Data: 2011-10-04 00:55:03 | |
Autor: J.F. | |
Na Galileo robią testy | |
Dnia Mon, 3 Oct 2011 22:11:55 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
Pierwszy polegał na przejechaniu trzema takimi samochodami odcinka o długości 100 w niemczech to ch* predkosc. Za szybko zeby miedzy tirami, za wolno przy ich wyprzedzaniu. stosować się do przepisów. Trzeci miejscami jedzie pod 200. Przy setce czas A to jakas ch* autostrada w dodatku. Czemu srednia 100km/h. Bez ograniczenia nie było o połowę krócej niż przy setce. 50 minut. Bo niestety taka prawda - wskazowka momentami opiera sie o 200, a srednia ... 120. Ograniczenia, korki, remonty, wyprzedzajace sie ciezarowki, deszcz. Oczywiscie nie zawsze i nie wszedzie - czasem udaje sie szybciej. A w kraju .. niedawno patrzylem w logi - srednia 123 przy maksymalnej 151 (wiem, kapelusznicze auto). Prowizorycznie i po amatorsku sprawdzali Bo to wcale nie jest stresujace. Przynajmniej poki sie lampka rezerwy nie pali :-) Za to przy tankowaniu ten z setką spalił mniej więcej połowę tego co Hi hi - uroki matematyki. Z Berlina do Monachium jest 600km. I mowisz ze nie ma roznicy czy to potrwa 7h czy 5h ? J. |
|
Data: 2011-10-04 19:20:06 | |
Autor: jerzu | |
Na Galileo robią testy | |
On Tue, 4 Oct 2011 00:55:03 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: 100 w niemczech to ch* predkosc. Za szybko zeby miedzy tirami, za wolno Właśnie to samo mówiła dziewczyna, która miała za zadanie jechać 100 km/h. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|