Na Wybory: Czy podpisalby pan/pani ustawe o malzenstwach jednoplciowych?

Data: 2015-03-26 16:43:10
Autor: basia@sbcglobal.net
Na Wybory: Czy podpisalby pan/pani ustawe o malzenstwach jednoplciowych?

Proste wydawalo by sie pytanie, jednak kandydaci unikaja odpowiedzi.  Jezeli ktos wie, prosze o ewentualna pomoc w skompilowaniu tabeli odpowiedzi:

                       TAK       NIE

B.Komorowski A.Duda

M.Ogorek

J.Palikot              X

Korwin-Mikke                     X

M.Kowalski                       X

P.Kukiz                         J.Jarubas

Data: 2015-03-27 06:09:39
Autor: Wiesiaczek
W dniu 27.03.2015 o 00:43, basia@sbcglobal.net pisze:

Proste wydawalo by sie pytanie, jednak kandydaci
unikaja odpowiedzi.

Basiu, czy Ty naprawdę nie czujesz, że to są problemy całkowicie drugo- a nawet trzeciorzędne w tym kraju?
Nie czujesz, ze takie kryteria są sztucznie pompowane i odwracają uwagę społeczeństwa od tego co istotne?

A może ja się mylę i doskonale o tym wiesz, a post napisałaś na zlecenie za pieniądze?

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-27 02:45:20
Autor: basia@sbcglobal.net
On Thursday, March 26, 2015 at 10:09:45 PM UTC-7, Wiesiaczek wrote:
W dniu 27.03.2015 o 00:43, basia@sbcglobal.net pisze:

> Proste wydawalo by sie pytanie, jednak kandydaci
> unikaja odpowiedzi.

Basiu, czy Ty naprawdę nie czujesz, że to s± problemy całkowicie drugo- a nawet trzeciorzędne w tym kraju?
Nie czujesz, ze takie kryteria s± sztucznie pompowane i odwracaj± uwagę społeczeństwa od tego co istotne?

A może ja się mylę i doskonale o tym wiesz, a post napisała¶ na zlecenie za pieni±dze?

 Nie, nie pisze na zlecenie ani za pieniadze.

Zgadzam sie ze jest wiele tematow propagowanych dla odwrocenia uwagi od wazniejszych spraw, byc moze i temat gejowych malzenstw jest tak wykorzystywany, ale czy z tego powodu mam sie nie spytac jak mnie interesuje ten temat a nie inny?

Jestem ciekawa kto podpisze ustawe a kto nie,
takze czy beda uznawane malzenstwa zawarte za granica?  Czy bedzie i moje jezeli takie zawre
a przyjade spowrotem do Polski?

Na pl.soc.polityka zagladam rzadko, jestem aktywna
na bardziej emigranckiej grupie soc.culture.polish.

Tam jest wiecej ludzi z zagranicy, jest nieco
wiekszy dystans wobec polskiej codziennosci, polskich realiow, nie zyjemy na codzien w PRL-bisowskim bagnie, i mozemy sobie czesto po-filozofowac z oddali.

Po za tym kandydaci na Prezydenta wypowiadaja sie
na wiele tematow, pomniejszych, a temat malzenstw
jednoplciowych autentycznie omijaja.  Prosze zauwazyc.

To jest jakas niepisana zmowa czy co?
Nie przesadzam.

Basia

www.youtube.com/user/usereddie215

Data: 2015-03-27 10:00:50
Autor: szklanynocnik
użytkownik ba...@sbcglobal.net napisał:

Basia

www.youtube.com/user/usereddie215

Biedni ludzie, wła¶ciwie większo¶ć nie ma nic sensownego
do pokazania.

Data: 2015-03-27 11:05:13
Autor: basia@sbcglobal.net
On Friday, March 27, 2015 at 10:00:51 AM UTC-7, szklan...@gmail.com wrote:
użytkownik ba...@sbcglobal.net napisał:

> Basia

Biedni ludzie, wła¶ciwie większo¶ć nie ma nic sensownego
do pokazania.

Mylisz sie, to spolecznosc ktora pomimo wielu fatalnych przeciwnosci jak np epidemia AIDS przetrwala, i zyje, nie dala sie zdemoralizowac, wbrew wszystkiemu, wbrew nietolerancji, przesladowaniom, wszelkiego rodzaju najpaskudniejszym stereotypom i ostracyzmom.

Szkoda ze nie kazdy potrafi sie utozsamic
z ta walka z przeciwnosciami.

To moja stronka, btw, cel jest czysto rozrywkowy.
Co chcialbys innego zobaczyc poza rozrywka? Jezeli Cie cos interesuje z checia mogla bym zmodyfikowac, dodac.

