Na Kudlon

Data: 2012-05-11 17:22:08
Autor: arysto teles
Na Kudlon
Witam!

Chcialabym zachecic do pojscia na Kudlon czarnym szlakiem od kosciola
w Lubomierzu, ale jest to propozycja tylko dla tych, ktorzy potrafia
siodmym zmyslem dojrzec oznakowanie.
Jest ono niestety, zwlaszcza na poczatkowej trasie, gdy jest wiele
drog do wyboru, niedostateczne.
Od miejscowej ludnosci wiem, ze bladzenie jest tam nagminne.

Mysle, ze jednak Kudlonski Baca skutecznie zacheci do wedrowki, a
takie niedopatrzenia zostana usuniete.

Pozdrawiam
Arysto

Data: 2012-05-15 08:58:06
Autor: Olin
Na Kudlon
Dnia Fri, 11 May 2012 17:22:08 -0700 (PDT), arysto teles napisał(a):

Chcialabym zachecic do pojscia na Kudlon czarnym szlakiem od kosciola
w Lubomierzu, ale jest to propozycja tylko dla tych, ktorzy potrafia
siodmym zmyslem dojrzec oznakowanie.

Należy zgłosić problem do stosownych organów:
http://www.pttk.pl/poczta.php

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Przejdą lata i wieki przeminą, pójdą w zapomnienie złodzieje
 i aferzyści z pierwszych stron gazet, a ojca Tadeusza Rydzyka
 będą zapewne wspominały pokolenia jak Ojca Kordeckiego.
 Prawda zmartwychwstała, choć grobu pilnowali żołnierze."
prof. Włodzimierz Bojarski

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-05-16 21:33:13
Autor: Piotr
Na Kudlon

Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:dzx9mftk1e2p.1o9smicqeyu9g$.dlg40tude.net...
[...]

A od czego mapa i umijętność czytania i jej interpretacji w terenie, że nie wspomnę o GPS?
Pozdrawiam

Data: 2012-05-17 11:56:34
Autor: arysto gor
Na Kudlon
On 16 Maj, 21:33, "Piotr" <antys...@p0czta.tp.pl> wrote:
Użytkownik "Olin" <k...@adres.w.stopce> napisał w wiadomościnews:dzx9mftk1e2p.1o9smicqeyu9g$.dlg40tude.net...> Dnia Fri, 11 May 2012 17:22:08 -0700 (PDT), arysto teles napisał(a):

> [...]

> Grzesiek

A od czego mapa i umijętność czytania i jej interpretacji w terenie, że nie

A to dobre!

Mapa jest jak sadze na wyposazeniu kazdego wedrowca po gorkach, ale
zeby wiedziec o czym w tym przypadku pisze to jednak nalezaloby sie
tam wybrac !
GPS zas nie jest az tak niezbedny, by pochodzic sobie w Beskidzie
Wyspowym, badz Gorcach. Chyba,ze sie jednak bardzo myle i kazdy
piechur jednak go posiada.

Pozdrawiam
Arysto

Data: 2012-05-18 06:33:00
Autor: Robert Ostrowski
Na Kudlon
arysto gor <arystokratka.gor@gmail.com> napisał(a):
[...]

Nie mylisz się. GPSa zapewne posiadają wszyscy którzy w góry podjeżdżają
samochodami...także na GPSie a przeciętny piechur długodystansowy rezygnuje z
tego gadżetu. Przynajmniej nie zamierzam poruszać się na tym urządzeniu.
Czytanie mapy jest bezcenne.

Data: 2012-05-18 08:56:46
Autor: Olin
Na Kudlon
Dnia Thu, 17 May 2012 11:56:34 -0700 (PDT), arysto gor napisał(a):

Mapa jest jak sadze na wyposazeniu kazdego wedrowca po gorkach, ale
zeby wiedziec o czym w tym przypadku pisze to jednak nalezaloby sie
tam wybrac !

Schodziłem omawianym szlakiem w maju 2009 i trafiłem do Lubomierza bez
żadnych sensacji. GPS-a jeszcze wtedy nie miałem, czyli nie odbiegałem od
przeciętnej piechurowej długodystansowej.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-05-18 13:17:02
Autor: arysto gor
Na Kudlon
On 18 Maj, 08:56, Olin <k...@adres.w.stopce> wrote:
> [...]

żadnych sensacji. GPS-a jeszcze wtedy nie miałem, czyli nie odbiegałem od
przeciętnej piechurowej długodystansowej.

No wlasnie, a ja wychodzilam i moze dlatego bylo troche ciezko!!!

Co do cudownosci wynalazku GPS, to podaje link
http://www.limanowa.in/wydarzenia;nawigacja-wyprowadzila-ja-w-las,9746.html

Pozdrawiam
Arysto

Data: 2012-05-21 09:09:27
Autor: Olin
Na Kudlon
Dnia Fri, 18 May 2012 13:17:02 -0700 (PDT), arysto gor napisał(a):

http://www.limanowa.in/wydarzenia;nawigacja-wyprowadzila-ja-w-las,9746.html

"Kobieta ufając nawigacji wjechała toyotą yaris do lasu i zgubiła się. Nie
wiedziała gdzie jest. Odczytała jedynie nazwę osiedla, którą podała
policjantom."

Gdyby miała GPS turystyczny, mogłaby podać organom swe współrzędne.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

Zasada Larsona:
Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-05-21 15:41:27
Autor: Tomasz Sójka
Na Kudlon
Dnia Mon, 21 May 2012 09:09:27 +0200, Olin napisał(a):

[...]

Mój GPS automobilowy podaje współrzędne również. Ale wątpię czy organom
taka informacja na coś by się przydała.
Pzdr. Tomek

Data: 2012-05-21 15:59:44
Autor: Olin
Na Kudlon
Dnia Mon, 21 May 2012 15:41:27 +0200, Tomasz Sójka napisał(a):

Mój GPS automobilowy podaje współrzędne również. Ale wątpię czy organom
taka informacja na coś by się przydała.

Sądziłem, że do policji przyjmują teraz najlepszych z najlepszych i
potrafią nawet ustalić położenie na podstawie współrzędnych.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
św. Tomasz z Akwinu

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-05-21 16:59:48
Autor: Zbynek Ltd.
Na Kudlon
Olin napisał(a) :
[...]

Jeżeli oni są przyjęci przedtem, to mogą nie ustalić.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Na Kudlon