Na KK 5 mld rocznie, długów 100 mld rocznie

Data: 2010-07-08 04:04:22
Autor: Pistacjusz
Na KK 5 mld rocznie, długów 100 mld rocznie
Wszystkim których denerwuje 5 mld złotych rocznie przeznaczanych z
budżetu na KK radzę zwrócić uwagę, że PO zadłuża Polskę w tempie 100
mld rocznie niczego za to nie buduj±c.
To jest 20 razy więcej.

Data: 2010-07-08 11:12:05
Autor: apr...
Na KK 5 mld rocznie, długów 100 mld rocznie
Pistacjusz <pistacjusz@gmail.com> napisał(a):
Wszystkim kt=F3rych denerwuje 5 mld z=B3otych rocznie przeznaczanych z
bud=BFetu na KK radz=EA zwr=F3ci=E6 uwag=EA, =BFe PO zad=B3u=BFa Polsk=EA w=
 tempie 100
mld rocznie niczego za to nie buduj=B1c.
To jest 20 razy wi=EAcej.

to jest 270 milionów dziennie, to 11 mln 250tys. na godzinę to jest 3150 zł na sekundę.

Data: 2010-07-08 13:56:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Na KK 5 mld rocznie, długów 100 mld rocznie

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i14bq5$etq$1inews.gazeta.pl...
a ile na milisekunde?

Data: 2010-07-08 13:09:04
Autor: Dape
W dniu 2010-07-08 13:04, Pistacjusz pisze:
Wszystkim których denerwuje 5 mld złotych rocznie przeznaczanych z
budżetu na KK radzę zwrócić uwagę, że PO zadłuża Polskę w tempie 100
mld rocznie niczego za to nie budujÄ…c.
To jest 20 razy więcej.

No właśnie. A tak mogło by być tylko 95 mld! 100 mld idzie ze względu na pracę państwa (czy wydajną czy nie nie ma tu znaczenia).
  5mld idzie na gusĹ‚a zabobonnej części spoĹ‚eczeĹ„stwa i temu zawsze i wszÄ™dzie trzeba mĂłwić NIE.

Data: 2010-07-08 04:12:20
Autor: Pistacjusz
On 8 Lip, 13:09, Dape <dape_n...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Wszystkim których denerwuje 5 mld złotych rocznie przeznaczanych z
> budżetu na KK radzę zwrócić uwagę, że PO zadłuża Polskę w tempie 100

No wła¶nie. A tak mogło by być tylko 95 mld! 100 mld idzie ze względu na
pracę państwa (czy wydajn± czy nie nie ma tu znaczenia).
  5mld idzie na gusła zabobonnej czę¶ci społeczeństwa i temu zawsze i
wszędzie trzeba mówić NIE.

OK, nie jestem zwolennikiem dotowania Watykanu.
Ale zauważ, że w porównaniu z KK to PO jest megazłodziejem.

Data: 2010-07-08 13:15:51
Autor: Dape
W dniu 2010-07-08 13:12, Pistacjusz pisze:
[...]

Na szczęście żyjemy w kraju gdzie wydatki budżetowe są publiczne. Można sprawdzić co na ile wydają a co chowają do kieszeni. Podejmiesz się ?

Data: 2010-07-08 13:38:41
Autor: konus
Na KK 5 mld rocznie, długów 100 mld rocznie

Użytkownik "Dape" <dape_news@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i14bkj$ceo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdyby przyjac , ze kosciol wyludzil od panstwa tylko 5 mld a nie 25 , ktora to kwota jest zdecydowanie blizsza prawdy .

kwa kwa

Data: 2010-07-08 13:41:48
Autor: ab.666

"Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> wrote in message

Wszystkim których denerwuje 5 mld złotych rocznie przeznaczanych z
budżetu na KK

Zgubił pan zero.... na Krk idzie z budżetu ok. 50 mld. zł/rocznie w postaci
gotówki i darowizn.
A ile budżet traci w wyniku przestępstw gospodarczych będ±cego poza kontrol±
Ko¶cioła to już nikt nie wie....

ab.

Data: 2010-07-08 13:55:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Na KK 5 mld rocznie, długów 100 mld rocznie

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7e261eb5-0226-4ead-8564-ebb21ccc2780x27g2000yqb.googlegroups.com...
Wszystkim których denerwuje 5 mld złotych rocznie przeznaczanych z
budżetu na KK radzę zwrócić uwagę, że PO zadłuża Polskę w tempie 100
mld rocznie niczego za to nie buduj±c.
To jest 20 razy więcej.
Byłoby o 5 mld mniej. Wiesz: ziarnko do.....

Na KK 5 mld rocznie, długów 100 mld rocznie