Na Opał - czym jezdzic

Data: 2010-09-30 08:45:51
Autor: Vlad The Ripper
Na Opał - czym jezdzic

Użytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisał w wiadomości news:i80aep$h5u$1news.onet.pl...
Mam do Was pytanie, jakie wspolczesne marki i modele sprawuja sie dobrze na opale? Co byscie polecali, czy pompowtryskiwacze w starszych audi A4, daja rade?  A moze mercedesy? Rozumiem ze raczej Common Rail odpada w tej klasyfikacji. Chodzi mi o bardziej wspolczesne samochody, oczywiscie mam swiadomosc ze mozna jezdzic Escortem CL, ale prosilbym o sugestie zwiazane z nowszymi typami.

pozdrawiam, st.
W sumie czytałem na forum golfa, że opał jest równie dobry jak zwykła ropa, nawet na pompowtryskach i common rail na nim jeżdżą.. Tylko dobry, nie jakis odbarwiany syf z pozostałościami kwasu (tego bym do ursusa nawet nie zalewał. Mój ojciec silniki i pompy w obu ciągnikach po sezonie dwóch sezonach na tym syfie remontował). Mój TDI na pompowtrysku nie protestuje na mieszance bio ze zwykłą ropą.

Na Opał - czym jezdzic