Na Ukrainie - Lenin jak polski papież

Data: 2014-03-24 13:31:30
Autor: miś z okienka
Na Ukrainie - Lenin jak polski papież
Ostatnio nie tylko Kwaśniewski, ale i sam Lenin naśladuje polskiego Papę. Wszędzie gdzie się pojawia, kłania się ziemi, aby ją pocałować. Oto zdjecia i mapki ostatnich leninopadów:
https://euromaidanpr.wordpress.com/2014/02/22/leninopad-falling-lenins-this-night-in-ukraine/comment-page-1/
http://www.huffingtonpost.com/2014/02/24/leninopad-falling-lenins-statues-ukraine_n_4847364.html
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15509618,_Leninopad____Ukraincy_obalaja_kolejne_pomniki_Lenina.html
http://iaryna.cartodb.com/viz/b42d0d78-9b3b-11e3-9701-0ed66c7bc7f3/embed_map?title=true&description=true&search=false&shareable=true&cartodb_logo=true&layer_selector=false&legends=false&scrollwheel=true&sublayer_options=1&sql=&sw_lat=45.67548217560647&sw_lon=22.5&ne_lat=52.696361078274485&ne_lon=43.59375

Data: 2014-03-24 14:49:41
Autor: boukun
Na Ukrainie - Lenin jak polski papież
Wolałbym pomniki Lenina, niż Papieża, który pomógł sprzedać syjonistom Polskę...

Przynajmniej tyle nie kosztują i nie zniewalają...

boukun

Data: 2014-03-24 20:23:01
Autor: miś z okienka
Na Ukrainie - Lenin jak polski papież

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lgpe2u$th2$1mx1.internetia.pl...
Wolałbym pomniki Lenina

Pomnik bandyty zamienia ludzi w bandytów, albo w zwykłe gówno. Czym jesteś?

, niż Papieża, który pomógł sprzedać syjonistom Polskę...

Wiesz co to jest syjonizm? Jeżeli nie wiesz, to nie używaj słów, których nie rozumiesz.

Data: 2014-03-24 23:03:59
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lgq0ia$hmt$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lgpe2u$th2$1mx1.internetia.pl...
Wolałbym pomniki Lenina

Pomnik bandyty zamienia ludzi w bandytów, albo w zwykłe gówno. Czym jesteś?

Już ja wiem, jakic szkód do tej pory wyrządził JPII narodowi polskiemu, już ja wiem, kto jest w moich czasach bandytą...

boukun

Data: 2014-03-24 23:58:02
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lgqb2s$v0f$1mx1.internetia.pl...
[...]

Módlcie się komuszki do JPII rano i wieczorem. Gdyby nie on, mielibyście w Polsce swój Majdan...

Data: 2014-03-25 01:59:00
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lgqh0g$3rc$1node1.news.atman.pl...

[...]

Na to przyjdzie jeszcze czas...

boukun

Data: 2014-03-25 19:01:40
Autor: miś z okienka

[...]

No to zważ komuszku, żebyś nie musiał kłaniać się do ziemi jak twój zasrany Lenin... Myślisz że młodzi ludzie pójdą walczyć za twój gówniany PRL?

Data: 2014-03-25 19:58:53
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lgsg7f$sgk$2node2.news.atman.pl...

[...]

Ludzie będą walczyć o swoja wolność i zrzucenie kajdanów i o godność...

boukun

Data: 2014-03-25 21:45:09
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lgskig$iki$1mx1.internetia.pl...
[...]

No to uważaj z tym gównianym Leninem, żebyć nie oberwał razem z nim w imię wolności i godności.

Data: 2014-03-24 15:21:12
Autor: Lord Donald
Na Ukrainie - Lenin jak polski papieĹź

A co mają krzyżem leżeć przed tym oszustem bandytą i zdrajcą papierzem który kazał rozkraść nasz kraj przez żydowski Watykan? Lenin to był mądry człowiek, a te bandziory złodzieje z Watykanu którzy posadzili Hitlera wymordowali tylu polaków, nie licząc historii przed, inkwizycji i wypraw krzyżowych, uważasz że ten faszystowski syndykat zbrodni coś znaczy ze swoimi włodarzami hipokrytami, po za tym Lenin nie stworzył pedofilskiej siatki jak JPII ku uciesze swoich siepaczy jakich posiada watykan.

Data: 2014-03-24 15:49:40
Autor: Aleksander
Na Ukrainie - Lenin jak polski papież
Jakitępy naród ci Ukraińcy.  Tyle zniszczytli , a zbudowali choć coś? Burzyć to frajda , głownie dla wandali. A przeciez czy chcą czy nie , to jest po prostu kawałek historii, a ta nie zawsze musi byc piękna. Trzeba to brac na zasadzie historycznej pamiątki, najwyżej nie hołubić nie odświeżać, za to budowac nowe piękniejsze obiekty. A tu polityka zgruzowania, jak w Polsce przemysłu, najpierw zburzona, a teraz nic nie ma bo nic nowego nie zbudowano.
Głupi, głupi, ....

Alx

Data: 2014-03-24 20:32:26
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:5330460e$0$2234$65785112news.neostrada.pl...
Jakitępy naród ci Ukraińcy.  Tyle zniszczytli, a zbudowali choć coś? Burzyć to frajda , głownie dla wandali.

Jaki znów wandalizm? Lenin z mordą w piachu to budujący happening! Niech patrzą na to ci, którzy od pokoleń żyli w czerwonym upodleniu.

 A przeciez czy chcą czy nie , to jest po
prostu kawałek historii, a ta nie zawsze musi byc piękna.

Postaw sobie w ogródku Lenina, albo Hitlera, będziesz miał 'kawałek historii'. Innym z tymi gównami daj spokój

Na Ukrainie - Lenin jak polski papież