Na ch... nam platfonsy?

Data: 2011-07-03 00:22:41
Autor: Hans Kloss
Na ch... nam platfonsy?
Po pierwszej fali reakcji komentujących ujawnione wyniki prac zespołu
Macierewicza, na które składały się różne „hahaha”, „hihihi” oraz „obalające
tezy Macierewicza” stwierdzenia jakiś "ekspertów", w rodzaju choćby „a owo
wskazanie, jak sądzę, wynika prawdopodobnie z błędu pomiaru” nastąpiła druga.
[....]. Oto po różnych stacjach krążył pan minister Arabski i tłumaczył, że
jest niewinny. Mógłbym rzecz zamknąć krótkim acz znanym powiedzeniem, że
„tylko winny się tłumaczy” ale byłoby to nadmiernie litościwe. [...] Przyznam
szczerze, że gdyby pan Arabski przyznał coś w rodzaju [...] „ja tylko
wykonywałem rozkazy” uznałbym, że jest to podłe ale przynajmniej trzyma
poziom. Ale nic z tego. Pan Arabski, [...] zdradził kulisy swojej „zawodowej
kuchni”. Przyznał oto, że sprawa przebiegała tak, iż Kancelaria Prezydenta
przysłała do niego coś w rodzaju „zamówienia na samolot” a on, [tu
najistotniejsza cześć], NIE CZYTAJĄC NAWET (!) skierował rzecz cała do
jakiegoś podrzędnego urzędnika a ten już do pułku lotniczego. I tak mnie to
poruszyło, że aż muszę zapytać. [....] Panie Premierze! Po jaką cholerę panu
jest minister, którego obowiązki odpowiadają w przybliżeniu obowiązkom
sekretarki? Po co panu ktoś, kto nawet nie zastanawia się po co korespondencja
adresowana jest na niego a nie bezpośrednio na jednostkę wojskową, do której
odsyła on pisma nawet ich nie czytając? Otóż, broniąc siebie wedle
„najbardziej bohaterskiego z bohaterskich” schematu „to nie ja, to kolega”,
pan Arabski przyznał, że zastosowana przez niego w tym przypadku procedura bez
zmian była stosowana od… 2005 roku! Czyli, że stosował bezrefleksyjnie w swej
pracy schematy z czasów gdy było niefachowo, skandalicznie, duszno i
bestialsko.[...] Jednym słowem na co panu, Panie Prezesie Rady Ministrów RP,
Premierze Donaldzie Tusku, minister, który (jak sam przyznaje) nie robi co do
niego należy a jak robi to tak dokładnie jak ci naziści, których odsunęliście
od władzy?!
Więcej na:
http://lubczasopismo.salon24.pl/nieuczesane/post/320925,na-co-komu-arabski
J-23

Data: 2011-07-03 09:45:40
Autor: Leprechuan
Na ch... nam platfonsy?

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuocoh$go9$1inews.gazeta.pl...
Po pierwszej fali reakcji komentujących ujawnione wyniki prac zespołu
Macierewicza,

Chams, o tym nie decydujesz ty tylko naród w wyborach powszechnych, a ten kolejny raz pokazał twemu prezesowi gest Kozakiewicza!

BomBel

Data: 2011-07-03 08:46:20
Autor: Hans Kloss
Na ch... nam platfonsy?
Leprechuan <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):
 naród w wyborach powszechnych, a ten kolejny raz pokazał twemu prezesowi gest Kozakiewicza!

Oho, to wybory już się  odbyły? Może nawet wyniki masz? Śmiało, opublikuj na
grupie...
J-23

Data: 2011-07-03 14:25:15
Autor: pluton
Na ch... nam platfonsy?
> [...]
> kolejny raz pokazał twemu prezesowi gest Kozakiewicza!

Oho, to wybory już się  odbyły? Może nawet wyniki masz? Śmiało, opublikuj

jeszcze nie, ale juz teraz zwiadomo, ze elektorat stoi do prezia otworem.

Nullification

Na ch... nam platfonsy?