Na Pierniki z Wawy (Piaseczno) /Piątek zes rana

Data: 2011-04-28 08:44:40
Autor: Norbi
Na Pierniki z Wawy (Piaseczno) /Piątek zes rana
W dniu 2011-04-27 21:45, Kefir pisze:

Inne: litości, bez sikania co 50 km. Co innego coś zjeść, ale o tym
już wspominałem.

Nie przesadzasz - jedzenie co 30-45 minut ? :D
(Sandomierz, Nowa Deba, Rzeszow)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-04-28 00:33:34
Autor: Kefir
Na Pierniki z Wawy (Piaseczno) /Piątek zes rana
Elou!

On Apr 28, 8:44 am, Norbi <norbi...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-04-27 21:45, Kefir pisze:

> Inne: litości, bez sikania co 50 km. Co innego coś zjeść, ale o tym
> już wspominałem.

Nie przesadzasz - jedzenie co 30-45 minut ? :D

Jesli tylko sprobujesz ruskich kole Nowej Deby to zapomnisz o
przesadzie ;)

(Sandomierz, Nowa Deba, Rzeszow)

.... ee, ze w sensie spotykamy sie i ciagniemy razem? W iksie to Ty
trojki nie zapniesz ;) Ale bardzo mi bedzie milo. Zadzwon gdyz
stracilem sporo numerow tel.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & czykozy (XT660X na dyżurze)

Data: 2011-04-28 08:44:32
Autor: Glub
Norbi <norbisz1@o2.pl> wrote:
[...]

W święta festiwalem ten kierunek ale z przystankiem końcowym w Rozwienicy.
Dało radę z jednym przystankiem na zgred była i kanapkę:)

A jakby kto jechał w sobotę rano to z moja ekipą ruszamy o 7 ze statoila
przy pulawskiej/poleczki

--
Glub SW-T400

Data: 2011-04-28 08:45:54
Autor: Glub
Na Pierniki z Wawy (Piaseczno) /Piątek ze s rana
Glub <glubone@gmail.com> wrote:

W święta festiwalem

Damn autocorrection.
Testowalem