Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.

Data: 2011-02-27 16:31:19
Autor: PiS obiecal walute EUR w Polsce od 2009
Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ikdq9g$8os$1mx1.internetia.pl...
Boże, jaki tenświat jest porąbany. Czy ja jestem nienormalny, czy te miliony ludzi jest pojebanych?
Cyrk i małpy ...
boukun

Normalnosc w dziwnych inaczej krajach czesto bazuje na opinii spolecznej bolszewii. Ma niewiele wspulnego z medycznymi okresleniami normalnosci. Komuchy wrecz naginali opinie medyczne aby inni od nich, uczciwi i nieposluszni rerzimiowi stawali sie oficjalnie nienormalnymi.
Jezeli wiekszosc pracuje bezposrednio badz posrednio nawet dla mafii paliwowej, wenglowej, SBeckiej, policyjnej, ZUSowej, bankowej, rzondowej i innych mafii a ty miedzy nimi prubujesz byc uczciwy jako jeden z niewielu staniesz sie obiektem drwin, pojebanym nieudacznikiem rzyciowym, ktury nie potrafi sobie w takim spoleczenstwie ukladuf poradzic, bedom cie niszczyc tu i tam dopuki nie zacznom sie ciebie bac.

Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.