Na PSP klimatyzacja dziala wysmienicie

Data: 2009-02-22 10:10:20
Autor: awe
Na PSP klimatyzacja dziala wysmienicie
Tu Jaroslaw Kaczynski czulby sie fantastycznie, wszystkie mikroboty polityczne sa usuwane automatycznie. Prawda Kawecki? No ale przeciez nie dajmy nabic sie w butelke. Toz to nieistotny temat, wiec nakierujmy pojazd na droge. Nie jedzmy poboczem. Za komuny oszczedzano drog. Stad taki nawyk macherow od PR w PO. Jakze oni maja z nimi wiele wspolnego. Winne geny?
Tak wiec A KRYZYS BARANY?
awe

Data: 2009-02-22 12:05:32
Autor: ColgatesBilly

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:gnr4pi$96j$1news.onet.pl...
[...]

Gdybym nie wierzyl, ze moja dzialalnosc na PSP moze przyniesc Polsce
korzysc i ze wyprowadzi Polske z kryzysu, to wierzcie mi i daje na to MOJE slowo
.... nie pozostalbym na tej grupie ANI MINUTY DLUZEJ!!¨
;)

( a la Tusk )

PS co z kolei, zwalil z Obamy takie dretwe i tanie teksty,
acz akurat w tym jednym przypadku, nie udalo mi sie Tuska pobic
w tym zalosnym patosie autoheroicznym'''Kol

Data: 2009-02-23 08:24:27
Autor: Vic
ColgatesBilly wrote:
Gdybym nie wierzyl, ze moja dzialalnosc na PSP moze przyniesc Polsce
korzysc i ze wyprowadzi Polske z kryzysu, to wierzcie mi i daje na to MOJE slowo
... nie pozostalbym na tej grupie ANI MINUTY DLUZEJ!!¨

Mesjasz?

Colgates zaczyna tracić kontakt z rzeczywistością? ;)
Czy już zaczyna podpadac pod tę samą kategorię co Panslavista, tj. "Realizator Wielkiej Misji Uskutecznianej Poprzez Napisanie Kilku Postow na PSP" ?
:)

--
Vic

"Beret z antenką, antenka z berettą"
Ja

Data: 2009-02-23 11:04:57
Autor: Piotr
Na PSP klimatyzacja dziala wysmienicie
Dnia Mon, 23 Feb 2009 08:24:27 +0100, Vic napisał(a):

Mesjasz?

A ty vicu, tutaj tylko spuszczasz frustrację?
pz
Piotr

Data: 2009-02-23 11:28:54
Autor: Vic
Piotr wrote:
A ty vicu, tutaj tylko spuszczasz frustrację?

Ja tu sobie piszę dla rozrywki :)
Natomiast śmieszą mnie "bojownicy", którzy piszą aby przynieść korzyść Polsce :)

Data: 2009-02-23 12:34:37
Autor: ColgatesBilly

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gntjfa$ph5$1mx1.internetia.pl...
ColgatesBilly wrote:
[...]

To jakos brak ci poczucia humoru, jak na rozrywkowca,
bo takie wypowiedzi ( sila, przekonanie, honor slowa) to typowa
sztampa (wrecz doslowna) ostatnich wystapien Tuska.

Smiesznym ich zalozeniem jest to, ze Tusk chyba uwierzyl swoim mediom
ze JUZ jest ktos, wiec.,.. powoluje sie niejako sam  na swoj autorytet.
Kol

Data: 2009-02-23 11:52:53
Autor: Vic
ColgatesBilly wrote:
Smiesznym ich zalozeniem jest to, ze Tusk chyba uwierzyl swoim mediom
ze JUZ jest ktos, wiec.,.. powoluje sie niejako sam  na swoj autorytet.

He, he, widzisz - poniedzialek rano i nie zatrybilem...
A to naprawde perelka! Bardzo udana parodia :)

Data: 2009-02-23 12:55:32
Autor: ColgatesBilly

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gntvm3$87c$1mx1.internetia.pl...
ColgatesBilly wrote:
[...]

W sumie niezbyt, bo napisalem to w tydzien po tym jak to znowu zauwazylem, 'tak wiec... nieudolnie, bez przekonania odgrzalem swoj stary kotlet.

Tusk jest nie do podrobienia ;)

P-Kol

Data: 2009-02-24 03:28:43
Autor: awe

[...]

[...]