Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.

Data: 2011-02-27 16:14:44
Autor: boukun
Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.
Autor PAP - 8 godz. temu

Osoby, które chcą uczestniczyć w uroczystościach beatyfikacyjnych Jana Pawła II w Rzymie, mogą jeszcze kupić bilety lotnicze na rejsy m.in. z Warszawy i Krakowa. Ceny zaczynają się od kilkuset złotych i dochodzą nawet do 3,5 tys. zł.Beatyfikacja Jana Pawła II odbędzie się 1 maja. Do Rzymu na uroczystość może przyjechać co najmniej milion osób z całego świata.

Wizz Air poinformował, że ceny biletów zaczynają się od 280 zł. Oferta jest ważna od 21 kwietnia do 5 maja. Im jednak bliżej samego terminu beatyfikacji, ceny biletów rosną. I tak bilet z Katowic na 30 kwietnia i powrót 2 maja kosztuje dziś ok. 1,4 tys. zł.

http://www.google.com/hostednews/epa/article/ALeqM5h47WccBkRhN4FbTxgngDFy6LW9ug?docId=8431440

Boże, jaki tenświat jest porąbany. Czy ja jestem nienormalny, czy te miliony ludzi jest pojebanych?

Cyrk i małpy ...

boukun

Data: 2011-02-27 07:37:33
Autor: Hans Kloss
Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.
On 27 Lut, 16:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 Czy ja jestem nienormalny,

Trafne spostrzeżenie, a to oznacza że być może jest jeszcze dla ciebie
nadzieja. Albowiem nie odbędzie się zdana "beatyfikacja trupa" tylko
Świętego JPII i  będziesz wreszcie miał się do kogo modlić o zdrowie
psychiczne. Własne.
J-23

Data: 2011-02-27 08:59:10
Autor: J-23
On 27 Lut, 16:37, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

nadzieja. Albowiem nie odbędzie się zdana "beatyfikacja trupa" tylko
Świętego JPII i  będziesz wreszcie miał się do kogo modlić o zdrowie

i tak wlasnie czlowiek robi sobie bogow
pitu, pitu... jakies czary-mary, cuda-niewidy,
i "mamy" (ja nie, bo mitoloto) nowego boga

Data: 2011-02-27 09:08:48
Autor: Hans Kloss
On 27 Lut, 17:59, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

i tak wlasnie czlowiek robi sobie bogow
 Brednie wypisujesz. Dla chrześcijan święty nie jest żadnym bogiem
tylko człowiekiem z którego życia mogą czerpać wzór dla własnych
postaw i wyborów. Tylko tyle i aż tyle...
J-23

Data: 2011-02-27 09:39:47
Autor: J-23
On 27 Lut, 18:08, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

tylko człowiekiem z którego życia mogą czerpać wzór dla własnych
postaw i wyborów. Tylko tyle i aż tyle...

cos Ci sie popierd...., albowiem:
pismo sw. podkresla, ze swietosc jest przymiotem Boga
czy tzw. swiety to jest swietosc, czy nie jest?
czy Jezus jest tylko swietym, czy jest bogiem
i tak pierdu, pierdu... pierd

Data: 2011-02-27 11:32:59
Autor: Hans Kloss
On 27 Lut, 18:39, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

cos Ci sie popierd...., albowiem:
pismo sw. podkresla, ze swietosc jest przymiotem Boga

Także mądrość jest przymiotem Boga..i dobroc... i sprawiedliwość..
Czy to wg ciebie  oznacza że nie może On owymi przymiotami obdarować w
jakimś-tam-stopniu niektórych swoich stworzonek?
Coś ci się najwyraźniej popierd....
J-23

Data: 2011-02-27 13:20:48
Autor: J-23
On 27 Lut, 20:32, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Czy to wg ciebie  oznacza że nie może On owymi przymiotami obdarować w
jakimś-tam-stopniu niektórych swoich stworzonek?

to moze dalej:
Tylko Bog jest swiety (hebr. qadosz), czyli zupełnie-inny, z ktorym
absolutnie niczego nie można porownac. W swietosci Bog najpelniej
objawia siebie: "Albowiem Bogiem jestem, nie czlowiekiem, posrodku
ciebie jestem ja-swiety" (Oz 11,9).

To jaka jest roznica miedzy bogiem a swietym, skoro "tylko Bog jest
swiety"?
Wniosek - wszystko wokol sfery duchowosci jest jednym nieskladnym
belkotem!

J...

Data: 2011-02-27 18:16:39
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fa358434-8bb1-4e99-8671-982d3dd31133u3g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Kto to są chrześcijanie? Przecież równie dobrze mogłeś być muzułmaninem. Do matki możesz mieć pretensje, a ona bogu ducha winna, bo sama nie wie, dlaczego jej ojciec i jego ojciec wierzyli w tę żydowską wiarę... Wieszała ten krzyż nad drzwiami, bo małpowała po starych...

boukun

Data: 2011-02-27 18:06:23
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6faf1e89-f70d-4d01-b89a-1bb21e3c1af9n18g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

i tak wlasnie czlowiek robi sobie bogow
pitu, pitu... jakies czary-mary, cuda-niewidy,
i "mamy" (ja nie, bo mitoloto) nowego boga

Miałem teraz tego nie pisać, chciałem czekać do 10go maja, ale niech tam...
Co więcej, współcześni ludzie będą mieli okazję się zastanowić, jak to było z tymi cudami Jezusa...

boukun

Data: 2011-02-27 09:42:11
Autor: J-23
On 27 Lut, 18:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:6faf1e89-f70d-4d01-b89a-1bb21e3c1af9n18g2000vbq.googlegroups.com...