Basia

Data: 2015-03-27 19:40:38
Autor: u2
W dniu 2015-03-27 o 19:05, badsiurek pisze:
[...]

aj waj mordeachaj jak was w tym nazistowskim usa przesladuja, najpewniej koscielni was tam przesladuja:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-03-27 16:30:03
Autor: basia@sbcglobal.net
On Friday, March 27, 2015 at 11:40:39 AM UTC-7, u2 wrote:
> [...]
> stereotypom i ostracyzmom.

aj waj mordeachaj jak was w tym nazistowskim usa przesladuja, najpewniej koscielni was tam przesladuja:)))

Nie rozumiesz, wszyscy zyjemy w swiecie ktory na przestrzeni ostatnich stu lat doznal niesamowitej traumy, kompletnej
dewastacji, a to I Wojny, a to Bolszewizmu, II Wojny, rasizmu, Hitleryzmu, Stalinizmu, Komuny, niekonczacej sie Zimnej Wojny, epidemii AIDS, teraz deprawacji jaka niesie ze soba post-komuna.

Gangrena stala sie normalka (!) nie mozemy sobie nawet wyobrazic innego Swiata niz ten zaropialy.
Kontynujemy w nowe stulecie z bagazem demoralizacji XX wieku.  Trzeba byc tego swiadomym, wszystkich
to dotyczy bez wyjatku.

Dopiero rosna pokolenia ktore moze beda mialy szanse sie zagoic? https://www.youtube.com/user/usereddie215

Basia

Data: 2015-03-27 13:02:44
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 27 Mar 2015 02:45:20 -0700 (PDT), basia@sbcglobal.net napisał(a):

Jestem ciekawa kto podpisze ustawe a kto nie,
takze czy beda uznawane malzenstwa zawarte za granica?  Czy bedzie i moje jezeli takie zawre
a przyjade spowrotem do Polski?

Nie, nie będzie. --
Ikselka
Lemingom mówię NIE!
http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/637293,nie-dezerterowac-przed-lemingami.html

Data: 2015-03-27 05:22:09
Autor: basia@sbcglobal.net
On Friday, March 27, 2015 at 5:02:40 AM UTC-7, Ikselka wrote:
> [...]

> Jestem ciekawa kto podpisze ustawe a kto nie,
> takze czy beda uznawane malzenstwa zawarte za > granica?  Czy bedzie i moje jezeli takie zawre

Nie, nie będzie.

Pogadamy po wyborach.

Jak na razie ani p.Komorowski ani p. Duda, kandydaci z najwiekszymi szansami na wygrana, sie nie wypowiedzieli.  Pani Ogorek przypuszczam podpisala by ustawe, ale jak narazie takze milczy.

Basia

Data: 2015-03-27 05:32:54
Autor: basia@sbcglobal.net
On Friday, March 27, 2015 at 5:22:10 AM UTC-7, ba...@sbcglobal.net wrote:
> [...]

Takze tych jesiennych, zapomnialam dodac.

Data: 2015-03-27 14:17:01
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 27 Mar 2015 05:22:09 -0700 (PDT), basia@sbcglobal.net napisał(a):

[...]

Pani Zielone Warzywko nie tylko podpisałaby KAŻDˇ ustawę, zrobi o wiele
więcej dla wyborców - "porozmawia z Putinem" :-D

Data: 2015-03-27 10:05:37
Autor: szklanynocnik
użytkownik Ikselka napisał:

Pani Zielone Warzywko nie tylko podpisałaby KAŻDˇ ustawę, zrobi o wiele
więcej dla wyborców - "porozmawia z Putinem" :-D

żydziak Urban ten co mu żydowsko¶ć lata miedzy nogami i
ten co chce skurwić naród polski zaprezentował kandydatkę:)
Plus dla pejsa za humor:):)

https://www.youtube.com/watch?v=UXxbPcymrxE

Data: 2015-03-27 10:11:39
Autor: szklanynocnik
[...]

Swoj± drog± ciekawe czy Braun wystartuje?

Data: 2015-03-27 08:00:26
Autor: Budzik
Na Wybory: Czy podpisalby pan/pani ustawe o malzenstwach jednoplciowych?
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Wieszaczku, nigdy bardziej się z Toba nie zgadzałem. :)

Data: 2015-03-27 08:00:27
Autor: Budzik
Na Wybory: Czy podpisalby pan/pani ustawe o malzenstwach jednoplciowych?
Użytkownik basia@sbcglobal.net abjjkst@sbcglobal.net ...

 A kogo to obchodzi? ;-)

Data: 2015-03-27 11:15:03
Autor: basia@sbcglobal.net
Na Wybory: Czy podpisalby pan/pani ustawe o malzenstwach jednoplciowych?

Tabelka zostala uaktualniona.  Ania Grodzka kandyduje, i powinna zostac wliczona w tabulacje chociaz tutaj wiadomo ze wynik bylby pozytywny. Takze tentatywnie pani Ogorek, takie mam wiesci ale osobiscie nie slyszalam informacji. Jezeli ktos wie, prosze o ewentualna pomoc w skompilowaniu tabeli odpowiedzi:                       TAK      .     NIE B.Komorowski A.Duda   M.Ogorek           (X)   J.Palikot          X   Korwin-Mikke                        X M.Kowalski                          X P.Kukiz                           J.Jarubas A.Grodzka           X

Na Wybory: Czy podpisalby pan/pani ustawe o malzenstwach jednoplciowych?