Data: 2011-10-04 23:05:31 | |
Autor: Kwik | |
Na Galileo robią testy | |
W dniu 2011-10-04 00:11, kogutek pisze:
Pierwszy polegał na przejechaniu trzema takimi samochodami odcinka o długości No trudno zeby bylo o polowe krocej - jak widac przy dozwolonej max 100km/h srednia wyszla 85km/h - zeby srednia byla dwa razy wyzsza a co za tym idzie - czas przejazdu dwa razy krotszy - to auto musialoby jechac nie "pod 200" a zapierniczac na dozwolonych odcinkach "pod 300" zeby nadrobic rozpedzanie sie, ograniczenia, zakrety ktorych nie da sie przejechac z taka predkoscia itd. itp. Ktos kto spodziewal sie czasu 2x krotszego jest niezbyt rozgarniety moim zdaniem. Druga sprawa jest konkluzja z testu - to zalezy jakie kto przyjmuje kryteria... Jesli bylo nim mniejsze spalanie to po co bylo w ogole przeprowadzac ten test? Kazdy kto ma minimalne doswiadczenie w jezdzie samochodem bylby w stanie dac odpowiedz przed startem. Nie da sie natomiast ukryc ze bez ograniczen czas przejazdu byl niemal 30% krotszy. Na 100 km wyszlo 20 minut (a ile mialo wyjsc, 50 min roznicy...?), ale jak ktos sie wybierze na wycieczke z Hamburga do Stuttgartu bedzie na miejscu prawie 2h szybciej. Krotko piszac - test to gupota straszna, w ten sposob mozna udowadniac co sie chce. Kwik |
|