Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.

Data: 2011-02-27 07:37:33
Autor: Hans Kloss
Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.
On 27 Lut, 16:14, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
 Czy ja jestem nienormalny,

Trafne spostrzeżenie, a to oznacza że być może jest jeszcze dla ciebie
nadzieja. Albowiem nie odbędzie się zdana "beatyfikacja trupa" tylko
Świętego JPII i  będziesz wreszcie miał się do kogo modlić o zdrowie
psychiczne. Własne.
J-23

Data: 2011-02-27 08:59:10
Autor: J-23
On 27 Lut, 16:37, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

nadzieja. Albowiem nie odbędzie się zdana "beatyfikacja trupa" tylko
Świętego JPII i  będziesz wreszcie miał się do kogo modlić o zdrowie

i tak wlasnie czlowiek robi sobie bogow
pitu, pitu... jakies czary-mary, cuda-niewidy,
i "mamy" (ja nie, bo mitoloto) nowego boga

Data: 2011-02-27 09:08:48
Autor: Hans Kloss
On 27 Lut, 17:59, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

i tak wlasnie czlowiek robi sobie bogow
 Brednie wypisujesz. Dla chrześcijan święty nie jest żadnym bogiem
tylko człowiekiem z którego życia mogą czerpać wzór dla własnych
postaw i wyborów. Tylko tyle i aż tyle...
J-23

Data: 2011-02-27 09:39:47
Autor: J-23
On 27 Lut, 18:08, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

tylko człowiekiem z którego życia mogą czerpać wzór dla własnych
postaw i wyborów. Tylko tyle i aż tyle...

cos Ci sie popierd...., albowiem:
pismo sw. podkresla, ze swietosc jest przymiotem Boga
czy tzw. swiety to jest swietosc, czy nie jest?
czy Jezus jest tylko swietym, czy jest bogiem
i tak pierdu, pierdu... pierd

Data: 2011-02-27 11:32:59
Autor: Hans Kloss
On 27 Lut, 18:39, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:

cos Ci sie popierd...., albowiem:
pismo sw. podkresla, ze swietosc jest przymiotem Boga

Także mądrość jest przymiotem Boga..i dobroc... i sprawiedliwość..
Czy to wg ciebie  oznacza że nie może On owymi przymiotami obdarować w
jakimś-tam-stopniu niektórych swoich stworzonek?
Coś ci się najwyraźniej popierd....
J-23

Data: 2011-02-27 13:20:48
Autor: J-23
On 27 Lut, 20:32, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

Czy to wg ciebie  oznacza że nie może On owymi przymiotami obdarować w
jakimś-tam-stopniu niektórych swoich stworzonek?

to moze dalej:
Tylko Bog jest swiety (hebr. qadosz), czyli zupełnie-inny, z ktorym
absolutnie niczego nie można porownac. W swietosci Bog najpelniej
objawia siebie: "Albowiem Bogiem jestem, nie czlowiekiem, posrodku
ciebie jestem ja-swiety" (Oz 11,9).

To jaka jest roznica miedzy bogiem a swietym, skoro "tylko Bog jest
swiety"?
Wniosek - wszystko wokol sfery duchowosci jest jednym nieskladnym
belkotem!

J...

Data: 2011-02-27 18:16:39
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fa358434-8bb1-4e99-8671-982d3dd31133u3g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Kto to są chrześcijanie? Przecież równie dobrze mogłeś być muzułmaninem. Do matki możesz mieć pretensje, a ona bogu ducha winna, bo sama nie wie, dlaczego jej ojciec i jego ojciec wierzyli w tę żydowską wiarę... Wieszała ten krzyż nad drzwiami, bo małpowała po starych...

boukun

Data: 2011-02-27 18:06:23
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6faf1e89-f70d-4d01-b89a-1bb21e3c1af9n18g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

i tak wlasnie czlowiek robi sobie bogow
pitu, pitu... jakies czary-mary, cuda-niewidy,
i "mamy" (ja nie, bo mitoloto) nowego boga

Miałem teraz tego nie pisać, chciałem czekać do 10go maja, ale niech tam...
Co więcej, współcześni ludzie będą mieli okazję się zastanowić, jak to było z tymi cudami Jezusa...

boukun

Data: 2011-02-27 09:42:11
Autor: J-23
On 27 Lut, 18:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:6faf1e89-f70d-4d01-b89a-1bb21e3c1af9n18g2000vbq.googlegroups.com...

> Trafne spostrze enie, a to oznacza e by mo e jest jeszcze dla ciebie
> nadzieja. Albowiem nie odb dzie si zdana "beatyfikacja trupa" tylko
> wi tego JPII i b dziesz wreszcie mia si do kogo modli o zdrowie
> psychiczne. W asne.
> J-23

i tak wlasnie czlowiek robi sobie bogow
pitu, pitu... jakies czary-mary, cuda-niewidy,
i "mamy" (ja nie, bo mitoloto) nowego boga

Mia em teraz tego nie pisa , chcia em czeka do 10go maja, ale niech tam...
Co wi cej, wsp cze ni ludzie b d mieli okazj si zastanowi , jak to by o z
tymi cudami Jezusa...

boukun

cuda jak to cuda
raczej cuda niewidy sa

Data: 2011-02-27 18:04:31
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:05e575e3-a8e2-4734-86f8-93843fd75f2db8g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

To będzie śmiech współczesnego świata, burleska, na użytek milionów niewolników. Będzie wielka szopka, nad któędą się mogli zastanowić, kim są, za kogo się ich traktuje...

boukun

Na beatyfikacj? trupa ze 3,5 tys.