnik
Na Byd³oszewskiego trafi³o...
W dniu pi±tek, 24 kwietnia 2015 22:05:51 UTC+2 u¿ytkownik Bartolomeo napisa³:
[...]

Z jednej strony gojce powinni byæ wdziêczni srulom za wyjebanie ruskich
z PL, z drugie:) srule wyjebali te¿ gojców. Przejêli finanse, handel,
produkcje, pomalutku idziemy w stronê modelu usa gdzie 3% ludzi
ma 95% w³asno¶ci.

Data: 2015-04-24 14:54:18
Autor: Marek
Na Byd³oszewskiego trafi³o...
W dniu pi±tek, 24 kwietnia 2015 23:49:13 UTC+2 u¿ytkownik szklan...@gmail.com napisa³:
> [...]

z PL, z drugie:) srule wyjebali te¿ gojców. Przejêli finanse, handel,
produkcje, pomalutku idziemy w stronê modelu usa gdzie 3% ludzi

....a 97% bedzie walczylo o to, zeby miec prace.

Data: 2015-04-25 07:13:19
Autor: Joschi
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:3ce5bca3-24f0-45c1-a973-3f0c1115fd5fgooglegroups.com...
[...]

Ruskie i tak by wyjechali, okres ochrony Polski przed niemieckim rewizjonizmem siê koñczy³....

Data: 2015-04-24 18:09:05
Autor: Stachu Chebel
[...]

Profesora? Mia³ chocia¿ mgr? Ola³ z³onet.. Na WP komentarze jak tralala :))

Data: 2015-04-25 04:28:53
Autor: Geoten
Na Bartolodurnia trafi³o...

U¿ytkownik "Bartolomeo" <none@none.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:mhe7mu$3ge$1node2.news.atman.pl...

Na Onecie prewencyjnie wy³±czyli mo¿liwo¶æ dodawania komentarzy pod artyku³ami o jego zgonie,

Za du¿o durni Onet przyci±ga, wiêc na wszelki wypadek wy³aczyli.

Data: 2015-04-25 05:05:11
Autor: szklanynocnik
Na Bartolodurnia trafi³o...
u¿ytkownik Geoten napisa³:

Za du¿o durni Onet przyci±ga, wiêc na wszelki wypadek wy³aczyli.

Kiedy maj± pogl±dy zgodne z prezentowanymi w tivi wtedy s± nazywani
m±drym elektoratem:)

http://img.zszywka.pl/1/0333/w_2657/cytaty/z-pradem-plyna-tylko-smieci.jpg

Data: 2015-04-25 07:32:57
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-24 o 22:05, Bartolomeo pisze:
[...]

Mo¿esz zdefiniowaæ ow± zarazê?
   Polakom pan profesor zwyczajnie zwisa³, podobnie zreszt± jak inni idole na których w³adze kreuj± niektórych ludzi.
Natomiast ja osobi¶cie nie mam najmniejszego zamiaru ustosunkowywaæ siê do ich prowakacyjnego szczekania, Bartoszewskiego po prostu lubi³em s³uchaæ bo swoje przemowy mia³ bardzo wyraziste. Tak samo np. lubi³em ogl±daæ Papie¿a JP2 w zagranicznych przekazach, zagranicznych to z tego powodu ¿e w "polskich" tego nies³ychanie m±drego cz³owieka ca³y czas zag³usza³o lizusowskie, prowakacyjne szczekanie jakiego¶ komentatora.

Data: 2015-04-25 10:33:35
Autor: zdumiony
[...]

O zmar³ych mówi siê albo dobrze albo wcale, nawet o samobójcy Lepperze mówi siê teraz dobrze

Data: 2015-04-25 05:09:59
Autor: szklanynocnik
Na Byd³oszewskiego trafi³o...
u¿ytkownik zdumiony napisa³:

O zmar³ych mówi siê albo dobrze albo wcale, nawet o samobójcy Lepperze mówi siê teraz dobrze

Bo ludzie siê skapnêli ¿e nie wszystko co na jego temat mówili
europejsy by³o prawd±.

Taki zbieg okoliczno¶ci:
http://cdn15.se.smcloud.net/t/photos/t/127821/czy-ktos-wszedl-do-leppera-1_20856703.jpg

Akurat by³o odnawianie budynku:)

Ja pierdziu, du¿o tych zbiegów okoliczno¶ci:
http://img8.demotywatoryfb.pl//uploads/201210/1351463557_z2ccby_600.jpg

Data: 2015-04-25 20:46:21
Autor: Mark Woydak
Na Byd³oszewskiego trafi³o...

U¿ytkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f4dbc0da-d966-4a62-a3fc-01444145d709googlegroups.com...

--

Wiesz co, pierdol siê. Twoj Jarcio nie siêga kostek Bartoszewsigo. To by³ kto¶ a w jeste¶cie smiecie.

MW

Data: 2015-04-25 13:28:22
Autor: Mark Woydak
[...]

Có¿, ty nie do¿yjesz takich sêdziwych lat, nikt o tobie nie wspomni, a psy bêd± szcza³y na twój grób. Tak skoñæzysz zaka³o spo³eczeñstwa. Zadusi ciê nienawi¶æ i pieniactwo.

MW

Na Byd³oszewskiego trafi³o...