Na Odlewniczej bez zmian

Data: 2011-05-12 10:09:01
Autor: WOJO
Na Odlewniczej bez zmian
ale czas na ponowną naukę podchwytliwych pytań, dojazdy, zdawanie itp oraz cała stresowa otoczka z tym związana kosztują nieco więcej.

Namarudziłem, ale wcale mi nie jest lepiej. Więc jaki w tym sens?
Łączę się z Twoją kobietą w bólu (jakkolwiek to nie brzmi) :).
Też się przygotowuję do ostatniego teoretycznego egzaminu na prawko w życiu.
Do pytań wykorzystywałem program ze strony. http://www.grupa33.jgora.pl/
Jednak w pewnym momencie coś mi zaczęło nie pasować i sprawdziłem w aktualnej bazie odpowiedzi.
Okazało się, że producent oprogramowania ma w d. prawidłowe odpowiedzi.
Na moje zwrócenie uwagi, twierdzą, że są nieomylni !
Ostrzegam więc przed korzystaniem z programu ściągniętego z w/w strony - zawiera błędne odpowiedzi.

Kiedy KUR.... będzie tak, że urzędnik będzie odpowiedzialny za słowa, które wygłasza jako ekspert?
Niestety w Polsce nigdy. :(
Pozdrawiam !
WOJO

Na Odlewniczej bez zmian