Na Hawajach nie ma DIR ........

Data: 2009-04-21 15:06:54
Autor:
Na Hawajach nie ma DIR ........
 Piotr <jitte@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Obejrzałem ostatnio film Into The Blue 2 The Reef, pomijając walory
artystyczne tego filmu..... , jest tam wiele scen nurkowych. Na żadnej z nich
nie zauważyłem octopusa !!! tylko pierwszy i jeden drugi..... Czyżby tam DIR
jeszcze nie dotarł ?

Proponuję nasłać im jakiegoś nawiedzonego nosiciela jedynie słusznej
konfiguracji. pozdrawiam rc

Data: 2009-05-25 05:02:21
Autor:
Na Hawajach nie ma DIR ........
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> jeszcze nie dotarł ?

Proponuję nasłać im jakiegoś nawiedzonego nosiciela jedynie słusznej

http://cgi.ebay.de/Kompletgeraet-vom-allerfeinsten-zu-verkaufen_W0QQitemZ270392721724QQihZ017QQcategoryZ32536QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Obejrzyjcie zdjęcia nie ma tu burdelu butli bimbających się, wężowiska. SĄ inne drogi, zawory mogą być w wygodnym miejscu. Nawet 1 AO.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-25 09:27:00
Autor: jacekplacek
Na Hawajach nie ma DIR ........
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >  Piotr <jitte@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > Obejrzałem ostatnio film Into The Blue 2 The Reef, pomijając walory
> [...]

721724QQihZ017QQcategoryZ32536QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Obejrzyjcie zdjęcia nie ma tu burdelu butli bimbających się, wężowiska.
 Bocznych butli nie ma w komplecie. Fajne te zasłonki zamiast siatek.

--

Na Hawajach nie ma DIR ........