Na blogu Marty Kaczynskiej

Data: 2011-04-12 08:47:55
Autor: boukun
Na blogu Marty Kaczynskiej
Za scp:

Z kim sobie pościelesz, z tym się nie wyśpisz.
Startuj w wyborach. Polacy mają miękkie serce.
A zapałek to aby nie posiadasz? Do sprzedaży tego ponoć sierotki się
najlepiej nadają.
To bardzo bogata sierotka, bez zapałek.
Wykorzystuje kobita swoje pięć minut, wywołując okrzyki frustratów i
zazdrośników!
Sprowadzić siedmiu krasnoludków, będą kochały.
Bierz Napieralskiego.
Chuj mnie to obchodzi. I tak mnie Tusk nie zacytuje.
Za stryjka nie płacą! Jego można jedynie zamienić. Na siekierkę lub
kijek.
Wy się śmiejecie, ale jej życie jest dramatyczne. Ojciec z matką jako
tako, ale już nie żyją. Pierwszy mąż do niczego, rozwód. Stryj dziwak,
bez konta, żony i samochodu. Dziadek niewiadomego pochodzenia, a babka
chora. Drugi mąż chciwy i głupi, w dodatku niekościelny. Jak tu nie
płakać?
Jak to dziadek niewiadomego pochodzenia, przecie to legendarny
patriota z najbielszym orłem na piersi był, który uczestniczył we
wszystkich powstaniach, od styczniowego po listopadowe. Zupełnie jak
dąb Bartek.
Ale ładna za to jest! Posłanka Mucha to ona nie jest. Ale operacja
nosa i do przodu!
Chłopa ci trzeba, sierotko.
Adoptujmy ją jako forumową sierotkę.
Dla mnie to ona jest gupia. Wujka nie mogła sobie wybrać, jest
usprawiedliwiona.
Do trzech razy sztuka. Niech sierotka zapali "marysię". Od razu
poczuje się lepiej.
Weź sobie kochanka. I kup psa. Czego - kurwa - płaczesz? Też jestem
sierotą. Wujek też przestał mnie kochać, jak skończyłem 15 lat. Żona
też wyzywa mnie od kretynów.

Zdrowaś, Marto?
- Kasy pełna.
Wuj z Tobą!

Data: 2011-04-12 00:01:29
Autor: Hans Kloss
Palikociarnia sra na blogu Marty Kaczynskiej
On 12 Kwi, 08:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Za scp: [stek bzdur]

Po co cytujesz bredzenia platfonsów i palikociarzy, matole?
J-23

Data: 2011-04-12 14:34:45
Autor: Azsxse

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:12025a31-d058-4381-9699-de70fb6d5be2r13g2000yqk.googlegroups.com...
On 12 Kwi, 08:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Za scp: [stek bzdur]

Po co cytujesz bredzenia platfonsów i palikociarzy, matole?
J-23

Hans, nie pogrążaj się! Jak ty stary chłop tak możesz się zachowywać! Jak robotnik albo menel z dworca Wrocław Główny! Nie wstyd ci!?

AAA

Data: 2011-04-12 18:29:32
Autor: | heÂŽsk |
Palikociarnia sra na blogu Marty Kaczynskiej
On Tue, 12 Apr 2011 14:34:45 +0200, "Azsxse" <azxse@firstunit.cz>
wrote:

> [...]

Hans, nie pogrążaj się! Jak ty stary chłop tak możesz się zachowywać! Jak robotnik albo menel z dworca Wrocław Główny! Nie wstyd ci!?

 temu wroclawskiemu idiocie wydaje sie, ze psp jest jego.  jeszcze troche a nasz hansik zniknie z psp na dlugo ;o).
 prace nad gromadzeniem dossier trwaja. za obrazanie  prezydenta, jego zony i premiera chlopczyk beknie "3".

Na blogu Marty Kaczynskiej