> Trafne spostrze enie, a to oznacza e by mo e jest jeszcze dla ciebie
> nadzieja. Albowiem nie odb dzie si zdana "beatyfikacja trupa" tylko
> wi tego JPII i b dziesz wreszcie mia si do kogo modli o zdrowie
> psychiczne. W asne.
> J-23

i tak wlasnie czlowiek robi sobie bogow
pitu, pitu... jakies czary-mary, cuda-niewidy,
i "mamy" (ja nie, bo mitoloto) nowego boga

Mia em teraz tego nie pisa , chcia em czeka do 10go maja, ale niech tam...
Co wi cej, wsp cze ni ludzie b d mieli okazj si zastanowi , jak to by o z
tymi cudami Jezusa...

boukun

cuda jak to cuda
raczej cuda niewidy sa

Data: 2011-02-27 18:04:31
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:05e575e3-a8e2-4734-86f8-93843fd75f2db8g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
To będzie śmiech współczesnego świata, burleska, na użytek milionów niewolników. Będzie wielka szopka, nad któędą się mogli zastanowić, kim są, za kogo się ich traktuje...

boukun

Data: 2011-02-27 11:42:52
Autor: Antenka
Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.
On 27 Lut, 16:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Autor PAP - 8 godz. temu

Osoby, kt re chc uczestniczy w uroczysto ciach beatyfikacyjnych Jana Paw a II
w Rzymie, mog jeszcze kupi bilety lotnicze na rejsy m.in. z Warszawy i
Krakowa. Ceny zaczynaj si od kilkuset z otych i dochodz nawet do 3,5 tys.
z .Beatyfikacja Jana Paw a II odb dzie si 1 maja. Do Rzymu na uroczysto mo e
przyjecha co najmniej milion os b z ca ego wiata.

Wizz Air poinformowa , e ceny bilet w zaczynaj si od 280 z . Oferta jest
wa na od 21 kwietnia do 5 maja. Im jednak bli ej samego terminu beatyfikacji,
ceny bilet w rosn . I tak bilet z Katowic na 30 kwietnia i powr t 2 maja
kosztuje dzi ok. 1,4 tys. z .

http://www.google.com/hostednews/epa/article/ALeqM5h47WccBkRhN4FbTxgn...

Bo e, jaki ten wiat jest por bany. Czy ja jestem nienormalny, czy te miliony
ludzi jest pojebanych?

Cyrk i ma py ...

boukun

Nie ściemniaj - ja mogę lecieć już za 2.700!

Antenka

Data: 2011-02-27 20:44:04
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Nie ściemniaj - ja mogę lecieć już za 2.700!

Jeśli cię wpuszczą do samolotu w tym przebraniu hehehe

Data: 2011-02-27 21:31:04
Autor: Janek Wlodak
Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.

"Antenka" <

Nie ściemniaj - ja mogę lecieć już za 2.700!

Antenka
Druciara, ja ci postawię bilet. Tylko kurwa już nie wracaj....

Data: 2011-02-27 13:20:51
Autor: Hans Kloss
Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.
On 27 Lut, 21:31, "Janek Wlodak" <wlodakja...@netia.pl> wrote:
, ja ci postawi bilet
Postawić to ty sobie możesz najwyżej pałę marząc o pięknej i mądrej
Antence podczas cowieczornego walenia konia..
J-23

Data: 2011-02-27 16:31:19
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ikdq9g$8os$1mx1.internetia.pl...
Boże, jaki tenświat jest porąbany. Czy ja jestem nienormalny, czy te miliony ludzi jest pojebanych?
Cyrk i małpy ...
boukun

Normalnosc w dziwnych inaczej krajach czesto bazuje na opinii spolecznej bolszewii. Ma niewiele wspulnego z medycznymi okresleniami normalnosci. Komuchy wrecz naginali opinie medyczne aby inni od nich, uczciwi i nieposluszni rerzimiowi stawali sie oficjalnie nienormalnymi.
Jezeli wiekszosc pracuje bezposrednio badz posrednio nawet dla mafii paliwowej, wenglowej, SBeckiej, policyjnej, ZUSowej, bankowej, rzondowej i innych mafii a ty miedzy nimi prubujesz byc uczciwy jako jeden z niewielu staniesz sie obiektem drwin, pojebanym nieudacznikiem rzyciowym, ktury nie potrafi sobie w takim spoleczenstwie ukladuf poradzic, bedom cie niszczyc tu i tam dopuki nie zacznom sie ciebie bac.

Data: 2011-02-27 16:58:14
Autor: Hans Koss
[...]

Tak się robi interesy, matołku! Na Kremlu leży sobie wiecznie żywy i też mają z tego kasę!

HansKoss

Data: 2011-02-27 18:07:18
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Koss" <rudy102@pancerni.org> napisał w wiadomości news:4d6a759b$0$2456$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale kto tu jest wtedy matołkiem?

boukun

Data: 2011-02-27 20:15:01
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

Boże, jaki tenświat jest porąbany. Czy ja jestem nienormalny, czy te miliony ludzi jest pojebanych?

Mógłby jakiś wulkan je....nąć tak jak rok temu, i żeby im za te bilety
zwracać nie chcieli.

Data: 2011-02-27 11:35:50
Autor: Hans Kloss
Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.
On 27 Lut, 20:15, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

M g by jaki wulkan je....n tak jak rok temu, i eby im za te bilety
zwraca nie chcieli.
Ech, ta słynna lewicowa wrażliwość społeczna i życzliwość dla drugiego
człowieka....
J-23

Data: 2011-02-27 20:37:19
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Dostaliście końkordat od lewicy? Dostaliście. Komisję Wspólną i Marka P.
dostaliście? Dostaliście. To cicho być.

Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.