Na basen

Data: 2010-09-07 11:35:31
Autor: bratPit[pr]
Na basen
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35136,8340407,Kradli_auta_metoda__na_basen___Wpadli_w_Belchatowie.html

"Najpierw obserwowali wejście na parking przed basenem, czekając na odpowiedni samochód.
Później wchodzili za właścicielem do szatni, czekali aż zniknie na pływalni i włamywali się do szafki.
Z kluczykami i dokumentami odjeżdżali spod basenu"

Immobilizer to nie wszystko.

pomysł chyba dość stary, jakiś czas temu w Krakowie kradli "na fryzjera" - w salonach fryzjerskich okradali powieszone na wieszakach ubrania z pozostawionymi kluczykami, dokumentami i pieniędzmi,

brat

Data: 2010-09-07 16:39:30
Autor: Massai
Na basen
bratPit[pr] wrote:

> [...]

fryzjera" - w salonach fryzjerskich okradali powieszone na wieszakach
ubrania z pozostawionymi kluczykami, dokumentami i pieniędzmi,

Ufff, a już się bałem że mój zwyczaj przekładania u fryzjera
wszystkiego z kurtki do kieszeni spodni to jakaś nerwica natręctw ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-09-07 21:51:37
Autor: bratPit
Na basen

[...]

cieszę się że mogłem pomóc, psychoanalityk wziąłby pewnie za to ze 100-150zł a tu masz za free ;-)

brat

Na basen